Dan moet je eerst naar buiten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je suggestie slaat nergens op. Ik had je hoger ingeschat. Ik spreek je nog wel als je ongeluk krijgt of ziek wordt en geen bedrijf je nog lust.
Als je zo' stoethaspel als een Peter Rehwinkel bij P&W ziet of die bagger van de PVV dagelijks uitgestort ziet worden kan ik me voorstellen dat een SP ook nog meer op de populistische toer gaat. Het is toch actie-reactie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik erger mij de laatste tijd meer en meer aan Roemer, met z'n populistische bagger. Dat de SP nog maar hard moge zakken in de peilingen.
Stond in de lijst met maatregelen die de Volkskrant ergens ontfrutseld had.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik las trouwens, ik kan even niet meer vinden waar, dat afgesproken zou zijn dat de HRA alleen nog voor annuiteitenhypotheken geldt.
Omslachtig gedoe weer. Of EWF omhoog, of aftrek tegen 33%.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stond in de lijst met maatregelen die de Volkskrant ergens ontfrutseld had.
Het tocht kennelijk toch behoorlijk zo in het Catshuis. Ik dacht dat het onlangs nog verbouwd was?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef du_ke het volgende:
Was er geen Pool omgekomen bij een brand bij die verbouwing?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het tocht kennelijk toch behoorlijk zo in het Catshuis. Ik dacht dat het onlangs nog verbouwd was?
En linear dalende hypotheken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was er geen Pool omgekomen bij een brand bij die verbouwing?
Volgens mij heeft Sybrand het raam open gezet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het tocht kennelijk toch behoorlijk zo in het Catshuis. Ik dacht dat het onlangs nog verbouwd was?
Ja, ze waren met thinner de oude was van de vloer aan het verwijderen toen de zaak in de fik vloog.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was er geen Pool omgekomen bij een brand bij die verbouwing?
Kan dat nou niet meer vinden maar wel dat ze de schilders verboden oplosmiddelen gebruikten, oepsquote:
Wel veel aanbod op de veilingen dan ineens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ook de HRA in een keer afschaffen. Kijken wat er dan gebeurt .
In dat stukje ging het er volgens mij over dat alleen maar annuitair dalende nieuwe hypotheken nog voor HRA in aanmerking zouden komen.quote:
Mensen die hun sleutel opsturen naar de bank.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
Roken op de werkvloer was al even verboden tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ze waren met thinner de oude was van de vloer aan het verwijderen toen de zaak in de fik vloog.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
Geeft wel een boeiend effect.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
Hij ging weer in de gordijnenquote:
Lijkt me vreemd aangezien linear hetzelfde effect heeft. Alleen hebben niet veel mensen die vorm. Ik denk dat die er ook wel voor in aanmerking zal komen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dat stukje ging het er volgens mij over dat alleen maar annuitair dalende nieuwe hypotheken nog voor HRA in aanmerking zouden komen.
Met terugwerkende kracht afschaffen, dan krijg je pas spektakel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht afschaffen, dan krijg je pas spektakel.
Dat viel wel aan zien te komen, sommige partijen hebben er belang bij wat meer te moeten stoken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is iets voor te zeggen, lijkt me dat de proefballonnetjes nog lang niet allemaal goed zijn uitgewerktquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Laakt me vreemd aangezien linear hetzelfde effect heeft. Alleen hebben niet veel mensen die vorm. Ik denk dat die er ook wel voor in aanmerking zal komen.
Vond de theorie dat de opmerking van Wilders over Leers was gelekt om Leers zo steviger in het zadel te zetten ook wel een aardigequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat viel wel aan zien te komen, sommige partijen hebben er belang bij wat meer te moeten stoken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |