Mwoah ik kies er vaker voor om er niet achter te blijven, helemaal niet als je achter je ook een vrachtwagen hebt. Als er iets gebeurt lig jij in de kreukels.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn rij-instructeur heeft mij aangeleerd om, wanneer ik achter een vrachtwagen rij, dat ik altijd zijn spiegels moet kunnen zien. Dan kan de chauffeur jou ook zien.
Mits hij natuurlijk in z'n spiegels kijkt... Want dat is ook een van mijn ergenissen.... Mensen die gewoon niet spiegelen en gewoon maar van baan verwisselen (en daarbij anderen snijden)quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn rij-instructeur heeft mij aangeleerd om, wanneer ik achter een vrachtwagen rij, dat ik altijd zijn spiegels moet kunnen zien. Dan kan de chauffeur jou ook zien.
Klopt. Maar als jij op zo'n afstand zit dat je beide zijspiegels van een vrachtwagen kan zien, dan zit je er echt ver achter. Maar dat is in ieder geval de afstand die je tijdens rijles/examen moet houden. Jij moet er voor zorgen dat je zichtbaar bent, of hij daar wel of niet iets mee doet merk je wel als hij/zij (bijvoorbeeld) van baan verwisseld. Maar omdat jij er zo'n eind achter rijdt, levert dat geen enkel probleem op en heb je genoeg tijd om er op te reagerenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Mits hij natuurlijk in z'n spiegels kijkt... Want dat is ook een van mijn ergenissen.... Mensen die gewoon niet spiegelen en gewoon maar van baan verwisselen (en daarbij anderen snijden)
Vooral Belgen en Fransen hebben daar een handje van.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Mits hij natuurlijk in z'n spiegels kijkt... Want dat is ook een van mijn ergenissen.... Mensen die gewoon niet spiegelen en gewoon maar van baan verwisselen (en daarbij anderen snijden)
De hebben aangeleerd dat het normaal is van te voren aan te geven dat je naar de linkerbaan wilt als je rechts rijdt. Dus knipperlicht aan, spiegelen, gaan. Terwijl wij geleerd hebben om te spiegelen, te knipperen en te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:30 schreef Tijn het volgende:
Vooral Belgen en Fransen hebben daar een handje van.
Je vergeet de 2e keer spiegelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Terwijl wij geleerd hebben om te spiegelen, te knipperen en te gaan.
Wel even vermelden voor alle meelezende dames dat deze activiteiten niet zijn bedoeld om te kijken of je maskara nog wel goed zit.quote:
Blinkertjes werken bij mij toch echt prima - zal inderdaad wel aan het label liggen, die van mij heeft een G'tje :-)quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef dribbel79 het volgende:
En wat is dat met de knipperlichten op bmw's, audi's en bmw's?? Die doen het geen van allen...alles voor een label a of b denk ik...
Hoofd uit het raam en roepen :quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mensen met een toyota aygo en een sticker achterop, 'ik rij goedkoper!' . zo naar confronterendVooral in de file.
het was geen wijf ook nog eens van nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoofd uit het raam en roepen :
MAAR JE BENT WEL EEN WIJF !!!
Nou en. Mensen die een Aygo rijden omdat het goedkoop eens moeten worden verbannenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het was geen wijf ook nog eens van niet
Waarom koop je anders een Aygo?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou en. Mensen die een Aygo rijden omdat het goedkoop eens moeten worden verbannen
al die kk lelijke chevrolets dan tegenwoordigquote:Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef Geerd het volgende:
Of meneer Chrysler die even naar links komt omdat tie vind dat iedereen maar 75 moet rijden![]()
En ook nog denken dat tie sneller is
Aan de gril te herkennen was het zoiets ,quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
al die kk lelijke chevrolets dan tegenwoordig
Das een 300C. Das een behoorlijk grote bak.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan de gril te herkennen was het zoiets ,
[ afbeelding ]
Ja, niet voor de lange afstanden... Ik heb ooit eens een Aygo als leen auto gehad. Hij reed alleen lekker op de 50, 60 en 80 km stukken, maar op de autoweg vond ik het al niets meer, laatst aan de snelweg... En het is niet dat ik geen kleine auto gewend was, aangezien we zelf een Yaris en en Starlet (beide 1.3) hadden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |