Valt mee hoor, zijn als het goed is oefeningen die je al lang doet. 10 minuten strekken en inlopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is ook een optie natuurlijk, maar ik heb begrepen dat je dan allerlei oefeningen moet doen.
Geen zin in. Ik wil gewoon lopen.
Ik rek en strek even kort en wandel in een verhoogd tempo tot de plek waar ik wil beginnen; meer doe ik niet aan voorbereiding.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef xzaz het volgende:
Valt mee hoor, zijn als het goed is oefeningen die je al lang doet. 10 minuten strekken en inlopen.
er is een programma wat met een nummer de bpm eruit kan halen en zelfde bpm nummers laat zien.. maar welke..quote:Op woensdag 4 april 2012 19:31 schreef Crutch het volgende:
Lopen gaat goed tegenwoordig, thanks voor de tips over genoeg drinken etc.
Ik merk ook dat muziek erg veel invloed heeft op mijn looptempo.
Voor de mensen die ook met muziek lopen: wat luisteren jullie?
Wat voor mij helpt is muziek met dit tempo:
Als je wat tips voor me hebt, graag.
Kak ja! Ja kan ik natuurlijk ook checken.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
er is een programma wat met een nummer de bpm eruit kan halen en zelfde bpm nummers laat zien.. maar welke..
Is zeker een punt. Echter je hebt kans dat men over 5 jaar weer precies de andere kant op praat en dat haklandig het beste is. Men is het nog steeds niet over eens wat nu het beste is. Net als dat chocolade nu opeens goed voor de lijn is.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Toch blijf ik looptechniek belangrijker vinden dan een goede schoen, natuurlijk een goede schoen is belangrijk maar belangrijk vindt ik nog de looptechniek. Ik ben van haklanding naar voor-midden-zijkant landing gegaan en ik merk het gelijk in mijn knieën. Staat veel minder druk op.
Check dit:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Ohja heel simpel eigenlijkHeb mezelf toegevoegd met een challenge van 250 km dit jaar
Sorry dat ik niet meer weet welke t wasquote:Op woensdag 4 april 2012 19:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kak ja! Ja kan ik natuurlijk ook checken.![]()
Thanks.
Nee geeft niet, ik heb zelf Ableton Live om muziek mee te maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer weet welke t was
Ligt eraan waar je wilt stuntelen (nu begin ik niet, maar op zich is samen lopen best een idee).quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
is er niemand die in amsterdam woont die net begint die samen wilt stuntelen?
Das op zich in de buurt... Ik ga nu nog niet met je lopen, aangezien ik nog moet verhuizen, maar als dat zover is. Dan ben je al wat verder en ben ik ook wat meer in de buurt. Keep in touch zou ik zeggen.quote:
ja, je zou haast zeggen dat de lente begonnen isquote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef xzaz het volgende:
Leuk al die mensen die met volle moed er tegen aan gaan.
Ik ben fier op je!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef Crutch het volgende:
Hah! 70 meter sneller op een half uur.
Geen PR, maar goed. Pluspuntje.
Muziek heeft wel geholpen.
bedoel je jog.fm?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
er is een programma wat met een nummer de bpm eruit kan halen en zelfde bpm nummers laat zien.. maar welke..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |