Mijn moeder wou in ieder geval dat m'n pa de donkerblauwe kentekenplaten op de nieuwe auto meteen omwisselde voor gelequote:
Blauw met witte letters en cijfers.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Welke kleur hadden ze voorheen dan?
Zwart of donkerblauw met witte letters, je ziet ze nog wel eens op oldtimers.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihi, bejaarde.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef remlof het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de gele kentekenplaten werden ingevoerd, volgens mij was dat midden 1980.
Stelletje sadisten, die ouders van je.quote:
Weet je dat niet? Bwahahahahaahaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nu heb ik weekend tot en met woensdag.
Ik heb over twee weken weer weekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Volgens mij heb jij net zoveel werkdagen als de rest vakantiedagen heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
Morgen lekker uit eten, zaterdag lekker stappen, daarna lekker weer naar monsieur le date.
Goede vooruitzichten deze dagen.
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Smeerpijp.quote:Is dat die met Sasha Grey?
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |