En als die vrouw begint te zeuren krijgt ze haar gelijk, maar wordt wel weggepest.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een belangrijk onderscheid.
Mannen en vrouwen zijn gelijk, maar in de praktijk verdienen mannen meer.
Als Mauro mag blijven op een studievisum dan heb ik meteen jurisprudentie om naar het internationaal gerechtshof te stappen en mijn verblijf in Australië weer op te eisen. Als iemand uit Angola het mag ontwijken dan mag ik dat ook.quote:
Ik kom ook mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als Mauro slim is gaat hij gewoon zijn huis ontvluchten en bij een of ander links gezin op zolder wonen en ergens afwassen en z'n vakantiedagen afdwingen.
Bovendien stel ik mezelf beschikbaar als vrijwilliger om hem eens persoonlijk te komen uitleggen (en GroenLinks met hem, dus Tofik Dibi..) dat een studievisum geen verblijfsvergunning is.
moet ie wel geld meenemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
Als Mauro slim is gaat ie gewoon bij betyar in dienst.
Dat is niet zo moeilijk, je gaat gewoon naar de website van de Nederlandse overheid, print de voorwaarden uit van een studievisum en schuift dat onder de neus van Mauro, Tofik Dibi en jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kom ook mee.
Kijken of je ons aan kunt.
Zo werkt het dus niet , het IGH gaat daar niet over.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Mauro mag blijven op een studievisum dan heb ik meteen jurisprudentie om naar het internationaal gerechtshof te stappen en mijn verblijf in Australië weer op te eisen. Als iemand uit Angola het mag ontwijken dan mag ik dat ook.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, je gaat gewoon naar de website van de Nederlandse overheid, print de voorwaarden uit van een studievisum en schuift dat onder de neus van Mauro, Tofik Dibi en jou.
Dan vraag ik wel asiel aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet , het IGH gaat daar niet over.
Ik weet dat Tofik Dibi en Mauro achterlijk zijn, maar kleine lettertjes lezen moet nog wel lukken me dunkt.quote:
Eerst even wachten tot de SP aan de macht komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Politiek asiel zou ik het op gooien.
Je hebt het over de fractie die van politieagenten in Afghanistan verlangt dat ze niet terugschietenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
7 miljard mensen op deze wereld begrijpen wat een studievisum is, behalve de GroenLinks fractie en Mauro.
Hoe weet je nou weer dat Mauro achterlijk is? Omdat ie hier wil blijven? Dan ben je inderdaad niet goed snik.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet dat Tofik Dibi en Mauro achterlijk zijn, maar kleine lettertjes lezen moet nog wel lukken me dunkt.
Mooi, dan heb jij ook iets om op te stemmen als ik rechts heb verboden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef eriksd het volgende:
De SP heeft een schurfthekel aan allochtonen, alleen zeggen ze het niet hardop.
Nogal wiedes, allochtonen zijn bereid voor veel minder geld en met minder voorzieningen te werken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef eriksd het volgende:
De SP heeft een schurfthekel aan allochtonen, alleen zeggen ze het niet hardop.
Hij zat toch met z'n moeder te janken bij P&W dat een studievisum niet een oplossing zou zijn omdat dat ver boven z'n niveau lag? Als ze het zelf zeggen, neem ik het wel over.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer dat Mauro achterlijk is? Omdat ie hier wil blijven? Dan ben je inderdaad niet goed snik.
Kun jij anders niet ruilen met Mauro. Kun jij weer de elitaire bal uithangen temidden van bananenplukkend Afrika en kan Mauro hier een beetje zijn studie afmaken.
Zwarten mogen dat ook niet.quote:
Hippies in de politiek, bad idea.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over de fractie die van politieagenten in Afghanistan verlangt dat ze niet terugschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |