Op ns.nl/uitgestudeerd krijg je te zien dat je 40% korting krijgt na 9 uur en het weekend. Er word niet gerept over de nieuwe spitstijden. Of het is niet bijgewerkt...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.
Da's een stuk duurder (¤240) dan het VDU.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik meen dat studenten nu het eerste jaar het product altijd korting krijgen.
Volgens mij heeft ie jarenlang dienst gedaan bij een Brits museum.quote:
Uitgestudeerde studenten krijgen nog wel een VDU omdat dat contractueel is overeengekomen met het ministerie van Onderwijs. Pas wanneer dat contract afloopt zal het VDU helemaal niet meer te krijgen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Op ns.nl/uitgestudeerd krijg je te zien dat je 40% korting krijgt na 9 uur en het weekend. Er word niet gerept over de nieuwe spitstijden. Of het is niet bijgewerkt...
WAarom moeten die nog op proef rijden... 'motorisch' is er toch niet veel aan veranderd?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef dennistd het volgende:
Dit is een DDAR (de oude dubbeldekker met de groene banken) die als prototype voor DDZ gebruikt is (de gemoderniseerde versie van DDAR die als intercity ingezet wordt). Als het goed is wordt deze gesloopt, net als de Benelux-stuurstand die er voor staat.
DDZ zou trouwens al op proef in de IC Den Haag-Amsterdam moeten rijden, maar door een storing in de deuren nu even niet.
Technisch is er wel het nodige veranderd aan de hele trein.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAarom moeten die nog op proef rijden... 'motorisch' is er toch niet veel aan veranderd?
zoals wat dan? weet je dat zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Technisch is er wel het nodige veranderd aan de hele trein.
Als ik me niet vergis zijn er onder andere dingen gewijzigd aan het deursluitsysteem, maar ook aan aandrijving. Daardoor kan/mag een DDZ ook niet gekoppeld rijden met een DD-AR.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zoals wat dan? weet je dat zo?
Technisch kan DDAR prima met DDZ samen rijden. Maar NS wil dat niet, met het oog op eerdere problemen: De Vlaflip en de oude Sprinter konden niet samen rijden, SLT van 2 leveranciers konden niet samen rijden.. En daarbij wil NS geen vreemd beeld tonen. Oud en nieuw aan elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn er onder andere dingen gewijzigd aan het deursluitsysteem, maar ook aan aandrijving. Daardoor kan/mag een DDZ ook niet gekoppeld rijden met een DD-AR.
Details moet ik je op dit moment schuldig blijven, greavy kan je er meer over vertellen denk ik.
Dit is het enige eerlijke argument. Zinnige argumenten staan er helemaal niet bijquote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef greavy het volgende:
En daarbij wil NS geen vreemd beeld tonen.
Volgens NS is dat over een half jaar het geval.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Uitgestudeerde studenten krijgen nog wel een VDU omdat dat contractueel is overeengekomen met het ministerie van Onderwijs. Pas wanneer dat contract afloopt zal het VDU helemaal niet meer te krijgen zijn.
Bij de SGM hing het sterk samen met olie in de remleidingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Technisch kan DDAR prima met DDZ samen rijden. Maar NS wil dat niet, met het oog op eerdere problemen: De Vlaflip en de oude Sprinter konden niet samen rijden, SLT van 2 leveranciers konden niet samen rijden.. En daarbij wil NS geen vreemd beeld tonen. Oud en nieuw aan elkaar.
Ja, volgens mij wel. En daarna hadden ze nog de aandrijving die in turbo-modus ging.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
pas na het spoelen van alle leidingen mocht het wel weer toch?
die staat ook deels op Google Mapsquote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef greavy het volgende:
NU: Nieuwe aflevering RailAway: Benina Express
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |