"Fucking KUT Toivonen"quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/video/36035(...)afeer-in-almelo.html
3:05
quote:
Wat lul je nou met je ramdebielenquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit dat na Ajax, Feyenoord de club met de meeste beleving is? Ik bedoel er lopen heel wat ramdebielen rond maar het is wel een echte voetbalclub met een mooie historie.
Het kampioenschap hoort tussen Ajax en Feyenoord te gaan met incidenteel een provincie clubje (AZ, Twente of PSV).
Als hij het over Feyenoord had, heeft hij volkomen gelijk. Van dichtbij meegemaakt dat de 'harde kern' daar uit hersenloze mongolen bestaat die liever anderhalf uur naar het publiek van de tegenstander schreeuwen dan dat ze hun club aanmoedigen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je ramdebielen
Poehpoeh dan heb je een leuke competitie.quote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit dat na Ajax, Feyenoord de club met de meeste beleving is? Ik bedoel er lopen heel wat ramdebielen rond maar het is wel een echte voetbalclub met een mooie historie.
Het kampioenschap hoort tussen Ajax en Feyenoord te gaan met incidenteel een provincie clubje (AZ, Twente of PSV).
Jammer man. Iedereen van VBL had het je van harte gegund.quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jammer jammer. Maar psv heeft meer dan terecht gewonnen. Nu net vertrokken uit Rotterdam
quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer man. Iedereen van VBL had het je van harte gegund.
Zat geen seconde in dat Heracles voor een verassing zal zorgen.
Kweet niet. Ze hadden wel kansen maar de afronding was er niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer man. Iedereen van VBL had het je van harte gegund.
Zat geen seconde in dat Heracles voor een verassing zal zorgen.
Trotse 2e plek.quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Het is een mooie dag geweest
Tof dat ik een dit een keer mee mocht maken.
Je hebt van die gasten die vaak onder invloed wat van het padje zijn, maar dat heb je bij wel meer clubs en zeker ook bij Ajax. Maar dat is een klein gedeelte van de 45.000 die op de tribune zitten.quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als hij het over Feyenoord had, heeft hij volkomen gelijk. Van dichtbij meegemaakt dat de 'harde kern' daar uit hersenloze mongolen bestaat die liever anderhalf uur naar het publiek van de tegenstander schreeuwen dan dat ze hun club aanmoedigen.
Ik heb een grafhekel aan die lampjes, maar ze waren gewoon oppermachtig. Vooral de 2 backs van Heracles werden continu voorbij gelopen. Het was schrijnend om te zienquote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kweet niet. Ze hadden wel kansen maar de afronding was er niet.
Natuurlijk, er zijn genoeg Feyenoord supporters die normaal doen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je hebt van die gasten die vaak onder invloed wat van het padje zijn, maar dat heb je bij wel meer clubs en zeker ook bij Ajax. Maar dat is een klein gedeelte van de 45.000 die op de tribune zitten.
Niks aan toe te voegenquote:
Kut Toivonen! Niet zozeer om die goal maar om die actiequote:
Ja ik heb het niet gezien. Ik zag alleen dat Overtoom van het veld gedragen werdquote:Op maandag 9 april 2012 00:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kut Toivonen! Niet zozeer om die goal maar om die actie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |