Dat weet je als je aan de baan begint. Hoort erbij. Je hoort een arts toch ook niet klagen over een patiënt die stinkt, of een advocaat die iemand moet verdedigen waar hij zelf lichte bezwaren mee heeft. Part of the job.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Terecht, ik zou als stationsmedewerker ook geen zin hebben in agressieve boeren die teveel gezopen hebben.
Doen alsof geweld normaal isquote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Extrawelt het volgende:
[..]
Dat weet je als je aan de baan begint. Hoort erbij. Je hoort een arts toch ook niet klagen over een patiënt die stinkt, of een advocaat die iemand moet verdedigen waar hij zelf lichte bezwaren mee heeft. Part of the job.
quote:
bronquote:Medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen op de stations Den Bosch en Eindhoven dreigen het werk op Koninginnedag neer te leggen als hun veiligheid niet wordt gegarandeerd.
De lokale afdelingen van vakbond VVMC accepteren geen herhaling van de ernstige ongeregeldheden. Dit staat in een brandbrief aan hun leidinggevenden.
Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.quote:
Ja maar goed, wat schiet je daar mee op dan? Welke doortastende maatregelen verwachten ze van de leidinggevenden? Dat er ineens ergens een blik ME opengetrokken wordt of zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
Zit niet bij WeekendVrij iddquote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom krijg ik nooit meer dat blad Spoor eigenlijk?
Mijn verhuizing is wel doorgekomen. Zit dat soms alleen bij het VDU en niet bij WeekendVrij of zo?
een paar blikken beveiligers erbij en de spoorwegpolitie paraat om tuig af te voeren? Dan laat je het wel uit je hoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wat schiet je daar mee op dan? Welke doortastende maatregelen verwachten ze van de leidinggevenden? Dat er ineens ergens een blik ME opengetrokken wordt of zo?Like, die hebben zelf niks te doen?
Maar goed, voor mij is het ook niet nodig om massaal straalbezopen te zijn op zo'n dag eigenlijk hoor, ik snap het ook niet zo goed. Meestal zorg ik dat ik op 30 april een mooie rit in het buitenland heb(Helaas uitgeloot bij de NVBS dit jaar.. nog snel even wat plannen dus)
Ook niet bij Dal Voordeel.quote:
Geweld gaat inderdaad te ver en daar moet tegen opgetreden worden, maar dat mensen dronken zijn, tsja, dat weet je nou eenmaal op zo'n dag.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet van het bericht. Maar Extrawelt zegt dat mensen die bij de NS gaan werken niet moeten zeuren als mensen geweld tegen ze gaan gebruiken. Mwah, dat lijkt me toch wel iets waar je over mag klagen.
Geen enkel nieuw abonnement heeft het, inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
Maar voor zover ik weet is het vorig jaar in Eindhoven vooral (bijna) misgegaan toen het station tijdelijk werd afgesloten vanwege de drukte en mensen buiten in een fuik gehouden werden zonder informatie. Verder is de kans groot dat een deel van de reizigers via Beukenlaan of Stadion aan en afgevoerd gaat worden. Het is daar wat overzichtelijker dus ook makkelijker in de hand te houden voor het personeel.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ook niet bij Dal Voordeel.
Ik dacht dat het VDU binnenkort zou verdwijnen door de komst van Dal Voordeel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef bork het volgende:
[..]De extra spitstijden na 16:00 uur zijn eigenlijk het enige belangrijkste verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was NS niet van plan het VDU afgelopen augustus al af te schaffen?When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
jup. Je kunt de VDU nu ook niet meer bestellen. VDU-houders worden voorlopig niet verplicht om over te stappen op een nieuw productquote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Aether het volgende:
[..]
De extra spitstijden na 16:00 uur zijn eigenlijk het enige belangrijkste verschil.
Was NS niet van plan het VDU afgelopen augustus al af te schaffen?
Oh, dat is niet de museumstuurstand?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.
Wordt niet echt duidelijk op de NS-site (er staat wel dat het info voor bestaande klanten is).quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Je kunt de VDU nu ook niet meer bestellen. VDU-houders worden voorlopig niet verplicht om over te stappen op een nieuw product
Ah ok, dat nieuws heb ik dan helemaal gemist.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.
DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
Even gezocht voor de zekerheid: Dat is de 101 die als het goed is op de Zaanstraat staat. Dit is de 112, die lang opgebokt in de loods in Amersfoort heeft gestaan, en nu buiten gezet is omdat er iets anders de loods in moest (weet alleen niet meer watquote:
ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Wordt niet echt duidelijk op de NS-site (er staat wel dat het info voor bestaande klanten is).
Studenten konden altijd een VDU-abonnement krijgen na afstuderen; krijgen die nu een Dal Vrij of is dat helemaal afgeschaft?
Klopt, en daardoor is DDZ twee weken geleden al eens per direct uit dienst gehaald, maar het probleem niet gevonden kon worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |