abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 23:02:35 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109963458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Laatste zin ook nog even doen [ afbeelding ]
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
Nee, volgens mij is dat tot einde dienst.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 23:03:51 #177
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963517
^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:21:12 #178
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109966617
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_109967364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
1:10. En dan moest ik zelfs een stukje terugrijden nog bij Middeloo. Hoe jij bij 1:29 komt? :D
pi_109967514
1.06 is ook makkelijk haalbaar ;)
pi_109971242
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een ritje gemaakt :)

1. IC naar Roosendaal komt binnen in Deventer. Op de rijdraad een nogal brutale duif.

[ afbeelding ]

2. Vorden. Het sein is rood, er komt een trein aan :s)

[ afbeelding ]

3. Vorden, overzichtsplaatje met stationsgebouw, trein en bordje.

[ afbeelding ]

4. Zutphen. Spiegel.

[ afbeelding ]

*O*
Goh grappig/toevallig. Woonde vroeger in Vorden en kom er nu nog wel eens als ik naar m'n ouders ga (gisteren nog). Hoewel het daar totaal niet praktisch is (1 spoor en dus moeten wachten op de andere trein) denk ik dat we al blij mogen zijn dat er uberhaupt een spoor is en we niet genoodzaakt zijn een bus te moeten nemen.
Sinds de nieuwe dienstregeling zouden de treinen nu om .15/.45 ipv .16/.46 (na 10u dat is) gaan. Een noodzakelijke aanpassing omdat je anders continu moest rennen wilde je de aansluiting op Zutphen richting Arnhem halen.
Helaas is Syntus nog steeds niet in staat om zich op continue basis aan deze planning te houden waardoor je nog vaak zat haast moet maken of je aansluiting mist.
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:22:33 #182
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109972056
Vandaag gaat IC9228 (Timetable (Bahn.de)) met 2 extra ÖBB-rijtuigen. Deze rijtuigen komen uit reparatie en gaan getest worden achter de stam.
Na Brussel gaat het retour als 9233 (Timetable) naar Amsterdam
Edit: Het kan zijn dat deze 2 extra ÖBB-rijtuigen achter een Prio-stam gehangen gaan worden. Hoogspanning ed moet getest worden.

De olympische BNL rijdt ook, gestart in 9201, rijdt verder 9232-9237-9268
pi_109977787
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch :o
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:06:48 #184
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_109979088
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:34 schreef GSMboy het volgende:
Wat hoor ik nu weer? Is Fok! van de buitenwereld afgesloten via het T-Mobile netwerk in de intercities?
Nee toch :o
Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 13:08:14 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109979143
het schijnt niet waar te zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:15:22 #186
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979423
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
het werkt anders nog steeds nietniet. Ik krijg alleen masr witte pagina's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:17:19 #187
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
gisteren wisten ze van niets. Zeiden ze via twitter.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:19:17 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109979583
Mijn gok is routeringsproblemen, en geen kwade opzet.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 april 2012 @ 13:23:02 #189
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109979757
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109981051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb aal even gevraagd bij ons of wij het ip zelfs wellicht gebanned hbben. Als het ččn ip is.
Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:12:25 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109981959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Maar jullie ipban pagina is toch niet wit, zal toch voorzien zijn van een duidelijke tekst?
By the way, het zijn meerdere IP's....
Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.

Iets anders, een filmpje van Railteam:
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 14:15:33 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109982125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.
hoe bedoel je dat?
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:17:06 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109982192
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat?
Het internet in de trein wordt gerouteerd via Bonn. Ik denk dat T-Mobile daar een proxyserver o.i.d. heeft staan. Als FOK! haar firewalls heeft geconfigureerd om internetverkeer van T-Mobile uit Bonn te blokkeren ('droppen'), is het goed mogelijk dat een bezoeker dan witte pagina's te zien krijgt.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:18:52 #194
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_109982283
Met dingen als TOR kun je ook niet op FOK! dus kan best zijn dat ze openbare proxies als die treindinges (evt per ongeluk) hebben meegeblokkeerd.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:37:23 #195
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109987835
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
Het werkt nog niet. Vandaag zelf ervaren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS om opheldering gevraagd.
Je moet T-Mobile hierover berichten, zij beheren dat WiFi-systeem. NS kan er zelf weinig mee
  Redactie Sport vrijdag 6 april 2012 @ 17:01:00 #196
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109988718
Is een Blokker-kaartje ook geldig naar Maliebaan of moet ik daarvoor nog zo'n extra retourkaartje kopen? En is dat nog steeds toegestaan zonder het museum binnen te gaan? De trein daar stopt tegenwoordig volgens mij in het museum zelf (op het middenperron).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:04:36 #197
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109988825
voor het museumpendeltje moet je sowieso een apart kaartje kopen van ¤2,00. Officieel gezien moet je dan ook toegang betalen, maar als je direct mee terug gaat, en je op het perron blijft, word er niet naar gekraaid.

Als je zo denkt met de Heimwee Express mee te kunnen, heb je het ook mis. Daarvoor moet je naar de museumwinkel, en dus ook toegang tot het museum hebben ;)
  Redactie Sport vrijdag 6 april 2012 @ 17:12:35 #198
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_109989078
Heimwee Express was ook niet het doel, was een rondritje voor morgen aan het plannen en besefte me ineens dat ik de noordkant van de Maliebaan nog niet gehad heb :@

Heb nu gepland:
SPOILER: hele lijst...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:15:38 #199
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109989178
Morgen rijdt Heimwee Express ook, misschien ook leuk idee om 'm ergens te platen?
Verder wel leuk rondje.
pi_109992292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat hangt af van de configuratie. Als de firewall geconfigureerd is om verkeer vanaf T-Mobile's landlijnen in Bonn te droppen, zal je waarschijnlijk witte pagina's krijgen.

Iets anders, een filmpje van Railteam:
Waarom zou Fok! dat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')