abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109934285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Extrawelt het volgende:

[..]

Dat weet je als je aan de baan begint. Hoort erbij. Je hoort een arts toch ook niet klagen over een patiënt die stinkt, of een advocaat die iemand moet verdedigen waar hij zelf lichte bezwaren mee heeft. Part of the job.
Doen alsof geweld normaal is :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 12:15:18 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109934310
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 12:20:27 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109934519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Doen alsof geweld normaal is :')
quote:
Medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen op de stations Den Bosch en Eindhoven dreigen het werk op Koninginnedag neer te leggen als hun veiligheid niet wordt gegarandeerd.

De lokale afdelingen van vakbond VVMC accepteren geen herhaling van de ernstige ongeregeldheden. Dit staat in een brandbrief aan hun leidinggevenden.
bron

Nou, dat wordt lachen :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_109935190
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[..]

bron

Nou, dat wordt lachen :')
Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:45:47 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109935404
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
Ja maar goed, wat schiet je daar mee op dan? Welke doortastende maatregelen verwachten ze van de leidinggevenden? Dat er ineens ergens een blik ME opengetrokken wordt of zo? :? Like, die hebben zelf niks te doen?

Maar goed, voor mij is het ook niet nodig om massaal straalbezopen te zijn op zo'n dag eigenlijk hoor, ik snap het ook niet zo goed. Meestal zorg ik dat ik op 30 april een mooie rit in het buitenland heb :D (Helaas uitgeloot bij de NVBS dit jaar.. nog snel even wat plannen dus)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 5 april 2012 @ 12:49:09 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109935548
INB4 "Whehehe Fles zit bij de NVBS Whehehe " :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 5 april 2012 @ 13:11:45 #108
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109936381
quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom krijg ik nooit meer dat blad Spoor eigenlijk?

Mijn verhuizing is wel doorgekomen. Zit dat soms alleen bij het VDU en niet bij WeekendVrij of zo? -O-
Zit niet bij WeekendVrij idd
pi_109936793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar goed, wat schiet je daar mee op dan? Welke doortastende maatregelen verwachten ze van de leidinggevenden? Dat er ineens ergens een blik ME opengetrokken wordt of zo? :? Like, die hebben zelf niks te doen?

Maar goed, voor mij is het ook niet nodig om massaal straalbezopen te zijn op zo'n dag eigenlijk hoor, ik snap het ook niet zo goed. Meestal zorg ik dat ik op 30 april een mooie rit in het buitenland heb :D (Helaas uitgeloot bij de NVBS dit jaar.. nog snel even wat plannen dus)
een paar blikken beveiligers erbij en de spoorwegpolitie paraat om tuig af te voeren? Dan laat je het wel uit je hoofd :r
pi_109937049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef greavy het volgende:

[..]

Zit niet bij WeekendVrij idd
Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109937099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
Geweld gaat inderdaad te ver en daar moet tegen opgetreden worden, maar dat mensen dronken zijn, tsja, dat weet je nou eenmaal op zo'n dag.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:34:31 #112
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109937261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
Geen enkel nieuw abonnement heeft het, inderdaad.
pi_109937663
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

bron

Nou, dat wordt lachen :')
Maar voor zover ik weet is het vorig jaar in Eindhoven vooral (bijna) misgegaan toen het station tijdelijk werd afgesloten vanwege de drukte en mensen buiten in een fuik gehouden werden zonder informatie. Verder is de kans groot dat een deel van de reizigers via Beukenlaan of Stadion aan en afgevoerd gaat worden. Het is daar wat overzichtelijker dus ook makkelijker in de hand te houden voor het personeel.

Overigens: volgens de vakbond is er helemaal geen stakingsdreiging: http://www.ed.nl/verkeer/(...)op-Koninginnedag.ece

[ Bericht 54% gewijzigd door HetBrabandertje op 05-04-2012 14:05:54 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 14:19:02 #114
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_109939222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_109940230
Net op Amersfoort zag ik een nieuw/oud treinstel, heb even een foto gemaakt (ik doel op het middelste treinstel):



De kleuren zijn in ieder geval nieuw (als in recentelijk geverft), maar is dit treinstel zo'n oude dubbeldekkertrein (die je daarachter ziet staan) of een nieuw/ander type trein?
Op de foto lijkt het zo'n gewone dubbeldekker, maar de voorkant is zeker plat alleen is dat hier niet heel duidelijk te zien.
pi_109940413
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef bork het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De extra spitstijden na 16:00 uur zijn eigenlijk het enige belangrijkste verschil.
Was NS niet van plan het VDU afgelopen augustus al af te schaffen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Sport donderdag 5 april 2012 @ 14:47:48 #117
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109940416
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.

DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 14:49:38 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109940496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Aether het volgende:

[..]

De extra spitstijden na 16:00 uur zijn eigenlijk het enige belangrijkste verschil.
Was NS niet van plan het VDU afgelopen augustus al af te schaffen?
jup. Je kunt de VDU nu ook niet meer bestellen. VDU-houders worden voorlopig niet verplicht om over te stappen op een nieuw product
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 14:52:15 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109940631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.
Oh, dat is niet de museumstuurstand?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_109940638
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jup. Je kunt de VDU nu ook niet meer bestellen. VDU-houders worden voorlopig niet verplicht om over te stappen op een nieuw product
Wordt niet echt duidelijk op de NS-site (er staat wel dat het info voor bestaande klanten is).
Studenten konden altijd een VDU-abonnement krijgen na afstuderen; krijgen die nu een Dal Vrij of is dat helemaal afgeschaft?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109940677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.

DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
Ah ok, dat nieuws heb ik dan helemaal gemist.
  Redactie Sport donderdag 5 april 2012 @ 15:04:40 #122
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109941117
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oh, dat is niet de museumstuurstand?
Even gezocht voor de zekerheid: Dat is de 101 die als het goed is op de Zaanstraat staat. Dit is de 112, die lang opgebokt in de loods in Amersfoort heeft gestaan, en nu buiten gezet is omdat er iets anders de loods in moest (weet alleen niet meer wat :@)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 5 april 2012 @ 15:14:11 #123
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109941461
Even een ritje gemaakt :)

1. IC naar Roosendaal komt binnen in Deventer. Op de rijdraad een nogal brutale duif.



2. Vorden. Het sein is rood, er komt een trein aan :s)



3. Vorden, overzichtsplaatje met stationsgebouw, trein en bordje.



4. Zutphen. Spiegel.



*O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 15:22:03 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109941764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Wordt niet echt duidelijk op de NS-site (er staat wel dat het info voor bestaande klanten is).
Studenten konden altijd een VDU-abonnement krijgen na afstuderen; krijgen die nu een Dal Vrij of is dat helemaal afgeschaft?
ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 15:22:34 #125
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109941786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
Klopt, en daardoor is DDZ twee weken geleden al eens per direct uit dienst gehaald, maar het probleem niet gevonden kon worden.
Toen was het zelf zo erg, dat bij 2 schuifdeuren er maar één sloot, en de ander open bleef staan.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:24:50 #126
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109941879
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.
Op ns.nl/uitgestudeerd krijg je te zien dat je 40% korting krijgt na 9 uur en het weekend. Er word niet gerept over de nieuwe spitstijden. Of het is niet bijgewerkt...
  donderdag 5 april 2012 @ 15:43:45 #127
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109942664
Iemand nog de ex-NSR 663 'Annette' kopen?
http://www.wnxx.com/forsale/index.htm

De verkoper heeft liever dat hij bewaard blijft.
pi_109942772
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.
Da's een stuk duurder (¤240) dan het VDU.
Zou dan denken dat ze een Dal Korting krijgen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:46:42 #129
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_109942780
Die ziet er goed uit zeg voor een Hippel :o
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:50:45 #130
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109942914
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef V2 het volgende:
Die ziet er goed uit zeg voor een Hippel :o
Volgens mij heeft ie jarenlang dienst gedaan bij een Brits museum.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 5 april 2012 @ 15:55:17 #131
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109943062
Heb even lopen zoeken. De 601&625 zijn bij Ribble Steam Railway actief. De 653 schijnt in Devon te verkeren bij Bideford & Instow Railway Group. Waar de 649 uithangt, kan ik even niet vinden.
De 663 is bij NRM Shildon (National Railway Museum Shildon)
De 685 staat bij Midland Railway Center.
  donderdag 5 april 2012 @ 18:04:36 #132
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109948210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef greavy het volgende:

[..]

Op ns.nl/uitgestudeerd krijg je te zien dat je 40% korting krijgt na 9 uur en het weekend. Er word niet gerept over de nieuwe spitstijden. Of het is niet bijgewerkt...
Uitgestudeerde studenten krijgen nog wel een VDU omdat dat contractueel is overeengekomen met het ministerie van Onderwijs. Pas wanneer dat contract afloopt zal het VDU helemaal niet meer te krijgen zijn.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 18:05:54 #133
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109948254
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.

DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
WAarom moeten die nog op proef rijden... 'motorisch' is er toch niet veel aan veranderd?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 5 april 2012 @ 18:06:13 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109948268
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

WAarom moeten die nog op proef rijden... 'motorisch' is er toch niet veel aan veranderd?
Technisch is er wel het nodige veranderd aan de hele trein.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 18:07:18 #135
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109948303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef James1988 het volgende:

[..]

Technisch is er wel het nodige veranderd aan de hele trein.
zoals wat dan? weet je dat zo?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 5 april 2012 @ 18:10:08 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109948398
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

zoals wat dan? weet je dat zo?
Als ik me niet vergis zijn er onder andere dingen gewijzigd aan het deursluitsysteem, maar ook aan aandrijving. Daardoor kan/mag een DDZ ook niet gekoppeld rijden met een DD-AR.

Details moet ik je op dit moment schuldig blijven, greavy kan je er meer over vertellen denk ik.
  donderdag 5 april 2012 @ 18:29:21 #137
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109948978
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis zijn er onder andere dingen gewijzigd aan het deursluitsysteem, maar ook aan aandrijving. Daardoor kan/mag een DDZ ook niet gekoppeld rijden met een DD-AR.

Details moet ik je op dit moment schuldig blijven, greavy kan je er meer over vertellen denk ik.
Technisch kan DDAR prima met DDZ samen rijden. Maar NS wil dat niet, met het oog op eerdere problemen: De Vlaflip en de oude Sprinter konden niet samen rijden, SLT van 2 leveranciers konden niet samen rijden.. En daarbij wil NS geen vreemd beeld tonen. Oud en nieuw aan elkaar.
  donderdag 5 april 2012 @ 18:30:08 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109949005
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef greavy het volgende:
En daarbij wil NS geen vreemd beeld tonen.
Dit is het enige eerlijke argument. Zinnige argumenten staan er helemaal niet bij :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 5 april 2012 @ 18:34:52 #139
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109949153
"Wilkommen, Bienvenue, Welkom"... Van Thalys... Kreeg ik net weer voor m'n neus bij YouTube als advertentie. :P Tijdje niet meer gezien als actuele reclame.
  donderdag 5 april 2012 @ 19:22:59 #140
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_109950997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef James1988 het volgende:

[..]

Uitgestudeerde studenten krijgen nog wel een VDU omdat dat contractueel is overeengekomen met het ministerie van Onderwijs. Pas wanneer dat contract afloopt zal het VDU helemaal niet meer te krijgen zijn.
Volgens NS is dat over een half jaar het geval.
http://www.ns.nl/reiziger(...)ragen-en-voorwaarden
Vanaf oktober willen NS studenten "één van onze nieuwe abonnementen" aan gaan bieden.
  donderdag 5 april 2012 @ 19:52:58 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109952401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef greavy het volgende:

[..]

Technisch kan DDAR prima met DDZ samen rijden. Maar NS wil dat niet, met het oog op eerdere problemen: De Vlaflip en de oude Sprinter konden niet samen rijden, SLT van 2 leveranciers konden niet samen rijden.. En daarbij wil NS geen vreemd beeld tonen. Oud en nieuw aan elkaar.
Bij de SGM hing het sterk samen met olie in de remleidingen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 19:55:06 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109952535
pas na het spoelen van alle leidingen mocht het wel weer toch?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 19:56:07 #143
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109952597
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
pas na het spoelen van alle leidingen mocht het wel weer toch?
Ja, volgens mij wel. En daarna hadden ze nog de aandrijving die in turbo-modus ging.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_109952607
Nu een nieuwe aflevering van rail away. ( Dus geen herhaling)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 19:57:45 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109952700
olie in de remleidingen is ook een bekend kwaaltje bij het VIRM volgens mij. Daarom worden er versneld wat onderdelen vervangen, waardoor het risico hierop kleiner wordt
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 19:57:47 #146
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109952705
NU: Nieuwe aflevering RailAway: Benina Express
pi_109952736
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 19:58:17 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109952737
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef greavy het volgende:
NU: Nieuwe aflevering RailAway: Benina Express
die staat ook deels op Google Maps :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:26:16 #149
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954318
Vet materieel hebben ze daar. Toch ook maar eens doen denk ik :P Die Bernina-handel daarzo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:28:49 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954484
Volgend jaar met een ploegje van het treinentopic er heen zeker? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:29:14 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954502
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar met een ploegje van het treinentopic er heen zeker? :P
Goed plan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:33:41 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954731
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:35:11 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954817
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
Ja. Ehm. Lastig. Laat me nadenken.

..

..

..

De trein! *O* :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:35:47 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954852
mja, dan wel via een ander lijntje he ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:42:48 #155
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109955239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat zagen ze niet aankomen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 5 april 2012 @ 20:47:45 #156
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109955485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
  donderdag 5 april 2012 @ 20:52:04 #157
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109955712
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:53:56 #158
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109955821
Als ik de treinverkeer stil kan leggen is dat eenmalig, door voor de treinen te springen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 5 april 2012 @ 21:00:34 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109956222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
Toch niet wegens treurige reden?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 21:01:33 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109956289
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 21:10:55 #161
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109956845

http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:55:45 #162
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109959713
quote:
Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:35:23 #163
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109961931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
Flauw hoor -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:37:28 #164
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109962044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pas een ekte baas. Kunnen die losers met hun keukentrapjes nog een puntje aan zuigen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 5 april 2012 @ 22:38:07 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_109962084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler: dan is die helikopter ook overkill.
Overigens ben je niet baas als je zo (al rijdend) fotos gaat klikken. De enige baas in die situatie zou de helikopterpiloot zijn!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 5 april 2012 @ 22:39:05 #166
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109962146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef greavy het volgende:

[..]

En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
  donderdag 5 april 2012 @ 22:43:49 #167
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109962427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.


On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze. :Y
  donderdag 5 april 2012 @ 22:46:04 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109962564
_O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 22:48:38 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109962705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
je doet het wel heel erg dramatisch. Het komt er gewoon op neer dat er geen onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd, terwijl dit wel had gemoeten. Er zijn twee stammen die nog wel mogen rijden en die doen dat ook nog.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 22:51:13 #170
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109962868
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef James1988 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze. :Y
_O-
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:55:17 #171
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_109963075
Wie bepaalt eigenlijk hoelang de extra reistijd is en n.a.v. wat wordt dit bepaald? Klopt hier in de buurt van Almere regelmatig geen hol van.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_109963103
Brand legt Groningse bouwmarkt in as
quote:
Vanwege de brand rijden donderdagavond tussen Usquert en Roodeschool geen treinen. De NS zet stopbussen in. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van vijftien tot dertig minuten. De NS verwacht dat de treinen rond 21.30 uur weer volgens het spoorboekje rijden.
Toch aardig van de NS dat ze dat doen B-)
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:56:34 #173
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef MaxMark het volgende:
Brand legt Groningse bouwmarkt in as

[..]

Toch aardig van de NS dat ze dat doen B-)
_O-

faalreporter.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:59:23 #174
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963277
heb het maar even aangepast. :X
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109963368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb het maar even aangepast. :X
Laatste zin ook nog even doen 14.gif
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:02:35 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109963458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Laatste zin ook nog even doen [ afbeelding ]
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
Nee, volgens mij is dat tot einde dienst.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 23:03:51 #177
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963517
^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:21:12 #178
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109966617
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_109967364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
1:10. En dan moest ik zelfs een stukje terugrijden nog bij Middeloo. Hoe jij bij 1:29 komt? :D
pi_109967514
1.06 is ook makkelijk haalbaar ;)
pi_109971242
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een ritje gemaakt :)

1. IC naar Roosendaal komt binnen in Deventer. Op de rijdraad een nogal brutale duif.

[ afbeelding ]

2. Vorden. Het sein is rood, er komt een trein aan :s)

[ afbeelding ]

3. Vorden, overzichtsplaatje met stationsgebouw, trein en bordje.

[ afbeelding ]

4. Zutphen. Spiegel.

[ afbeelding ]

*O*
Goh grappig/toevallig. Woonde vroeger in Vorden en kom er nu nog wel eens als ik naar m'n ouders ga (gisteren nog). Hoewel het daar totaal niet praktisch is (1 spoor en dus moeten wachten op de andere trein) denk ik dat we al blij mogen zijn dat er uberhaupt een spoor is en we niet genoodzaakt zijn een bus te moeten nemen.
Sinds de nieuwe dienstregeling zouden de treinen nu om .15/.45 ipv .16/.46 (na 10u dat is) gaan. Een noodzakelijke aanpassing omdat je anders continu moest rennen wilde je de aansluiting op Zutphen richting Arnhem halen.
Helaas is Syntus nog steeds niet in staat om zich op continue basis aan deze planning te houden waardoor je nog vaak zat haast moet maken of je aansluiting mist.
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:22:33 #182
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109972056
Vandaag gaat IC9228 (Timetable (Bahn.de)) met 2 extra ÖBB-rijtuigen. Deze rijtuigen komen uit reparatie en gaan getest worden achter de stam.
Na Brussel gaat het retour als 9233 (Timetable) naar Amsterdam
Edit: Het kan zijn dat deze 2 extra ÖBB-rijtuigen achter een Prio-stam gehangen gaan worden. Hoogspanning ed moet getest worden.

De olympische BNL rijdt ook, gestart in 9201, rijdt verder 9232-9237-9268
pi_109977787
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch :o
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:06:48 #184
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_109979088
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:34 schreef GSMboy het volgende:
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch :o
Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 13:08:14 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109979143
het schijnt niet waar te zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:15:22 #186
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979423
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
het werkt anders nog steeds nietniet. Ik krijg alleen masr witte pagina's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:17:19 #187
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
gisteren wisten ze van niets. Zeiden ze via twitter.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:19:17 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109979583
Mijn gok is routeringsproblemen, en geen kwade opzet.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:23:02 #189
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979757
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109981051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:12:25 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109981959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.

Iets anders, een filmpje van Railteam:
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 14:15:33 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109982125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.
hoe bedoel je dat?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:17:06 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109982192
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat?
Het internet in de trein wordt gerouteerd via Bonn. Ik denk dat T-Mobile daar een proxyserver o.i.d. heeft staan. Als FOK! haar firewalls heeft geconfigureerd om internetverkeer van T-Mobile uit Bonn te blokkeren ('droppen'), is het goed mogelijk dat een bezoeker dan witte pagina's te zien krijgt.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:18:52 #194
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_109982283
Met dingen als TOR kun je ook niet op FOK! dus kan best zijn dat ze openbare proxies als die treindinges (evt per ongeluk) hebben meegeblokkeerd.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:37:23 #195
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109987835
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
Het werkt nog niet. Vandaag zelf ervaren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
Je moet T-Mobile hierover berichten, zij beheren dat WiFi-systeem. NS kan er zelf weinig mee
  Redactie Sport vrijdag 6 april 2012 @ 17:01:00 #196
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109988718
Is een Blokker-kaartje ook geldig naar Maliebaan of moet ik daarvoor nog zo'n extra retourkaartje kopen? En is dat nog steeds toegestaan zonder het museum binnen te gaan? De trein daar stopt tegenwoordig volgens mij in het museum zelf (op het middenperron).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:04:36 #197
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109988825
voor het museumpendeltje moet je sowieso een apart kaartje kopen van ¤2,00. Officieel gezien moet je dan ook toegang betalen, maar als je direct mee terug gaat, en je op het perron blijft, word er niet naar gekraaid.

Als je zo denkt met de Heimwee Express mee te kunnen, heb je het ook mis. Daarvoor moet je naar de museumwinkel, en dus ook toegang tot het museum hebben ;)
  Redactie Sport vrijdag 6 april 2012 @ 17:12:35 #198
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109989078
Heimwee Express was ook niet het doel, was een rondritje voor morgen aan het plannen en besefte me ineens dat ik de noordkant van de Maliebaan nog niet gehad heb :@

Heb nu gepland:
SPOILER: hele lijst...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:15:38 #199
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109989178
Morgen rijdt Heimwee Express ook, misschien ook leuk idee om 'm ergens te platen?
Verder wel leuk rondje.
pi_109992292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.

Iets anders, een filmpje van Railteam:
Waarom zou Fok! dat doen?
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:15:59 #201
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109993351
Ik heb inmiddels een antwoord van T-Mobile. Zij gaan uitzoeken waarom Fok! onbereikbaar is, gezien niet duidelijk is waarom het geblokkeerd is, en of het geblokkeerd is. Bij de hotspot zou het niet geblokkeerd moeten zijn.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 19:52:30 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109994967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef dennistd het volgende:
Is een Blokker-kaartje ook geldig naar Maliebaan of moet ik daarvoor nog zo'n extra retourkaartje kopen? En is dat nog steeds toegestaan zonder het museum binnen te gaan? De trein daar stopt tegenwoordig volgens mij in het museum zelf (op het middenperron).
hmm ja. Zoiets moet ik ook nog eens een keer doen, want heb het boogje vanaf Bilthoven naar Maliebaan nog niet :P

Daarnaast ooit maar eens de Binckhorstboog en de Blijdorpboog gaan berijden. Zal nog wel even duren voordat dat zo ver is.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')