abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 20:29:14 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954502
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar met een ploegje van het treinentopic er heen zeker? :P
Goed plan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:33:41 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954731
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:35:11 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954817
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
Ja. Ehm. Lastig. Laat me nadenken.

..

..

..

De trein! *O* :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:35:47 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954852
mja, dan wel via een ander lijntje he ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:42:48 #155
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109955239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat zagen ze niet aankomen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 5 april 2012 @ 20:47:45 #156
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109955485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
  donderdag 5 april 2012 @ 20:52:04 #157
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109955712
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:53:56 #158
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109955821
Als ik de treinverkeer stil kan leggen is dat eenmalig, door voor de treinen te springen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 5 april 2012 @ 21:00:34 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109956222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
Toch niet wegens treurige reden?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 21:01:33 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109956289
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 21:10:55 #161
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109956845

http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:55:45 #162
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109959713
quote:
Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:35:23 #163
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109961931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
Flauw hoor -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:37:28 #164
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109962044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pas een ekte baas. Kunnen die losers met hun keukentrapjes nog een puntje aan zuigen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 5 april 2012 @ 22:38:07 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_109962084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler: dan is die helikopter ook overkill.
Overigens ben je niet baas als je zo (al rijdend) fotos gaat klikken. De enige baas in die situatie zou de helikopterpiloot zijn!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 5 april 2012 @ 22:39:05 #166
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109962146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef greavy het volgende:

[..]

En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
  donderdag 5 april 2012 @ 22:43:49 #167
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109962427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.


On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze. :Y
  donderdag 5 april 2012 @ 22:46:04 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109962564
_O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 22:48:38 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109962705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
je doet het wel heel erg dramatisch. Het komt er gewoon op neer dat er geen onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd, terwijl dit wel had gemoeten. Er zijn twee stammen die nog wel mogen rijden en die doen dat ook nog.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 22:51:13 #170
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109962868
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef James1988 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze. :Y
_O-
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:55:17 #171
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_109963075
Wie bepaalt eigenlijk hoelang de extra reistijd is en n.a.v. wat wordt dit bepaald? Klopt hier in de buurt van Almere regelmatig geen hol van.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_109963103
Brand legt Groningse bouwmarkt in as
quote:
Vanwege de brand rijden donderdagavond tussen Usquert en Roodeschool geen treinen. De NS zet stopbussen in. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van vijftien tot dertig minuten. De NS verwacht dat de treinen rond 21.30 uur weer volgens het spoorboekje rijden.
Toch aardig van de NS dat ze dat doen B-)
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:56:34 #173
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef MaxMark het volgende:
Brand legt Groningse bouwmarkt in as

[..]

Toch aardig van de NS dat ze dat doen B-)
_O-

faalreporter.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:59:23 #174
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963277
heb het maar even aangepast. :X
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109963368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb het maar even aangepast. :X
Laatste zin ook nog even doen 14.gif
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:02:35 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109963458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Laatste zin ook nog even doen [ afbeelding ]
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
Nee, volgens mij is dat tot einde dienst.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 23:03:51 #177
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963517
^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:21:12 #178
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109966617
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_109967364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
1:10. En dan moest ik zelfs een stukje terugrijden nog bij Middeloo. Hoe jij bij 1:29 komt? :D
pi_109967514
1.06 is ook makkelijk haalbaar ;)
pi_109971242
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een ritje gemaakt :)

1. IC naar Roosendaal komt binnen in Deventer. Op de rijdraad een nogal brutale duif.

[ afbeelding ]

2. Vorden. Het sein is rood, er komt een trein aan :s)

[ afbeelding ]

3. Vorden, overzichtsplaatje met stationsgebouw, trein en bordje.

[ afbeelding ]

4. Zutphen. Spiegel.

[ afbeelding ]

*O*
Goh grappig/toevallig. Woonde vroeger in Vorden en kom er nu nog wel eens als ik naar m'n ouders ga (gisteren nog). Hoewel het daar totaal niet praktisch is (1 spoor en dus moeten wachten op de andere trein) denk ik dat we al blij mogen zijn dat er uberhaupt een spoor is en we niet genoodzaakt zijn een bus te moeten nemen.
Sinds de nieuwe dienstregeling zouden de treinen nu om .15/.45 ipv .16/.46 (na 10u dat is) gaan. Een noodzakelijke aanpassing omdat je anders continu moest rennen wilde je de aansluiting op Zutphen richting Arnhem halen.
Helaas is Syntus nog steeds niet in staat om zich op continue basis aan deze planning te houden waardoor je nog vaak zat haast moet maken of je aansluiting mist.
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:22:33 #182
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109972056
Vandaag gaat IC9228 (Timetable (Bahn.de)) met 2 extra ÖBB-rijtuigen. Deze rijtuigen komen uit reparatie en gaan getest worden achter de stam.
Na Brussel gaat het retour als 9233 (Timetable) naar Amsterdam
Edit: Het kan zijn dat deze 2 extra ÖBB-rijtuigen achter een Prio-stam gehangen gaan worden. Hoogspanning ed moet getest worden.

De olympische BNL rijdt ook, gestart in 9201, rijdt verder 9232-9237-9268
pi_109977787
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch :o
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:06:48 #184
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_109979088
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:34 schreef GSMboy het volgende:
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch :o
Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 13:08:14 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109979143
het schijnt niet waar te zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:15:22 #186
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979423
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
het werkt anders nog steeds nietniet. Ik krijg alleen masr witte pagina's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:17:19 #187
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
gisteren wisten ze van niets. Zeiden ze via twitter.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:19:17 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109979583
Mijn gok is routeringsproblemen, en geen kwade opzet.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:23:02 #189
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979757
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109981051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:12:25 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109981959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.

Iets anders, een filmpje van Railteam:
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 14:15:33 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109982125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.
hoe bedoel je dat?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:17:06 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109982192
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat?
Het internet in de trein wordt gerouteerd via Bonn. Ik denk dat T-Mobile daar een proxyserver o.i.d. heeft staan. Als FOK! haar firewalls heeft geconfigureerd om internetverkeer van T-Mobile uit Bonn te blokkeren ('droppen'), is het goed mogelijk dat een bezoeker dan witte pagina's te zien krijgt.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:18:52 #194
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_109982283
Met dingen als TOR kun je ook niet op FOK! dus kan best zijn dat ze openbare proxies als die treindinges (evt per ongeluk) hebben meegeblokkeerd.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:37:23 #195
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109987835
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
Het werkt nog niet. Vandaag zelf ervaren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
Je moet T-Mobile hierover berichten, zij beheren dat WiFi-systeem. NS kan er zelf weinig mee
  Redactie Sport vrijdag 6 april 2012 @ 17:01:00 #196
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109988718
Is een Blokker-kaartje ook geldig naar Maliebaan of moet ik daarvoor nog zo'n extra retourkaartje kopen? En is dat nog steeds toegestaan zonder het museum binnen te gaan? De trein daar stopt tegenwoordig volgens mij in het museum zelf (op het middenperron).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:04:36 #197
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109988825
voor het museumpendeltje moet je sowieso een apart kaartje kopen van ¤2,00. Officieel gezien moet je dan ook toegang betalen, maar als je direct mee terug gaat, en je op het perron blijft, word er niet naar gekraaid.

Als je zo denkt met de Heimwee Express mee te kunnen, heb je het ook mis. Daarvoor moet je naar de museumwinkel, en dus ook toegang tot het museum hebben ;)
  Redactie Sport vrijdag 6 april 2012 @ 17:12:35 #198
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109989078
Heimwee Express was ook niet het doel, was een rondritje voor morgen aan het plannen en besefte me ineens dat ik de noordkant van de Maliebaan nog niet gehad heb :@

Heb nu gepland:
SPOILER: hele lijst...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:15:38 #199
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109989178
Morgen rijdt Heimwee Express ook, misschien ook leuk idee om 'm ergens te platen?
Verder wel leuk rondje.
pi_109992292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.

Iets anders, een filmpje van Railteam:
Waarom zou Fok! dat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')