Zou me niks verbazenquote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef FredVleespet het volgende:
Zou Gomes zo nog met de beker rond gaan?
PSV hoort sowieso nooit in een finale te staan. Dan weet je al wat voor wedstrijd het wordt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
Teleurstellende bekerfinale wel, maar dat was te verwachten met twee van zulke clubs.
huh?quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Best duur, 40 miljoen voor een bekertje
quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Best duur, 40 miljoen voor een bekertje
Goeie garp manquote:
Die geeft ie cadeau aan zijn tandartsquote:
Of aan Julesquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die geeft ie cadeau aan zijn tandarts
En waarom zit jij niet in het stadion?quote:
Leuk voor in de open haardquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef Rickazio het volgende:
Iedereen krijgt gratis boek mee van Hans vB
HAHA ORGINEEL MANquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En waarom zit jij niet in het stadion?
Rutte is stiekem adviseur van Heracles geworden...quote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Knaller het volgende:
Wat zal die Rutten balen zeg.
Geen prijzen in zoveel seizoenen en Cocu pakt in z'n eerste maand al de beker.
99% van deze prijs is eigenlijk van Rutten, en het komt op de CV van Cocuquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Knaller het volgende:
Wat zal die Rutten balen zeg.
Geen prijzen in zoveel seizoenen en Cocu pakt in z'n eerste maand al de beker.
Ik ben altijd in de buurt van de Arena. Sterker nog, ik kan de Arena vanaf mijn raam zienquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HAHA ORGINEEL MAN![]()
![]()
Waarom kom jij nooit in de buurt van de ArenA of Camp Nou?
En roepen dat je niet meer ajacied bent? stoer.quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de buurt van de Arena. Sterker nog, ik kan de Arena vanaf mijn raam zien
Moet ik het je nou alweer uitleggen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En roepen dat je niet meer ajacied bent? stoer.
Heracles supporter bij de 1-0quote:
Mooi, en nu voor altijd je smoel houden kut boertjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |