Geloof mij maar dat het donkerrood was.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet gezien. Ik zag alleen dat Overtoom van het veld gedragen werd
Ik zag t jaquote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso, waarom zou je zo met je vingertje voor je mond langs het publiek lopen. Tegen Heracles fucking Almelo![]()
![]()
Triest mannetje.
Maar dit soort irritante mannetjes maken je wel kampioenquote:Op maandag 9 april 2012 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zag t ja
En ik zag ook de overtreding van toivonen![]()
Heb je ook meegemaakt dat het stadion letterlijk aan het mee veren is? De eerste keer dacht ik dat het stadion op het punt stond om in te stortenquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Trouwens tof stadion de kuip
Goed geregeld alles daar
Voel je eigenlijk alleen op de tweede ring.quote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ook meegemaakt dat het stadion letterlijk aan het mee veren is? De eerste keer dacht ik dat het stadion op het punt stond om in te storten
Mooi he De Kuipquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Trouwens tof stadion de kuip
Goed geregeld alles daar
De Arena voelt toch een stuk steviger aanquote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Voel je eigenlijk alleen op de tweede ring.
En het zou nog veel gevaarlijker zijn als dat niet het geval was.
De arena is dan ook een betonnen bak zonder enige uitstraling.quote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Arena voelt toch een stuk steviger aan
Haha jaquote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ook meegemaakt dat het stadion letterlijk aan het mee veren is? De eerste keer dacht ik dat het stadion op het punt stond om in te storten
Ik zat in vak U. Goed zicht!quote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi he De Kuip![]()
Welk vak stond je? Zat de sfeer er wel een beetje goed in? Op tv hoorde je vrij weinig uit het stadion, kan ook dat ze stadionvolume laag hadden staan.
Ze hadden de Meer nooit moeten slopenquote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De arena is dan ook een betonnen bak zonder enige uitstraling.
Ookquote:
Jijquote:Op maandag 9 april 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hadden de Meer nooit moeten slopen![]()
Op dat veld stond iedere tegenstander bij aanvang al 1-0 achter
VBL internetz hoolie'squote:
Eindhoven is ook het mooiste wat er is, waarom zou je daar weg willen?quote:Op maandag 9 april 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent nooit buiten Eindhoven geweest, dus sssssht.
Heb je ff?quote:Op maandag 9 april 2012 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindhoven is ook het mooiste wat er is, waarom zou je daar weg willen?
De ArenA voel je ook bewegen als zuid2 staat te springen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |