De linksen. Als het aan mij lag was dit dossier in de papierversnipperaar belandt en zat Mauro in Luanda te chillen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn wel dezelfden die het steeds oprakelen.
Mauro's medelander medestander.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb die discussie niet opgerakeld, dat was Dibi.
Mauro's medelander medestander.
Hear hear.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef waht het volgende:
[..]
De linksen. Als het aan mij lag was dit dossier in de papierversnipperaar belandt en zat Mauro in Luanda te chillen.
Ik tover ze zo uit m'n hoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mauro's medelander medestander.
Je wil dus ruzie met die linkse ik-klop-mezelf-op-de-schouders types...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben voor een open immigratiebeleid, maar daarvoor moet er wel veel daadkrachtiger opgetreden worden tegen mensen die het komen verzieken.
Sowieso de eerste jaren geen recht op sociale zekerheid.
Jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin, kijk maar wie erover begon en wie er zo steeds over wil praten.
Ik heb echt weinig over Mauro gezegd...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Vooralsnog is D_N de enige linkse die over Mauro lult. Ja, ik maak wat random opmerkingen, maar die zijn vooral bedoeld om VS te haten. Tegenover D_N staan meerdere rechtsen te huilen en schreeuwen.
We kunnen ook weinig anders, anders had ik hoogstpersoonlijk hem op de bagageband gemieterd.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin, kijk maar wie erover begon en wie er zo steeds over wil praten.
Ik bedoel natuurlijk linksen in de politiek, niet hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Vooralsnog is D_N de enige linkse die over Mauro lult. Ja, ik maak wat random opmerkingen, maar die zijn vooral bedoeld om VS te haten. Tegenover D_N staan meerdere rechtsen te huilen en schreeuwen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ruzie met de 'iedereen verdient een honderd miljoenste kans.'-types.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wil dus ruzie met die linkse ik-klop-mezelf-op-de-schouders types...
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ruzie met de 'iedereen verdient een honderd miljoenste kans.'-types.
Dat zijn dezelfden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ruzie met de 'iedereen verdient een honderd miljoenste kans.'-types.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
Haha, ik kwam deze tegen als "Mauro Dekker".
[ afbeelding ]
Die site heeft wel leuke cartoons eigenlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Die naam rechtsonder is ook wel opvallend.
Niet grappig, gewoon realistische weergave.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |