Beetje flauw, doe dan gewoon meteen mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
Kans is aanwezig dat hij net als vorig jaar op het laatste moment een wildcard accepteert.
Ja, prachtig.quote:
Mooiste toernooi van het jaarquote:
Roddick - Federer? Hewitt - Federer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, prachtig.
Hoop dat Nadal in de finalewint van Djokovic.Als hij nu weer verliest, wordt hij er denk ik een beetje moedeloos van. Is nog niet vaak gebeurdvolgens mij dat de ene wereldtopper zo vaak op rij wint van de andere, als ik even terugdenk aan bijvoorbeeld Edberg-Becker, Lendl-Becker, McEnroe-Connors, Sampras-Agassi, etc.
Ik vind het ook altijd wel wat hebben, Rome trouwens ook.quote:
Ja, precies, die horen wat mij betreft niet helemaal in het rijtje uit. Ik bedoel de rivaliteiten tussen de echte groten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roddick - Federer? Hewitt - Federer?
Maar dat is ergens scheve vergelijking natuurlijk
Monte Carlo en Queens, die zijn het voor mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel wat hebben, Rome trouwens ook.
Volgens mij is dat record van Rafa alquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Szura het volgende:
Is dat trouwens een record van een toernooi zoveel keer op een rij winnen?
Of is er nog iemand anders die een toernooi 9x achter elkaar won ofzo?
Komt vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik keen net op de ATP-site en op de site van Monte-Carlo maar ik kan noch de draw noch de OOP voor morgen vinden. Dat moet toch inmiddels wel bekend zijn, in elk geval de draw?
Oké, bedankt.quote:
Ljubicic stop na RG?quote:
Was dit niet zijn laatste toernooi?quote:
Nee. Ik hoop wel dat Troicki de eerste ronde eruit vliegtquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:11 schreef Szura het volgende:
Wie durft geld te zetten op die Monegask die tegen Simon moet?
Pff...ja dat wordt eerste ronde exit...Alhoewel, Monaco heeft net dus de finale gehaald van Houston. Die moet dus nog helemaal een tijdzone doorvliegen straks. Ben benieuwd. Maar Monaco is de laatste tijd sowieso in bloedvorm, en Haase is misschien wel in de allerslechtste vorm van de hele tour..Dus 6-1 6-1 voor Monaco omdat ie een jetlag heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Haase weer 1st round exit dus..naja tegen Monaco staat hij tenminste niet voor lul, tenzij het een double bagel wordt
Zou hij opgelucht zijn als hij de draw ziet en ziet at hij een tegenstander heeft van wie hij niet wordt geacht te winnen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Haase weer 1st round exit dus..naja tegen Monaco staat hij tenminste niet voor lul, tenzij het een double bagel wordt
Nee, na MC geloof ik. Dat is zijn woonplaats, dus mooi afscheidquote:
Service percentage: 58%quote:Op maandag 16 april 2012 11:38 schreef TheArt het volgende:
Petje Donald wordt echt compleet geveegd door PHM
Hij is al gestopt. Heeft gisteren verloren van Dodig. Monte Carlo was inderdaad zijn laatste toernooi.quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, na MC geloof ik. Dat is zijn woonplaats, dus mooi afscheid
Maar wellicht is het weer eens uitgesteld...
Van *5-6 40-0 naar MP Verdascoquote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef franklop het volgende:
3e set tiebreak Verdasco - Rochus, althans bijna
Dom? Die jongen heeft de afgelopen zeven jaar zes keer RG gewonnen. Dan doet hij toch iets goed met zijn voorbereiding?quote:
Hij blijft de ene keer staan en de andere keer valt hij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef Alovenac het volgende:
Wat is dat toch met Llodra zeg. Zo wisselvallend als de pest.
Centre court nog wel!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef BobW het volgende:
Tsonga verslaat Kohlschreiber en dat betekent dat Haase zo aan de bak mag op het centre court tegen de hopelijk vermoeide Juan Monaco.
Al 1tjequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef Alovenac het volgende:
Poehpoeh, als faalHaase 5 games pakt zou het een prestatie zijn.
Ik verwacht gewoon dat hij keihard gaat falen.
quote:
Pas op, straks wordt je weer gebanned!quote:
Ik post niet meer in KLB. Ik ben hier alleen nog voor jullie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pas op, straks wordt je weer gebanned!
het is gravel..wat verwacht je danquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef Alovenac het volgende:
Wat is dat toch met Llodra zeg. Zo wisselvallend als de pest.
Het begint al weer, de dramapot van Roowbinquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik post niet meer in KLB. Ik ben hier alleen nog voor jullie.
Roowbin van 40-0 naar deuce.
Hij heeft zijn game kunnen houden hoor, dus het komt helemaal goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het begint al weer, de dramapot van Roowbin
Nog 2 UEs en 0-30quote:
Sterke vergelijking. Chardy had inderdaad precies hetzelfde. Die is nu weer iets beter bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Haase heeft hetzelfde als Chardy destijds lijkt het wel..gewoon letterlijk vergeten hoe je moet tennissen..
Ik vraag me bij Robin overigens al een paar jaar al of er elke partij überhaupt een spelplan achter zit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef Norrage het volgende:
Het ziet er ook allemaal zo instabiel uit, alsof ie zijn techniek vergeten isEcht beetje chaotisch gezwaai met zijn arm, en moedeloos naar elke bal toerennen. Er is echt mentaal iets helemaal kapot gegaan in zijn hoofd, ik snap het niet.
Hebben ook wel een behoorlijk vergelijkbare carriere. Hebben het de toppers regelmatig lasitg gemaakt, maar winnen dat soort potten werkelijk nooit. Speelstijl lijken ook wel wat op elkaar. Goede vergelijking jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterke vergelijking. Chardy had inderdaad precies hetzelfde. Die is nu weer iets beter bezig.
Beide een haarband in, beide kunnen sterk serveren en kunnen gigantisch harde groundstrokes slaan, maar kunnen ook ontzettend diep wegvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hebben ook wel een behoorlijk vergelijkbare carriere. Hebben het de toppers regelmatig lasitg gemaakt, maar winnen dat soort potten werkelijk nooit. Speelstijl lijken ook wel wat op elkaar. Goede vergelijking ja
Misschien dat hij door de regenpauze vergeet dat het zijn beurt is om de break terug te geven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef luckass het volgende:
Ach, normaal levert ie na een break meteen zn service in. Dit kan het er moelijk slechter op maken.
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien dat hij door de regenpauze vergeet dat het zijn beurt is om de break terug te geven.
Die hebben hun tentje op de baseline opgeslagen, spelen rustig wat over en weten nog niet dat het regent.quote:
Even opletten bij de service, maar verder komen ze daar toch niet in de buurtquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef luckass het volgende:
Ah ja, de lijnen zijn glad maar daar hebben zij geen last van natuurlijk.
GSM.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef luckass het volgende:
Even tussendoor: Gulbis is aan het verliezen van Greul.
O die is nog wat beter, bedankt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef luckass het volgende:
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/170/v-397001.html
Staat al een break achter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef Anonymousz het volgende:
Lekker hoor Haase
gaat de 2e set niet verpesten bitte
Het is Haase he, dus het wordt sowieso een derde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef Anonymousz het volgende:
Lekker hoor Haase
gaat de 2e set niet verpesten bitte
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:06 schreef Drassss het volgende:
Gewoon een tank setje, niks aan de hand jongens.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is Haase he, dus het wordt sowieso een derde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
rowwwwwwwwnet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
Kunnen we ook een naam verzinnen voor die dropshots van Haase?
Droooooowbins?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
Kunnen we ook een naam verzinnen voor die dropshots van Haase?
wou hem net aanpassenquote:
we have a winnerquote:
Dat doe ik alleen maar als ik weet dat ik de wedstrijd toch ga winnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
1 succesvolle Droooowpshot, dus daarna doen we het nog maar een keer en mislukt het uiteraard. BP
Ik zie niemand hier juichen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:48 schreef franklop het volgende:
had ik toch bij Robin moeten blijven in XL game
quote:
Gewoon non-stop dropshots Droooowpshotsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef Drassss het volgende:
Alsof hij nu nog lekker kan ballen?
Natuurlijk wel de ultieme faal als Haase hier nog gaat verliezen
Je edit was net op tijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon non-stop dropshots Droooowpshots
quote:
Hij heeft sowieso geen voetenwerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef wimderon het volgende:
The Fog, echte eindbaas!
Vorig jaar op Roland Garros kon Montanes niet eens van hem winnen, terwijl hij amper meer kon lopen in de vijfde set![]()
Wel bizar die Melzer. Met een gebroken teen wint ie nog even een toernooi, met werkelijk waar briljant tennis. Maar verder heeft hij het hele jaar geen pepernoot geraakt. (wel van Robin gewonnen natuurlijk)quote:Op woensdag 18 april 2012 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Melzer heeft zijn top ook gehad.
Wat is er trouwens gebeurd met Gulbis?!
Zo direct Haase-Fognini. Wat een faalpot. Fognini won gisteren toch vrij knap van Llodra, zal een lastige pot worden voor Roowbin.
Van Llodra winnen op gravel, ja dat is echt heel knap.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Melzer heeft zijn top ook gehad.
Wat is er trouwens gebeurd met Gulbis?!
Zo direct Haase-Fognini. Wat een faalpot. Fognini won gisteren toch vrij knap van Llodra, zal een lastige pot worden voor Roowbin.
Hij is net uitgeschakeld in een challenger. Rome, was als eerste geplaatst maar met 6-4 6-2 van ene Simon Greul verlorenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Salamando het volgende:
Ik denk dat we Gulbis op een challenger / future kunnen verwachten binnenkort.
OMFGquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hij is net uitgeschakeld in een challenger. Rome, was als eerste geplaatst maar met 6-4 6-2 van ene Simon Greul verloren
ben ik klaarquote:
Dat is niet helemaal waar;quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
OMFG
Dat zou zelfs Roowwbin niet overkomen.
Bij mijn weten welquote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar;
Year Tournament & City Surface Round Winner & Score
2010 s-Hertogenbosch
The Netherlands Grass R32 Greul, Simon
7-5, 7-6(5) Stats
enige ontmoeting
Maar dat is geen 1e ronde challenger.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar;
Year Tournament & City Surface Round Winner & Score
2010 s-Hertogenbosch
The Netherlands Grass R32 Greul, Simon
7-5, 7-6(5) Stats
enige ontmoeting
quote:
neeeeee maar toch, Roooowbin heeft ook van hem verlorenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dat is geen 1e ronde challenger.
kan nooit lang durenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Alovenac het volgende:
Zo dat gaat ineens snel Faalhaase, peper in zijn reet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Alweer klaar. Rooowbinquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef luckass het volgende:
Heb zo tentamen dus kan niet Roowbin-en. Maar er is toch geen stream.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |