abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109874540
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Franknfurter, hiker regio Utrecht
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden

Privechauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
pi_109874609
Ik rij inmiddels alweer gemiddeld 2x per dag naar de profile :')
pi_109874634
Kan ik bij de OP worden toegevoegd? Regio Leiden en Utrecht
pi_109874710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:42 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ook wij krijgen weleens een hele lege auto terug ;) Ga dat ding niet naar Nijmegen duwen :P
Aha, de tankpas is dus puur voor dat ene station :P
pi_109874723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Kan ik bij de OP worden toegevoegd? Regio Leiden en Utrecht
2 regio's? Kun je je inschrijven bij 2? Zit je bij AR of EW?
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:46:51 #6
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109874736
Ach, die hele randstad is één grote regio.
#26 || Luciano da Silva
pi_109874762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, die hele randstad is één grote regio.
Dat valt wel mee, ik start altijd rond Rotterdam, nooit in Amsterdam of Utrecht ofzo.
pi_109874771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Aha, de tankpas is dus puur voor dat ene station :P
Jup, kunnen ook echt alleen daar ermee tanken, bij andere Texaco's werkt de pas niet eens :P

@ikveranderhemniet, je staat erin. :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:49:02 #9
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109874854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ik start altijd rond Rotterdam, nooit in Amsterdam of Utrecht ofzo.
Jij woont dan ook in Vlaardingen, dat is uitgesloten van de Randstad.
#26 || Luciano da Silva
pi_109874865
Maar je krijgt dat dan gewoon cash terug? :D
pi_109874909
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jij woont dan ook in Vlaardingen, dat is uitgesloten van de Randstad.
Integendeel, wij zijn het centrum waarom de Randstad is gebouwd :{w
Er staat op de prullenbakken hier ook niet voor niks de slogan "Rotterdam is een mooie buitenwijk van Vlaardingen"
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:50:35 #12
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109874946
En Friesland is het uitwerpsel van Groningen
#26 || Luciano da Silva
pi_109875099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar je krijgt dat dan gewoon cash terug? :D
Jup :) Een van de voordelen van persoonlijk contact met de planning ;)
pi_109875163
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:53 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Jup :) Een van de voordelen van persoonlijk contact met de planning ;)
Niet slecht geregeld dan :D
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:55:10 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109875233
Dat zou niet goed voor mij zijn, cash je geld terug aan het einde van de dag :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109875306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef joppie_saus het volgende:
Dat zou niet goed voor mij zijn, cash je geld terug aan het einde van de dag :')
Scheelt weer een rit langs de pinautomaat voordat ik de kroeg induik ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:56:51 #17
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109875340
Daarom juist... Cash geld ben ik zo kwijt, snap nooit waar het blijft haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_109875703
Same here ;) Maar gaat nooit echt om grote bedragen.

Even een autonieuwtje, Rolls-Royce gaat niet met Louwman Exclusive werken, maar gaat naar Cito in Eindhoven. Daar zit Aston Martin in middels ook al. Pon gaat Bentley doen, en de verwachting is dat ook Bugatti en Lamborghini die kant op gaan. Dus dat gaat lekker daar in Utrecht :') Misschien toch maar Toyota Aygo's in de showroom langs de snelweg? :')

//Edit

Over Maserati is nog niks definitiefs bekend volgens mij, maar die zullen de auto's denk ik ook niet graag in een lege showroom neerzetten.
pi_109875833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef MuurStraat het volgende:
Same here ;) Maar gaat nooit echt om grote bedragen.

Even een autonieuwtje, Rolls-Royce gaat niet met Louwman Exclusive werken, maar gaat naar Cito in Eindhoven. Daar zit Aston Martin in middels ook al. Pon gaat Bentley doen, en de verwachting is dat ook Bugatti en Lamborghini die kant op gaan. Dus dat gaat lekker daar in Utrecht :') Misschien toch maar Toyota Aygo's in de showroom langs de snelweg? :')
En terecht, die louwman heeft het ook op een laffe manier gekregen. Hoe eerder de boel daar failliet gaat hoe beter.
Niet dat die Hessing nou zo slim is geweest, maar toch :+
pi_109875994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

2 regio's? Kun je je inschrijven bij 2? Zit je bij AR of EW?
Ik zit bij AR maar ik hoefde me nooit in te schrijven bij een regio.
Ik woon vlakbij Leiden maar de helft van de week heb ik een halve dag in Utrecht ivm studie.
Sowieso als ze bellen (of ik bel hen) dan vragen ze me waar ik op dat moment ben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Jup, kunnen ook echt alleen daar ermee tanken, bij andere Texaco's werkt de pas niet eens :P

@ikveranderhemniet, je staat erin. :)
Thanks!
pi_109876047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

En terecht, die louwman heeft het ook op een laffe manier gekregen. Hoe eerder de boel daar failliet gaat hoe beter.
Niet dat die Hessing nou zo slim is geweest, maar toch :+
Hij heeft het zakelijk slim gespeeld, maar is toch naïef geweest door te denken dat BMW en VW hun sportmerken bij een Toyota man neer zouden zetten.
pi_109876608
Waarom heb je de oude OP gepost? Ik heb vorige week een aantal dingen veranderd.
pi_109877301
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom heb je de oude OP gepost? Ik heb vorige week een aantal dingen veranderd.
Hij stond al zo ingevuld nadat ik klikte op open nieuw topic, verder niet de hele tekst meer langs gelezen..
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:40:19 #24
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109877442
Verander dan gelijk dit:
quote:
Als privé-chauffeur rijdt je
Verder te brak om de rest te checken. Hopen dat ze me morgen nog bellen voor een spoedje o.i.d., ben hele week beschikbaar :)
pi_109877497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef QuiCk01 het volgende:
Verander dan gelijk dit:

[..]

Je hebt de OP serieus doorgelezen? :9
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:43:31 #26
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109877593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef S-RS het volgende:

[..]

Je hebt de OP serieus doorgelezen? :9
Ghehe, m'n oog viel er op. Ik zag dat laatst iemand schreef dat hij/zij er taalfouten had uitgehaald, maar is deze waarschijnlijk vergeten. Mijn berichten zijn ook niet altijd foutloos, maar de OP moet toch foutloos kunnen.
pi_109882881
Ik ben pas een week in dienst en zat net m'n contract te lezen. Zit ik nou minimaal 3 maanden aan EasyWay vast? En is dat ¤6,50 per uur nou met of zonder vakantiegeld en vakantieuren?
pi_109884500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:09 schreef Warrick21 het volgende:
Ik ben pas een week in dienst en zat net m'n contract te lezen. Zit ik nou minimaal 3 maanden aan EasyWay vast? En is dat ¤6,50 per uur nou met of zonder vakantiegeld en vakantieuren?
Ik weet niet of je er drie maanden aan vast zit, maar aangezien het een 0 uren contract is maakt het niet zo veel uit. Of misschien staan er wel een aantal uren genoemd, maar als je niet werkt hoor je er niks van.

6,50 is helaas inclusief vakantiegeld
pi_109885086
Huh? Krijgen jullie geen vakantiegeld?
pi_109885501

Mijn ritje van gisteren.. Wat een heerlijke auto zeg! Rijdt echt heel anders dan een A6 oid.
Nee.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:30:46 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109885658
Maar euh, geen foto van de Porsche? En wat is dat met die radio, die mag alleen aan als de eigenaar dat goed vindt?
#26 || Luciano da Silva
pi_109885668
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn ritje van gisteren.. Wat een heerlijke auto zeg! Rijdt echt heel anders dan een A6 oid.
Maximum snelheid van de auto? ghehge :P
Wel komisch dat ze er niet gewoon 'maximum toegestane snelheid' neerzetten.
pi_109886037
Lekker hoor, Panamera!

Ik heb voor morgen een retourtje Leeuwarden - Breda. Een 508 en 5008 :D
pi_109886352
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef joppie_saus het volgende:
Maar euh, geen foto van de Porsche? En wat is dat met die radio, die mag alleen aan als de eigenaar dat goed vindt?
Nee, was niet echt in de gelegenheid om een foto te maken. Nee dat staat er wel.. Maar ik stapte in, en eerste wat de eigenaar zegt is 'Zet maar op wat jij wil hoor, ik vind alles best'. Maar hij had zelf al Slam!FM opstaan dus dat vond ik wel prima.
Nee.
pi_109886432
En na een maand in dienst te zijn heb ik al schade gereden :(.
De klant stond zelfs nog voor de auto terwijl ik hem achterwaards tegen de muur parkeerde. Hij en ik helemaal in de stress, hij had haast dus de schade nog niet eens kunnen bekijken, wat ik zo snel ff kon zien geen deuken oid, dus ik hoop dat het bij een paar krassen blijft. Maar ik baal gigantisch, nog meer omdat ik hem vanavond ook weer op moet halen.
Hopelijk kunnen we er vanavond even rustig naar kijken en eventueel een schadeformulier invullen.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:59:17 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109886553
Wat voor auto was het _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_109886826
Een bmw 5gt. En ja, dat ding had parkeersensoren, dus nog dommer van mij dat ik er niet op gelet heb of te laat gemerkt heb. Ik zal proberen vanavond een foto te maken van het parkeervak die ook wel aan de kleine kant was.
Naast mij zat een paal en ik kon maar een kleine draai maken ivm een geparkeerde auto voor mij, al met al blijft het gewoon oerstom van mij dat ik zoiets voor mekaar heb gekregen.
Dit gaat een awkward situatie worden vanavond als ik die meneer weer tegen kom.
pi_109887405
Lijkt me knap klote om schade te rijden waar de klant bij staat. Schrok me al dood toen ik tegen een hekje aan reed toen niemand keek :P Gelukkig was het zo'n kippengaasachtig hek en raakte ik hem met de trekhaak waardoor ik geen schade had.
pi_109887819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef MuurStraat het volgende:
Huh? Krijgen jullie geen vakantiegeld?
Nee het is all-in. Officieel mag dat volgens mij niet maar goed, er mag wel meer niet denken ze dan waarschijnlijk :')

Wel lekker zo'n Panamera, dat is het voordeel van prive chauffeur zijn!
pi_109887903
Vakantiegeld mag gewoon per maand uitbetaald worden

quote:
Uitbetaling vakantietoeslag
Uw werkgever betaalt uw vakantietoeslag minstens eenmaal per jaar uit. Meestal is dat eind mei of begin juni. Een andere verdeling is ook mogelijk, bijvoorbeeld per maand. Bij uitzendwerk en vakantiewerk komt dat vaak voor. Afspraken over de uitbetaling staan in de cao of uw arbeidsovereenkomst. Uw werkgever moet de hoogte van het bedrag vermelden bij de uitbetaling.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)-hoeveel-is-dat.html

Maar ik had het liever ook 1x per jaar gezien zoals bij m'n andere werkgever. Als ik het gewoon bij m'n salaris krijg maak ik het toch op voordat het vakantie is :P
pi_109888000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:33 schreef Rubenr3 het volgende:
Vakantiegeld mag gewoon per maand uitbetaald worden

[..]

Bron: http://www.rijksoverheid.(...)-hoeveel-is-dat.html

Maar ik had het liever ook 1x per jaar gezien zoals bij m'n andere werkgever. Als ik het gewoon bij m'n salaris krijg maak ik het toch op voordat het vakantie is :P
Ik geloof het allemaal wel, dit werk doe je niet omdat het zo geweldig verdient. Officieel moet EW ook een OR hebben maar dat zie ik ook niet gebeuren :')
pi_109888201
Nee dat klopt, als je iets wilt wat goed en constant verdient moet je toch ergens anders zijn :P
pi_109888324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef Rubenr3 het volgende:
Nee dat klopt, als je iets wilt wat goed en constant verdient moet je toch ergens anders zijn :P
Maar daar tegenover staat wel dat je een dag van tevoren nog kan beslissen om te gaan werken. En je geen last hebt van managers, targets etc. Eigenlijk is het een luizenbaantje
pi_109888331
Is er een andere privechauffeur die wel eens schade heeft gereden waar de klant bij was? Hoe werd dat toen opgelost?
Ik zie nu echt tegen vanavond op. :'(
  woensdag 4 april 2012 @ 11:45:52 #45
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109888406
Je gaat vanavond gewoon naar die klant toe, loopt een rondje om de auto en zegt met een stoïcijnse blik, terwijl je een peuk opsteekt: 'goh, heeft de vrouw de boodschappenkar tegen de bumper aan laten rollen joh? zonde!'. Daarna stap je in alsof er niks gebeurd is en begin je over het ruimtelijk inzicht van vrouwen.
#26 || Luciano da Silva
pi_109888725
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Is er een andere privechauffeur die wel eens schade heeft gereden waar de klant bij was? Hoe werd dat toen opgelost?
Ik zie nu echt tegen vanavond op. :'(
Misschien even contact opnemen met EW?
pi_109888897
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef joppie_saus het volgende:
Je gaat vanavond gewoon naar die klant toe, loopt een rondje om de auto en zegt met een stoïcijnse blik, terwijl je een peuk opsteekt: 'goh, heeft de vrouw de boodschappenkar tegen de bumper aan laten rollen joh? zonde!'. Daarna stap je in alsof er niks gebeurd is en begin je over het ruimtelijk inzicht van vrouwen.
En dan vragen waar de lakstift ligt en dat je het wel even wegwerkt. Zal hij vast waarderen!
pi_109889395
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef joppie_saus het volgende:
Jammer genoeg hoorde hij de tik nog, maar easyway zegt dat we er foto's van moeten maken en schadeformulier invullen.
Ik houd jullie op de hoogte vanavond hoe het afgelopen is. :)
pi_109889472
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:10 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jammer genoeg hoorde hij de tik nog, maar easyway zegt dat we er foto's van moeten maken en schadeformulier invullen.
Ik houd jullie op de hoogte vanavond hoe het afgelopen is. :)
Ik weet niet hoe het bij EW zit, moet je een "eigen risico" betalen per gebeurtenis?
pi_109889520
Ik zal het contract er straks ff bijpakken, het zou goed kunnen.
pi_109889578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Bij AR is de eerste gebeurtenis dacht "gratis", bij elk andere gebeurtenis moet je een vast bedrag betalen.
pi_109889580
75 euro per schadegeval toch? Dat is het voor hikers in ieder geval.
pi_109889591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Bij hikers is het 75 euro per gebeurtenis
pi_109889697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef Rubenr3 het volgende:
75 euro per schadegeval toch? Dat is het voor hikers in ieder geval.
Dat is goedkoop :P Bij AR is het een stuk hoger.
pi_109889701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Bij AR is de eerste gebeurtenis dacht "gratis", bij elk andere gebeurtenis moet je een vast bedrag betalen.
Dat hebben ze bij mij er anders niet bij gezegd. Ik zal het eens onthouden voor het geval het ooit nodig te hebben. :7
pi_109889800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Dat hebben ze bij mij er anders niet bij gezegd. Ik zal het eens onthouden voor het geval het ooit nodig te hebben. :7
Dat hadden ze ingevoerd omdat ze een keer 2 ton schade in een jaar hadden (als ik ze moet geloven). Na het invoeren van een boete liep dat flink terug.
pi_109889809
75 euro eigen risico. Weet ik uit ervaring :P niet als privé-chauffeur btw.
pi_109889872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dat hadden ze ingevoerd omdat ze een keer 2 ton schade in een jaar hadden (als ik ze moet geloven). Na het invoeren van een boete liep dat flink terug.
Haha, dat er een 'boete' / 'eigen risico' is wist ik ook wel, maar dat de eerste keer gratis zou zijn niet haha :p
pi_109889881
Ik ben wel eens benieuwd naar de schadecijfers van EW, volgens mij gebeurt er best vaak wat.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:28:07 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109889977
Net gebeld voor een spoedje. Nog even een auto ophalen in Stadskanaal.
#26 || Luciano da Silva
pi_109889996
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ik niet de enige ben haha.
Maar mocht het eigen risico 75 zijn dan kom ik er denk ik goed vanaf. Alleen wel een dat voor niks gewerkt dan
pi_109890006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:24 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Haha, dat er een 'boete' / 'eigen risico' is wist ik ook wel, maar dat de eerste keer gratis zou zijn niet haha :p
Voor Autoresetters, zie nieuwsbrief Januari 2012
pi_109890186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ik niet de enige ben haha.
Maar mocht het eigen risico 75 zijn dan kom ik er denk ik goed vanaf. Alleen wel een dat voor niks gewerkt dan
Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen van een privechauffeur die op zijn eerste werkdag schade reed, die mocht zich ook direct weer melden op kantoor. Het kan dus een stuk erger
pi_109890482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen van een privechauffeur die op zijn eerste werkdag schade reed, die mocht zich ook direct weer melden op kantoor. Het kan dus een stuk erger
Awkward.....
pi_109890971
Ik heb het contract erbij gepakt en eigen risico is hetzelfde als bij hikers, dus 75 euro.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:19:11 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109892031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:41 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Awkward.....
Tja aan zulke amateurs heb je niks, levert EW alleen maar een slechte naam op.

Ik zit nu in de bus naar Stadskanaal. Schijt-eind :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109892158
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja aan zulke amateurs heb je niks, levert EW alleen maar een slechte naam op.

Ik zit nu in de bus naar Stadskanaal. Schijt-eind :')
Ah, Gasselte, Gasselternijveen en Gasselternijveenschemond al gepasseerd? :')
pi_109892265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Lol, die namen zijn nog serieus ook :')
pi_109892658
Ik had zojuist ook nog een gelukje. Stond voor het hek bij de grote in Almere, maar deze ging niet automatisch open. Auto in de vrij gezet, deurtje open, op het knopje gedrukt, maar vergeten dat het daar een beetje afloopt. Met alle moeite de auto met m'n gewicht nog tegen kunnen houden, anders had die ook mooi tegen het hek aan gezeten..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_109892951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:36 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik had zojuist ook nog een gelukje. Stond voor het hek bij de grote in Almere, maar deze ging niet automatisch open. Auto in de vrij gezet, deurtje open, op het knopje gedrukt, maar vergeten dat het daar een beetje afloopt. Met alle moeite de auto met m'n gewicht nog tegen kunnen houden, anders had die ook mooi tegen het hek aan gezeten..
Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.

Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
pi_109893053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.

Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
Tsja, dat kan vervelend zijn, probeer in dat geval jezelf aan te wennen dat soort dingen automatisch te maken voor jezelf, kan een heleboel ge-ouwehoer schelen :).

Ik heb het voor het werk nog niet gehad, dat ik m startte in de 1 zonder koppeling, wel privé, dus dat is eigenlijk extra dom, omdat het ook nog eens me eigen auto was die ik zelf in de versnelling had laten staan
pi_109893128
Hier bij ons thuis is het me meteen geleerd om de auto in z'n 1 te laten staan als ik hem parkeer. Wij gebruiken bijna nooit de handrem. Ik druk dus ook automatisch de koppeling in als ik in de auto stap.
pi_109893455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Hier bij ons thuis is het me meteen geleerd om de auto in z'n 1 te laten staan als ik hem parkeer. Wij gebruiken bijna nooit de handrem. Ik druk dus ook automatisch de koppeling in als ik in de auto stap.
Ik begrijp dat eigenlijk niet. Handrem is er niets voor niets.
Heb gehoord dat het om te voorkomen was dat het in de winter vast zou vriezen maar dat heb ik nooit gehad.
pi_109893599
Ik doe ook altijd vrij+handrem. Automaten in P zonder handrem.
Vastvriezen heb ik nog nooit gehad.
pi_109893628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik begrijp dat eigenlijk niet. Handrem is er niets voor niets.
Heb gehoord dat het om te voorkomen was dat het in de winter vast zou vriezen maar dat heb ik nooit gehad.
Dat heb ik ook wel eens eerder gehoord, maar daar houd ik alleen in de winter (soms) rekening mee. Maar die tijd is weer voorbij, dus voorlopig hebben we daar sowieso geen last van.
pi_109894163
Het blijkt maar weer, de mythes van autorijden is de wereld nog niet uit.
Iedereen heeft een andere kijk op autorijden.

Zo rijdt mijn vader 100-120 in z'n 4. Zijn reden is dat in z'n 5 "alleen voor lange afstanden is" terwijl ik heb geleerd om zo snel mogelijk naar een hoger schakel te gaan omdat dat zuiniger is. Ik schakel bij 90 naar z'n 5.
pi_109894271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Het blijkt maar weer, de mythes van autorijden is de wereld nog niet uit.
Iedereen heeft een andere kijk op autorijden.

Zo rijdt mijn vader 100-120 in z'n 4. Zijn reden is dat in z'n 5 "alleen voor lange afstanden is" terwijl ik heb geleerd om zo snel mogelijk naar een hoger schakel te gaan omdat dat zuiniger is. Ik schakel bij 90 naar z'n 5.
Misschien houdt jouw vader stiekem wel van het geluid van vel toeren :)
Ik zou m gelijk geve hoor, maar de benzine/diesel-prijzen van tegenwoordig laten mij ook regelmatig op zuinig rijden letten
pi_109894494
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:18 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Misschien houdt jouw vader stiekem wel van het geluid van vel toeren :)
Ik zou m gelijk geve hoor, maar de benzine/diesel-prijzen van tegenwoordig laten mij ook regelmatig op zuinig rijden letten
Ik houd ook wel van hoge toeren, alleen niet met de auto van m'n ouders :P
Stiekem maak ik hoge toeren als ik voor AR rijd.

Maar onze carisma is al meer dan 10 jaar oud dus hij maakt echt een pokkeherrie. in z'n 5, 100km 3000 toeren en vergeleken met andere auto's een lawaai.
pi_109894663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:24 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik houd ook wel van hoge toeren, alleen niet met de auto van m'n ouders :P
Stiekem maak ik hoge toeren als ik voor AR rijd.

Maar onze carisma is al meer dan 10 jaar oud dus hij maakt echt een pokkeherrie. in z'n 5, 100km 3000 toeren en vergeleken met andere auto's een lawaai.
Haha, en met die auto gaat hij dan 100-120 in z'n 4 rijden :P
Bij mij ligt het heel erg in wat voorn auto ik rijd voor het werk hoe ik rijd.
Laatst zo'n VW LT35 bus (zo'n grote, lompe) nodigt bijvoorbeeld niet echt uit om lekker op te trekken of met 130 op de linkerbaan te gaan hangen. Een leuke Audi A6 daarentegen rijd ik soms wel wat sportiever. Uiteraard wel altijd netjes hoor :P
pi_109894844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Haha, en met die auto gaat hij dan 100-120 in z'n 4 rijden :P
Bij mij ligt het heel erg in wat voorn auto ik rijd voor het werk hoe ik rijd.
Laatst zo'n VW LT35 bus (zo'n grote, lompe) nodigt bijvoorbeeld niet echt uit om lekker op te trekken of met 130 op de linkerbaan te gaan hangen. Een leuke Audi A6 daarentegen rijd ik soms wel wat sportiever. Uiteraard wel altijd netjes hoor :P
Yup, maar sinds ik mijn rijbewijs heb, rijdt hij (bijna) niet meer.
pi_109895058
Ohja, zo gaat t bij ons ook. Als me ouders ergens heengaan en ik ga mee, dan rijd ik per definie. Daar zijn ze inmiddels aan gewend en dat vinden ze (volgens mij) ook wel fijn.

Trouwens, over die VW bus waar ik het net over had, die was van een elektriciteits-bedrijf, maar die kon je alleen starten wanneer je zo'n speciaal drukknopje had om de startonderbreker eraf te halen. Met andere woorden, wanneer ik hem af had laten slaan onderweg of was gestopt, zou ik hem niet meer kunnen starten.
Dat vond ik opzich wel een vervelende rit, was best een lange rit en ook de tweede op mn dag, had juist gepland om tijdens die rit ergens bij een tankstation te stoppen om naar de wc te gaan, maar dat kon dus niet.

Heeft iemand dit principe met die startonderbreker al eens eerder meegemaakt? Ik vond het maar vervelend rijden met die gedachte van niet meer kunnen starten in mn achterhoofd (heb ook een kwartier op de A6 voor een ophaalbrug moeten wachten, met draaiende motor, voelde me redelijk asociaal dat ik de enige was die dat kwartier de motor liep lopen)...
pi_109895174
Ik had het gister ook. Zelfde bus, zelfde maatschappij. Onderweg even gestopt, motor laten draaien. Wel in de auto gebleven, maar ik vind het echt een stom principe!!
pi_109895250
Wat als je afslaat? Kosten voor procedure lijkt mij voor de klant.
pi_109895275
Lijkt mij ook. Maar in Almere waren ze er op voorbereid, die auto was vanochtend al weer weg!
  woensdag 4 april 2012 @ 14:43:30 #85
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109895287
Zal je idd net zien dat hij met zo'n geval net een keer afslaat :')
pi_109895388
Op die "horror"-vrijdag nog gehad. Al het verkeer stond vast, ik moest eerst een RR Evoque afleveren en daarna een 107 ophalen. Accu was kapot, die man waar ik hem moest halen had hem aan de startkabels gehangen, reed weer weg, ik achteruit rijden, wordt ik gebeld. Remmen, koppeling in, opnemen, proberen weg te rijden, slaat ie af. Nou ja, die kreeg ik nooit meer aan de praat. Mocht ik die auto laten staan daarzo, gelukkig..
pi_109895510
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik had het gister ook. Zelfde bus, zelfde maatschappij. Onderweg even gestopt, motor laten draaien. Wel in de auto gebleven, maar ik vind het echt een stom principe!!
Ik moest ook naar Almere, maar ik ga volgende keer gewoon zegge dat ik zo'n drukknopje mee wil (just in case), dat ze hem vanuit Almere (of een andere locatie) wel weer terugsturen... Ik had m ook bijna laten afslaan. Knooppunt Joure, wou ik weer doorschakelen, zet k m in de 5 ipv in de 3, gelukkig was t een diesel en had ik de koppeling weer snel ingetrapt, anders stond ik daar midden op de snelweg...
pi_109895566
Kun je die dingen niet binnen een bepaalde tijd weer starten? Voor een bepaald bedrijf staat altijd bij de extra gegevens dat dat kan namelijk.
pi_109895890
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Rubenr3 het volgende:
Kun je die dingen niet binnen een bepaalde tijd weer starten? Voor een bepaald bedrijf staat altijd bij de extra gegevens dat dat kan namelijk.
Bij mij stond er zelfs niks in de gegevens hierover. Ik hoorde het op locatie pas..
Ik denk dat dat in dit geval niet mogelijk was, anders zou die man dat toch wel gezegd hebben?
pi_109896261
Je kan die dingen altijd weer starten hoor binnen een x aantal seconden
pi_109896457
1 minuut vertelden ze bij mij
pi_109897006
Klopt, afslaan maakt niet uit, was inderdaad iets van 1 minuut. Zijn overigens LT's van mijn pa zijn werk.
pi_109897016
Nouja, ik blijf erbij dat ik het onzin vind,

waar is zo'n principe nou weer voor nodig?
  woensdag 4 april 2012 @ 15:26:19 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109897080
Diefstal preventie ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja godjezus, wat een boerengatten :')

Vent bij het ophaaladres, notabene een schadebedrijf, vond het maar overdreven dat ik schade controleerde. 'Ben je altijd zo serieus met je vak bezig?' vroeg hij. Toen ik zei dat gemiste schade voor eigen risico was snapte hij het wel.
#26 || Luciano da Silva
pi_109897167
Ik denk dat ik wel weet waar je de auto op moest halen, aparte lui..
pi_109897600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef DrSnuggle het volgende:
En na een maand in dienst te zijn heb ik al schade gereden :(.
De klant stond zelfs nog voor de auto terwijl ik hem achterwaards tegen de muur parkeerde. Hij en ik helemaal in de stress, hij had haast dus de schade nog niet eens kunnen bekijken, wat ik zo snel ff kon zien geen deuken oid, dus ik hoop dat het bij een paar krassen blijft. Maar ik baal gigantisch, nog meer omdat ik hem vanavond ook weer op moet halen.
Hopelijk kunnen we er vanavond even rustig naar kijken en eventueel een schadeformulier invullen.
Vanmiddag weer de secretaresse van de klant aan de telefoon gehad. Hij wil het hierbij laten, dus geen schadeformulier invullen. Dit heeft ook te maken met het feit dat hij gewoon geen tijd daarvoor heeft. Ze stelde mij ook wel weer een beetje gerust, dus ik kan met een (iets) beter gevoel die kant op.
  woensdag 4 april 2012 @ 16:06:32 #97
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109898696
Heb je mooi geluk mee dan
#26 || Luciano da Silva
pi_109898815
Die startonderbrekers zijn voor de rittenadministratie. Tenminste, dat vertelden ze mij
pi_109899123
Dan heb je geluk gehad DrSnuggle!

Morgen 2 ritjes, een 107 en V70.
pi_109899637
Oh, ik verlang weer naar een ritje.. Moet helaas deze week en volgende week nog volle bak studeren voor de tentamens om het BSA te ontlopen, vandaar dat ik nu twee weken op non-actief sta. Heb alleen wel weer echt zin om te werken inplaats van mij continu in de bibliotheek te bevinden..

Klopt het trouwens dat de hoeveelheid werk weer toegenomen heeft (aangezien die een tijdje terug dramatisch weinig was)?
  woensdag 4 april 2012 @ 17:09:12 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109901817
Hier trouwens de Audi A6 waar ik gisteren mee op pad was. Kofferbak zat vol dankzij vier winterbanden, wat ook gelijk mijn zicht naar achteren beperkte :')

#26 || Luciano da Silva
pi_109901936
Lekkere instapper zo te zien :')

Mijn laatste A6 was ook geen feest, motorproblemen dus een uur bij de dealer gezeten. Maar uitvoeren was tenminste wel OK (Quattro S-line)
pi_109902186
Leuk dagje vandaag :)

Heb in Zwolle een meisje ontmoet die vlak bij mijn ophaaladres moest wezen, maar zij wist niet waar ze heen moest (kwam uit Den Haag). Toen vertelde ik haar over mijn werk en zijn we samen 'mijn' auto gaan halen. Daarna haar een lift gegeven...ook echt een lievv meisje, ze had een afspraak bij een vakfotograaf :D

En op het eindadres in Apeldoorn hadden de jongens daar mij nog even een paar tips gegeven over schade noteren. Ze zeiden dat ik gewoon zoveel mogelijk moet noteren, puur om mezelf in te dekken ook al gaat het maar om minuscule krassen.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:19:57 #104
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109902239
Ik mag hopen dat je niet naar huis bent gegaan zonder een telefoonnummer, naam en facebook?
#26 || Luciano da Silva
pi_109902302
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik mag hopen dat je niet naar huis bent gegaan zonder een telefoonnummer, naam en facebook?
Naam en facebook. Ze liet foto's zien van haar facebook. Haar naam is Suzan of Suzanne :D Ik ben haar nu aan het zoeken haha

edit// hou maar op, haar ga ik nooit meer terugvinden :')

[ Bericht 10% gewijzigd door dery1990 op 04-04-2012 17:32:29 ]
  woensdag 4 april 2012 @ 17:45:01 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109903016
Idioot, vraag dan ook haar achternaam erbij _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_109903465
Haha, weet ze jou naam en achternaam niet? Jou voornaam komt niet zoveel voor ;)
pi_109903725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef S-RS het volgende:
Haha, weet ze jou naam en achternaam niet? Jou voornaam komt niet zoveel voor ;)
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergeten :'( :'(
pi_109904497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:04 schreef dery1990 het volgende:

[..]

_O- Zegt dat al genoeg?
pi_109906332
Morgen een wisseltje 508 - c5. E-hdi en 1.6 thp :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Pizzabodem op 04-04-2012 19:25:53 ]
.
pi_109909611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:04 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ik voel met je mee.

solidariteitsemoticon: :'(
pi_109911625
Mijn buurmeisje is hiker bij EW en behoorlijk :9~ dus misschien bedoel je haar dery1990 :P
pi_109911790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn buurmeisje is hiker bij EW en behoorlijk :9~ dus misschien bedoel je haar dery1990 :P
Ze was geen hiker ;)
pi_109912207
Ze was idd geen hiker, gewoon een random meisje dat ik tegen kwam in het wild :P

Achja, misschien krijg ik de volgende keer wel een lift van een leuke vrouwelijke hiker...
pi_109912876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef dery1990 het volgende:
Ze was idd geen hiker, gewoon een random meisje dat ik tegen kwam in het wild :P

Achja, misschien krijg ik de volgende keer wel een lift van een leuke vrouwelijke hiker...
Ik ben nog nooit een collega tegengekomen bij het halen of brengen van auto's.
pi_109912934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een collega tegengekomen bij het halen of brengen van auto's.
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
pi_109912976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
FOK!
pi_109913255
quote:

[..]

Haha, precies! Dat heb ik al 2x gehad (ook alleen maar in Almere)
Trouwens wel een keer een senioor van AR tegengekomen, daar wel mee staan praten overigens.
pi_109913662
Ik heb in Alkmaar een collega een keer geholpen omdat we door geklooi van de planning (afgeleverde auto bleek pas over 2 weken nodig te zijn en mocht dus terug, maar na een tijdje mocht die van hem toch blijven staan en hij had dus de bus gemist). Voor de rest kom ik in Groningen nog wel eens collega's tegen.
pi_109913813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Haha, precies! Dat heb ik al 2x gehad (ook alleen maar in Almere)
Trouwens wel een keer een senioor van AR tegengekomen, daar wel mee staan praten overigens.
Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel? :')

pi_109914182
Haha aan zo'n oudje zou ik nooit m'n sleutels meegeven!:p Ik kom zo nu en dan wel hikers tegen. Sommige zijn inderdaad mensenschuw, maar heb ook wel leuke collega's gesproken. Gelukkig was het in Meerkerk een leuke, anders wordt het wel een heeeele lange wandeling...
pi_109914183
Ik heb wellicht m'n laatste ritje voor EW vorige maand gereden. :(
pi_109914216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel? :')

[ afbeelding ]
Ja, zo ongeveer wel ja.
.
pi_109914259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef maxmin het volgende:
Haha aan zo'n oudje zou ik nooit m'n sleutels meegeven!:p Ik kom zo nu en dan wel hikers tegen. Sommige zijn inderdaad mensenschuw, maar heb ook wel leuke collega's gesproken. Gelukkig was het in Meerkerk een leuke, anders wordt het wel een heeeele lange wandeling...
Halte bij de snackbar?
  woensdag 4 april 2012 @ 21:36:47 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109914386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb wellicht m'n laatste ritje voor EW vorige maand gereden. :(
Wat dan?
#26 || Luciano da Silva
pi_109914391
Ik kwam in Barneveld eens 2 oude hikers tegen die overal over klaagden. Over AR, over de auto's waarin ze reden, over de bedrijven waar ze komen. Ze klaagden zelfs over de oude trein (het was zo'n oude NS-trein ipv een connexxion trein die daar ook rijdt).
pi_109914444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wat dan?
Drukte. Komende weken 1 opdracht inleveren en 2 tentamens maken. Daarnaast nog een masterscriptie schrijven die ik eigenlijk in juli af wil hebben.
  woensdag 4 april 2012 @ 21:37:48 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109914447
Ik kwam in Putten vorige week een hiker tegen die de auto's maar matig vond. Zijn pa reed een Audi S6 dus als het niet van vergelijkbaar niveau was vond hij het maar niks aan. Ik heb hem toen aangeraden lekker PC te worden en anders met dit werk te stoppen. Halve zool :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 4 april 2012 @ 21:38:25 #129
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109914490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Drukte. Komende weken 1 opdracht inleveren en 2 tentamens maken. Daarnaast nog een masterscriptie schrijven die ik eigenlijk in juli af wil hebben.
Gewoon even doorgeven en zorgen dat je 1 dag per week beschikbaar blijft. Ontspanning heb je ook nodig ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_109914652
Ik kom de laatste tijd niet zo veel hikers tegen, maar dat komt ook omdat ik niet zo vaak meer bij de grote adressen kom. Meeste waar ik kom zijn locaties van verhuurbedrijven. En morgen weer een klein, voor mij onbekend lease-bedrijf waar ik nog nooit voor heb gereden.
.
pi_109914718
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gewoon even doorgeven en zorgen dat je 1 dag per week beschikbaar blijft. Ontspanning heb je ook nodig ;)
Klopt, ik vind één dag per week werken een welkome afwisseling tijdens het studeren. Maar er gaat toch flink wat tijd in zo'n masterscriptie zitten, ik ben eigenlijk ook nog niet echt begonnen. Een dag per is week wordt dus misschien al te veel.
pi_109914988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef dery1990 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, nou, die kerel die ik sprak was iets minder oud en iets meer vitaal zeg maar. Maarja, ik heb toch het idee dat dat principe van AR niet helemaal klopt, waarom zouden ouderen betrouwbaarder zijn dan (nette) studenten? De studenten moeten niet voor niets ook gewoon op 'solicatie' komen, dan kunnen ze de rotte appels er toch tussenuit vegen?
pi_109915053
Ik heb mijn avondrit overleefd! :) ik heb waarschijnlijk van een mug een olifant gemaakt, want buiten een paar minieme krasjes zat er geen schade aan de bumper.
De beste man was ook nog eens jarig vandaag. ^^
pi_109915092
Ik heb me ooit zo'n ouwe aan laten praten dat ik vanaf Almere de bus naar Harderwijk moest pakken (ipv Nijkerk). Maar die overstap ging ik dus nooit halen :') Sindsdien vertrouw ik ze niet meer
pi_109915181
Gewoon altijd op je telefoon vertrouwen :P

Edit: of toch niet.. 9292 denkt dat sommige aansluitingen niet kunnen terwijl het soms toch wel echt kan..
pi_109915311
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Gewoon altijd op je telefoon vertrouwen :P

Edit: of toch niet.. 9292 denkt dat sommige aansluitingen niet kunnen terwijl het soms toch wel echt kan..
Of hij zegt dat je bij halte x op bus x moet overstappen en vervolgens ga je dezelfde weg terug als je eerst hebt gereden. Volgens mij doet ie dat zodat je het minst lang hoeft te wachten ofzo.
pi_109915692
quote:
8s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Viezze het volgende:
Ik heb me ooit zo'n ouwe aan laten praten dat ik vanaf Almere de bus naar Harderwijk moest pakken (ipv Nijkerk). Maar die overstap ging ik dus nooit halen :') Sindsdien vertrouw ik ze niet meer
Ik heb de aansluiting in Nijkerk ook eens gemist omdat een complete schoolklas uit Almere bij Center Parcs ging zwemmen en daar met de gewone connexxionbus heen ging. :') Zit je daar tussen de krijsende kinderen.
pi_109917167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Altijd handrem aantrekken en voet op de koppeling voor starten :Y Doe ik automatisch. Ik heb wel eens gehad dat ik de handrem nog niet aan had gezet en al wel de koppeling in had gedrukt en toen nog op zoek was naar papieren oid, toen rolde ik ook weg zonder dat ik het doorhad, gelukkig begon de man die erbij stond te roepen :o

Maar natuurlijk nog nooit ergens tegenaan gereden, als een baas :7 Hoewel, op locatie moest ik zo dicht mogelijk auto's tegen elkaar parkeren, toen gaven ze de tip om gewoon heel zachtjes tegen de bumper van de volgende auto aan te rollen en dan weer een stukje vooruit te rijden. Sowieso doen ze op vestigingen veel minder voorzichtig met auto's dan ik altijd doe.
pi_109917474
Dit is wel een interessant stukje, als ik het zo lees komt er binnekort veel werk aan: http://www.autoblog.nl/op(...)easeautos#post-50076

Morgen trouwens Rotterdam - Apeldoorn en Elburg - Barneveld. Een Partner en een Golf.
pi_109917497
quote:

[..]

Komt wel voor, maar niet zo heel erg vaak. Pas nog een hiker tegengekomen in Rotterdam, die heb ik toen even buurtbus 74 aangewezen :) Overigens ook diezelfde dag wel een mensenschuwe hiker tegengekomen. Was bij Meerkerk snelweg. Ik kwam iets later binnen voor sleutels e.d., hij draaide zich net om, volgens mij expres zodat hij mij niet hoefde aan te kijken :') Ik was halve minuut daarna ook klaar en dus in looppas naar de snelweghalte, maar die andere jongen liep veel harder. Had niet zoveel zin, want hij liep ontzettend om :') om de McDonalds heen en ik was dus eerder bij de bushalte, waar ik uiteraard een plaats op het bankje claimde. Kwam hij aanlopen, ik weer "Hey..." Hij kijkt me niet eens aan en gaat terwijl het miezerde naast het bushokje staan :') En ook de buschauffeur niet aankijken of gedagzeggen natuurlijk.
pi_109917595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef BAC92 het volgende:
Dit is wel een interessant stukje, als ik het zo lees komt er binnekort veel werk aan: http://www.autoblog.nl/op(...)easeautos#post-50076

Morgen trouwens Rotterdam - Apeldoorn en Elburg - Barneveld. Een Partner en een Golf.
Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.

Morgen ook twee ritjes. Dodge Caliber, hoewel het volgens het kenteken een hele andere auto is ;( dus dat zal wel weer die standaard crisismobiel worden, en Peugeot 307, twee ritjes van een uurtje ongeveer.
pi_109917817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.
Ja maar de auto's moeten toch sowieso terug naar de LM ofniet? En volgens mij is die regel alleen voor auto's van 3 jaar of jonger?
pi_109918063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Morgen ook twee ritjes. Dodge Caliber, hoewel het volgens het kenteken een hele andere auto is ;( dus dat zal wel weer die standaard crisismobiel worden, en Peugeot 307, twee ritjes van een uurtje ongeveer.
Meestal klopt het type auto wel, maar het kenteken niet.
pi_109918192
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Ja maar de auto's moeten toch sowieso terug naar de LM ofniet? En volgens mij is die regel alleen voor auto's van 3 jaar of jonger?
Ik weet er het fijne ook niet van, maar ook op tweedehands betaal je nog veel BPM volgens mij, ook ouder dan 3. Auto's gaan inderdaad terug naar LM, dus wel werk voor ons wellicht, maar vandaar naar het buitenland, volgens mij nu al 75% van de ex-lease.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:43:41 #145
182073 invine
blablabla etc.
pi_109918759
Net 13u gewerkt, waarvan 2,5u gereden... 5,5u gewacht en de rest ov. In een 5 jaar oude v70..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:50:13 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109919147
quote:
8s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Viezze het volgende:
Die neem ik wel altijd en die aansluiting red je prima, zo lang je maar niet later dan 16u weggaat uit Almere.
#26 || Luciano da Silva
pi_109928863
quote:
Halte bij de snackbar?
Als je McDonalds daarmee bedoelt, nee:p
Was niet de snelweglocatie, dus moest naar Postkantoor lopen. Dat is volgens mij verder dan van snelweglocatie naar P&R
pi_109929075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef maxmin het volgende:

[..]

Als je McDonalds daarmee bedoelt, nee:p
Was niet de snelweglocatie, dus moest naar Postkantoor lopen. Dat is volgens mij verder dan van snelweglocatie naar P&R
Bij halte Postkantoor zit een snackbar, kan niet missen.

Ik heb nog steeds last van de Vodafone storing, ben ondertussen al bijna 24u onbereikbaar. Hopen dat ze het snel fixen want ben morgen beschikbaar

Werd net al gebeld op de vaste tel, Groningen - Born en Eindhoven - Almere. Wordt een lange dag. Naar Born in een V70 dus dat is wel chill :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Viezze op 05-04-2012 09:58:47 ]
pi_109930023
Schrok me net verrot. Had een peugeot partner mee die naar Almere moest. Ik dacht die past er makkelijk onderdoor om dat een vivaro kielekiele is. Ineens een dik geschraap, was het de antenne... Had het dak nog even gecontroleerd maar die was niet beschadigt. Die lui bij de ingang een dikke bigsmile op hun gezicht :P

Nu naar Haarlem een Vivaro ophalen. Ook weer naar Almere.
pi_109930388
Ik blijk morgen gewoon vrij te zijn, die ik nu pas :D
Maar volgende tentamens, dus ik heb besloten te gaan leren. Omdat ik zó ontzettend enorm slim ben heb ik geen herkansingen nodig, daardoor de week na de tentamens full-time beschikbaar, dus dat dagje niet werken kan ik wel hebben.
pi_109932389
Lol lekker dagje S-RS, fijne autos! Heb precies hetzelfde gehad met die antenne.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:31:04 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109932661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijk morgen gewoon vrij te zijn, die ik nu pas :D
Maar volgende tentamens, dus ik heb besloten te gaan leren. Omdat ik zó ontzettend enorm slim ben heb ik geen herkansingen nodig, daardoor de week na de tentamens full-time beschikbaar, dus dat dagje niet werken kan ik wel hebben.
Ik ben morgen ook vrij én volgende week ook tentamens. Ik twijfel nu enorm of ik wel of niet beschikbaar ga zijn morgen. ;(
#26 || Luciano da Silva
pi_109932714
Is het nog sneller om Groningen - Born via Duitsland te doen? Zijn er nog veel werkzaamheden op de route in Nederland? Heb namelijk een vrij krappe planning.
pi_109933037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef RTS91 het volgende:
Lol lekker dagje S-RS, fijne autos! Heb precies hetzelfde gehad met die antenne.
Heerlijke auto's, puur genieten haha. Ik ben echt de bestelbus chauffeur van EW ofzo. Heb zo'n beetje elke week wel een Vivaro, :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ben morgen ook vrij én volgende week ook tentamens. Ik twijfel nu enorm of ik wel of niet beschikbaar ga zijn morgen. ;(
Gewoon op beschikbaar zetten nerd. Ik heb de komende twee weken ook tentamens. Sta morgen dan wel niet op beschikbaar, maar dat komt omdat ik dan nog lam ben :P
  donderdag 5 april 2012 @ 12:00:50 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109933850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Viezze het volgende:
Is het nog sneller om Groningen - Born via Duitsland te doen? Zijn er nog veel werkzaamheden op de route in Nederland? Heb namelijk een vrij krappe planning.
Kan nu wel weer ja. Werkzaamheden op A31 zijn voorbij. Wat voor auto heb je? Want je moet wel een beetje doortrappen als je door Duitsland rijdt.
#26 || Luciano da Silva
pi_109934110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kan nu wel weer ja. Werkzaamheden op A31 zijn voorbij. Wat voor auto heb je? Want je moet wel een beetje doortrappen als je door Duitsland rijdt.
Volvo V70, maar wel de 1.6D.

Overigens ben ik ook de gelukkige winnaar van de Opel Combo van zes jaar oud bij mijn tweede rit :')
  donderdag 5 april 2012 @ 12:12:12 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109934209
Haha 0-100 in zes lichtjaren zeker die V70? Ach, gewoon via Duitsland gaan. Overigens niet schrikken als je Nederland binnen rijdt en je denkt je in een combinatie van België/Duitsland te bevinden. Ze zitten in die grensstreek in een identiteitscrisis.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 5 april 2012 @ 12:12:49 #158
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109934227
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef S-RS het volgende:

[..]

Gewoon op beschikbaar zetten nerd. Ik heb de komende twee weken ook tentamens. Sta morgen dan wel niet op beschikbaar, maar dat komt omdat ik dan nog lam ben :P
Nee, ik ga leren. Lijkt me niet onverstandig ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_109934282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Haha 0-100 in zes lichtjaren zeker die V70? Ach, gewoon via Duitsland gaan. Overigens niet schrikken als je Nederland binnen rijdt en je denkt je in een combinatie van België/Duitsland te bevinden. Ze zitten in die grensstreek in een identiteitscrisis.
Haha minstens. Het is iets van 20 min langer op papier maar denk dat het wel goed te rijden is. Maar op tijd weg en dan red ik het wel.

Je foto staat op Facebook trouwens :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Viezze op 05-04-2012 12:22:35 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 12:24:24 #160
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109934690
Gewoon cruise op 150 dan heb je die twintig minuten er alweer uit.

quote:
Je foto staat op Facebook trouwens
Nou hop, liken die hap :9
#26 || Luciano da Silva
pi_109934850
Het is dat ik geen foto heb gemaakt van die Polo GTI anders had ik die ook wel opgestuurd...
Kan nog altijd die Leon FR opsturen, maar die zit er als een gewone Leon uit, dus daar zie je weinig aan :')
pi_109934918
Een crisis A6 die van 0-100 in zes lichtjaren gaat op FB :9~ O+
pi_109935016
Ik ga morgen mijn Opel Combo opsturen :')
  donderdag 5 april 2012 @ 12:36:49 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109935114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef RTS91 het volgende:
Een crisis A6 die van 0-100 in zes lichtjaren gaat op FB :9~ O+
Nee, jou Polo BM dan die er zestien eeuwen over doet :9~
#26 || Luciano da Silva
pi_109935210
Die stuur ik ook niet op :7 Had wel CC. Trouwens, misschien stuur ik die BM wel op, wordt vast ook wel gepost.
pi_109935292
Pff al die a6'en, 5serie's, c klasses op facebook... Ze vertroebelen het zicht op het echt bijzonder spul vind ik:)
pi_109935407
Maar dat gaat het niet om, verder niks mis mee als het een beetje dikke uitvoeringen zijn.
pi_109935602
Ik ga mijn moeders aygo opsturen :7
pi_109935678
Zo, over twee weken pas volgende tentamen. Hopen dat ze voor morgen nog een leuk ritje hebben!
  donderdag 5 april 2012 @ 13:24:12 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109936824
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef RTS91 het volgende:
Maar dat gaat het niet om, verder niks mis mee als het een beetje dikke uitvoeringen zijn.
Dat zie je aan de buitenkant niet. Maar ik erger me meer aan die 1-series, A3tjes en A4tjes. Echt bijzonder is dat nou ook weer niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_109937219
Dikke uitvoeringen zie je zeker wel aan de buitenkant, verder bedoel ik met 'dik' ook het exterieur.
pi_109937834
Zo, retourtje Utrecht-Geleen zit er op. Heen een 508 met 2 km op de teller. Terug een c5 1.6thp, wat een lekkere wagen is dat.

C5 voor 120 euro getankt. Gelukkig kreeg ik een tankpasje mee.
.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:11:06 #173
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109938878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef RTS91 het volgende:
Dikke uitvoeringen zie je zeker wel aan de buitenkant, verder bedoel ik met 'dik' ook het exterieur.
Zegt de man die een 5-serie met 153pk instuurde :*
#26 || Luciano da Silva
pi_109939138
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die ziet er beter uit als die aftanse A6. Dat ik audi geil ben lijkt me wel bekend, maar dat hok is gewoon triest voor een A6.

En een dikke auto hoeft niet meteen 300pk te hebben. Liever een 2.0tdi multitronic die er lekker uitziet dan een 3.0tdiq die eruit ziet als die bovenstaande A6.
pi_109939387
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

:'), 150 trouwens. Nu spreek je jezelf wel tegen :*

Wat S-RS zegt.
pi_109940115
Voor morgen ook beschikbaar, ben benieuwd of er genoeg werk is met goede vrijdag.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:41:55 #177
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109940172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef bkh het volgende:
Voor morgen ook beschikbaar, ben benieuwd of er genoeg werk is met goede vrijdag.
Dat hoop ik ook. Als ik morgen ook niet kan werken heb ik 0 dagen gewerkt uit 4 dagen beschikbaar :(
Terwijl mijn regio niet zoveel hikers kent geloof ik. Maar misschien dan ook minder werk...
pi_109940182
Had ook wel een foto kunnen maken van mijn Dodge Caliber. Waardeloze auto, maar hij ziet er wel opvallend uit.

Hij had een 2l diesel, dat ding maakte ook echt nog zo'n vrachtwagen geluid.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:45:04 #179
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109940298
Misschien moeten we anders Lauren Verster de facebookpagina laten beheren? Die deed toch Ranking the cars?

En bovendien:

:D
pi_109940400
Ranking the cars :'( Verkrachte oldtimers met 86 inch eronder mooi vinden. :{w
pi_109941240
Er worden idd steeds mindere auto's ingestuurd. Aan veel van die auto's is niks boeiends...
pi_109941291
Ze moeten ons gewoon in betere auto's laten rijden.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:18:02 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109941621
EW bepaald niet in wat voor auto's wij rijden he...
#26 || Luciano da Silva
pi_109942009
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef RTS91 het volgende:
Ranking the cars :'( Verkrachte oldtimers met 86 inch eronder mooi vinden. :{w
Oh, je dacht dat we het voor de auto's keken? Man, ik heb 3 maanden lang door nijkerk rond gereden, maar die bitch vond mijn auto schijnbaar niet mooi genoeg om bij in te stappen :(
pi_109942068
En daar heeft ze groot gelijk in.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:35:30 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109942336
Die van mij gleed ze na een stevige ride weer soppend uit :*
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 5 april 2012 @ 16:18:49 #187
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109943872
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef S-RS het volgende:

[..]

Oh, je dacht dat we het voor de auto's keken? Man, ik heb 3 maanden lang door nijkerk rond gereden, maar die bitch vond mijn auto schijnbaar niet mooi genoeg om bij in te stappen :(
Whahahaha wát een baas! _O_ _O-
pi_109943916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef joppie_saus het volgende:
Die van mij gleed ze na een stevige ride weer soppend uit :*
In die van mij ligt ze nog op de achterbank na te puffen.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:21:41 #189
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109943984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

In die van mij ligt ze nog op de achterbank na te puffen.
Van het avontuurtje met Joppie Saus?
pi_109945490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef bkh het volgende:
Kun je bij EW niet zelf belle of ze opdrachten voor je hebt?
pi_109945664
Nog steeds geen bereik, wordt feest als dat morgen zo blijft :') Ik kom de dag altijd volledig door via mijn smartphone, bereid nooit wat voor behalve mijn eerste bus/treinreis.
pi_109945860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef Viezze het volgende:
Nog steeds geen bereik, wordt feest als dat morgen zo blijft :') Ik kom de dag altijd volledig door via mijn smartphone, bereid nooit wat voor behalve mijn eerste bus/treinreis.
Nu weet je dus hoe ik me 2 jaar lang gevoeld heb :D Toen liep ik met enorme stapels papier rond, met printjes uit google maps voor de route, printjes uit 9292 voor het OV, m'n transportformulieren...

Nu is het inderdaad alleen de transportformulieren uitzoeken en gaan. Rest allemaal ter plekke opzoeken.
pi_109946144
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nu weet je dus hoe ik me 2 jaar lang gevoeld heb :D Toen liep ik met enorme stapels papier rond, met printjes uit google maps voor de route, printjes uit 9292 voor het OV, m'n transportformulieren...

Nu is het inderdaad alleen de transportformulieren uitzoeken en gaan. Rest allemaal ter plekke opzoeken.
Haha ja ik kan me dat niet voorstellen. Na morgen misschien, maar drie van de vier adressen ben ik al eens geweest dus dat scheelt wel.

Ik ga morgen de 12 uur wel aantikken denk ik, prima dagje dus.
pi_109946726
Bel meestal als ik de dag later vrij heb, zelf naar AR. Zouden de planners dit asociaal vinden?
pi_109947103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Bel meestal als ik de dag later vrij heb, zelf naar AR. Zouden de planners dit asociaal vinden?
Nee, ik doe dat ook, en dit is bij AR vaak standaard heb ik gehoord. Mijn telefoontjes worden altijd best wel op prijs gesteld en is ook zelfs wel meerdere malen gezegd dat het fijn was dat er iemand uit mijn regio belden, dat het goed uitkwam.

Dus schroom niet, en bel gewoon :P
pi_109947600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:31 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Nee, ik doe dat ook, en dit is bij AR vaak standaard heb ik gehoord. Mijn telefoontjes worden altijd best wel op prijs gesteld en is ook zelfs wel meerdere malen gezegd dat het fijn was dat er iemand uit mijn regio belden, dat het goed uitkwam.

Dus schroom niet, en bel gewoon :P
Ik heb hollands nieuwe (vodafone netwerk), kan ik al bellen:')
pi_109947863
half 6 nog gebeld voor 2 ritjes morgen. Moordrecht - Meerkerk in een Audi A4 en Utrecht - Meerkerk in een Skoda Octavia.
pi_109948105
Even gebeld, helaas een middagrit (vanaf 1 uur). Vind het altijd wel fijn om vroeg te vertrekken.
pi_109948555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik heb hollands nieuwe (vodafone netwerk), kan ik al bellen:')
Ik heb ook hollandsnieuwe maar nog steeds geen service. Als het goed is wordt vannacht alles weer hersteld, wat een drama.
pi_109949539
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb ook hollandsnieuwe maar nog steeds geen service. Als het goed is wordt vannacht alles weer hersteld, wat een drama.
Ik kan wel bellen maar niet sms of dataverkeer. Ik heb het morgen nodig voor google maps en google navigatie :P

En 9292ov is ook wel handig
pi_109950211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:47 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik kan wel bellen maar niet sms of dataverkeer. Ik heb het morgen nodig voor google maps en google navigatie :P

En 9292ov is ook wel handig
Wees blij dat je iig kan bellen :P
pi_109950283
Over 9292 gesproken, die app is echt ruk :{
Via de site werkt het stukken beter.
pi_109950310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Over 9292 gesproken, die app is echt ruk :{
Via de site werkt het stukken beter.
Klopt, maar het voordeel is dat je routes kan opslaan. Dit doe ik vaak de avond ervoor al dan gaat het allemaal wat sneller
pi_109953933
Weer een makkelijke dag! Altijd mooi als alles zo lekker loopt :)

Naar Breda in een 508 is zeer goed te doen. En mijn begin- en eindadres lagen praktisch naast elkaar, met de bushalte recht voor de deur. Helaas nog geen rit voor morgen...
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:16:04 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109973361
Ik heb liever dat het niet goed loopt, dan pak ik nog wat uurtjes mee
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:28:07 #206
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109973662
Trouwens, die E-klasse Avant die nu op Facebook staat heb ik ook al eens gereden. Die is van de oude oranje, en moest ik toen van de oranje in Groningen naar de oranje in Amsterdam rijden. Dat was pas echt een crisis bak, zo traag als wat.
#26 || Luciano da Silva
pi_109974154
Dinsdag een lange dag, Leeuwarden-Born in een Fabia. Daarna Geleen-Harderwijk in een V70 :)

Edit: Volvo met 5 cilinder diesel EN automaat O+
pi_109974477
Eerste loon binnen _O_

Hoe kan ik controleren of ik wel genoeg heb gekregen?
pi_109974735
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste loon binnen _O_

Whut?
Door je eigen uren bij te houden misschien?
pi_109974859
Spoedje vandaag, mag een splinternieuwe Focus ophalen.. Ben echt benieuwd hoe 'ie rijdt..
pi_109975174
quote:
Eerste loon binnen _O_

Stap 1: in je administratie kijken hoeveel uur je gemaakt hebt
Stap 2: vermenigvuldig dit met je uurloon
Stap 3: vergelijk de uitkomst met het bedrag dat je gekregen hebt
pi_109976239
Ik ben in Born aangekomen. Via Duitsland scheelt inderdaad wel maar ik heb wel aardig door moeten rijden. Helaas vond de portier het nodig om mij twee keer terug te laten lopen naar de auto voor alle sleutels, papieren en zelfs de groene kaart dus uiteindelijk de bus gemist.

En zo'n 1.6d hoef je niet voor de topsnelheid te rijden, wat een drama :')
pi_109979543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in Born aangekomen. Via Duitsland scheelt inderdaad wel maar ik heb wel aardig door moeten rijden. Helaas vond de portier het nodig om mij twee keer terug te laten lopen naar de auto voor alle sleutels, papieren en zelfs de groene kaart dus uiteindelijk de bus gemist.

En zo'n 1.6d hoef je niet voor de topsnelheid te rijden, wat een drama :')
Neem je die nooit standaard mee?
pi_109979941
1.6D in een V70? Is de kleinste diesel daar niet de 2.0D?
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:48:36 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109980935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
1.6D in een V70? Is de kleinste diesel daar niet de 2.0D?
Nope.

http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=61642&jaar=0&cache=no
#26 || Luciano da Silva
pi_109980949
Ben ik even blij dat ik dinsdag de 2 liter 5 cilinder mee krijg :)
pi_109981540
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:18 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Afhankelijk van waar ik hem aflever laat ik ze vaak ook liggen hoor. Dealers hebben vaak een sleutelkast waar alle sleutels hangen. De papieren laten ze zelf ook vaak in de auto liggen.
pi_109982158
quote:
Dat is wel vrij dramatisch dan ja :') Ik vind dat in de V50 al matig.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:24:21 #219
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109985083
Ja hoor, een geit heeft een Volvo V60 ingezonden. Ik geloof dat ik mijn 21-jaar oude Peugeot 309 ook maar in ga sturen onderhand...
#26 || Luciano da Silva
pi_109985358
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ja hoor, een geit heeft een Volvo V60 ingezonden. Ik geloof dat ik mijn 21-jaar oude Peugeot 309 ook maar in ga sturen onderhand...
Deze v60 is gewoon dezelfde klasse als die a6 die jij ingestuurd hebt. Allebei niet bijzonder.
pi_109985378
Ik zal mijn Batavus eens insturen.
pi_109985716
Zal ik de Seat Leon toch ook gaan sturen :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:47:03 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109986028
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Deze v60 is gewoon dezelfde klasse als die a6 die jij ingestuurd hebt. Allebei niet bijzonder.
Ik snap je punt maar dan vind ik een A6 toch net iets ander kaliber dan een V60.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal ik de Seat Leon toch ook gaan sturen :D
Ja.
#26 || Luciano da Silva
pi_109986367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik snap je punt maar dan vind ik een A6 toch net iets ander kaliber dan een V60.

[..]

Ja.
Ja Audi is natuurlijk wel meer premium maar toch. Ik vind ze beide allebei nog beter dan die paar 116's die erop staan....
pi_109986775
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef joppie_saus het volgende:
Nee die A6 is lekker bijzonder :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:18:32 #226
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109987233
Als ik jou geen kenteken had gegeven, gezegd had dat dit een 2.7 of 3.0 full options geweest was dan had je dat ook geloofd :9
#26 || Luciano da Silva
pi_109987345
Nee hoor, herken je zo.
pi_109987870
Doe mij die V60 maar.
pi_109988337
Ligt toch echt wel aan de motor die erin ligt.
pi_109988939
Wat zet je eigenlijk in zo'n mail als je een foto opstuurt? :D

Lieve planningsmevrouwen,

Ik heb een hele mooie auto gereden!! Mag hij op Facebook alsjeblieft? :@

Kusjes, joppie_saus
pi_109989006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:

Kusjes, joppie_saus
Hahahahaha
pi_109989619
quote:
Eerste loon binnen _O_

Ik zelf heb nog mijn contract en Goed Gedrag formulier hier liggen terwijl ik twijfel of ik er zou blijven werken. Heb nu 2 dagen gewerkt en vindt het werk zelf wel leuk. Maar doordat ik ook een andere baantje heb, komt mijn uurloon neer op rond de 4,30 per uur als 20-jarige. Belachelijk laag dus. Maar het is wel leuk werk, zit beetje in dilemma als ware. :@
pi_109989721
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Ik zelf heb nog mijn contract en Goed Gedrag formulier hier liggen terwijl ik twijfel of ik er zou blijven werken. Heb nu 2 dagen gewerkt en vindt het werk zelf wel leuk. Maar doordat ik ook een andere baantje heb, komt mijn uurloon neer op rond de 4,30 per uur als 20-jarige. Belachelijk laag dus. Maar het is wel leuk werk, zit beetje in dilemma als ware. :@
En dat had je van tevoren niet kunnen bedenken?
pi_109989832
De rest van je salaris krijg je volgend jaar gewoon, niets mis mee toch?
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:38:43 #235
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109989966
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:

Kusjes, joppie_saus
Neuh

'Lieve dames van de planning

Dankzij jullie voortreffelijke inzicht in mijn kunnen mocht ik dankzij jullie 200 stijgerende paarden onder controle houden doordat jullie bijtijds doorhadden dat het uitvoeren van de betreffende rit, uiteraard, binnen mijn kunnen paste. De bos bloemen en de mand met chocolade als tegenprestatie mijnerzijds komt zo spoedig mogelijk jullie kant op.

In de bijlage de foto van de betreffende auto, alwaar ik van pure opwinding drie maal zonder hulp van mijzelf en of een ander mijn zak in geleegd heb.

Lebber,
Irritantkutjong'
#26 || Luciano da Silva
pi_109990448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:

Irritantkutjong'
Niets dan waarheid :')
pi_109990598
Die V60 was van iemand die Judith heet, iemand die postte als eerste comment: je staat op 2 parkeerplaatsen.
Ik had bijna gepost "Judith=vrouw=2 parkeerplaatsen nodig" maar ik kon me nog net inhouden :')
pi_109990606
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Neuh

'Lieve dames van de planning

Dankzij jullie voortreffelijke inzicht in mijn kunnen mocht ik dankzij jullie 200 stijgerende paarden onder controle houden doordat jullie bijtijds doorhadden dat het uitvoeren van de betreffende rit, uiteraard, binnen mijn kunnen paste. De bos bloemen en de mand met chocolade als tegenprestatie mijnerzijds komt zo spoedig mogelijk jullie kant op.

In de bijlage de foto van de betreffende auto, alwaar ik van pure opwinding drie maal zonder hulp van mijzelf en of een ander mijn zak in geleegd heb.

Lebber,
Irritantkutjong'
Klinkt ook goed :D
pi_109990945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die V60 was van iemand die Judith heet, iemand die postte als eerste comment: je staat op 2 parkeerplaatsen.
Ik had bijna gepost "Judith=vrouw=2 parkeerplaatsen nodig" maar ik kon me nog net inhouden :')
Haha ik ook al :D
Nee.
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:26:14 #240
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109991608
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Damn. Ik had het al getypt en toen dacht ik, nee dit kan echt niet _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_109991817
Ik wilde die grap ook al maken. :z
pi_109991867
Ik ook maar ik vond hem te makkelijk..
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:06:38 #243
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109992925
Hey, EW, doe eens een dertiende maand uitbetalen ofzo!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=202624419
#26 || Luciano da Silva
pi_109994627
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef joppie_saus het volgende:
Snel afstuderen Joppie.
pi_109994656
Hout in een auto :') 1989 calls.

Maar wel goedkoop :o Ik denk dat ik ook m'n auto maar uit Duitsland ga halen. Hoeveel importbelasting moet je nog rekenen voor zo'n auto?
pi_109994713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Panthera. het volgende:
Hout in een auto :') 1989 calls.

Maar wel goedkoop :o Ik denk dat ik ook m'n auto maar uit Duitsland ga halen. Hoeveel importbelasting moet je nog rekenen voor zo'n auto?
Dat is anders een prima jaar!!
pi_109994741
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef joppie_saus het volgende:
Vriend van mij heeft zo'n 130i ook in het wit gehad met m pakket en een BMW performance uitlaat. Wat een geluid en echt een mooi ding. Hij heeft hem al een tijdje geleden ingeruild voor een matgrijze 335i coupe, dat ding vliegt al helemaal. Zulke auto's zitten er jammer genoeg voorlopig niet voor me in.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:52:51 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109994984
Zo'n uitlaat zie ik nog wel zitten maar een M-pakket hoeft er voor mij niet op.

Panthera: als het aan Het Hof in Brussel ligt, worden invoerrechten als BPM afgeschaft. Je houdt dan alleen de 'kale' invoerrechten rechten over als RDW-keuring en platen. Het Hof heeft namelijk beslist dat EU-onderdanen niet meer bij het land van wonen hoeven te melden dat zij in een auto uit een ander EU-land rijden. In het verlengde daarvan wil Het Hof dus meer zaken afschaffen, onder andere BPM. Maar ja, nu nog wachten tot alles geimplementeerd is in de Nederlandse wetgeving.
Voor nu zou ik even kijken op www.bpmcalculator.nl
#26 || Luciano da Silva
pi_109995336
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:18 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Nee meestal alleen de sleutel en soms papieren. Groene kaart nooit, behalve bij die grote uit Breda maar daar zit het bij de papieren in.

Vandaag 11,5 uur gemaakt, het was mega druk op de weg. Bij de grote in Almere moest ik de auto in een rij in de buffer parkeren ipv in de parkeervakken.
pi_109995488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n uitlaat zie ik nog wel zitten maar een M-pakket hoeft er voor mij niet op.

Panthera: als het aan Het Hof in Brussel ligt, worden invoerrechten als BPM afgeschaft. Je houdt dan alleen de 'kale' invoerrechten rechten over als RDW-keuring en platen. Het Hof heeft namelijk beslist dat EU-onderdanen niet meer bij het land van wonen hoeven te melden dat zij in een auto uit een ander EU-land rijden. In het verlengde daarvan wil Het Hof dus meer zaken afschaffen, onder andere BPM. Maar ja, nu nog wachten tot alles geimplementeerd is in de Nederlandse wetgeving.
Voor nu zou ik even kijken op www.bpmcalculator.nl

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee meestal alleen de sleutel en soms papieren. Groene kaart nooit, behalve bij die grote uit Breda maar daar zit het bij de papieren in.
Groene kaart neem ik ook alleen mee als die in het boekje zit. Ik neem altijd als de originele papieren erin zitten dat hele boekje mee, hoef eigenlijk nooit terug omdat ze dat liever in de auto hebben.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:09:07 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109995822
Voor de mensen uit omgeving Rotterdam: de oudste flitsauto van het land is uit dienst gehaald. Na achttien (!) jaar trouwe dienst mag de rode VW Vento op zoek naar een nieuwe eigenaar. Hij staat nog drie dagen te koop bij de ons welbekende veilinghandel uit Barneveld:

http://nl.bca-europe.com/(...)velOfDetail%3dDetail

Hier nog een zeldzame reportage uit 2009:
http://www.flitsservice.n(...)1&headfoot=1&descr=1
#26 || Luciano da Silva
pi_109996664
Als ik die op de vluchtstrook had zien staan had ik geen gas terug genomen, wat een geniale flitsauto :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:27:02 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109996780
Groningen had een grijze, maar die is er al tijden uit.
#26 || Luciano da Silva
pi_109998861
Ik ga altijd ff op de rem als ik een auto langs de vluchtstrook zie staan ook al is de motorkap omhoog :P
pi_109998944
Daar heb ik tegenwoordig Flitsnav voor, bazenapp is dat _O_
pi_110011691
Vandaag een kort ritje gehad met een VW passat (diesel automaat) en man, wat rijdt die lekker zeg!
Eerlijk gezegd vind ik die VW lekkerder rijden dan een Audi of BMW. Die Duitsers weten hoe ze een auto moeten bouwen!
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:11:12 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110015237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Vandaag een kort ritje gehad met een VW passat (diesel automaat) en man, wat rijdt die lekker zeg!
Eerlijk gezegd vind ik die VW lekkerder rijden dan een Audi of BMW. Die Duitsers weten hoe ze een auto moeten bouwen!
Want Audi en BMW is niet Duits?v
#26 || Luciano da Silva
pi_110015373
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:56:54 #259
182073 invine
blablabla etc.
pi_110018094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef dery1990 het volgende:
Ik ga altijd ff op de rem als ik een auto langs de vluchtstrook zie staan ook al is de motorkap omhoog :P
Als motorkap omhoog is en ze hebben hun apparatuur binnen zitten is dat natuurlijk aardig stom van ze ;)
pi_110018166
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Zo lang je geen spaardieseltje hebt rijdt bijna elke typische lease/reisauto lekker. Maar Passat kan qua stuurgedrag en wegligging niet tippen aan een 3serie hoor ;)
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:18:26 #261
182073 invine
blablabla etc.
pi_110018658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Zo lang je geen spaardieseltje hebt rijdt bijna elke typische lease/reisauto lekker. Maar Passat kan qua stuurgedrag en wegligging niet tippen aan een 3serie hoor ;)
Dit ;) een ford focus rijd in mijn ogen al beter dan een passat..
pi_110019284
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jawel, maar gezien dat Audi en BMW wat een "hogere status" heeft en vaak duurder zijn, vind ik het knap dat VW daar aan kan tippen.
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:07:23 #263
182073 invine
blablabla etc.
pi_110020175
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:38 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Jawel, maar gezien dat Audi en BMW wat een "hogere status" heeft en vaak duurder zijn, vind ik het knap dat VW daar aan kan tippen.
Je weet dat Audi bij VW hoort mag ik hopen?
pi_110020623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:07 schreef invine het volgende:

[..]

Je weet dat Audi bij VW hoort mag ik hopen?
Dat weet ik nu :P
pi_110021907
VW en kunnen tippen aan BMW en Audi? Sureee :')
pi_110022013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:52 schreef S-RS het volgende:
VW en kunnen tippen aan BMW en Audi? Sureee :')

(Al is dit volgens mij grotendeels een Audi A8)
pi_110022392
Ja hehe, kies je me er ook eentje uit :+ Zo vindt ik een Toeareg ook wel een concurrent van Audi en BMW.

Maar ik doelde meet op de vergelijking dat de Passat de Audi's en BMW's kon bijbenen. De Volkswagens rijden echt lekker hoor, en zo'n Passat ook wel. Maar de Audi's en BMW's zijn in alle opzichten een serieuze stap hoger. En de prijs dus ook :{
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:16:54 #268
182073 invine
blablabla etc.
pi_110022800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef S-RS het volgende:
Ja hehe, kies je me er ook eentje uit :+ Zo vindt ik een Toeareg ook wel een concurrent van Audi en BMW.

Maar ik doelde meet op de vergelijking dat de Passat de Audi's en BMW's kon bijbenen. De Volkswagens rijden echt lekker hoor, en zo'n Passat ook wel. Maar de Audi's en BMW's zijn in alle opzichten een serieuze stap hoger. En de prijs dus ook :{
Audi rijd echt niet zo heel spectaculair dat ik ze hoger zou plaatsen dan een VW.. eigen op dezelfde tree. BMW daarintegen rijdt wel veel en veel beter dan VW/Audi.
pi_110023022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef invine het volgende:

[..]

Audi rijd echt niet zo heel spectaculair dat ik ze hoger zou plaatsen dan een VW.. eigen op dezelfde tree. BMW daarintegen rijdt wel veel en veel beter dan VW/Audi.
Tja dit zijn van die discussies die je eeuwig kan voeren. Gelukkig is er voor iedereen wat wils. Ikzelf zweer altijd bij BMW, maar vind Audi en VW meestal ook prima rijden. Ik zou alleen nooit een VW kopen, omdat ik het gewoon ontzettend saaie auto's vind.
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:22:18 #270
182073 invine
blablabla etc.
pi_110024641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Tja dit zijn van die discussies die je eeuwig kan voeren. Gelukkig is er voor iedereen wat wils. Ikzelf zweer altijd bij BMW, maar vind Audi en VW meestal ook prima rijden. Ik zou alleen nooit een VW kopen, omdat ik het gewoon ontzettend saaie auto's vind.
Je zegt het zelf, ze rijden inderdaad prima. Een fiat panda rijd ook prima ;) maar zo kunnen we inderdaad nog eeuwig discussie voeren. Ieder zijn ding en niet iedereen is even kritisch op bepaalde punten.
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:18:21 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110028445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef S-RS het volgende:

Audi A1 1.6 105pk ProLine S-pakket doet 31,5k
Voor dat geld rij je ook een Skoda Superb Combi of een Golf VI met een leuke motor.

Moet zeggen dat ik de nieuwe Passat Variant als High Executive Line wel te pruimen vind.
#26 || Luciano da Silva
pi_110029185
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef invine het volgende:

[..]

Idem, heb in een Audi nooit een speciaal gevoel, lijkt allemaal erg op VW, ook qua rijgedrag.
pi_110030646
Krijgen jullie ook vaak een foutmelding wanneer jullie de ritbonnen voor EW invullen of ligt dit echt aan mij? De eerste en tweede ritbon heb ik zonder problemen kunnen versturen, maar bij de derde krijg ik keer op keer de melding dat de pagina niet weergeven kan worden.
pi_110031151
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef Stibba het volgende:
Krijgen jullie ook vaak een foutmelding wanneer jullie de ritbonnen voor EW invullen of ligt dit echt aan mij? De eerste en tweede ritbon heb ik zonder problemen kunnen versturen, maar bij de derde krijg ik keer op keer de melding dat de pagina niet weergeven kan worden.
> 1,5mb?
pi_110031820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:37 schreef Mallet het volgende:

[..]

> 1,5mb?
Ja ik zie het al, inderdaad > 1,5 mb. Toch wel vreemd, want het is maar 1 formulier die ik heb ingescand.

Edit: Nu krijg ik weer een foutmelding, terwijl het bestand nog geen 1 mb is :?

[ Bericht 14% gewijzigd door Stibba op 07-04-2012 19:26:34 ]
pi_110039572
Ik kwam nog twee auto's tegen die ik voor EW heb gereden:
http://www.autowereld.nl/(...)2965015/details.html

http://auto.marktplaats.n(...)c-navigatie-lmv.html

Ik zou ze geen van beiden kopen :+

En onze oude leaseslet die we in 2007 hebben ingeruild staat ook nog steeds tekoop
http://www.autowereld.nl/(...)1490677/details.html
Was een fijn ding O+
pi_110040897
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef S-RS het volgende:
Ik kwam nog twee auto's tegen die ik voor EW heb gereden:
http://www.autowereld.nl/(...)2965015/details.html

http://auto.marktplaats.n(...)c-navigatie-lmv.html

Ik zou ze geen van beiden kopen :+

En onze oude leaseslet die we in 2007 hebben ingeruild staat ook nog steeds tekoop
http://www.autowereld.nl/(...)1490677/details.html
Was een fijn ding O+
Dat ding ziet er inderdaad behoorlijk doorgepaald uit.
pi_110041169
Dat heeft de vorige eigenaar gedaan, we hebben dat ding als nieuw ingeleverd. Ook die achterramen hebben wij niet laten tinten :')

Is trouwens de eerste auto waar ik in heb gereden :+
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:10:24 #279
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110041222
Mooie Laguna toch? Met een beetje geluk vliegt die spontaan in de fik, heb je nog warme voeten ook.
#26 || Luciano da Silva
pi_110041603
Haha nee, dit was een van de weinige die nooit naar de dealer moest voor problemen :+
pi_110041939
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:10 schreef joppie_saus het volgende:
Mooie Laguna toch? Met een beetje geluk vliegt die spontaan in de fik, heb je nog warme voeten ook.
Bij Renault schijnen ze dat stoelverwarming te noemen.

Dinsdag een prima dagje voor de boeg. Te beginnen in een A4 2.0 TDI die van Qruquius naar Harderwijk moet. In Harderwijk een Toyota Avensis ophalen en doorrijden naar Barneveld. Dan doorreizen naar Amersfoort waar ik een A3 1.4 TFSI mag meenemen naar Sassenheim.
  zondag 8 april 2012 @ 13:22:18 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110054410
Audi, iemand? En ik zeg er maar even bij; het is geen photoshop!

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_110054862
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef joppie_saus het volgende:
Audi, iemand? En ik zeg er maar even bij; het is geen photoshop!

SPOILER
Blegh, afschuwelijke kleur...
pi_110055096
_O-
Rij je dan even voor lul :')
pi_110056008
Haha ik zag net ook weer zo'n kerel die in zo'n roze, gepimpte VW Polo van z'n vriendin reed...
pi_110058831
AUDI AUDI A4
SIGNALEMENT
Merk AUDI
Model AUDI A4
Kleur GRIJS :')
Brandstof benzine
  zondag 8 april 2012 @ 16:07:05 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110060329
Ja, auto is gewrapped met folie om in de bedrijfskleuren te passen. Voor wrappen hoef je ook geen wijziging kentekenbewijs aan te vragen, en na het afhalen van het plakspul verkoop je de auto weer makkelijker ;)
#26 || Luciano da Silva
  zondag 8 april 2012 @ 16:54:55 #288
182073 invine
blablabla etc.
pi_110061968
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, auto is gewrapped met folie om in de bedrijfskleuren te passen. Voor wrappen hoef je ook geen wijziging kentekenbewijs aan te vragen, en na het afhalen van het plakspul verkoop je de auto weer makkelijker ;)
Dit :) Keer auto van essent meegekregen, die was roze gewrapped maar zodra je hem open deed zag je dat de binnenkant van de deuren rood was :)
pi_110088126
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:07 schreef joppie_saus het volgende:
Als mijn baas me toch in zo'n ding rond liet rijden lijkt me dat een prima reden om per direct op te stappen :P

(Bedenk me net dat het een prima reden is om mensen die je wilt ontslaan op te laten rotten, gaan ze uit zichzelf ;) )
  maandag 9 april 2012 @ 10:24:39 #290
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110088175
Tja, mooie discussie ex art 7:611 BW goed werkgeverschap cq. goed werknemerschap: kan de baas verlangen dat je als (mannelijke) werkgever in een auto in die kleuren rondrijdt tijdens de uitvoering van je werkzaamheden en heb je als werknemer voldoende houdbare gronden om dat te weigeren?

Lijkt me dat je als werknemer toch aan het kortste eind trekt.
#26 || Luciano da Silva
pi_110088420
Gelukkig ligt er een 2.0T met ruim 200pk in, ben je in ieder geval weg voordat mensen je uit kunnen lachen...
pi_110090221
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig ligt er een 2.0T met ruim 200pk in, ben je in ieder geval weg voordat mensen je uit kunnen lachen...
Ik zou hem vooral met een rotvaart om een boom vouwen ;)
pi_110090228
Ach, de aandrijf lijn compenseert de kleur wel weer. Een 2.0tfsi met quattro en s-tronic. Kan mij die kleur verrekken, ben je nou een vent of een vent.
pi_110090790
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:58 schreef S-RS het volgende:
Ach, de aandrijf lijn compenseert de kleur wel weer. Een 2.0tfsi met quattro en s-tronic. Kan mij die kleur verrekken, ben je nou een vent of een vent.
Als je een vent bent neem ik aan dat een felroze wagen je toch tegen zou moeten staan

pi_110091164
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:18 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Als je een vent bent neem ik aan dat een felroze wagen je toch tegen zou moeten staan
Ik heb een hekel aan roze polo's 't-shirts en dat soort shit. Maar een beetje vent trekt zich niks aan van wat anderen zeggen, als je het je wel aan trekt moet je je niet eens gaan afvragen of je echt last hebt van slappe pootjes :9
pi_110091292
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan roze polo's 't-shirts en dat soort shit. Maar een beetje vent trekt zich niks aan van wat anderen zeggen, als je het je wel aan trekt moet je je niet eens gaan afvragen of je echt last hebt van slappe pootjes :9
Dacht ook dat ik me daar niks van aan zou trekken, maar heb ooit een gouden Fiat Stilo (Met plastic bumpers) gereden, en je schaamt je de tering. Sindsdien ben ik van die gedachte afgestapt :P
  maandag 9 april 2012 @ 13:06:50 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110092175
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef S-RS het volgende:

[..]

Niks mis met roze polo's, mits LaCoste of Ralph Lauren. Anders gay.

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:35 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Dacht ook dat ik me daar niks van aan zou trekken, maar heb ooit een gouden Fiat Stilo (Met plastic bumpers) gereden, en je schaamt je de tering. Sindsdien ben ik van die gedachte afgestapt :P
Ach, toen ik op vakantie ging naar Antwerpen met mijn vriendin had de garage eerst een babyblauwe Polo voor me klaar staan. Daar hebben ze toen heel snel een witte van gemaakt _O-

Maar die roze Audi, als ik er alleen voor mijn werk in moest rijden, dan boeide het mij echt geen fuck hoor. Ik ging er niet mee op verjaardagsvisite in elk geval :')
#26 || Luciano da Silva
pi_110092413
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niks mis met roze polo's, mits LaCoste of Ralph Lauren. Anders gay.

:') Dus het moet een A-merk zijn om het dragen van een roze polo te rechtvaardigen? Wat een bullshit.
pi_110092506
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

:') Dus het moet een A-merk zijn om het dragen van een roze polo te rechtvaardigen? Wat een bullshit.
Daarom draagt joppie ze ook altijd van een B-Merk ;)
  maandag 9 april 2012 @ 13:19:28 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110092554
Ik draag helemaal geen roze polo's . _O-
#26 || Luciano da Silva
  maandag 9 april 2012 @ 13:19:38 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_110092559
Ennnn... Doe maar dicht
#26 || Luciano da Silva