POL op safari.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef eriksd het volgende:
Zou wel een leuke serie zijn, POL in Angola.
Ja, maar wat is dan je oplossing voor de liquiditeitsproblemen waar die mensen dan inkomen? Dat ze maar eten gaan stelen en een huis gaan kraken?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat moeten ze bedenken voordat ze hier naartoe komen.
Nederland is veel te aantrekkelijk voor gelukszoekers.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dit best een leuke week, met al die toestanden die ik verdien doordat er gekke christelijke feestdagen zijn.
Dat is wat anders dan antropologie.quote:
Ach ja, ik ga er van uit dat ze nog bereid zijn simpel werk te doen als het plukken van tomaten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dan je oplossing voor de liquiditeitsproblemen waar die mensen dan inkomen? Dat ze maar eten gaan stelen en een huis gaan kraken?
Het gaat beide over mensen, dus is het hetzelfde.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan antropologie.
Werk is niet iets wat altijd voorhanden is, dat is de denkfout die je maakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga er van uit dat ze nog bereid zijn simpel werk te doen als het plukken van tomaten.
Biologie gaat over vanalles, antropologie alleen over mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat beide over mensen, dus is het hetzelfde.
Niet goed genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Biologie gaat over vanalles, antropologie alleen over mensen.
Je hebt sowieso de frictiewerkloosheid, maar als je echt een baantje wilt is er wel aan te komen. Zeker in Nederland.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werk is niet iets wat altijd voorhanden is, dat is de denkfout die je maakt.
quote:
Tuurlijk is er niet genoeg werk in Nederland, al helemaal niet als de economie inzakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt sowieso de frictiewerkloosheid, maar als je echt een baantje wilt is er wel aan te komen. Zeker in Nederland.
Neemt natuurlijk niet weg dat er inderdaad een kans is dat ze de criminaliteit in gaan.
Zelfs met een parttime-vrouwenwerkweek kan je netto nog een Italiaans maatpak overhouden met vrijdag 200%, zaterdag 150% en zondag & maandag 300%.quote:
Maar goed, wees eerlijk, werken doen de minste in dit topic.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs met een parttime-vrouwenwerkweek kan je netto nog een Italiaans maatpak overhouden met vrijdag 200%, zaterdag 150% en zondag & maandag 300%.
Hoeveel Fok!kers zouden zelfs geen bijbaantje doen? Enkel VS toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, wees eerlijk, werken doen de minste in dit topic.
Ik hoor anderen zelden over werk praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!kers zouden zelfs geen bijbaantje doen? Enkel VS toch?
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hoor anderen zelden over werk praten.
De enige waarvan ik weet dat ze werken is du_ke, Koos, remlof, GSbrder, php en von_Preussen.
Erik werkte ooit.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De enige waarvan ik weet dat ze werken is du_ke, Koos, remlof, GSbrder, php en von_Preussen.
Mijn gedacht.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik werkte ooit.
Maar misschien heb je wel gelijk. Troosteloze bende.
Vandaag een chefkok gesproken die is wezen koken voor onze jongen in Afghanistan. Wel een verhaal voor jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vaste baan toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef eriksd het volgende:
Ik werk nog steeds. Althans, ben aanwezig. Soort van.
Van de zomer nieuwe job.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaag een chefkok gesproken die is wezen koken voor onze jongen in Afghanistan. Wel een verhaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |