Hahahahahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat zet je eigenlijk in zo'n mail als je een foto opstuurt?
Lieve planningsmevrouwen,
Ik heb een hele mooie auto gereden!! Mag hij op Facebook alsjeblieft?
Kusjes, joppie_saus
Ik zelf heb nog mijn contract en Goed Gedrag formulier hier liggen terwijl ik twijfel of ik er zou blijven werken. Heb nu 2 dagen gewerkt en vindt het werk zelf wel leuk. Maar doordat ik ook een andere baantje heb, komt mijn uurloon neer op rond de 4,30 per uur als 20-jarige. Belachelijk laag dus. Maar het is wel leuk werk, zit beetje in dilemma als ware.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste loon binnen![]()
Hoe kan ik controleren of ik wel genoeg heb gekregen?
En dat had je van tevoren niet kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik zelf heb nog mijn contract en Goed Gedrag formulier hier liggen terwijl ik twijfel of ik er zou blijven werken. Heb nu 2 dagen gewerkt en vindt het werk zelf wel leuk. Maar doordat ik ook een andere baantje heb, komt mijn uurloon neer op rond de 4,30 per uur als 20-jarige. Belachelijk laag dus. Maar het is wel leuk werk, zit beetje in dilemma als ware.
Neuhquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat zet je eigenlijk in zo'n mail als je een foto opstuurt?
Lieve planningsmevrouwen,
Ik heb een hele mooie auto gereden!! Mag hij op Facebook alsjeblieft?
Kusjes, joppie_saus
Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Neuh
'Lieve dames van de planning
Dankzij jullie voortreffelijke inzicht in mijn kunnen mocht ik dankzij jullie 200 stijgerende paarden onder controle houden doordat jullie bijtijds doorhadden dat het uitvoeren van de betreffende rit, uiteraard, binnen mijn kunnen paste. De bos bloemen en de mand met chocolade als tegenprestatie mijnerzijds komt zo spoedig mogelijk jullie kant op.
In de bijlage de foto van de betreffende auto, alwaar ik van pure opwinding drie maal zonder hulp van mijzelf en of een ander mijn zak in geleegd heb.
Lebber,
Irritantkutjong'
Haha ik ook alquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die V60 was van iemand die Judith heet, iemand die postte als eerste comment: je staat op 2 parkeerplaatsen.
Ik had bijna gepost "Judith=vrouw=2 parkeerplaatsen nodig" maar ik kon me nog net inhouden
Damn. Ik had het al getypt en toen dacht ik, nee dit kan echt nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die V60 was van iemand die Judith heet, iemand die postte als eerste comment: je staat op 2 parkeerplaatsen.
Ik had bijna gepost "Judith=vrouw=2 parkeerplaatsen nodig" maar ik kon me nog net inhouden
Snel afstuderen Joppie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef joppie_saus het volgende:
Hey, EW, doe eens een dertiende maand uitbetalen ofzo!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=202624419
Dat is anders een prima jaar!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Panthera. het volgende:
Hout in een auto1989 calls.
Maar wel goedkoopIk denk dat ik ook m'n auto maar uit Duitsland ga halen. Hoeveel importbelasting moet je nog rekenen voor zo'n auto?
Vriend van mij heeft zo'n 130i ook in het wit gehad met m pakket en een BMW performance uitlaat. Wat een geluid en echt een mooi ding. Hij heeft hem al een tijdje geleden ingeruild voor een matgrijze 335i coupe, dat ding vliegt al helemaal. Zulke auto's zitten er jammer genoeg voorlopig niet voor me in.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef joppie_saus het volgende:
Hey, EW, doe eens een dertiende maand uitbetalen ofzo!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=202624419
Nee meestal alleen de sleutel en soms papieren. Groene kaart nooit, behalve bij die grote uit Breda maar daar zit het bij de papieren in.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n uitlaat zie ik nog wel zitten maar een M-pakket hoeft er voor mij niet op.
Panthera: als het aan Het Hof in Brussel ligt, worden invoerrechten als BPM afgeschaft. Je houdt dan alleen de 'kale' invoerrechten rechten over als RDW-keuring en platen. Het Hof heeft namelijk beslist dat EU-onderdanen niet meer bij het land van wonen hoeven te melden dat zij in een auto uit een ander EU-land rijden. In het verlengde daarvan wil Het Hof dus meer zaken afschaffen, onder andere BPM. Maar ja, nu nog wachten tot alles geimplementeerd is in de Nederlandse wetgeving.
Voor nu zou ik even kijken op www.bpmcalculator.nl
Groene kaart neem ik ook alleen mee als die in het boekje zit. Ik neem altijd als de originele papieren erin zitten dat hele boekje mee, hoef eigenlijk nooit terug omdat ze dat liever in de auto hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee meestal alleen de sleutel en soms papieren. Groene kaart nooit, behalve bij die grote uit Breda maar daar zit het bij de papieren in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |