Libertariėr!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef 99.999 het volgende:
Wat een geneuzel. Er zijn geen strikte regels wat dat aangaat
Het zetten van goede koffie eindigt ook altijd met prut... Ik ben niet verantwoordelijk voor het gebrek aan kwalitatief goede reacties... fok moet gewoon betere users aantrekkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef 99.999 het volgende:
dan was het een dom klaagbaaktopic wat in POL ook niets te zoeken heeft.
En dat bleek eigenlijk ook wel uit de reacties. Sorry maar dit was echt prut.
Ik vind dit wel een dermate bazenrespons, petje af.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het zetten van goede koffie eindigt ook altijd met prut... Ik ben niet verantwoordelijk voor het gebrek aan kwalitatief goede reacties... fok moet gewoon betere users aantrekken
195% mee eens 11-letterig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
Effecten van groepsgedrag in de samenleving, een taboe?
Wat een bizarre actie is dit nou weer. Omdat TS meerdere topics opent en daarna wegblijft, moet het topic ineens dicht? Ik zit een reactie te typen, we zijn met een paar mensen volop in gesprek (en het is nog interessante materie ook) en dan is ineens het topic dicht.
Waarom? Waar is dat goed voor? Mods zijn er om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Top, gracias.quote:
Ik vond het ook nogal vreemd. De motivatie waarmee diverse topics gesloten werden iig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bizarre actie is dit nou weer. Omdat TS meerdere topics opent en daarna wegblijft, moet het topic ineens dicht? Ik zit een reactie te typen, we zijn met een paar mensen volop in gesprek (en het is nog interessante materie ook) en dan is ineens het topic dicht.
Waarom? Waar is dat goed voor? Mods zijn er om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Heel spannend is het allemaal niet, ik signaleerde dat er een stuk of 5 topics zijn geopend in een paar dagen waarbij de TS 1 post op het forum had en waar die ook niet meedeed in de discussie. Daar hebben we het achter even over gehad en we kwamen tot de conclusie dat dit niet helemaal de bedoeling is, daarom zijn de topics gesloten. Op verzoek zijn ze echter ook zo weer open hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal vreemd. De motivatie waarmee diverse topics gesloten werden iig.
Dit smeekt om een enquete...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
Ik erger me de laatste tijd wel vaker aan die enquete-topics. Sinds het zonder toestemming mag gaat het wel erg rap.
Mij maakt het niks uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel spannend is het allemaal niet, ik signaleerde dat er een stuk of 5 topics zijn geopend in een paar dagen waarbij de TS 1 post op het forum had en waar die ook niet meedeed in de discussie. Daar hebben we het achter even over gehad en we kwamen tot de conclusie dat dit niet helemaal de bedoeling is, daarom zijn de topics gesloten. Op verzoek zijn ze echter ook zo weer open hoor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
Mods zijn er om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Die vraag had ik ook voor jou. Expres een beetje de boel gaan verkutten in zo'n topic. Wat voor kleuter ben je dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke, ik vraag je om eens normaal te reageren.
Alles kan gewoon open en bloot wat dit betreftquote:Er zijn mensen die nog niet weten wat ze stemmen, maar mogen ze dan aub gewoon die test even invullen. En en public een beetje afzeiken maakt je niet geloofwaardiger. Je kan ook de pm knop vinden als dat nodig.
Ik vraag je verdomme eens normaal te reageren!!! Met met je gekleuter??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die vraag had ik ook voor jou. Expres een beetje de boel gaan verkutten in zo'n topic. Wat voor kleuter ben je dan?
[..]
Alles kan gewoon open en bloot wat dit betreft.
Als je het niet weet zet dat er dan gewoon bij in plaats van iets waarvan iedereen weet dat het toch niet klopt en daar dan een half topic over door te huilen.
Ik vraag je eens te stoppen met met je gekwal. Want dat doe je stelselmatig op mijn persoon. Dat deed je gisteren overduidelijk in de SC, op een manier waarop B_A notabene TWEE werd geband....Het moet dus echt niet gekker worden Je maakt een drama in dat topic met beschuldigingen dat ik het zou vervuilen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef 99.999 het volgende:
Rustig aan jongen. Lees nu eens rustig terug wat er in dat topic allemaal gebeurd is.
Jij hebt een testje ingevuld en geeft daarbij een keuze aan van waar je op gaat stemmen waarvan vaste bezoekers weten dat je daar zeker niet op gaat stemmen. je bent daarmee vervelend bezig binnen het topic. Ik zeg daar wat van en gelijk is het weer een drama van hier tot tokio...
Het gaat ook om de puntscore, die gecombineerd met je politieke voorkeur zodat Lyrebird daar als hij genoeg verzameld heeft een grafiek van kan maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou moet het GVD niet gekker worden vriend! De helft van de postger heeft daar niet eens een grafiek gepost maar een putscore net zoals ik!!!
Daar zeg je niks over!!!!
Aha.quote:Maar je begin wel een partij vuil over mij heedn te puitemn
Jij denkt DUBIEUS bezig, ventje. Laat dat iedereen ff zien
Ik vroeg enkel of je je uitslag serieus in kon vullen en je maakt er een drama van hier tot Tokio van..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, je bent dubieus bezig Du_ke, En dat iedereen dat mag zien. Maar dat laat je keer op keer zien.
Je zeikt mensen af die je niet liggen. En je MISBRUIKT je modschap hiervoor.
Als het dan toch open voor iedereen moet, wees dan even concreter en link er even naar aubquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
En voor dat gedrag gisteren in de SC, hetzeflde waarop B_A werd geband. Je moet je kapot schamen man!
Jij begon daar een drama over te maken man!! Door mij als een kleuter weg te zetten.Terwijl ik precies hetzelfde deed als vele andere in het topic waar je vervolgens GEEN een woord over vuilmaakte maar je kans schoon zag om me af te zeiken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vroeg enkel of je je uitslag serieus in kon vullen en je maakt er een drama van hier tot Tokio van..
Tja dat mag je dubieus noemen...
Dat deed je niet, de rest gaf aan waar ze op gingen stemmen (of in elk geval wat het meest waarschijnlijk is). Jij gaf 2 partijen aan waarvan we allemaal weten dat je er juist niet op gaat stemmen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij begon daar een drama over te maken man!! Door mij als een kleuter weg te zetten.Terwijl ik precies hetzelfde deed als vele andere in het topic waar je vervolgens GEEN een woord over vuilmaakte maar je kans schoon zag om me af te zeiken.
Aha.quote:Je modus operandi wordt wel erg doorzichtig.
Je misbruikt modschap. En iedereen mag het zien.
Het is gedrag van je waar honden geen brood van lusten!
Lees ff terug in de sc van gisteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het dan toch open voor iedereen moet, wees dan even concreter en link er even naar aub
Ik had je nog ge PM'ed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
Gezellig hier, waar was m'n uitnodiging voor dit feestje?
We hebben er een stuk of 7 versleten gisterquote:
Aha, hier kan ik nog steeds niet zoveel mee. Als iedereen het moet zien mag het wel iets concreter aub.quote:_ ik meldde dat defensie 11 chinooks gaan aanschaffen. Ik gaf aan zonde van het geld.
_ Waht gaat flamen.....liever 11 chinooks dan 1000 uitkeringen.
? en vervolgens ja je er vol op in om mij daarin te verketteren met geflame over mij situatie. Heel subtiel, maar zo weinig integer. Dus doe nou niet of je gek bent.
En jij vind dat voorbeeldgedrag van een mod
Je handelt vol strekt willekeurig man. Precies zoals het jou uitkomt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat deed je niet, de rest gaf aan waar ze op gingen stemmen (of in elk geval wat het meest waarschijnlijk is). Jij gaf 2 partijen aan waarvan we allemaal weten dat je er juist niet op gaat stemmen.
Dat is verklooien van een topic...
[..]
Aha.
Je weet het donders goed man!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben er een stuk of 7 versleten gister
[..]
Aha, hier kan ik nog steeds niet zoveel mee. Als iedereen het moet zien mag het wel iets concreter aub.
Ja ik ben pas net online.quote:
QFT.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou moet het GVD niet gekker worden vriend!
Ik herinner me van mezelf oprecht geen banbaar gedrag gisteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet het donders goed man!!!!
Een zak hooi ben je. En je hebt de integriteit van een vaatdoek! Nog erger dan dat.
Ja genoeg zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
En EG hou je een beetje in zeg, het is wel leuk geweest weer.
Straks val je onder de categorie crewbash.
Dat geeft precies aan waarom je nooit mod had moeten worden. Je hebt het oordeelsvermogen van een stoeptegel, zo blijkt weer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik herinner me van mezelf oprecht geen banbaar gedrag gisteren.
Wordt dan even wat concreter aub?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geeft precies aan waarom je nooit mod had moeten worden. Je hebt het oordeelsvermogen van een stoeptegel, zo blijkt weer.
Leg BA maar eens uit waarom hij om precies dezelfde reden dan wel werd geband. Twee keer notabene.
Ja dom doen. Je weet het donders goed. Maar ik vind je niet integer bezig. Ik laat hier verder bij.quote:
Ik heb je dit gister al via DM uitgelegd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geeft precies aan waarom je nooit mod had moeten worden. Je hebt het oordeelsvermogen van een stoeptegel, zo blijkt weer.
Leg BA maar eens uit waarom hij om precies dezelfde reden dan wel werd geband. Twee keer notabene.
Niemand kan mij uitleggen waarom jullie wel iemand mogen verketteren, precies op datzelfde gedrag (en zelf voor minder nota bene !) waarop BA minstens twee keer werd geband.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je dit gister al via DM uitgelegd.
Ik zei al; geven en nemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niemand kan mij uitleggen waarom jullie wel iemand mogen verketteren, precies op datzelfde gedrag (en zelf voor minder nota bene !) waarop BA minstens twee keer werd geband.![]()
Knap als je dat kunt.
Steeds weer gezuig en gekwal van je, rond dat ene thema in de richting van mijn persoon. En dat hoef ik niet concreter temaken door er steeds maar weer naar te zuigen. Zelfs als daar geen enkele aanleiding voor is. Precies datgene dus waarop BozeAppel minstens twee keer eraf ging... (en voor minder zelfs)quote:
Friek_, jij bent gewoon kaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:55 schreef Friek_ het volgende:
EchtGaaf, neem even je medicatie in voordat je verder typt.
Pas maar op voordat Duke je voor een neuzelende kleuter wegzet die het topic vervuilt en verziekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:56 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik Lyrebird zachtjes getrolld in zijn topic. Bwehehehe!
Ik zie nog steeds je grote probleem niet zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Steeds weer gezuig en gekwal van je, rond dat ene thema in de richting van mijn persoon. En dat hoef ik niet concreter temaken door er steeds maar weer naar te zuigen. Zelfs als daar geen enkele aanleiding voor is. Precies datgene dus waarop BozeAppel minstens twee keer eraf ging... (en voor minder zelfs)
Je weet dat donders goed. Wees gewoon eens een keer eerlijk en durf iets gewoon eerlijk toe te geven, zoals Eriksd dat wel kan en ook DOET: Dat is tenminste een vent.
Tekent precies jouw persoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds je grote probleem niet zo.
Vragen had ik niet. Ik concludeer slechts.quote:
Wat is deze? Welke kloon is u?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef echtwelhe het volgende:
[..]
Vragen had ik niet. Ik concludeer slechts.
Je kunt mensen mensen die jouw mening niet delen proberen de mond te snoeren, je kunt niemand verbieden hier mee te lezen.![]()
Veel succes verder.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wie heeft dit in KLB gezet: HBO sociale academie of hoe het tegenwoordig heet: afschaffen..
Daar slaat het als een tang op een varken.
Terug naar POL of gewoon in het kader van de vrije meningsuiting sluiten aub.
Ja, ja volgende topic van die mafketels van InHolland sociale academie:quote:
Snap ik wel hoor maar ik zie de humor er wel van in dat het in klaagbaak zit en dan ook nog eens die reactiesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja volgende topic van die mafketels van InHolland sociale academie:
TT: Omgekeerde Robin Hood: stelen van de armen en geven aan de rijken?
OP: Ik vind dat een stuk eerlijker, jullie ook? Ik wel..
Ik open deze blog als onderdeel van mij studie, jullie zijn vrij om jullie eigen mening te geven.
D'r staat er kennelijk weer één van die club.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor maar ik zie de humor er wel van in dat het in klaagbaak zit en dan ook nog eens die reacties
Gooi maar dicht hoor, doet pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef 99.999 het volgende:
En om op je vraag terug te komen, ik vond het niet echt een POL-topic maar zonde om op slot te gooien, dus dan maar naar KLB. Maar dicht kan het alsnog wanneer je dat graag wilt.
Ben het wel met je eens dat de 'studenten' zich zo niet van hun beste kant laten zien maar aan de andere kant komen er soms best aardige discussies en vers bloed uit voort. Alleen een stelling of betoogje droppen en dan weer vertrekken accepteren we ook niet. Ze moeten wel actief mee gaan doen.
Ze kunnen heel hun shit in 1 topic kwijt hč, zo is het ook...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef 99.999 het volgende:
In POL heeft het niets te zoeken naar mijn idee. We houden die malle topics in de gaten en als het echt uit de klauwen loopt gaan we er flink met de bezem doorheen.
Ach, er ontstaan soms best aardige discussies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze kunnen heel hun shit in 1 topic kwijt hč, zo is het ook...
Jawel, maar diezelfde discussie had je in eerdere topics over sociaal-darwinisme en dat soort onderwerpen ook al, dus een herhaling van zetten eigenlijk wmb. Maar goed, het is wrs alweer verleden tijd deze invasie van InHolland sociale academie, iig zou je je zoon/dochter er niet laten studeren. Dat weet je dan ook weer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, er ontstaan soms best aardige discussies.
Ja, het maakt ook geen fuck uit > 30 jaar geleden was het al shit, echt waar hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef 99.999 het volgende:
Het is niet eens van InHolland of Windesheim
We gaan het proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Bluesdude het volgende:
GL: "Als het volk geen brood heeft, waarom eet het dan geen cake?"
bashtopic met dito TT en OP.
heeft het topic nog kans ? Als een serieus inhoudelijk topic ?
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We gaan het proberen
Ik vind de TT wel meevallen en de inhoud ook echt voer voor discussie dus zolang het op de inhoud blijft kunnen we er wel iets mee toch?
Ik maak echter bezwaar tegen het gebruik van de term Groene Khmer om een politieke partij aan te duiden. Ik mag toch hopen dat er genoeg intelligentie bij de mods aanwezig is om te begrijpen, waarom?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We gaan het proberen
Ik vind de TT wel meevallen en de inhoud ook echt voer voor discussie dus zolang het op de inhoud blijft kunnen we er wel iets mee toch?
Ik vond het grappig en niet echt schokkend. Humor, ook een teken van intelligentie toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Ik maak echter bezwaar tegen het gebruik van de term Groene Khmer om een politieke partij aan te duiden. Ik mag toch hopen dat er genoeg intelligentie bij de mods aanwezig is om te begrijpen, waarom?
Sorry, maar als je DAT soort dingen humor vindt, daal je een heeeeeeel eind in mijn achting.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vond het grappig en niet echt schokkend. Humor, ook een teken van intelligentie toch?
Dat spijt me dan maar zoveel krediet had ik al niet meer over. Ik leg het even achter neer nochtans, wellicht word ik nog keihard teruggefloten.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar als je DAT soort dingen humor vindt, daal je een heeeeeeel eind in mijn achting.
Ha ha. Geloof je het zelf? Alleen al het feit dat een user erover klaagt en een mod er geen gehoor aan geeft is reden om er niks aan te doen voor 'achter'. Stel je voor, dat je een mod zou terugfluiten... Oe, de horror!quote:Op zondag 27 mei 2012 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat spijt me dan maar zoveel krediet had ik al niet meer over. Ik leg het even achter neer nochtans, wellicht word ik nog keihard teruggefloten.
Nou zeg, dat klopt echt niet. Ik heb me best weleens gebrand.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ha ha. Geloof je het zelf? Alleen al het feit dat een user erover klaagt en een mod er geen gehoor aan geeft is reden om er niks aan te doen voor 'achter'. Stel je voor, dat je een mod zou terugfluiten... Oe, de horror!
Jaja.... ik weet wel dat dit de moderatielijn is.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We gaan het proberen
Het principe van feedback is toch zinnige antwoorden back geven ?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
Helaas pindakaas, er gaat niks aan gedaan worden.
Move along people.
Er is weinig zinnigs te melden buiten dat er niks mankeert aan Groene Khmer, het is zelfs grappig.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het principe van feedback is toch zinnige antwoorden back geven ?
Jij gedraagt je als een politie-agent: doorlopen mensen, dit gaat jullie geen reet aan
zeker..... als je een aanhanger bent van demonisering... jij ouwe nazilover ..(ff demoniseren)quote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig zinnigs te melden buiten dat er niks mankeert aan Groene Khmer, het is zelfs grappig.
Doe ff normaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeker..... als je een aanhanger bent van demonisering... jij ouwe nazilover ..(ff demoniseren)
Zonnesteek? Mafkees.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeker..... als je een aanhanger bent van demonisering... jij ouwe nazilover ..(ff demoniseren)
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Desbetreffende kerel heeft ook al meerdere topics geopend welke gesloten zijn, van de PM's had ik geen weet, thx.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
Even een vraag, is het bij jullie bekend dat ex-VVD stemmers per PM worden aangeschreven met de uitnodig om uit te leggen waarom men teleurgesteld is in de VVD?
Weet niet wat het beleid op Fok omtrent dit soort zaken is, maar ik wilde jullie er even van op de hoogte stellen.
Het is een vrouw in deze.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Desbetreffende kerel heeft ook al meerdere topics geopend welke gesloten zijn, van de PM's had ik geen weet, thx.
Dat maakt het enkel erger.quote:
Dat moge zo zijn, maar POL is geen podium voor scheldkannonades van gefrustreerde PVV stemmers, enigszins niveau mag wel verwacht worden geloof ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef nikk het volgende:
Jammer dat het PVV topic dicht is. Vond TS een uitstekend voorbeeld van de gemiddelde PVV'er. Als we alleen alleen topics toelaten van mensen die enigszins fatsoenlijk zijn of beschaving kennen, ontstaat een onjuist beeld van de PVV.
Dat is nu juist mijn punt. Jammer dat alleen die 5 procent van hun strmmers mag reageren. Daarmee ontstaat m.i. een verkeerd beeld van de partij.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moge zo zijn, maar POL is geen podium voor scheldkannonades van gefrustreerde PVV stemmers, enigszins niveau mag wel verwacht worden geloof ik.
Ja, want iedereen weet dat innerlijke beschaving temperatuurafhankelijk is...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Dat mensen zich druk kunnen maken met dit weer.
De manier van reageren (van alle kanten) wel lijkt mequote:Op maandag 28 mei 2012 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat innerlijke beschaving temperatuurafhankelijk is...
Op aandringen van de mods . De FA's oordelen binnen 1 minuut en gaan maar af op het verhaal van modje.quote:
Onjuist, ze maken eigen keuzes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op aandringen van de mods . De FA's oordelen binnen 1 minuut en gaan maar af op het verhaal van modje.
Jaja... blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg . Ik dacht van wel door expliciet tussen haakjes te zetten dat het hier om een bewuste demonisering gaat.Het is niet schelden. Maar wel een wijze van een pointe maken dat het humoristisch vinden van groenlinkers demoniseren van dezelfde orde is als VS in het hokje nazilover te zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onjuist, ze maken eigen keuzes.
In dit geval ontbrak een duidelijke nuancering danwel een explicitering dat je een hypothetische situatie wou schetsen, dus in mijn ogen was de ban terecht. Ik zou het ook niet pikken als ik om mijn moderatiekeuzes met fascisme geassocieerd zou worden.
Goede vraag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Waar is het topic "Invoeren vermogensmax" van de user Bacq plotseling gebleven?
http://forum.fok.nl/topic/1814707
Kan hier ook wel hoor maar als je het liever naar NWS hebt geef je maar een seintjequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:56 schreef Nielsch het volgende:
Kan een modje even mijn typo uit deze TT halen?
Minister Schultz van Haegen vertraagt broodnodige UIthoflijn
Dus even een n toevoegen in het woord Miister. Alvast bedankt!
Ow en bij nader inzien kan het topic misschien beter in NWS, of niet?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Lex Gauw, je weetz. Wat een debielenzooi op Fok zeg!
Hoe komt ErikSD dan aan Lex Gauw? Toeval zeker, dat is mijn man. Nou ja, zijn hotmailadres.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef 99.999 het volgende:
moderators kunnen overigens helemaal geen IP-adressen zien, of mailadressen die niet als zichtbaar zijn aangegeven in het eigen profiel. Het enige wat wij meer kunnen zien dan een gewone user zijn de zogeheten notes maar daar staat zelden iets in dat de moeite waard is om te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |