quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef De_Guidance het volgende:
Die cartoons lijken te zijn getekend door een zwakzinnig individu.
Ik vind ze wel komisch.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef De_Guidance het volgende:
Die cartoons lijken te zijn getekend door een zwakzinnig individu.
Is goed. Haal nu die dildo maar weer uit je reet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
Graag wil ik jullie even serieus bedanken voor de warmte en hartelijkheid, jullie zijn de enige vrienden die ik heb, daarom weet ik de omgang in de POL-SC met jullie ook erg te waarderen! Hou van jullie!
Nou geef ze een smak PvdA geld om het te verbeteren en wat politiek correcter te maken dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
Dat mag, ik vind ze LTS-zwakstroom.
Ik wil ze ook wel zo direct betalen hoor. Dat hoeft niet via de PvdA. Blijft te veel hangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou geef ze een smak PvdA geld om het te verbeteren en wat politiek correcter te maken dan maar.
Ik zal jou eens een smak geven.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou geef ze een smak PvdA geld om het te verbeteren en wat politiek correcter te maken dan maar.
Lekker, wel op z'n Frans he?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een smak geven.
Ok.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is goed. Haal nu die dildo maar weer uit je reet.
Zoals du_ke eerder al aangaf, een belangrijk deel van de sociale zekerheid is opgebouwd uit werknemersverzekeringen, en het is wat onfair om een deel van de werknemers deze verzekeringen te ontzeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso de eerste jaren geen recht op sociale zekerheid.
Dat is zo, maar de bijstand is volgens mij geen werknemersverzekering, daar kan eerst naar gekeken worden. Geen recht op volksverzekeringen dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals du_ke eerder al aangaf, een belangrijk deel van de sociale zekerheid is opgebouwd uit werknemersverzekeringen, en het is wat onfair om een deel van de werknemers deze verzekeringen te ontzeggen.
Je wilt de bijstand afschaffen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de bijstand is volgens mij geen werknemersverzekering, daar kan eerst naar gekeken worden. Geen recht op volksverzekeringen dus.
Voor immigranten de eerste aantal jaren.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je wilt de bijstand afschaffen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef eriksd het volgende:
Zou wel een leuke serie zijn, POL in Angola.
En wat als ze zonder baan komen te zitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor immigranten de eerste aantal jaren.
Tja, dat moeten ze bedenken voordat ze hier naartoe komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat als ze zonder baan komen te zitten?
POL op safari.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef eriksd het volgende:
Zou wel een leuke serie zijn, POL in Angola.
Ja, maar wat is dan je oplossing voor de liquiditeitsproblemen waar die mensen dan inkomen? Dat ze maar eten gaan stelen en een huis gaan kraken?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat moeten ze bedenken voordat ze hier naartoe komen.
Nederland is veel te aantrekkelijk voor gelukszoekers.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dit best een leuke week, met al die toestanden die ik verdien doordat er gekke christelijke feestdagen zijn.
Dat is wat anders dan antropologie.quote:
Ach ja, ik ga er van uit dat ze nog bereid zijn simpel werk te doen als het plukken van tomaten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dan je oplossing voor de liquiditeitsproblemen waar die mensen dan inkomen? Dat ze maar eten gaan stelen en een huis gaan kraken?
Het gaat beide over mensen, dus is het hetzelfde.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan antropologie.
Werk is niet iets wat altijd voorhanden is, dat is de denkfout die je maakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga er van uit dat ze nog bereid zijn simpel werk te doen als het plukken van tomaten.
Biologie gaat over vanalles, antropologie alleen over mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat beide over mensen, dus is het hetzelfde.
Niet goed genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Biologie gaat over vanalles, antropologie alleen over mensen.
Je hebt sowieso de frictiewerkloosheid, maar als je echt een baantje wilt is er wel aan te komen. Zeker in Nederland.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werk is niet iets wat altijd voorhanden is, dat is de denkfout die je maakt.
quote:
Tuurlijk is er niet genoeg werk in Nederland, al helemaal niet als de economie inzakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt sowieso de frictiewerkloosheid, maar als je echt een baantje wilt is er wel aan te komen. Zeker in Nederland.
Neemt natuurlijk niet weg dat er inderdaad een kans is dat ze de criminaliteit in gaan.
Zelfs met een parttime-vrouwenwerkweek kan je netto nog een Italiaans maatpak overhouden met vrijdag 200%, zaterdag 150% en zondag & maandag 300%.quote:
Maar goed, wees eerlijk, werken doen de minste in dit topic.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs met een parttime-vrouwenwerkweek kan je netto nog een Italiaans maatpak overhouden met vrijdag 200%, zaterdag 150% en zondag & maandag 300%.
Hoeveel Fok!kers zouden zelfs geen bijbaantje doen? Enkel VS toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, wees eerlijk, werken doen de minste in dit topic.
Ik hoor anderen zelden over werk praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!kers zouden zelfs geen bijbaantje doen? Enkel VS toch?
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hoor anderen zelden over werk praten.
De enige waarvan ik weet dat ze werken is du_ke, Koos, remlof, GSbrder, php en von_Preussen.
Erik werkte ooit.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De enige waarvan ik weet dat ze werken is du_ke, Koos, remlof, GSbrder, php en von_Preussen.
Mijn gedacht.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik werkte ooit.
Maar misschien heb je wel gelijk. Troosteloze bende.
Vandaag een chefkok gesproken die is wezen koken voor onze jongen in Afghanistan. Wel een verhaal voor jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vaste baan toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef eriksd het volgende:
Ik werk nog steeds. Althans, ben aanwezig. Soort van.
Van de zomer nieuwe job.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaag een chefkok gesproken die is wezen koken voor onze jongen in Afghanistan. Wel een verhaal voor jou.
Niet dat het iemand een reet aangaat maar ik draag m'n steentje bij aan het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik ga deze zomer parttime werken en daarnaast aan mijn scriptie. Anders was ik nog geen 23 als ik afgestudeerd was, vind ik te vroeg.
Ik ben professioneel FOK!kerquote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat studeer je dan? Bloggen?quote:
Nah, studielast is gewoon verwaarloosbaar.quote:
Ik heb er voor jou ook maar scholier van gemaakt, jouw HBO haat is bekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je een vrouwelijke man bent.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, studielast is gewoon verwaarloosbaar.
Jij haat het HBO niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er voor jou ook maar scholier van gemaakt, jouw HBO haat is bekend.
Oh jawel, maar om me nou tussen de ranken van rechtenrukkers en universiteitsbeta's te voegen op internet, nah.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij haat het HBO niet wil je zeggen?
Hoor je vaak ranten over het niveau, de mensen, de docenten en de tentamens.
Je bedoelt op het internet moet je je mening onderdrukken en maar iets anders roepen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar om me nou tussen de ranken van rechtenrukkers en universiteitsbeta's te voegen op internet, nah.
Nee, ik bedoel dat m'n haat niet zo diep zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt op het internet moet je je mening onderdrukken en maar iets anders roepen?
5 Centimeters Per Secondquote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway ik zoek een goede film om de middag door te komen, suggesties?
Het steekt je wel merk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat m'n haat niet zo diep zit.
Heb de behoefte niet om elke SC te zeuren over HBO/WO, heb op beide gezeten, vind 't wel best zo.
SPOILER: Niet schrikken :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Way, way off...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik haat HBO niet, ze maken best leuke series.
Net weer aan dat drakenfeestje begonnen, voor het fantasy-autismegevoel.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef remlof het volgende:
SPOILER: Niet schrikken :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No shitquote:
Ik raad iets van de Amerikaanse televisienetwerk HBO aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway ik zoek een goede film om de middag door te komen, suggesties?
Rotjoch, ik wIlde hem al inkoppen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik haat HBO niet, ze maken best leuke series.
Net weer aan dat drakenfeestje begonnen, voor het fantasy-autismegevoel.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)-rekening-ouders.ece
Dit is toch wel enorm triest
Dat die ouders niet betalen is zeker triest.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Goede krant.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Game of Thrones is weer begonnenquote:
Hoop het niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:33 schreef eriksd het volgende:
Hopen dat NYPD Blue gedownload is als ik thuis kom.
Baader Meinhof Komplex is niet slecht. Overload aan linkse tirades, dat wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:33 schreef eriksd het volgende:
Hopen dat NYPD Blue gedownload is als ik thuis kom.
Real Time with Bill Maher is dan wel weer vaak wat tenenkrommend.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik raad iets van de Amerikaanse televisienetwerk HBO aan.
De enige HBO die niet uitsluitend voor mongolen bestaat.
Ik vond dat een goeie film.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef waht het volgende:
[..]
Baader Meinhof Komplex is niet slecht. Overload aan linkse tirades, dat wel.
De jaren zestig/zeventig ambiance is sowieso leuk.quote:
Alleen al om de auto's inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 15:42 schreef waht het volgende:
[..]
De jaren zestig/zeventig ambiance is sowieso leuk.
Game of Thrones schijnt goed te doen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik raad iets van de Amerikaanse televisienetwerk HBO aan.
De enige HBO die niet uitsluitend voor mongolen bestaat.
Dat heb ik gister expliciet gezegd in de SC.quote:
Ik hang hier niet 24/7.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heb ik gister expliciet gezegd in de SC.
Discovery heeft u dan ook gecontracteerd om de tiendelige serie 'Orca Hunter' op te nemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hang hier niet 24/7.
Vooral in 2012 ben ik betrekkelijk weinig aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |