Sinds een paar dagen heb ik weer last van m'n achillespees. Ik ga weer verder met rennen als ik volledig hersteld ben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toen ik dit las moest ik er aan denken dat we datisstom al een tijdje niet meer gezien hebben
zorg er inderdaad voor dat je volledig herstel !! daar heb je op lange termijn het meeste profijt vanquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef datisstom het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen heb ik weer last van m'n achillespees. Ik ga weer verder met rennen als ik volledig hersteld ben.
We wonen niet dicht bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tip! Schrijf je in voor een 5km wedstrijd dicht in de buurt, heb je iets om beide naar toe te leven.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef linebear het volgende:
Vandaag les 6 gelopen met Evy. Heerlijk. Ben fier dat ik 3 x 3 minuten heb hard gelopen. Wist niet dat 3 minuten zo lang konden duren. Gelukkig zijn de steken in de zij zo goed als over.....
En dankzij Evy ook mijn eerste streefgewicht gehaald. Wilde voor de Pasen onder de 90 wegen. En na het lopen woog ik 89,7.
Maar hoe kan het dan dat je 4,4 km loopt in 31 minuten terwijl de lessen helemaal niet zo lang duren? Of plak je er nog een stuk lopen aan vast?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef linebear het volgende:
Vandaag les 6 gelopen met Evy. Heerlijk. Ben fier dat ik 3 x 3 minuten heb hard gelopen. Wist niet dat 3 minuten zo lang konden duren. Gelukkig zijn de steken in de zij zo goed als over.....
En dankzij Evy ook mijn eerste streefgewicht gehaald. Wilde voor de Pasen onder de 90 wegen. En na het lopen woog ik 89,7.
Trouwens 4,4 km in 31,24 minuten gelopen
Ah oke ja ik maak er voor mezelf altijd een uitdaging van precies bij m'n voordeur uit te komen aan t eind van de les. Is me pas 1 keer precies gelukt, echt zo'n "Fuck yea"-moment hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef linebear het volgende:
heb er nog een stukje aangeplakt. Kom niet uit bij mijn huis aan het eind van de les... dus gewoon nog stukje hard gelopen en gewandeld
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
enorme katerals ik nu zou gaan lopen stort ik al kotsend ter aarde na 10 meter
Zorg dat je van het ergste 'ik moet kotsen als ik .... doe/eet' en ga daarna hardlopen. Werkt voor mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word daar ook altijd heel blij danquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef VKV het volgende:
[..]
Ah oke ja ik maak er voor mezelf altijd een uitdaging van precies bij m'n voordeur uit te komen aan t eind van de les. Is me pas 1 keer precies gelukt, echt zo'n "Fuck yea"-moment haha
Flink 'ontbijtje' nemen met eieren en spek, veel water drinken, en vanavond gáán.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dus nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Xebber het volgende:
[..]
Flink 'ontbijtje' nemen met eieren en spek, veel water drinken, en vanavond gáán.Ik knap juist altijd op als ik wat onderneem met een kater.
Het is wel een mooi doel op zich.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:14 schreef Drassss het volgende:
Och dan heb je nog 2 volle maanden om te trainen. Dat moet HENDIG! lukken lijkt me?
Ter Heijde?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:10 schreef VKV het volgende:
Op 1 juni is er hier in de buurt de mogelijkheid om onder andere 5 km te hardlopen. Ga vandaag les 11 van Evy doen en het lijkt me wel leuk om dan mee te kunnen lopen in juni. Is dat een beetje realistisch? Het grootste deel van het parcours loopt wel over het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |