Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
Morgen lekker uit eten, zaterdag lekker stappen, daarna lekker weer naar monsieur le date.
Goede vooruitzichten deze dagen.
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nu heb ik weekend tot en met woensdag.
Smeerpijp.quote:Is dat die met Sasha Grey?
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.
Dat moet je niet op witte donderdag zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
En dit is al een lang weekend want het is het christelijk suikerfeest ofzo.
Er ligt heul geen sneeuwquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat moet je niet op witte donderdag zeggen.
Je kan altijd op internet je mening gaan verkondigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb opzich niks tegen de pasen, ik eet tenminste weer twee dagen goed, het is alleen zo jammer dat er voor de rest geen fuck te doen is.
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb gewoon 24 vakantiedagen per jaar
Maar dat doe ik sowieso als er geen fuck te doen valt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan altijd op internet je mening gaan verkondigen.
Christelijk suikerfeest?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
En dit is al een lang weekend want het is het christelijk suikerfeest ofzo.
Ach ja, is Jezus niet voor niets gestorven.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.
Kamp moet niet zeiken, als hij alle kamerrecessen met terugwerkende kracht moet inhalen piept hij wel anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.
Misschien heeft ie toen wel doorgewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kamp moet niet zeiken, als hij alle kamerrecessen met terugwerkende kracht moet inhalen piept hij wel anders.
Elke werkgever zal het leuk vinden dat zn personeel in de vakantie doorwerkt, het liefst zonder extra kosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien heeft ie toen wel doorgewerkt.
quote:Wat een belachelijke reactie. DWDD moet hoognodig het archief in, sluiten die toko. Uitgekouwde, voorspelbare formule en Matthijs moet maar heel snel z'n restaurantje in Parijs gaan beginnen.
Zolang het programma nog op tv is, hoop ik dat Tena lady of een andere incontinentieluier-fabrikant binnenkort ook met een guerillamarketing-aktie komt. Bovenop de tafel svp. Zeikerds daar bij de VARA.
Denk je het zelf? De hoge heren doen helemaal niets, maar krijgen wel dik betaald!!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien heeft ie toen wel doorgewerkt.
Nou zeg!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef waht het volgende:
[..]
Denk je het zelf? De hoge heren doen helemaal niets, maar krijgen wel dik betaald!!
Ik hoef er dit jaar nog maar 47 op te makenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.
Weekendquote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nu heb ik weekend tot en met woensdag.
Sssssstt. Niet te hard.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik hoef er dit jaar nog maar 47 op te maken
Gelukkig dat tenminste één iemand hier nog onze economie draaiende blijft houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weekend. Mijn weekend begint zondagavond 23:00.
Maar jij hebt dan ook voor een kapitalistische levensstijl gekozen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat dan in balans te zien brengen met een sociaal leven en partners of familieleden die torenhoge verwachtingen hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook voor een kapitalistische levensstijl gekozen.
Een uurtje R&R.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als er nou meer mensen zoals jij waren, kan ik op eerste paasdag tenminste iets meer doen dan op mn reet zitten tot het paasdiner, zoals op een terrasje zitten ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat dan in balans te zien brengen met een sociaal leven en partners of familieleden die torenhoge verwachtingen hebben.
Zondag ontbijten op stand en dan 's middags knallen tot 23:00 's avonds. Maar als ze me daar >40 per uur voor geven, och.
Netto mag ik hopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef GSbrder het volgende:
Zondag ontbijten op stand en dan 's middags knallen tot 23:00 's avonds. Maar als ze me daar >40 per uur voor geven, och.
Ik doe het gratis in R&P.quote:
Uiteraard. Brutoquote:
Wat is dat, weekend?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Reactie van Rutte:quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind zichzelf een weg baant
Hoe zelfbewust de voetbalspeler die voor de ogen van het publiek de wedstrijd wint zich kampioen waant
Hoe lacht erg genoeg de zakenman zonder mededogen die de concurrent verslagen vindt zelf haast failiet gaat
En ik zit hiet tevreden met die kleine op m'n schoot de zon schijnt er is geen reden met dat rotweer en harde wind ga fietsen met dat kind
Als ie maar geen voetballer wordt ze schoppen 'm misschien half dood
Maar liever dat nog dan een bord voor z'n kop van van de zakenman want daar wordt ie alleen maar slechter van
Liever een zakenman met een bord voor z'n kop dan een premier met een bord voor z'n kop
Eindelijk een demonstratie naar mijn smaak.quote:« Osons l’austérité ! » C’est sur ce thème que « le cercle des citoyens austère » organise une marche à contre-courant ce vendredi à Bruxelles.
voor die 3 weken(verspreid over 2 maanden) die ze stage 'moeten' lopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef remlof het volgende:
Als ie een stage werk noemt zou ie stagiaires ook minstens het minimum loon moeten laten betalen.
Le Reya austèrequote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Eindelijk een demonstratie naar mijn smaak.
Op het MBO loop je twee keer 5 maanden stage.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor die 3 weken dat ze stage 'moeten' lopen?
Niet als je doorstroomt naar het HBO, dan mag je het stagejaar laten vallen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het MBO loop je twee keer 5 maanden stage.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig dat tenminste één iemand hier nog onze economie draaiende blijft houden.
Wij hebben er 2-3 in de zaak gehad, en voordat men ingewerkt was was men al aan het eind van de stage(als men niet al uit de kas en evt waar wegjatte).quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het MBO loop je twee keer 5 maanden stage.
Stigmatisering!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
(als men niet al de kas en evt waar wegjatte).
Je stelt me teleur, ik had je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]Wij gaan hier drie dagen flink zuipen en vreten.
Dan moet je het ook geen werk noemen zoals Rutte doetquote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij hebben er 2-3 in de zaak gehad, en voordat men ingewerkt was was men al aan het eind van de stage(als men niet al uit de kas en evt waar wegjatte).
Mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je stelt me teleur, ik had je hoger ingeschat.
Toen ik nog in een supermarkt werkte, deden stagiares ook het minimale wat van hun verwacht werd, alleen om te slagen dus, niet om werkervaring op te doen(waar een stage toch voor bedoelt is).quote:
Dat doe ik wel met een echt exemplaar volgende weekquote:Op donderdag 5 april 2012 18:51 schreef Drugshond het volgende:
http://www.page3.com/page360/kelly-37068.html
Hier hebben jullie wat te doen
Rodeo rijden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met een echt exemplaar volgende week
Dan heb je ook nog wat meer mogelijkheden dan alleen ronddraaien
We moeten ook een beetje denken aan de eigenwaarde van die knulletjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je het ook geen werk noemen zoals Rutte doet
Als je dat wel doet hebben die gasten recht op minimumloon.
Nee, Rutte lult zich klem. Als je werkt voor iemand dien je minstens het minimumloon te ontvangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef waht het volgende:
[..]
We moeten ook een beetje denken aan de eigenwaarde van die knulletjes.
Nee, dit klopt dus niet. Stage is geen reguliere dienstbetrekking in de zin van de loonbelasting en alleen bij fictie. Dit houdt in dat er wel premies werknemersverzekeringen etc. in kunnen worden gehouden maar het minimumloon niet van toepassing is. Het is dan ook geen arbeidsovereenkomst.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Rutte lult zich klem. Als je werkt voor iemand dien je minstens het minimumloon te ontvangen.
En als een stage geen werk is, is het onderdeel van de studie en mogen volgens internationale verdragen ook illegalen stage lopen.
En heeft Asscher dus gelijk.
Dan is het dus geen werk en onderdeel van de studie en is er geen enkele reden om illegalen een stageplek te weigeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef eriksd het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan links.
[..]
Nee, dit klopt dus niet. Stage is geen reguliere dienstbetrekking in de zin van de loonbelasting en alleen bij fictie. Dit houdt in dat er wel premies werknemersverzekeringen etc. in kunnen worden gehouden maar het minimumloon niet van toepassing is. Het is dan ook geen arbeidsovereenkomst.
Jawel, want door die fictie moeten ze verzekerd zijn wat niet kan bij een illegaal. En niet zonder reden.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het dus geen werk en onderdeel van de studie en is er geen enkele reden om illegalen een stageplek te weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |