abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 20:29:14 #151
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954502
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar met een ploegje van het treinentopic er heen zeker? :P
Goed plan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:33:41 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954731
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:35:11 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109954817
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
met de trein er heen en dan moeten we voor de terugweg nog iets verzinnen
Ja. Ehm. Lastig. Laat me nadenken.

..

..

..

De trein! *O* :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 20:35:47 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109954852
mja, dan wel via een ander lijntje he ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 20:42:48 #155
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109955239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat zagen ze niet aankomen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 5 april 2012 @ 20:47:45 #156
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109955485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef b2py het volgende:
DDM is op 2 stammen na per direct uit dienst, ivm verlopen onderhoud
En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
  donderdag 5 april 2012 @ 20:52:04 #157
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109955712
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:53:56 #158
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109955821
Als ik de treinverkeer stil kan leggen is dat eenmalig, door voor de treinen te springen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 5 april 2012 @ 21:00:34 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109956222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag had ik de eer het treinverkeer stil te leggen. Dat was alweer even geleden...
Toch niet wegens treurige reden?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 21:01:33 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109956289
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 21:10:55 #161
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109956845

http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:55:45 #162
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109959713
quote:
Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:35:23 #163
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109961931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.
Flauw hoor -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:37:28 #164
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109962044
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pas een ekte baas. Kunnen die losers met hun keukentrapjes nog een puntje aan zuigen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 5 april 2012 @ 22:38:07 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_109962084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef greavy het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)86227.jpg]afbeelding[/url] ]
http://www.airliners.net/(...)-44-Raven/2086227/L/

Dan ben je wel baas als je zo gaat foto's klikken ^^ :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler: dan is die helikopter ook overkill.
Overigens ben je niet baas als je zo (al rijdend) fotos gaat klikken. De enige baas in die situatie zou de helikopterpiloot zijn!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 5 april 2012 @ 22:39:05 #166
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109962146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef greavy het volgende:

[..]

En dat was te verwachten, want eind maart zou het sowieso alweer uit de dienst ... Alleen dat zou verlengd worden, maar daar is niet goed iets voor afgesproken met NedTrain
Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
  donderdag 5 april 2012 @ 22:43:49 #167
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_109962427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Fik bij het spoor, met gasflessen en 7 ton aan vuurwerk. Brandweer verbood treinverkeer.


On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze. :Y
  donderdag 5 april 2012 @ 22:46:04 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_109962564
_O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 april 2012 @ 22:48:38 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109962705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Best zonde van rijtuigen die nog niet eens de 30 jaar hebben gehaald...
je doet het wel heel erg dramatisch. Het komt er gewoon op neer dat er geen onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd, terwijl dit wel had gemoeten. Er zijn twee stammen die nog wel mogen rijden en die doen dat ook nog.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 5 april 2012 @ 22:51:13 #170
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109962868
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef James1988 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

On a more serious note: treinverkeer verbieden lijkt me dan wel een verstandige keuze. :Y
_O-
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:55:17 #171
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_109963075
Wie bepaalt eigenlijk hoelang de extra reistijd is en n.a.v. wat wordt dit bepaald? Klopt hier in de buurt van Almere regelmatig geen hol van.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_109963103
Brand legt Groningse bouwmarkt in as
quote:
Vanwege de brand rijden donderdagavond tussen Usquert en Roodeschool geen treinen. De NS zet stopbussen in. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van vijftien tot dertig minuten. De NS verwacht dat de treinen rond 21.30 uur weer volgens het spoorboekje rijden.
Toch aardig van de NS dat ze dat doen B-)
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:56:34 #173
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef MaxMark het volgende:
Brand legt Groningse bouwmarkt in as

[..]

Toch aardig van de NS dat ze dat doen B-)
_O-

faalreporter.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 22:59:23 #174
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963277
heb het maar even aangepast. :X
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109963368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb het maar even aangepast. :X
Laatste zin ook nog even doen 14.gif
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:02:35 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_109963458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Laatste zin ook nog even doen [ afbeelding ]
Alhoewel de treinen op het moment nog niet rijden, hoor ik.
Nee, volgens mij is dat tot einde dienst.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 april 2012 @ 23:03:51 #177
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109963517
^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:21:12 #178
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109966617
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_109967364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is jullie snelste tijd met dit spelletje? http://www.fi.uu.nl/toepassingen/03199/treinmachinist2.html Die van mij 1:29
1:10. En dan moest ik zelfs een stukje terugrijden nog bij Middeloo. Hoe jij bij 1:29 komt? :D
pi_109967514
1.06 is ook makkelijk haalbaar ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')