Goed planquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar met een ploegje van het treinentopic er heen zeker?
Ja. Ehm. Lastig. Laat me nadenken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
En dat zagen ze niet aankomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrainquote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
Toch niet wegens treurige reden?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
Brand zo te zien: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=108949
Flauw hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/
Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^
dat is pas een ekte baas. Kunnen die losers met hun keukentrapjes nog een puntje aan zuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/
Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^
@spoiler: dan is die helikopter ook overkill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ben je niet baas als je zo (al rijdend) fotos gaat klikken. De enige baas in die situatie zou de helikopterpiloot zijn!He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef greavy het volgende:
[..]
En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
je doet het wel heel erg dramatisch. Het komt er gewoon op neer dat er geen onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd, terwijl dit wel had gemoeten. Er zijn twee stammen die nog wel mogen rijden en die doen dat ook nog.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze.
Toch aardig van de NS dat ze dat doenquote:Vanwege de brand rijden donderdagavond tussen Usquert en Roodeschool geen treinen. De NS zet stopbussen in. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van vijftien tot dertig minuten. De NS verwacht dat de treinen rond 21.30 uur weer volgens het spoorboekje rijden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef MaxMark het volgende:
Brand legt Groningse bouwmarkt in as
[..]
Toch aardig van de NS dat ze dat doen
Laatste zin ook nog even doenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb het maar even aangepast.

Nee, volgens mij is dat tot einde dienst.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laatste zin ook nog even doen [ afbeelding ]
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
1:10. En dan moest ik zelfs een stukje terugrijden nog bij Middeloo. Hoe jij bij 1:29 komt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
Goh grappig/toevallig. Woonde vroeger in Vorden en kom er nu nog wel eens als ik naar m'n ouders ga (gisteren nog). Hoewel het daar totaal niet praktisch is (1 spoor en dus moeten wachten op de andere trein) denk ik dat we al blij mogen zijn dat er uberhaupt een spoor is en we niet genoodzaakt zijn een bus te moeten nemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een ritje gemaakt![]()
1. IC naar Roosendaal komt binnen in Deventer. Op de rijdraad een nogal brutale duif.
[ afbeelding ]
2. Vorden. Het sein is rood, er komt een trein aan![]()
[ afbeelding ]
3. Vorden, overzichtsplaatje met stationsgebouw, trein en bordje.
[ afbeelding ]
4. Zutphen. Spiegel.
[ afbeelding ]
Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:34 schreef GSMboy het volgende:
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch
het werkt anders nog steeds nietniet. Ik krijg alleen masr witte pagina'squote:
gisteren wisten ze van niets. Zeiden ze via twitter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.
Het internet in de trein wordt gerouteerd via Bonn. Ik denk dat T-Mobile daar een proxyserver o.i.d. heeft staan. Als FOK! haar firewalls heeft geconfigureerd om internetverkeer van T-Mobile uit Bonn te blokkeren ('droppen'), is het goed mogelijk dat een bezoeker dan witte pagina's te zien krijgt.quote:
Het werkt nog niet. Vandaag zelf ervaren.quote:
Je moet T-Mobile hierover berichten, zij beheren dat WiFi-systeem. NS kan er zelf weinig meequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
SPOILER: hele lijst...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Waarom zou Fok! dat doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.
Iets anders, een filmpje van Railteam:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |