Sinds een paar dagen heb ik weer last van m'n achillespees. Ik ga weer verder met rennen als ik volledig hersteld ben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toen ik dit las moest ik er aan denken dat we datisstom al een tijdje niet meer gezien hebben
zorg er inderdaad voor dat je volledig herstel !! daar heb je op lange termijn het meeste profijt vanquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef datisstom het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen heb ik weer last van m'n achillespees. Ik ga weer verder met rennen als ik volledig hersteld ben.
We wonen niet dicht bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tip! Schrijf je in voor een 5km wedstrijd dicht in de buurt, heb je iets om beide naar toe te leven.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef linebear het volgende:
Vandaag les 6 gelopen met Evy. Heerlijk. Ben fier dat ik 3 x 3 minuten heb hard gelopen. Wist niet dat 3 minuten zo lang konden duren. Gelukkig zijn de steken in de zij zo goed als over.....
En dankzij Evy ook mijn eerste streefgewicht gehaald. Wilde voor de Pasen onder de 90 wegen. En na het lopen woog ik 89,7.
Maar hoe kan het dan dat je 4,4 km loopt in 31 minuten terwijl de lessen helemaal niet zo lang duren? Of plak je er nog een stuk lopen aan vast?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef linebear het volgende:
Vandaag les 6 gelopen met Evy. Heerlijk. Ben fier dat ik 3 x 3 minuten heb hard gelopen. Wist niet dat 3 minuten zo lang konden duren. Gelukkig zijn de steken in de zij zo goed als over.....
En dankzij Evy ook mijn eerste streefgewicht gehaald. Wilde voor de Pasen onder de 90 wegen. En na het lopen woog ik 89,7.
Trouwens 4,4 km in 31,24 minuten gelopen
Ah oke ja ik maak er voor mezelf altijd een uitdaging van precies bij m'n voordeur uit te komen aan t eind van de les. Is me pas 1 keer precies gelukt, echt zo'n "Fuck yea"-moment hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef linebear het volgende:
heb er nog een stukje aangeplakt. Kom niet uit bij mijn huis aan het eind van de les... dus gewoon nog stukje hard gelopen en gewandeld
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
enorme katerals ik nu zou gaan lopen stort ik al kotsend ter aarde na 10 meter
Zorg dat je van het ergste 'ik moet kotsen als ik .... doe/eet' en ga daarna hardlopen. Werkt voor mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word daar ook altijd heel blij danquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef VKV het volgende:
[..]
Ah oke ja ik maak er voor mezelf altijd een uitdaging van precies bij m'n voordeur uit te komen aan t eind van de les. Is me pas 1 keer precies gelukt, echt zo'n "Fuck yea"-moment haha
Flink 'ontbijtje' nemen met eieren en spek, veel water drinken, en vanavond gáán.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dus nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Xebber het volgende:
[..]
Flink 'ontbijtje' nemen met eieren en spek, veel water drinken, en vanavond gáán.Ik knap juist altijd op als ik wat onderneem met een kater.
Het is wel een mooi doel op zich.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:14 schreef Drassss het volgende:
Och dan heb je nog 2 volle maanden om te trainen. Dat moet HENDIG! lukken lijkt me?
Ter Heijde?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:10 schreef VKV het volgende:
Op 1 juni is er hier in de buurt de mogelijkheid om onder andere 5 km te hardlopen. Ga vandaag les 11 van Evy doen en het lijkt me wel leuk om dan mee te kunnen lopen in juni. Is dat een beetje realistisch? Het grootste deel van het parcours loopt wel over het strand
Ik ga daar de 10km lopen denk ikquote:
Ingeschreven. En nu trainen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga daar de 10km lopen denk ik
Vanmorgen heerlijk 15km gelopen, met een flink lastig stuk duinen erbij:
http://connect.garmin.com/activity/165161446
Precies. je gaat beneden je behoeftes zitten. en dat wil je de rest van je leven volhouden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo gaan lijnen en sporten niet samen? Volgens mij gaan ze hand in hand. Als je 500kcal onder je onderhoud gaat zitten ben je m.i. aan het lijnen. Lijnen is zorgen voor een deficiënt aan kcal, sporten helpt daarbij?
Langs de snelweg?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
12,2km gelopen richting Heeze. Fijn stukje
nee, door de bossen. Wel over een viaduct over de A67quote:
Mooi stuk is dat inderdaad!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
nee, door de bossen. Wel over een viaduct over de A67
Klopt, het zonnetje maakte het warm, maar er stond toch een koel briesje waardoor het goed uit te houden was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:16 schreef xzaz het volgende:
Wat een geweldig weer vandaag! Ik had het gewoon weer voor het eerst zomers warm.
Jaloers op je looproute!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga daar de 10km lopen denk ik
Vanmorgen heerlijk 15km gelopen, met een flink lastig stuk duinen erbij:
http://connect.garmin.com/activity/165161446
ja ga ik ook maar eens proberen ligt niet ver van mijn normale routequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:15 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Jaloers op je looproute!!![]()
Lijkt mij echt heerlijk om daar te kunnen lopen.
Er is niks met beneden je behoeftes zitten, 500kcal is een volkomen acceptabele norm, 1000kcal kan zelfs nog. Je bent op dat moment niet je lichaam echt aan het uithongeren (mits > 1200kcal) zolang je maar op de juiste momenten blijft eten. Plus, als je voordat je ging sporten teveel at kan sporten die disbalans ombuigen naar een disbalans waarbij je afvalt. Overigens denk ik eerder dat je niet afvalt of bijkomt, maar dat je vet "inruilt" tegen spieren waardoor je het merkt in je kleding en niet op een weegschaal. Verder kan je naar mate je meer tegen je streefgewicht aanzit overstappen op een dieet die wel gelijk is aan je behoeftes. 500kcal zijn twee eat naturel repenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Precies. je gaat beneden je behoeftes zitten. en dat wil je de rest van je leven volhouden?
En sporten draagt er zeker aan bij. Sporten is sowieso gezond. ongeacht je beweegredenen
Ik heb te vaak gezien dat de kilo's er zo weer aan zijn zodra iemand weer normaal gaat eten.
Daarom ben ik van mening dat je beter gezond kunt gaan eten, en niet zozeer op de calorieen letten. Je valt vanzelf af als je van het sporten een lifestyle maakt. En die kilo's moeten er dan wel afblijven.
Maar zoals ik al zei, tis slechts mijn mening! Vele wegen leiden naar Rome
Is toch prima? Maakt niet uit dat het wat langzamer is dan vorige keer. Progressie moet je over een langere tijd zien niet over twee loopjes.quote:
studenten....quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |