Omdat dat met MC logisch is, aangezien het zijn woonplaats isquote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef alors het volgende:
Waarom klaagt nu niemand als Djoko zegt dat het on of his favorite tournaments is??
iS niet 'cool' om Djoko te bashen op zijn speeches, alleen nadalquote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef alors het volgende:
Waarom klaagt nu niemand als Djoko zegt dat het on of his favorite tournaments is??
Nee.quote:
bij deze kan ik het me (samen met roland garros) nog wel voorstellen dat hij het meentquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.![]()
Nadla zei dat dit zijn favoriete toernooi ter wereld is.
Hmm, zit wat in, maar bij de rest meent hij het denk ik ook maar slaat het nergens op.quote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
bij deze kan ik het me (samen met roland garros) nog wel voorstellen dat hij het meent
VAMOSSSS!!!!quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef alors het volgende:
'after seven times, thank you for this one'Nadal heeft heul wel humor, haters
Si senooooor.quote:
zeker. geeft moed voor de komende 5 maanden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Si senooooor.Heb je het nog gezien?
Nee, dat is pas volgende maand. Eerst komen nog Barcelona, Madrid en Rome.quote:
Die Rafa natuurlijk allemaal speeltquote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is pas volgende maand. Eerst komen nog Barcelona, Madrid en Rome.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Autobandje het volgende:
[..]
2 masters, Madrid en Rome dacht ik
merciquote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is pas volgende maand. Eerst komen nog Barcelona, Madrid en Rome.
Wat maakt dat nou uit?quote:
Hij maakt zich elke keer alleen maar zorgen over zijn blessures etc, en speelt elke keer al die toernooien. Tsja. Het gaat vaak nog net goed, maar ooit gaat het mis (en ook nu is het al zeker eens misgegaan. Hij is bijna elk jaar na het gravelseizoen (ok Wimbledon) volledig opgebrand en op een gegeven moment zelfs keihard geblesseerd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?Hij is al acht jaar lang enorm succesvol op gravel en heeft op één jaar na het gravelseizoen afgesloten met het winnen van RG. En dan suggereer je dat hij onverstandige keuzes maakt.
Nou, volgens mij bak jij er niks van op het gemalen baksteen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:19 schreef Autobandje het volgende:
Als ik bijna onverslaanbaar was op gravel zou ik idd ook zoveel mogelijk van dat soort toernooien meepikken hoor
Ik heb er nog nooit op verloren hoor, itt tot Fed Nadal Djoko etcquote:Op zondag 22 april 2012 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij bak jij er niks van op het gemalen baksteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |