het is gravel..wat verwacht je danquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef Alovenac het volgende:
Wat is dat toch met Llodra zeg. Zo wisselvallend als de pest.
Het begint al weer, de dramapot van Roowbinquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik post niet meer in KLB. Ik ben hier alleen nog voor jullie.
Roowbin van 40-0 naar deuce.
Hij heeft zijn game kunnen houden hoor, dus het komt helemaal goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het begint al weer, de dramapot van Roowbin
Nog 2 UEs en 0-30quote:
Sterke vergelijking. Chardy had inderdaad precies hetzelfde. Die is nu weer iets beter bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Haase heeft hetzelfde als Chardy destijds lijkt het wel..gewoon letterlijk vergeten hoe je moet tennissen..
Ik vraag me bij Robin overigens al een paar jaar al of er elke partij überhaupt een spelplan achter zit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef Norrage het volgende:
Het ziet er ook allemaal zo instabiel uit, alsof ie zijn techniek vergeten isEcht beetje chaotisch gezwaai met zijn arm, en moedeloos naar elke bal toerennen. Er is echt mentaal iets helemaal kapot gegaan in zijn hoofd, ik snap het niet.
Hebben ook wel een behoorlijk vergelijkbare carriere. Hebben het de toppers regelmatig lasitg gemaakt, maar winnen dat soort potten werkelijk nooit. Speelstijl lijken ook wel wat op elkaar. Goede vergelijking jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterke vergelijking. Chardy had inderdaad precies hetzelfde. Die is nu weer iets beter bezig.
Beide een haarband in, beide kunnen sterk serveren en kunnen gigantisch harde groundstrokes slaan, maar kunnen ook ontzettend diep wegvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hebben ook wel een behoorlijk vergelijkbare carriere. Hebben het de toppers regelmatig lasitg gemaakt, maar winnen dat soort potten werkelijk nooit. Speelstijl lijken ook wel wat op elkaar. Goede vergelijking ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |