Blinkertjes werken bij mij toch echt prima - zal inderdaad wel aan het label liggen, die van mij heeft een G'tje :-)quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef dribbel79 het volgende:
En wat is dat met de knipperlichten op bmw's, audi's en bmw's?? Die doen het geen van allen...alles voor een label a of b denk ik...
Hoofd uit het raam en roepen :quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mensen met een toyota aygo en een sticker achterop, 'ik rij goedkoper!' . zo naar confronterendVooral in de file.
het was geen wijf ook nog eens van nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoofd uit het raam en roepen :
MAAR JE BENT WEL EEN WIJF !!!
Nou en. Mensen die een Aygo rijden omdat het goedkoop eens moeten worden verbannenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het was geen wijf ook nog eens van niet
Waarom koop je anders een Aygo?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou en. Mensen die een Aygo rijden omdat het goedkoop eens moeten worden verbannen
al die kk lelijke chevrolets dan tegenwoordigquote:Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef Geerd het volgende:
Of meneer Chrysler die even naar links komt omdat tie vind dat iedereen maar 75 moet rijden![]()
En ook nog denken dat tie sneller is
Aan de gril te herkennen was het zoiets ,quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
al die kk lelijke chevrolets dan tegenwoordig
Das een 300C. Das een behoorlijk grote bak.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan de gril te herkennen was het zoiets ,
[ afbeelding ]
Ja, niet voor de lange afstanden... Ik heb ooit eens een Aygo als leen auto gehad. Hij reed alleen lekker op de 50, 60 en 80 km stukken, maar op de autoweg vond ik het al niets meer, laatst aan de snelweg... En het is niet dat ik geen kleine auto gewend was, aangezien we zelf een Yaris en en Starlet (beide 1.3) hadden.quote:
Aantal verkeersdoden per 100.000 inwonersquote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is een ander verkeersbeeld daar. Drukker maar ook toleranter. Creatief. In Turkije rijdt het ook wat chaotischer - maar omdat iedereen dat doet gaat alles prima, en veel ongelukken gebeuren er ook niet door.
Op YouTube zie je mooie staaltjes van Russisch verkeerschaos. Zoek maar eens op ДТП
Wat voor prachtige bijzonder mooie auto rijd jij dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.chevrolet.nl/
allemaal lelijk. alleen al door het logo op zichzelf.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.chevrolet.nl/
allemaal lelijk. alleen al door het logo op zichzelf.
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe Aveo toch ook wel een leuk wagentje vind, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaakquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn geen "Chevrolets" zoals Chevrolet het bedoelt, zijn gewoon gare europese opels met een amerikaans logo erop
Alhoewel vanaf de Cruze nog wel om aan te zien... Maar ja, worden er nog wel mooie (betaalbare) wagens gemaakt tegenwoordig?
Het antwoord daarop is: Op een uitzondering na, NEE!
Mensen gaan echt niet in de file staan als het niet zou moeten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het echt nodig dat je overal maar heen moet?
Voor een deel heb je gelijk. Echter, voor een heleboel mensen is er gewoon geen ander alternatief. Fietsen is te ver, openbaar vervoer is er niet. En 1x in week (en 2x in de week om de week) zit ik echt alleen in de auto. En waar ik naar toe ga? Naar m'n werk of naar huis...quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
De oplossing voor het verkeer en milieuvervuiling daarmee is nog altijd minder rijden.
Is het echt nodig dat je overal maar heen moet?
Ik zit daar wel eens over te peinzen. Al die auto's die constant maar over de weg zoeven... waar is men altijd maar weer naar toe? En in 95% van de auto's zit maar 1 persoon. Dat kan ook stukken efficienter.
"Ja maar ik moet direct weg kunnen" zijn dan veelgehoorde argumenten... Jah....
Mensen zijn verslaafd aan de file en de randstad. Een klant van me zit buiten de randstad en had mensen nodig, ging werven onder file-rijders en OV-ers op het station en wat blijkt.. de randstad wordt zo als het middelpunt van de aarde gezien dat velen het idee hebben dat als ze daar niet elke dag om 09:00 op een kantoorstoel zitten ze niet meer mee doen. Klant in kwestie is een internationeel opererend bedrijf, maar heeft door de niet-randstad-locatie dus best moeite mensen te vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen gaan echt niet in de file staan als het niet zou moeten.
Op de fiets naar je werk is juist iets wat in de randstad gebeurt, omdat het aantal mensen op fietsafstand van een bedrijf gewoon heel groot is. Ergens in de provincie is de kans op geschikt personeel binnen een fietsbare straal een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je op je fiets naar je werk kan
Ik werk al jaren in de Randstad en de meeste bedrijventerreinen zijn met de fiets superslecht bereikbaar. Kantoorpanden met 500 parkeerplekken hebben meestal niet meer dan 2-3 parkeervakken aan fietsenstalling nodig voor de fietsers. Overigens komen mensen die om de hoek wonen ook met de auto, want:quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op de fiets naar je werk is juist iets wat in de randstad gebeurt, omdat het aantal mensen op fietsafstand van een bedrijf gewoon heel groot is. Ergens in de provincie is de kans op geschikt personeel binnen een fietsbare straal een stuk kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |