Naam en facebook. Ze liet foto's zien van haar facebook. Haar naam is Suzan of Suzannequote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik mag hopen dat je niet naar huis bent gegaan zonder een telefoonnummer, naam en facebook?
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergetenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef S-RS het volgende:
Haha, weet ze jou naam en achternaam niet? Jou voornaam komt niet zoveel voor
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:04 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergeten![]()
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:04 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergeten![]()
Ze was geen hikerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn buurmeisje is hiker bij EW en behoorlijkdus misschien bedoel je haar dery1990
Ik ben nog nooit een collega tegengekomen bij het halen of brengen van auto's.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef dery1990 het volgende:
Ze was idd geen hiker, gewoon een random meisje dat ik tegen kwam in het wild![]()
Achja, misschien krijg ik de volgende keer wel een lift van een leuke vrouwelijke hiker...
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een collega tegengekomen bij het halen of brengen van auto's.
FOK!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
Haha, precies! Dat heb ik al 2x gehad (ook alleen maar in Almere)quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Haha, precies! Dat heb ik al 2x gehad (ook alleen maar in Almere)
Trouwens wel een keer een senioor van AR tegengekomen, daar wel mee staan praten overigens.
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel?![]()
[ afbeelding ]
Halte bij de snackbar?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef maxmin het volgende:
Haha aan zo'n oudje zou ik nooit m'n sleutels meegeven!:p Ik kom zo nu en dan wel hikers tegen. Sommige zijn inderdaad mensenschuw, maar heb ook wel leuke collega's gesproken. Gelukkig was het in Meerkerk een leuke, anders wordt het wel een heeeele lange wandeling...
Wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb wellicht m'n laatste ritje voor EW vorige maand gereden.
Drukte. Komende weken 1 opdracht inleveren en 2 tentamens maken. Daarnaast nog een masterscriptie schrijven die ik eigenlijk in juli af wil hebben.quote:
Gewoon even doorgeven en zorgen dat je 1 dag per week beschikbaar blijft. Ontspanning heb je ook nodigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Drukte. Komende weken 1 opdracht inleveren en 2 tentamens maken. Daarnaast nog een masterscriptie schrijven die ik eigenlijk in juli af wil hebben.
Klopt, ik vind één dag per week werken een welkome afwisseling tijdens het studeren. Maar er gaat toch flink wat tijd in zo'n masterscriptie zitten, ik ben eigenlijk ook nog niet echt begonnen. Een dag per is week wordt dus misschien al te veel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Gewoon even doorgeven en zorgen dat je 1 dag per week beschikbaar blijft. Ontspanning heb je ook nodig
Haha, nou, die kerel die ik sprak was iets minder oud en iets meer vitaal zeg maar. Maarja, ik heb toch het idee dat dat principe van AR niet helemaal klopt, waarom zouden ouderen betrouwbaarder zijn dan (nette) studenten? De studenten moeten niet voor niets ook gewoon op 'solicatie' komen, dan kunnen ze de rotte appels er toch tussenuit vegen?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel?![]()
[ afbeelding ]
Of hij zegt dat je bij halte x op bus x moet overstappen en vervolgens ga je dezelfde weg terug als je eerst hebt gereden. Volgens mij doet ie dat zodat je het minst lang hoeft te wachten ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Gewoon altijd op je telefoon vertrouwen
Edit: of toch niet.. 9292 denkt dat sommige aansluitingen niet kunnen terwijl het soms toch wel echt kan..
Ik heb de aansluiting in Nijkerk ook eens gemist omdat een complete schoolklas uit Almere bij Center Parcs ging zwemmen en daar met de gewone connexxionbus heen ging.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Viezze het volgende:
Ik heb me ooit zo'n ouwe aan laten praten dat ik vanaf Almere de bus naar Harderwijk moest pakken (ipv Nijkerk). Maar die overstap ging ik dus nooit halenSindsdien vertrouw ik ze niet meer
Altijd handrem aantrekken en voet op de koppeling voor startenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.
Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
Komt wel voor, maar niet zo heel erg vaak. Pas nog een hiker tegengekomen in Rotterdam, die heb ik toen even buurtbus 74 aangewezenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef BAC92 het volgende:
Dit is wel een interessant stukje, als ik het zo lees komt er binnekort veel werk aan: http://www.autoblog.nl/op(...)easeautos#post-50076
Morgen trouwens Rotterdam - Apeldoorn en Elburg - Barneveld. Een Partner en een Golf.
Ja maar de auto's moeten toch sowieso terug naar de LM ofniet? En volgens mij is die regel alleen voor auto's van 3 jaar of jonger?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.
Meestal klopt het type auto wel, maar het kenteken niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.
Morgen ook twee ritjes. Dodge Caliber, hoewel het volgens het kenteken een hele andere auto isdus dat zal wel weer die standaard crisismobiel worden, en Peugeot 307, twee ritjes van een uurtje ongeveer.
Ik weet er het fijne ook niet van, maar ook op tweedehands betaal je nog veel BPM volgens mij, ook ouder dan 3. Auto's gaan inderdaad terug naar LM, dus wel werk voor ons wellicht, maar vandaar naar het buitenland, volgens mij nu al 75% van de ex-lease.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Ja maar de auto's moeten toch sowieso terug naar de LM ofniet? En volgens mij is die regel alleen voor auto's van 3 jaar of jonger?
Die neem ik wel altijd en die aansluiting red je prima, zo lang je maar niet later dan 16u weggaat uit Almere.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Viezze het volgende:
Ik heb me ooit zo'n ouwe aan laten praten dat ik vanaf Almere de bus naar Harderwijk moest pakken (ipv Nijkerk). Maar die overstap ging ik dus nooit halenSindsdien vertrouw ik ze niet meer
Als je McDonalds daarmee bedoelt, nee:pquote:Halte bij de snackbar?
Bij halte Postkantoor zit een snackbar, kan niet missen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef maxmin het volgende:
[..]
Als je McDonalds daarmee bedoelt, nee:p
Was niet de snelweglocatie, dus moest naar Postkantoor lopen. Dat is volgens mij verder dan van snelweglocatie naar P&R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |