Dan kan de ruil nog wel doorgaan. Is toch geweldig gast. Heb je eindelijk echt reden om je verheven te voelen!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zat toch met z'n moeder te janken bij P&W dat een studievisum niet een oplossing zou zijn omdat dat ver boven z'n niveau lag? Als ze het zelf zeggen, neem ik het wel over.
Welke ruil?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kan de ruil nog wel doorgaan. Is toch geweldig gast. Heb je eindelijk echt reden om je verheven te voelen!
Jij naar Afrika. Kan Mauro hier blijven.quote:
Dacht je dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef eriksd het volgende:
Zie je VS daar al rondscharrelen? Elke keer als 'ie moet bukken voor een peulvrucht is 'ie de sjaak.
Of hij verhuist naar een stad met een PvdA burgemeester.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als Mauro slim is gaat hij gewoon zijn huis ontvluchten en bij een of ander links gezin op zolder wonen en ergens afwassen en z'n vakantiedagen afdwingen.
Oh, dus er bestaan geen procedure's bij de IND die al 9 jaar lopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik maak een onderscheid tussen de rechtsmacht en de IND. De IND behandeld gewoon een aanvraag en een bezwaartje. Daar doen ze geen negen jaar over, dus dat verwijt ik ze ook niet.
Oh prima, zou best terug willen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij naar Afrika. Kan Mauro hier blijven.
VS waant zich als een kind in de snoepwinkel op een bananenplantage. Ik gun dat die jongen wel. Komt bij dat negers naar verluidt groter zijn geschapen. Win-win voor die knaap.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef eriksd het volgende:
Zie je VS daar al rondscharrelen? Elke keer als 'ie moet bukken voor een peulvrucht is 'ie de sjaak.
Of hij wordt geadopteerd door Remlof of een andere PvdA'er.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of hij verhuist naar een stad met een PvdA burgemeester.
We fight against the rightwing, no matter what. Even if our logic lets us down...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij naar Afrika. Kan Mauro hier blijven.
Hij is toch al 18? Dan staat hij er helemaal alleen voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of hij wordt geadopteerd door Remlof of een andere PvdA'er.
Kan dat überhaupt? Als iemand hem adopteert mag hij volgens mij gewoon blijven.
Och, kan hij een steentje bijdragen aan de economie daar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Hij is toch al 18? Dan staat hij er helemaal alleen voor.
Ah gossie, 3-voud denkt dat ik serieus ben. Snap de verwarring. Als je geen sociaal leven hebt is het onderscheid lastig te maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We fight against the rightwing, no matter what. Even if our logic lets us down...
Zo grappig die schreeuwmeeuwen. Vooral als er een zeeluchtje aan zit.
Waarom daar werken als het geld hier voor niks is?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, kan hij een steentje bijdragen aan de economie daar.
Precies, Tofik Dibi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn wel dezelfden die het steeds oprakelen.
He bah, jij ook altijd met dat persoonlijk worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, 3-voud denkt dat ik serieus ben. Snap de verwarring. Als je geen sociaal leven hebt is het onderscheid lastig te maken.
Ik heb die discussie niet opgerakeld, dat was Dibi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leers, Dibi , Mauro en jij inderdaad.
Ik ben voor een open immigratiebeleid, maar daarvoor moet er wel veel daadkrachtiger opgetreden worden tegen mensen die het komen verzieken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom daar werken als het geld hier voor niks is?
Wordt een "we told you so" momentje. Net als die mislukte integratie. Jaren terug voorspeld, werd je voor afgebrand. Nu het toch zo blijkt te zijn, zijn ze of heel stil of heel vaag om te ontwijken.
Denk dat we het gemiddelde denkvermogen van die moraalridders maar eens onder de loep moeten nemen.
De linksen. Als het aan mij lag was dit dossier in de papierversnipperaar belandt en zat Mauro in Luanda te chillen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn wel dezelfden die het steeds oprakelen.
Mauro's medelander medestander.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb die discussie niet opgerakeld, dat was Dibi.
Mauro's medelander medestander.
Hear hear.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef waht het volgende:
[..]
De linksen. Als het aan mij lag was dit dossier in de papierversnipperaar belandt en zat Mauro in Luanda te chillen.
Ik tover ze zo uit m'n hoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mauro's medelander medestander.
Je wil dus ruzie met die linkse ik-klop-mezelf-op-de-schouders types...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben voor een open immigratiebeleid, maar daarvoor moet er wel veel daadkrachtiger opgetreden worden tegen mensen die het komen verzieken.
Sowieso de eerste jaren geen recht op sociale zekerheid.
Jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin, kijk maar wie erover begon en wie er zo steeds over wil praten.
Ik heb echt weinig over Mauro gezegd...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Vooralsnog is D_N de enige linkse die over Mauro lult. Ja, ik maak wat random opmerkingen, maar die zijn vooral bedoeld om VS te haten. Tegenover D_N staan meerdere rechtsen te huilen en schreeuwen.
We kunnen ook weinig anders, anders had ik hoogstpersoonlijk hem op de bagageband gemieterd.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin, kijk maar wie erover begon en wie er zo steeds over wil praten.
Ik bedoel natuurlijk linksen in de politiek, niet hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Vooralsnog is D_N de enige linkse die over Mauro lult. Ja, ik maak wat random opmerkingen, maar die zijn vooral bedoeld om VS te haten. Tegenover D_N staan meerdere rechtsen te huilen en schreeuwen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ruzie met de 'iedereen verdient een honderd miljoenste kans.'-types.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wil dus ruzie met die linkse ik-klop-mezelf-op-de-schouders types...
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ruzie met de 'iedereen verdient een honderd miljoenste kans.'-types.
Dat zijn dezelfden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ruzie met de 'iedereen verdient een honderd miljoenste kans.'-types.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
Haha, ik kwam deze tegen als "Mauro Dekker".
[ afbeelding ]
Die site heeft wel leuke cartoons eigenlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Die naam rechtsonder is ook wel opvallend.
Niet grappig, gewoon realistische weergave.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |