Ik kom ook mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als Mauro slim is gaat hij gewoon zijn huis ontvluchten en bij een of ander links gezin op zolder wonen en ergens afwassen en z'n vakantiedagen afdwingen.
Bovendien stel ik mezelf beschikbaar als vrijwilliger om hem eens persoonlijk te komen uitleggen (en GroenLinks met hem, dus Tofik Dibi..) dat een studievisum geen verblijfsvergunning is.
moet ie wel geld meenemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
Als Mauro slim is gaat ie gewoon bij betyar in dienst.
Dat is niet zo moeilijk, je gaat gewoon naar de website van de Nederlandse overheid, print de voorwaarden uit van een studievisum en schuift dat onder de neus van Mauro, Tofik Dibi en jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kom ook mee.
Kijken of je ons aan kunt.
Zo werkt het dus niet , het IGH gaat daar niet over.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Mauro mag blijven op een studievisum dan heb ik meteen jurisprudentie om naar het internationaal gerechtshof te stappen en mijn verblijf in Australië weer op te eisen. Als iemand uit Angola het mag ontwijken dan mag ik dat ook.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, je gaat gewoon naar de website van de Nederlandse overheid, print de voorwaarden uit van een studievisum en schuift dat onder de neus van Mauro, Tofik Dibi en jou.
Dan vraag ik wel asiel aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet , het IGH gaat daar niet over.
Ik weet dat Tofik Dibi en Mauro achterlijk zijn, maar kleine lettertjes lezen moet nog wel lukken me dunkt.quote:
Eerst even wachten tot de SP aan de macht komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Politiek asiel zou ik het op gooien.
Je hebt het over de fractie die van politieagenten in Afghanistan verlangt dat ze niet terugschietenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
7 miljard mensen op deze wereld begrijpen wat een studievisum is, behalve de GroenLinks fractie en Mauro.
Hoe weet je nou weer dat Mauro achterlijk is? Omdat ie hier wil blijven? Dan ben je inderdaad niet goed snik.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet dat Tofik Dibi en Mauro achterlijk zijn, maar kleine lettertjes lezen moet nog wel lukken me dunkt.
Mooi, dan heb jij ook iets om op te stemmen als ik rechts heb verboden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef eriksd het volgende:
De SP heeft een schurfthekel aan allochtonen, alleen zeggen ze het niet hardop.
Nogal wiedes, allochtonen zijn bereid voor veel minder geld en met minder voorzieningen te werken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef eriksd het volgende:
De SP heeft een schurfthekel aan allochtonen, alleen zeggen ze het niet hardop.
Hij zat toch met z'n moeder te janken bij P&W dat een studievisum niet een oplossing zou zijn omdat dat ver boven z'n niveau lag? Als ze het zelf zeggen, neem ik het wel over.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer dat Mauro achterlijk is? Omdat ie hier wil blijven? Dan ben je inderdaad niet goed snik.
Kun jij anders niet ruilen met Mauro. Kun jij weer de elitaire bal uithangen temidden van bananenplukkend Afrika en kan Mauro hier een beetje zijn studie afmaken.
Zwarten mogen dat ook niet.quote:
Hippies in de politiek, bad idea.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over de fractie die van politieagenten in Afghanistan verlangt dat ze niet terugschieten
Dan kan de ruil nog wel doorgaan. Is toch geweldig gast. Heb je eindelijk echt reden om je verheven te voelen!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zat toch met z'n moeder te janken bij P&W dat een studievisum niet een oplossing zou zijn omdat dat ver boven z'n niveau lag? Als ze het zelf zeggen, neem ik het wel over.
Welke ruil?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kan de ruil nog wel doorgaan. Is toch geweldig gast. Heb je eindelijk echt reden om je verheven te voelen!
Jij naar Afrika. Kan Mauro hier blijven.quote:
Dacht je dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef eriksd het volgende:
Zie je VS daar al rondscharrelen? Elke keer als 'ie moet bukken voor een peulvrucht is 'ie de sjaak.
Of hij verhuist naar een stad met een PvdA burgemeester.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als Mauro slim is gaat hij gewoon zijn huis ontvluchten en bij een of ander links gezin op zolder wonen en ergens afwassen en z'n vakantiedagen afdwingen.
Oh, dus er bestaan geen procedure's bij de IND die al 9 jaar lopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik maak een onderscheid tussen de rechtsmacht en de IND. De IND behandeld gewoon een aanvraag en een bezwaartje. Daar doen ze geen negen jaar over, dus dat verwijt ik ze ook niet.
Oh prima, zou best terug willen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij naar Afrika. Kan Mauro hier blijven.
VS waant zich als een kind in de snoepwinkel op een bananenplantage. Ik gun dat die jongen wel. Komt bij dat negers naar verluidt groter zijn geschapen. Win-win voor die knaap.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef eriksd het volgende:
Zie je VS daar al rondscharrelen? Elke keer als 'ie moet bukken voor een peulvrucht is 'ie de sjaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |