Ljubicic stop na RG?quote:
Was dit niet zijn laatste toernooi?quote:
Nee. Ik hoop wel dat Troicki de eerste ronde eruit vliegtquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:11 schreef Szura het volgende:
Wie durft geld te zetten op die Monegask die tegen Simon moet?
Pff...ja dat wordt eerste ronde exit...Alhoewel, Monaco heeft net dus de finale gehaald van Houston. Die moet dus nog helemaal een tijdzone doorvliegen straks. Ben benieuwd. Maar Monaco is de laatste tijd sowieso in bloedvorm, en Haase is misschien wel in de allerslechtste vorm van de hele tour..Dus 6-1 6-1 voor Monaco omdat ie een jetlag heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Haase weer 1st round exit dus..naja tegen Monaco staat hij tenminste niet voor lul, tenzij het een double bagel wordt
Zou hij opgelucht zijn als hij de draw ziet en ziet at hij een tegenstander heeft van wie hij niet wordt geacht te winnen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Haase weer 1st round exit dus..naja tegen Monaco staat hij tenminste niet voor lul, tenzij het een double bagel wordt
Nee, na MC geloof ik. Dat is zijn woonplaats, dus mooi afscheidquote:
Service percentage: 58%quote:Op maandag 16 april 2012 11:38 schreef TheArt het volgende:
Petje Donald wordt echt compleet geveegd door PHM
Hij is al gestopt. Heeft gisteren verloren van Dodig. Monte Carlo was inderdaad zijn laatste toernooi.quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, na MC geloof ik. Dat is zijn woonplaats, dus mooi afscheid
Maar wellicht is het weer eens uitgesteld...
Van *5-6 40-0 naar MP Verdascoquote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef franklop het volgende:
3e set tiebreak Verdasco - Rochus, althans bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |