Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
Morgen lekker uit eten, zaterdag lekker stappen, daarna lekker weer naar monsieur le date.
Goede vooruitzichten deze dagen.
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
Zo, nu heb ik weekend tot en met woensdag.
Smeerpijp.quote:Is dat die met Sasha Grey?
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op, straks stoppen ze je in een kas.
Dat moet je niet op witte donderdag zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
En dit is al een lang weekend want het is het christelijk suikerfeest ofzo.
Er ligt heul geen sneeuwquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat moet je niet op witte donderdag zeggen.
Je kan altijd op internet je mening gaan verkondigen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb opzich niks tegen de pasen, ik eet tenminste weer twee dagen goed, het is alleen zo jammer dat er voor de rest geen fuck te doen is.
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb gewoon 24 vakantiedagen per jaar
Maar dat doe ik sowieso als er geen fuck te doen valt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan altijd op internet je mening gaan verkondigen.
Christelijk suikerfeest?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
En dit is al een lang weekend want het is het christelijk suikerfeest ofzo.
Ach ja, is Jezus niet voor niets gestorven.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve voor de economie, nederland ligt weer een dag of drie op zn gat vanwege christenhonden en zulks.
Kamp moet niet zeiken, als hij alle kamerrecessen met terugwerkende kracht moet inhalen piept hij wel anders.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het mag, maar laat het Kamp niet weten.
Misschien heeft ie toen wel doorgewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kamp moet niet zeiken, als hij alle kamerrecessen met terugwerkende kracht moet inhalen piept hij wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |