Mocht je ooit in het Vondelpark gaan rennen, ik ben ook nog een beginnerquote:
Tegen een dikker persoon zou ik zeggen meer bewegenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef xzaz het volgende:
Dat is tegen een dikker persoon zeggen; minder eten, het is toch wat gecompliceerder.
Meh, denk meer regelmatig en denk dat stress ook een belangrijke rol speelt op dit moment. Vandaag toch heel wat gegeten inclusief chips, kaas, worst en fruit vanavond. Maar goed, dit is hardloop topic.
Goed nieuws: http://www.destentor.nl/s(...)-in-nieuw-record.ece
ik zie een Fok! loopgroep ontstaan hierquote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mocht je ooit in het Vondelpark gaan rennen, ik ben ook nog een beginner
Heuj Miss Bliss!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
tof! in t weekend zie ik geen bezwaar! ik woon naast het westerpark maar in t weekend kan ik gerust een stukje omquote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beste stad van Nederland hequote:
Leuk voor een dagjequote:
dit, en dan, om on topic te blijven, hardlopend weer naar huisquote:
Dat is wat verquote:Op donderdag 5 april 2012 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit, en dan, om on topic te blijven, hardlopend weer naar huis
als ik weer eens in NL ben dan mag een paar daagjes A'dam niet ontbreken... het blijft een prachtige stad waar je heerlijk kunt dwalenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is wat vermaar ik moet zeggen dat je in Amsterdam wel mooi kunt hardlopen
dan moet je nog pittig doorlopenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:28 schreef Drassss het volgende:
6 dagen niet kunnen lopen dus misschien dat ik vanmiddag mijn "achterstand" ff gaan inhalen
quote:
quote:
Leuk!quote:Op donderdag 5 april 2012 07:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tof! in t weekend zie ik geen bezwaar! ik woon naast het westerpark maar in t weekend kan ik gerust een stukje om
Na het hardlopen:quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben dood.. les 1 afgemaakt. gaat best vlot. niet direct buiten adem maar mijn schenen doen pijn.. en hoe doen jullie t met eten?
Van tevoren kun je een banaan eten. En als je na het avondeten wil lopen, wacht 1,5/2 uur.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben dood.. les 1 afgemaakt. gaat best vlot. niet direct buiten adem maar mijn schenen doen pijn.. en hoe doen jullie t met eten?
Koken, opscheppen, mond open, kauwen en slikkenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef xzaz het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)rd-door-woestijn.htm
Wie heeft er zin in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |