Zou me niks verbazenquote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef FredVleespet het volgende:
Zou Gomes zo nog met de beker rond gaan?
PSV hoort sowieso nooit in een finale te staan. Dan weet je al wat voor wedstrijd het wordt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
Teleurstellende bekerfinale wel, maar dat was te verwachten met twee van zulke clubs.
huh?quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Best duur, 40 miljoen voor een bekertje
quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Best duur, 40 miljoen voor een bekertje
Goeie garp manquote:
Die geeft ie cadeau aan zijn tandartsquote:
Of aan Julesquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die geeft ie cadeau aan zijn tandarts
En waarom zit jij niet in het stadion?quote:
Leuk voor in de open haardquote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef Rickazio het volgende:
Iedereen krijgt gratis boek mee van Hans vB
HAHA ORGINEEL MANquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En waarom zit jij niet in het stadion?
Rutte is stiekem adviseur van Heracles geworden...quote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Knaller het volgende:
Wat zal die Rutten balen zeg.
Geen prijzen in zoveel seizoenen en Cocu pakt in z'n eerste maand al de beker.
99% van deze prijs is eigenlijk van Rutten, en het komt op de CV van Cocuquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Knaller het volgende:
Wat zal die Rutten balen zeg.
Geen prijzen in zoveel seizoenen en Cocu pakt in z'n eerste maand al de beker.
Ik ben altijd in de buurt van de Arena. Sterker nog, ik kan de Arena vanaf mijn raam zienquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HAHA ORGINEEL MAN![]()
![]()
Waarom kom jij nooit in de buurt van de ArenA of Camp Nou?
En roepen dat je niet meer ajacied bent? stoer.quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de buurt van de Arena. Sterker nog, ik kan de Arena vanaf mijn raam zien
Moet ik het je nou alweer uitleggen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En roepen dat je niet meer ajacied bent? stoer.
Heracles supporter bij de 1-0quote:
Mooi, en nu voor altijd je smoel houden kut boertjequote:
club verlaterquote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi, en nu voor altijd je smoel houden kut boertje
Leg uit.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die daar kritiek op mag hebben.
Dat was Jojoortje hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die daar kritiek op mag hebben.
Jij hebt een zwak voor spelers die niet kunnen scoren?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor spelers die niet kunnen scoren?
Whuuutquote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze dat bij PSV doen vind ik dat helemaal geen probleem nee.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoort de laatste tijd echt nauwelijks meerquote:
zoekeenlevenquote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef zoekeenleven het volgende:
wat ben ik blij dat die randebiel van een pieters niet bij feyenoord speelt
Whuuuuuuuuuuuuutquote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoort de laatste tijd echt nauwelijks meer
Ditmaal heeft ie er echt z'n tanden in gezet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij scoort de laatste tijd echt nauwelijks meer
Goede naam wel, Nelom is wereldtopquote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef zoekeenleven het volgende:
wat ben ik blij dat die randebiel van een pieters niet bij feyenoord speelt
Trek de statistieken er maar op na.quote:
Nee idd, daar zitten ze nooit.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk dat publiek daar achterNooit zoiets gezien in de Kuip.
Emanuelson speelt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Pieters gaat zo onvoorstelbaar hard falen deze zomer dat hij straks door heel het land uitgekotst wordt. Ook wat waard.
Inderdaad. Die triangeljosti's zitten er meestal maar 1 keer per seizoen. Dan is het trouwens ook nooit uitverkocht, net als nu.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk dat publiek daar achterNooit zoiets gezien in de Kuip.
Ja, was weinig sfeervol.quote:Op zondag 8 april 2012 20:11 schreef Hathor het volgende:
Was dit voor heracles de wedstrijd van de eeuw? Sorry hoor, maar wat een kutsupporters heb je dan die bij een achterstand de kaken stijf op elkaar houden en een beetje met een lang gezicht doodstil naar het veld zitten te staren.
Sowieso sfeerloze wedstrijd met twee teams die vanuit de defensie speelden. Bekerfinale-onwaardig.quote:Op zondag 8 april 2012 20:11 schreef Hathor het volgende:
Was dit voor heracles de wedstrijd van de eeuw? Sorry hoor, maar wat een kutsupporters heb je dan die bij een achterstand de kaken stijf op elkaar houden en een beetje met een lang gezicht doodstil naar het veld zitten te staren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |