Bij AR is de eerste gebeurtenis dacht "gratis", bij elk andere gebeurtenis moet je een vast bedrag betalen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal het contract er straks ff bijpakken, het zou goed kunnen.
Bij hikers is het 75 euro per gebeurtenisquote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal het contract er straks ff bijpakken, het zou goed kunnen.
Dat is goedkoopquote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef Rubenr3 het volgende:
75 euro per schadegeval toch? Dat is het voor hikers in ieder geval.
Dat hebben ze bij mij er anders niet bij gezegd. Ik zal het eens onthouden voor het geval het ooit nodig te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Bij AR is de eerste gebeurtenis dacht "gratis", bij elk andere gebeurtenis moet je een vast bedrag betalen.
Dat hadden ze ingevoerd omdat ze een keer 2 ton schade in een jaar hadden (als ik ze moet geloven). Na het invoeren van een boete liep dat flink terug.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij mij er anders niet bij gezegd. Ik zal het eens onthouden voor het geval het ooit nodig te hebben.
Haha, dat er een 'boete' / 'eigen risico' is wist ik ook wel, maar dat de eerste keer gratis zou zijn niet haha :pquote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat hadden ze ingevoerd omdat ze een keer 2 ton schade in een jaar hadden (als ik ze moet geloven). Na het invoeren van een boete liep dat flink terug.
Voor Autoresetters, zie nieuwsbrief Januari 2012quote:Op woensdag 4 april 2012 12:24 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Haha, dat er een 'boete' / 'eigen risico' is wist ik ook wel, maar dat de eerste keer gratis zou zijn niet haha :p
Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen van een privechauffeur die op zijn eerste werkdag schade reed, die mocht zich ook direct weer melden op kantoor. Het kan dus een stuk ergerquote:Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ik niet de enige ben haha.
Maar mocht het eigen risico 75 zijn dan kom ik er denk ik goed vanaf. Alleen wel een dat voor niks gewerkt dan
Awkward.....quote:Op woensdag 4 april 2012 12:33 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen van een privechauffeur die op zijn eerste werkdag schade reed, die mocht zich ook direct weer melden op kantoor. Het kan dus een stuk erger
Tja aan zulke amateurs heb je niks, levert EW alleen maar een slechte naam op.quote:
Ah, Gasselte, Gasselternijveen en Gasselternijveenschemond al gepasseerd?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tja aan zulke amateurs heb je niks, levert EW alleen maar een slechte naam op.
Ik zit nu in de bus naar Stadskanaal. Schijt-eind
Lol, die namen zijn nog serieus ookquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ah, Gasselte, Gasselternijveen en Gasselternijveenschemond al gepasseerd?
Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:36 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik had zojuist ook nog een gelukje. Stond voor het hek bij de grote in Almere, maar deze ging niet automatisch open. Auto in de vrij gezet, deurtje open, op het knopje gedrukt, maar vergeten dat het daar een beetje afloopt. Met alle moeite de auto met m'n gewicht nog tegen kunnen houden, anders had die ook mooi tegen het hek aan gezeten..
Tsja, dat kan vervelend zijn, probeer in dat geval jezelf aan te wennen dat soort dingen automatisch te maken voor jezelf, kan een heleboel ge-ouwehoer schelenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.
Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
Ik begrijp dat eigenlijk niet. Handrem is er niets voor niets.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Hier bij ons thuis is het me meteen geleerd om de auto in z'n 1 te laten staan als ik hem parkeer. Wij gebruiken bijna nooit de handrem. Ik druk dus ook automatisch de koppeling in als ik in de auto stap.
Dat heb ik ook wel eens eerder gehoord, maar daar houd ik alleen in de winter (soms) rekening mee. Maar die tijd is weer voorbij, dus voorlopig hebben we daar sowieso geen last van.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik begrijp dat eigenlijk niet. Handrem is er niets voor niets.
Heb gehoord dat het om te voorkomen was dat het in de winter vast zou vriezen maar dat heb ik nooit gehad.
Misschien houdt jouw vader stiekem wel van het geluid van vel toerenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:15 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Het blijkt maar weer, de mythes van autorijden is de wereld nog niet uit.
Iedereen heeft een andere kijk op autorijden.
Zo rijdt mijn vader 100-120 in z'n 4. Zijn reden is dat in z'n 5 "alleen voor lange afstanden is" terwijl ik heb geleerd om zo snel mogelijk naar een hoger schakel te gaan omdat dat zuiniger is. Ik schakel bij 90 naar z'n 5.
Ik houd ook wel van hoge toeren, alleen niet met de auto van m'n oudersquote:Op woensdag 4 april 2012 14:18 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Misschien houdt jouw vader stiekem wel van het geluid van vel toeren
Ik zou m gelijk geve hoor, maar de benzine/diesel-prijzen van tegenwoordig laten mij ook regelmatig op zuinig rijden letten
Haha, en met die auto gaat hij dan 100-120 in z'n 4 rijdenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:24 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van hoge toeren, alleen niet met de auto van m'n ouders
Stiekem maak ik hoge toeren als ik voor AR rijd.
Maar onze carisma is al meer dan 10 jaar oud dus hij maakt echt een pokkeherrie. in z'n 5, 100km 3000 toeren en vergeleken met andere auto's een lawaai.
Yup, maar sinds ik mijn rijbewijs heb, rijdt hij (bijna) niet meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Haha, en met die auto gaat hij dan 100-120 in z'n 4 rijden
Bij mij ligt het heel erg in wat voorn auto ik rijd voor het werk hoe ik rijd.
Laatst zo'n VW LT35 bus (zo'n grote, lompe) nodigt bijvoorbeeld niet echt uit om lekker op te trekken of met 130 op de linkerbaan te gaan hangen. Een leuke Audi A6 daarentegen rijd ik soms wel wat sportiever. Uiteraard wel altijd netjes hoor
Ik moest ook naar Almere, maar ik ga volgende keer gewoon zegge dat ik zo'n drukknopje mee wil (just in case), dat ze hem vanuit Almere (of een andere locatie) wel weer terugsturen... Ik had m ook bijna laten afslaan. Knooppunt Joure, wou ik weer doorschakelen, zet k m in de 5 ipv in de 3, gelukkig was t een diesel en had ik de koppeling weer snel ingetrapt, anders stond ik daar midden op de snelweg...quote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik had het gister ook. Zelfde bus, zelfde maatschappij. Onderweg even gestopt, motor laten draaien. Wel in de auto gebleven, maar ik vind het echt een stom principe!!
Bij mij stond er zelfs niks in de gegevens hierover. Ik hoorde het op locatie pas..quote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Rubenr3 het volgende:
Kun je die dingen niet binnen een bepaalde tijd weer starten? Voor een bepaald bedrijf staat altijd bij de extra gegevens dat dat kan namelijk.
Ja godjezus, wat een boerengattenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ah, Gasselte, Gasselternijveen en Gasselternijveenschemond al gepasseerd?
Vanmiddag weer de secretaresse van de klant aan de telefoon gehad. Hij wil het hierbij laten, dus geen schadeformulier invullen. Dit heeft ook te maken met het feit dat hij gewoon geen tijd daarvoor heeft. Ze stelde mij ook wel weer een beetje gerust, dus ik kan met een (iets) beter gevoel die kant op.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef DrSnuggle het volgende:
En na een maand in dienst te zijn heb ik al schade gereden.
De klant stond zelfs nog voor de auto terwijl ik hem achterwaards tegen de muur parkeerde. Hij en ik helemaal in de stress, hij had haast dus de schade nog niet eens kunnen bekijken, wat ik zo snel ff kon zien geen deuken oid, dus ik hoop dat het bij een paar krassen blijft. Maar ik baal gigantisch, nog meer omdat ik hem vanavond ook weer op moet halen.
Hopelijk kunnen we er vanavond even rustig naar kijken en eventueel een schadeformulier invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |