Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Discovery heeft u dan ook gecontracteerd om de tiendelige serie 'Orca Hunter' op te nemen.
Het is natuurlijk weinig verrassend dat jij Munich kan waarderenquote:
Het straatbeeld vind ik altijd geweldig, bijvoorbeeld ook bij films als Turks Fruit.quote:
Ha! Ik las de eerste zin en toen moest ik aan de Dominee denken... staat het gewoon meteen in de 2e zin. Maar er zitten wel foutjes in de Dominee. Ondanks dat, best een goede film.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het straatbeeld vind ik altijd geweldig, bijvoorbeeld ook bij films als Turks Fruit.
In de Dominee hebben ze trouwens ook hun best gedaan om een oud straatbeeld te maken.
Dat klopt ja, bijv. de gevangenisbus die een moderne Mercedes Benz Sprinter is of op de achtergrond bij de sloperij een Volvo FH12, een vrachtwagen uit het einde van de jaren 90 terwijl de scene in 1985 speelde. Ook zie je eens bij een aanslag op de achtergrond een Volkswagen T4 uit begin jaren 90, terwijl die scene in de jaren 70 was.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ha! Ik las de eerste zin en toen moest ik aan de Dominee denken... staat het gewoon meteen in de 2e zin. Maar er zitten wel foutjes in de Dominee. Ondanks dat, best een goede film.
Met gele kentekenplaten die nog niet bestonden.. en in het begin ook een Porsche 911 model 996 en een Passat uit 1998.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt ja, bijv. de gevangenisbus die een moderne Mercedes Benz Sprinter is of op de achtergrond bij de sloperij een Volvo FH12, een vrachtwagen uit het einde van de jaren 90 terwijl de scene in 1985 speelde. Ook zie je eens bij een aanslag op de achtergrond een Volkswagen T4 uit begin jaren 90, terwijl die scene in de jaren 70 was.
1978.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef remlof het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de gele kentekenplaten werden ingevoerd, volgens mij was dat midden 1980.
Welke kleur hadden ze voorheen dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef remlof het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de gele kentekenplaten werden ingevoerd, volgens mij was dat midden 1980.
Mijn moeder wou in ieder geval dat m'n pa de donkerblauwe kentekenplaten op de nieuwe auto meteen omwisselde voor gelequote:
Blauw met witte letters en cijfers.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Welke kleur hadden ze voorheen dan?
Zwart of donkerblauw met witte letters, je ziet ze nog wel eens op oldtimers.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihi, bejaarde.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef remlof het volgende:
Stelletje sadisten, die ouders van je.quote:
Weet je dat niet? Bwahahahahaahaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nu heb ik weekend tot en met woensdag.
Ik heb over twee weken weer weekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Volgens mij heb jij net zoveel werkdagen als de rest vakantiedagen heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
Morgen lekker uit eten, zaterdag lekker stappen, daarna lekker weer naar monsieur le date.
Goede vooruitzichten deze dagen.
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Smeerpijp.quote:Is dat die met Sasha Grey?
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.
Dat moet je niet op witte donderdag zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
En dit is al een lang weekend want het is het christelijk suikerfeest ofzo.
Er ligt heul geen sneeuwquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat moet je niet op witte donderdag zeggen.
Je kan altijd op internet je mening gaan verkondigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb opzich niks tegen de pasen, ik eet tenminste weer twee dagen goed, het is alleen zo jammer dat er voor de rest geen fuck te doen is.
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb gewoon 24 vakantiedagen per jaar
Maar dat doe ik sowieso als er geen fuck te doen valt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan altijd op internet je mening gaan verkondigen.
Christelijk suikerfeest?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
En dit is al een lang weekend want het is het christelijk suikerfeest ofzo.
Ach ja, is Jezus niet voor niets gestorven.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.
Kamp moet niet zeiken, als hij alle kamerrecessen met terugwerkende kracht moet inhalen piept hij wel anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.
Misschien heeft ie toen wel doorgewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kamp moet niet zeiken, als hij alle kamerrecessen met terugwerkende kracht moet inhalen piept hij wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |