Nee dat denk ik niet. Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat een of andere Zulu uit verweggistan die hier in een zeecontainer aan komt spoelen en ergens gaat afwassen even later bij de rechter kan vragen om vakantiedagen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als wij de volgende keer een disuccie over de zorgsector hebben kom jij met het argument:' de topman van Shell verdient teveel'.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Waar zeg ik dat?
Straks krijgen we nog te horen dat Somalische piraten ook hun werknemersrechten voor de rechter kunnen invorderen.quote:
oh, dat is wel een erg vreemde draai in een verantwoordelijkheidsvraag...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als het zoveel jaar duurt dan is het eerder de advocaat zijn schuld dan die van de IND. Het is vrij gangbaar dat sommige juridische procedures in Nederland zo lang duren. Een gewone burger laat zijn zaak daarom ook zelden tot de Hoge Raad komen, vooral als ze daarvoor negen jaar in een hondenhok moeten wonen.
Wat voor dienstbetrekking heb je dan met een illegaal? Wat staat er precies in dat contract?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:
Je moet wel het onderscheid maken tussen enerzijds rechthebben op, en anderzijds het halen VS. En vakantiedagen vloeien voort uit een dienstbetrekking, en die stelt niet als eis dat het moet gaan om een legaal persoon.
Wat heb je eraan om te stellen dat ze recht hebben op terwijl in de praktijk ze toch meteen het land uitgekeild worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:
Je moet wel het onderscheid maken tussen enerzijds rechthebben op, en anderzijds het halen VS. En vakantiedagen vloeien voort uit een dienstbetrekking, en die stelt niet als eis dat het moet gaan om een legaal persoon.
Illegalen hebben toch alleen maar vakantie?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:
Ik maak een onderscheid tussen de rechtsmacht en de IND. De IND behandeld gewoon een aanvraag en een bezwaartje. Daar doen ze geen negen jaar over, dus dat verwijt ik ze ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oh, dat is wel een erg vreemde draai in een verantwoordelijkheidsvraag...
dat 'veel burgers niet zolang doorproceduren' is niet bepaald een teken dat het 'gelijk' bij de andere partij ligt, eerder andersom, dat de bureaucratie zichzelf beschermt door bureaucratische drempels op te werpen
Jij toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Illegalen hebben toch alleen maar vakantie?
[ afbeelding ]
En wij maar belasting betalen!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Illegalen hebben toch alleen maar vakantie?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als Mauro slim is gaat hij gewoon zijn huis ontvluchten en bij een of ander links gezin op zolder wonen en ergens afwassen en z'n vakantiedagen afdwingen.
Dat is een belangrijk onderscheid.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om te stellen dat ze recht hebben op terwijl in de praktijk ze toch meteen het land uitgekeild worden.
Maar goed, ik ben niet gemaakt voor recht, zweefteef studie.
Gewoon aankloppen bij de GL-fractie.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als Mauro slim is gaat hij gewoon zijn huis ontvluchten en bij een of ander links gezin op zolder wonen en ergens afwassen en z'n vakantiedagen afdwingen.
En als die vrouw begint te zeuren krijgt ze haar gelijk, maar wordt wel weggepest.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een belangrijk onderscheid.
Mannen en vrouwen zijn gelijk, maar in de praktijk verdienen mannen meer.
Als Mauro mag blijven op een studievisum dan heb ik meteen jurisprudentie om naar het internationaal gerechtshof te stappen en mijn verblijf in Australië weer op te eisen. Als iemand uit Angola het mag ontwijken dan mag ik dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |