Niet dat het iemand een reet aangaat maar ik draag m'n steentje bij aan het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hoor anderen zelden over werk praten.
De enige waarvan ik weet dat ze werken is du_ke, Koos, remlof, GSbrder, php en von_Preussen.
Duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik ga deze zomer parttime werken en daarnaast aan mijn scriptie. Anders was ik nog geen 23 als ik afgestudeerd was, vind ik te vroeg.
Ik ben professioneel FOK!kerquote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hoor anderen zelden over werk praten.
De enige waarvan ik weet dat ze werken is du_ke, Koos, remlof, GSbrder, php en von_Preussen.
Wat studeer je dan? Bloggen?quote:
Nah, studielast is gewoon verwaarloosbaar.quote:
Ik heb er voor jou ook maar scholier van gemaakt, jouw HBO haat is bekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je een vrouwelijke man bent.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, studielast is gewoon verwaarloosbaar.
Jij haat het HBO niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er voor jou ook maar scholier van gemaakt, jouw HBO haat is bekend.
Oh jawel, maar om me nou tussen de ranken van rechtenrukkers en universiteitsbeta's te voegen op internet, nah.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij haat het HBO niet wil je zeggen?
Hoor je vaak ranten over het niveau, de mensen, de docenten en de tentamens.
Je bedoelt op het internet moet je je mening onderdrukken en maar iets anders roepen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar om me nou tussen de ranken van rechtenrukkers en universiteitsbeta's te voegen op internet, nah.
Nee, ik bedoel dat m'n haat niet zo diep zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt op het internet moet je je mening onderdrukken en maar iets anders roepen?
5 Centimeters Per Secondquote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway ik zoek een goede film om de middag door te komen, suggesties?
Het steekt je wel merk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat m'n haat niet zo diep zit.
Heb de behoefte niet om elke SC te zeuren over HBO/WO, heb op beide gezeten, vind 't wel best zo.
SPOILER: Niet schrikken :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Way, way off...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik haat HBO niet, ze maken best leuke series.
Net weer aan dat drakenfeestje begonnen, voor het fantasy-autismegevoel.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef remlof het volgende:
SPOILER: Niet schrikken :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |