Beetje flauw, doe dan gewoon meteen mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
Kans is aanwezig dat hij net als vorig jaar op het laatste moment een wildcard accepteert.
Ja, prachtig.quote:
Mooiste toernooi van het jaarquote:
Roddick - Federer? Hewitt - Federer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, prachtig.
Hoop dat Nadal in de finalewint van Djokovic.Als hij nu weer verliest, wordt hij er denk ik een beetje moedeloos van. Is nog niet vaak gebeurdvolgens mij dat de ene wereldtopper zo vaak op rij wint van de andere, als ik even terugdenk aan bijvoorbeeld Edberg-Becker, Lendl-Becker, McEnroe-Connors, Sampras-Agassi, etc.
Ik vind het ook altijd wel wat hebben, Rome trouwens ook.quote:
Ja, precies, die horen wat mij betreft niet helemaal in het rijtje uit. Ik bedoel de rivaliteiten tussen de echte groten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roddick - Federer? Hewitt - Federer?
Maar dat is ergens scheve vergelijking natuurlijk
Monte Carlo en Queens, die zijn het voor mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel wat hebben, Rome trouwens ook.
Volgens mij is dat record van Rafa alquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Szura het volgende:
Is dat trouwens een record van een toernooi zoveel keer op een rij winnen?
Of is er nog iemand anders die een toernooi 9x achter elkaar won ofzo?
Komt vandaag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik keen net op de ATP-site en op de site van Monte-Carlo maar ik kan noch de draw noch de OOP voor morgen vinden. Dat moet toch inmiddels wel bekend zijn, in elk geval de draw?
Oké, bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |