abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109934175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Terecht, ik zou als stationsmedewerker ook geen zin hebben in agressieve boeren die teveel gezopen hebben.
Dat weet je als je aan de baan begint. Hoort erbij. Je hoort een arts toch ook niet klagen over een patiënt die stinkt, of een advocaat die iemand moet verdedigen waar hij zelf lichte bezwaren mee heeft. Part of the job.
pi_109934285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Extrawelt het volgende:

[..]

Dat weet je als je aan de baan begint. Hoort erbij. Je hoort een arts toch ook niet klagen over een patiënt die stinkt, of een advocaat die iemand moet verdedigen waar hij zelf lichte bezwaren mee heeft. Part of the job.
Doen alsof geweld normaal is :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 12:15:18 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109934310
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 12:20:27 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109934519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Doen alsof geweld normaal is :')
quote:
Medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen op de stations Den Bosch en Eindhoven dreigen het werk op Koninginnedag neer te leggen als hun veiligheid niet wordt gegarandeerd.

De lokale afdelingen van vakbond VVMC accepteren geen herhaling van de ernstige ongeregeldheden. Dit staat in een brandbrief aan hun leidinggevenden.
bron

Nou, dat wordt lachen :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_109935190
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[..]

bron

Nou, dat wordt lachen :')
Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:45:47 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109935404
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
Ja maar goed, wat schiet je daar mee op dan? Welke doortastende maatregelen verwachten ze van de leidinggevenden? Dat er ineens ergens een blik ME opengetrokken wordt of zo? :? Like, die hebben zelf niks te doen?

Maar goed, voor mij is het ook niet nodig om massaal straalbezopen te zijn op zo'n dag eigenlijk hoor, ik snap het ook niet zo goed. Meestal zorg ik dat ik op 30 april een mooie rit in het buitenland heb :D (Helaas uitgeloot bij de NVBS dit jaar.. nog snel even wat plannen dus)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 5 april 2012 @ 12:49:09 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109935548
INB4 "Whehehe Fles zit bij de NVBS Whehehe " :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 5 april 2012 @ 13:11:45 #108
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109936381
quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom krijg ik nooit meer dat blad Spoor eigenlijk?

Mijn verhuizing is wel doorgekomen. Zit dat soms alleen bij het VDU en niet bij WeekendVrij of zo? -O-
Zit niet bij WeekendVrij idd
pi_109936793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar goed, wat schiet je daar mee op dan? Welke doortastende maatregelen verwachten ze van de leidinggevenden? Dat er ineens ergens een blik ME opengetrokken wordt of zo? :? Like, die hebben zelf niks te doen?

Maar goed, voor mij is het ook niet nodig om massaal straalbezopen te zijn op zo'n dag eigenlijk hoor, ik snap het ook niet zo goed. Meestal zorg ik dat ik op 30 april een mooie rit in het buitenland heb :D (Helaas uitgeloot bij de NVBS dit jaar.. nog snel even wat plannen dus)
een paar blikken beveiligers erbij en de spoorwegpolitie paraat om tuig af te voeren? Dan laat je het wel uit je hoofd :r
pi_109937049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef greavy het volgende:

[..]

Zit niet bij WeekendVrij idd
Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109937099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
Geweld gaat inderdaad te ver en daar moet tegen opgetreden worden, maar dat mensen dronken zijn, tsja, dat weet je nou eenmaal op zo'n dag.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:34:31 #112
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109937261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
Geen enkel nieuw abonnement heeft het, inderdaad.
pi_109937663
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]

bron

Nou, dat wordt lachen :')
Maar voor zover ik weet is het vorig jaar in Eindhoven vooral (bijna) misgegaan toen het station tijdelijk werd afgesloten vanwege de drukte en mensen buiten in een fuik gehouden werden zonder informatie. Verder is de kans groot dat een deel van de reizigers via Beukenlaan of Stadion aan en afgevoerd gaat worden. Het is daar wat overzichtelijker dus ook makkelijker in de hand te houden voor het personeel.

Overigens: volgens de vakbond is er helemaal geen stakingsdreiging: http://www.ed.nl/verkeer/(...)op-Koninginnedag.ece

[ Bericht 54% gewijzigd door HetBrabandertje op 05-04-2012 14:05:54 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 14:19:02 #114
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_109939222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_109940230
Net op Amersfoort zag ik een nieuw/oud treinstel, heb even een foto gemaakt (ik doel op het middelste treinstel):



De kleuren zijn in ieder geval nieuw (als in recentelijk geverft), maar is dit treinstel zo'n oude dubbeldekkertrein (die je daarachter ziet staan) of een nieuw/ander type trein?
Op de foto lijkt het zo'n gewone dubbeldekker, maar de voorkant is zeker plat alleen is dat hier niet heel duidelijk te zien.
pi_109940413
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef bork het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De extra spitstijden na 16:00 uur zijn eigenlijk het enige belangrijkste verschil.
Was NS niet van plan het VDU afgelopen augustus al af te schaffen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Sport donderdag 5 april 2012 @ 14:47:48 #117
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109940416
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.

DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 14:49:38 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109940496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Aether het volgende:

[..]

De extra spitstijden na 16:00 uur zijn eigenlijk het enige belangrijkste verschil.
Was NS niet van plan het VDU afgelopen augustus al af te schaffen?
jup. Je kunt de VDU nu ook niet meer bestellen. VDU-houders worden voorlopig niet verplicht om over te stappen op een nieuw product
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 14:52:15 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109940631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.
Oh, dat is niet de museumstuurstand?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_109940638
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jup. Je kunt de VDU nu ook niet meer bestellen. VDU-houders worden voorlopig niet verplicht om over te stappen op een nieuw product
Wordt niet echt duidelijk op de NS-site (er staat wel dat het info voor bestaande klanten is).
Studenten konden altijd een VDU-abonnement krijgen na afstuderen; krijgen die nu een Dal Vrij of is dat helemaal afgeschaft?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_109940677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.

DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
Ah ok, dat nieuws heb ik dan helemaal gemist.
  Redactie Sport donderdag 5 april 2012 @ 15:04:40 #122
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109941117
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oh, dat is niet de museumstuurstand?
Even gezocht voor de zekerheid: Dat is de 101 die als het goed is op de Zaanstraat staat. Dit is de 112, die lang opgebokt in de loods in Amersfoort heeft gestaan, en nu buiten gezet is omdat er iets anders de loods in moest (weet alleen niet meer wat :@)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 5 april 2012 @ 15:14:11 #123
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109941461
Even een ritje gemaakt :)

1. IC naar Roosendaal komt binnen in Deventer. Op de rijdraad een nogal brutale duif.



2. Vorden. Het sein is rood, er komt een trein aan :s)



3. Vorden, overzichtsplaatje met stationsgebouw, trein en bordje.



4. Zutphen. Spiegel.



*O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 15:22:03 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109941764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Wordt niet echt duidelijk op de NS-site (er staat wel dat het info voor bestaande klanten is).
Studenten konden altijd een VDU-abonnement krijgen na afstuderen; krijgen die nu een Dal Vrij of is dat helemaal afgeschaft?
ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 15:22:34 #125
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109941786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
Klopt, en daardoor is DDZ twee weken geleden al eens per direct uit dienst gehaald, maar het probleem niet gevonden kon worden.
Toen was het zelf zo erg, dat bij 2 schuifdeuren er maar één sloot, en de ander open bleef staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')