Ik ben morgen ook vrij én volgende week ook tentamens. Ik twijfel nu enorm of ik wel of niet beschikbaar ga zijn morgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijk morgen gewoon vrij te zijn, die ik nu pas
Maar volgende tentamens, dus ik heb besloten te gaan leren. Omdat ik zó ontzettend enorm slim ben heb ik geen herkansingen nodig, daardoor de week na de tentamens full-time beschikbaar, dus dat dagje niet werken kan ik wel hebben.
Heerlijke auto's, puur genieten haha. Ik ben echt de bestelbus chauffeur van EW ofzo. Heb zo'n beetje elke week wel een Vivaro,quote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef RTS91 het volgende:
Lol lekker dagje S-RS, fijne autos! Heb precies hetzelfde gehad met die antenne.
Gewoon op beschikbaar zetten nerd. Ik heb de komende twee weken ook tentamens. Sta morgen dan wel niet op beschikbaar, maar dat komt omdat ik dan nog lam benquote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij én volgende week ook tentamens. Ik twijfel nu enorm of ik wel of niet beschikbaar ga zijn morgen.
Kan nu wel weer ja. Werkzaamheden op A31 zijn voorbij. Wat voor auto heb je? Want je moet wel een beetje doortrappen als je door Duitsland rijdt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:32 schreef Viezze het volgende:
Is het nog sneller om Groningen - Born via Duitsland te doen? Zijn er nog veel werkzaamheden op de route in Nederland? Heb namelijk een vrij krappe planning.
Volvo V70, maar wel de 1.6D.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kan nu wel weer ja. Werkzaamheden op A31 zijn voorbij. Wat voor auto heb je? Want je moet wel een beetje doortrappen als je door Duitsland rijdt.
Nee, ik ga leren. Lijkt me niet onverstandigquote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Gewoon op beschikbaar zetten nerd. Ik heb de komende twee weken ook tentamens. Sta morgen dan wel niet op beschikbaar, maar dat komt omdat ik dan nog lam ben
Haha minstens. Het is iets van 20 min langer op papier maar denk dat het wel goed te rijden is. Maar op tijd weg en dan red ik het wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Haha 0-100 in zes lichtjaren zeker die V70? Ach, gewoon via Duitsland gaan. Overigens niet schrikken als je Nederland binnen rijdt en je denkt je in een combinatie van België/Duitsland te bevinden. Ze zitten in die grensstreek in een identiteitscrisis.
Nou hop, liken die hapquote:Je foto staat op Facebook trouwens
Nee, jou Polo BM dan die er zestien eeuwen over doetquote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef RTS91 het volgende:
Een crisis A6 die van 0-100 in zes lichtjaren gaat op FB![]()
Dat zie je aan de buitenkant niet. Maar ik erger me meer aan die 1-series, A3tjes en A4tjes. Echt bijzonder is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef RTS91 het volgende:
Maar dat gaat het niet om, verder niks mis mee als het een beetje dikke uitvoeringen zijn.
Zegt de man die een 5-serie met 153pk instuurdequote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef RTS91 het volgende:
Dikke uitvoeringen zie je zeker wel aan de buitenkant, verder bedoel ik met 'dik' ook het exterieur.
Die ziet er beter uit als die aftanse A6. Dat ik audi geil ben lijkt me wel bekend, maar dat hok is gewoon triest voor een A6.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zegt de man die een 5-serie met 153pk instuurde
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zegt de man die een 5-serie met 153pk instuurde
Dat hoop ik ook. Als ik morgen ook niet kan werken heb ik 0 dagen gewerkt uit 4 dagen beschikbaarquote:Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef bkh het volgende:
Voor morgen ook beschikbaar, ben benieuwd of er genoeg werk is met goede vrijdag.
Oh, je dacht dat we het voor de auto's keken? Man, ik heb 3 maanden lang door nijkerk rond gereden, maar die bitch vond mijn auto schijnbaar niet mooi genoeg om bij in te stappenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef RTS91 het volgende:
Ranking the carsVerkrachte oldtimers met 86 inch eronder mooi vinden.
Whahahaha wát een baas!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oh, je dacht dat we het voor de auto's keken? Man, ik heb 3 maanden lang door nijkerk rond gereden, maar die bitch vond mijn auto schijnbaar niet mooi genoeg om bij in te stappen
In die van mij ligt ze nog op de achterbank na te puffen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef joppie_saus het volgende:
Die van mij gleed ze na een stevige ride weer soppend uit
Van het avontuurtje met Joppie Saus?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
In die van mij ligt ze nog op de achterbank na te puffen.
Kun je bij EW niet zelf belle of ze opdrachten voor je hebt?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef bkh het volgende:
Voor morgen ook beschikbaar, ben benieuwd of er genoeg werk is met goede vrijdag.
Nu weet je dus hoe ik me 2 jaar lang gevoeld hebquote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef Viezze het volgende:
Nog steeds geen bereik, wordt feest als dat morgen zo blijftIk kom de dag altijd volledig door via mijn smartphone, bereid nooit wat voor behalve mijn eerste bus/treinreis.
Haha ja ik kan me dat niet voorstellen. Na morgen misschien, maar drie van de vier adressen ben ik al eens geweest dus dat scheelt wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nu weet je dus hoe ik me 2 jaar lang gevoeld hebToen liep ik met enorme stapels papier rond, met printjes uit google maps voor de route, printjes uit 9292 voor het OV, m'n transportformulieren...
Nu is het inderdaad alleen de transportformulieren uitzoeken en gaan. Rest allemaal ter plekke opzoeken.
Nee, ik doe dat ook, en dit is bij AR vaak standaard heb ik gehoord. Mijn telefoontjes worden altijd best wel op prijs gesteld en is ook zelfs wel meerdere malen gezegd dat het fijn was dat er iemand uit mijn regio belden, dat het goed uitkwam.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Bel meestal als ik de dag later vrij heb, zelf naar AR. Zouden de planners dit asociaal vinden?
Ik heb hollands nieuwe (vodafone netwerk), kan ik al bellen:')quote:Op donderdag 5 april 2012 17:31 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat ook, en dit is bij AR vaak standaard heb ik gehoord. Mijn telefoontjes worden altijd best wel op prijs gesteld en is ook zelfs wel meerdere malen gezegd dat het fijn was dat er iemand uit mijn regio belden, dat het goed uitkwam.
Dus schroom niet, en bel gewoon
Ik heb ook hollandsnieuwe maar nog steeds geen service. Als het goed is wordt vannacht alles weer hersteld, wat een drama.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik heb hollands nieuwe (vodafone netwerk), kan ik al bellen:')
Ik kan wel bellen maar niet sms of dataverkeer. Ik heb het morgen nodig voor google maps en google navigatiequote:Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb ook hollandsnieuwe maar nog steeds geen service. Als het goed is wordt vannacht alles weer hersteld, wat een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |