Die zijn er nog wel, alleen moet je even met soort van bestandsbeheer even openen omdat het niet meer standaard media map is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Ladylicious het volgende:
Meeeeeh waar zijn mn foto's gebleven???
Daar begrijp ik dus echt de ballen vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zijn er nog wel, alleen moet je even met soort van bestandsbeheer even openen omdat het niet meer standaard media map is.
Zoals OI Bestandsbeheer.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef alors het volgende:
Ik kan niet meer vinden waar ik mijn persoonlijk woordenboek kan aanpassen? Het stond toch altijd bij instellingen en dan taal en toetsenbord? Kan het daar nu niet meer vinden...
Staat nog wel op SD, maar je moet er bij komen via verkenner (je kan ook via USB ze in de goede map zetten)quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:13 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt de ballen van
Haha ok dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Staat nog wel op SD, maar je moet er bij komen via verkenner (je kan ook via USB ze in de goede map zetten)
lolquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Ladylicious het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat die market nu Play Store heet..
Ik krijg alleen de foto´s die ik zelf heb ingesteld, wat gelinkt is door bv Facebook ontbreekt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
lol
Iemand trouwens ook last van missende fotos/avatars bij WhatsApp? Denk dat dit aan WhatsApp ligt, want bij contacten staan ze nog wel.
Snap t dan! T-Mobile branded telefoons moeten nog maand wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Deceit het volgende:
zucht, nog steeds geen update met me XE, t-mobile
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef dimmak het volgende:
Instagram is nu ook voor Android trouwens. (tip)
Vraag me eigenlijk af als je een andere Launcher zoals Apex Launcher(ICS only) installeert of hij ze dan ook nog mee neemt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom alle icoontjes op je blokkeringsscherm ook onderin de balk? Nu heb ik allemaal dubbele dingen erin staan.
Hier KPN unbranded en ook nog geen update...quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Snap t dan! T-Mobile branded telefoons moeten nog maand wachten.
Zat ik ook naar te zoeken. Is nu rechtsbovenin de knop "uitvoer" gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Mandamo het volgende:
Kunnen jullie ook geen foto's meer delen? Als je een foto van een website wilde delen kon je hem eerst altijd ingedrukt houden en dan delen kiezen zodat je hem bijvoorbeeld via whatsapp kan sturen. Die hele optie staat er er nu niet meer bij..
Ik heb geen branded xe maar wel tmobile en ik heb em ook al. Duurt gewoon wat langer met de xe, ongeacht welke provider je hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Snap t dan! T-Mobile branded telefoons moeten nog maand wachten.
Of je koopt gewoon een anker batterij dan gaat ie 2 dagen mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef Femke3112 het volgende:
Hee iedereen,
ik ga morgen waarschijnlijk een Sensation XE halen en ik vraag me iets af over de batterijduur.
Ik weet dat die niet extreem lang is, maar ik heb gehoord van zo'n trucje dat je m uit moet zetten, 8 uur opladen, weer aan, 1 uur opladen, weer uit en dan weer 8 uur. Weet niet precies hoe het zat, maar zoiets was het in ieder geval.
Weet iemand of je dat moet doen meteen als je je telefoon aangeschaft hebt, of kan het ook later een keer? In de zin van: heeft dat trucje nog nut als je dat later een keer doet?
Anker en XE batterij zit dan weer niet zo heel veel verschil tussen, van normale Sensation naar Anker merk je meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een anker batterij dan gaat ie 2 dagen mee.
Zitten geen tijden aan verbonden, da's onzin. Gewoon ong. 3x leeg laten lopen en weer vol.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef Femke3112 het volgende:
Hee iedereen,
ik ga morgen waarschijnlijk een Sensation XE halen en ik vraag me iets af over de batterijduur.
Ik weet dat die niet extreem lang is, maar ik heb gehoord van zo'n trucje dat je m uit moet zetten, 8 uur opladen, weer aan, 1 uur opladen, weer uit en dan weer 8 uur. Weet niet precies hoe het zat, maar zoiets was het in ieder geval.
Weet iemand of je dat moet doen meteen als je je telefoon aangeschaft hebt, of kan het ook later een keer? In de zin van: heeft dat trucje nog nut als je dat later een keer doet?
Ik ga volgende week naar amerika, dan neem ik er gelijk een stel mee!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er nog iemand ankerbatterijen bestellen? ik doe graag meeamazon mag mij niet zo blijkbaar
Maar dat is toch ontzettend hip!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef Badeendt het volgende:
In welke RUU (sensation, ICS) zit ook de Nederlandse taal, want ik heb er nu 1 zonder. Alles in het engels
wtf is ruu?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef Badeendt het volgende:
In welke RUU (sensation, ICS) zit ook de Nederlandse taal, want ik heb er nu 1 zonder. Alles in het engels
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er nog iemand ankerbatterijen bestellen? ik doe graag meeamazon mag mij niet zo blijkbaar
Ik wil er ook wel eentje! Is zo'n aparte lader ook niet handig? Anders moet je 2 accus/batterijen opladen terwijl je maar 1 op kan laden in je telefoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar amerika, dan neem ik er gelijk een stel mee!
Maar de telefoon is toch ook gelijk de lader? Dus een nieuwe volle in je telefoon gooien kan wel, maar dan kan je die andere niet opladen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik laat hem leeglopen, stop de volle er in en de lege in de lader
tegen de tijd dat mn telefoon leeg is is die lader vol en kan ik weer wisselen
Gewoon een nieuw achterkantje!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef The6thgate het volgende:
Fuuuuu mijn sensation is op straat gevalenWas er zo enorm zuinig op, en nu na 1 onoplettend moment een paar butsen op 2 hoekjes. Kan daar echt zo boos om worden
Dat bedoelde ik dus, dan kan je inderdaad mooi afwisselen. Of die Anker is zo goed dat ie makkelijk van 's ochtends tot 's avonds mee kan, en dan elke nacht gewoon weer vol laden. Dat deed ik met deze ook, maar hij is steeds vaker tegen de avond al leeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
Ow wacht, ik heb er gelijk een anker lader bij gekocht :p ( was goedkoper ook nog dan 2 losse accu,s die lader +2accu,s)
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:09 schreef Doodloper het volgende:
Waar haal je die (kwalitatief goede, dus niet ineens dat je baggerbereik hebt) achterkantjes?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Zwart Beats Audio:
KLIK
(hier heb ik die van mij ook besteld, goedkoop en werkt perfect!)
Wit Beats Audio:
KLIK
Normale Sensation:
KLIK
Het voorste gedeelte is juist beschadigd, maar lijkt me dat dat niet zomaar te vervangen isquote:
Kun je een plaatje posten? Voor (bijna) alles id een oplossing!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Het voorste gedeelte is juist beschadigd, maar lijkt me dat dat niet zomaar te vervangen is
Ook op het scherm of alleen de behuizing?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef The6thgate het volgende:
Fuuuuu mijn sensation is op straat gevalenWas er zo enorm zuinig op, en nu na 1 onoplettend moment een paar butsen op 2 hoekjes. Kan daar echt zo boos om worden
Heb je een url voor me?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
Ow wacht, ik heb er gelijk een anker lader bij gekocht :p ( was goedkoper ook nog dan 2 losse accu,s die lader +2accu,s)
Vreemd, heb dit ook al keer geprobeert, lukte echter niet. Moest schijnbaar bij m'n provider zijn...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:56 schreef -Mo- het volgende:
Wat betreft backcovers; ik heb HTC gewoon een mailtje gestuurd dat die van mij kapot was, kreeg gewoon zonder vragen twee nieuwe opgestuurd (waarvan één per ongeluk, vermoed ik).
Puike service.
allemaal uit voorraad momenteelquote:
Ik dacht dat ik gek was, maar volgens mij doet die van mij dat ook, niet constant gelukkig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een probleem. Het toestel schakelt automatisch mn wifi uit en aan telkens. En dan bedoel ik echt dat dit constant door gaat. Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen?
Volgens mij staan er in dit topic genoeg linkjes naar Amazon etc om zo'n ding te bestellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Kan je ook gewoon makkelijk een Anker batterij in Europa kopen trouwens?
de engelse amazon ja, de duitse kosten ze te veelquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:26 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Volgens mij staan er in dit topic genoeg linkjes naar Amazon etc om zo'n ding te bestellen.
Laatst geopende ja, vond het in de vorige versie wel netter met alleen de icoontjes. Nu heb je van die gare schermen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
als je de home knop ingedrukt houdt, wat is dat voor scherm.. laatst geopende applicaties of wat er nog open staat ofzowat is dan t verschil met het ''venstertje naar beneden slepen'', daar staan ze ook bovenaan...
En die kun je dan naar rechts schuiven om ze af te sluiten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Laatst geopende ja, vond het in de vorige versie wel netter met alleen de icoontjes. Nu heb je van die gare schermen.
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:22 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En die kun je dan naar rechts schuiven om ze af te sluiten.
ze worden niet afgesloten, apps afsluiten is slechtquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:22 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En die kun je dan naar rechts schuiven om ze af te sluiten.
Gefeliciteerd, je zult een gelukkig mens zijn. Ik heb denk ik al wel een paar mensen behoed voor aanschaf van een HTC. Dat doet ook goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb mn Sensation verkocht en een 4s gekocht... Wat een opluchting.
Ik heb 3 androids gehad, maar dit werkt gewoon goed, soepel. Kan er niks aan doen maar t bevalt echt super. Alleen het kleine scherm is jammerquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:31 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zult een gelukkig mens zijn. Ik heb denk ik al wel een paar mensen behoed voor aanschaf van een HTC. Dat doet ook goed.
Ik snap het. Ik zal ook niet nog een keer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten (hoewel, dubbeltje??).quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb 3 androids gehad, maar dit werkt gewoon goed, soepel. Kan er niks aan doen maar t bevalt echt super. Alleen het kleine scherm is jammer
ben je depressief ofzo dat je altijd maar moet huilen? elk toestel heeft iets en sommigen kunnen er gewoon niet mee omgaan (zijn er ook heel wat vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef mrkrul het volgende:
Hij deed het maanden prima. Vervolgens ICS en na een paar dagen begon het gesodemieter. Ik kijk het een paar dagen aan en dan gaat hij weer naar de vodafone shop om op te sturen. Kunnen ze meteen het stof onder het scherm weghalen (goed ontwerp!!).....
Hoop dat HTC meeleestquote:Op zondag 8 april 2012 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
Wat een klaagtopic is het ondertussen geworden zeg!
Ja dat vroeg ik me ook al af....quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Miezziej het volgende:
Dom vraagje tussendoor hoor... Maar paar dagen geleden mijn sensation geupdate naar ICS. Nu kan ik mijn persoonlijk woordenboek niet meer vinden...
Ik wil een paar woorden eruit verwijderen die ik per ongeluk toegevoegd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |