Die zijn er nog wel, alleen moet je even met soort van bestandsbeheer even openen omdat het niet meer standaard media map is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Ladylicious het volgende:
Meeeeeh waar zijn mn foto's gebleven???
Daar begrijp ik dus echt de ballen vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zijn er nog wel, alleen moet je even met soort van bestandsbeheer even openen omdat het niet meer standaard media map is.
Zoals OI Bestandsbeheer.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef alors het volgende:
Ik kan niet meer vinden waar ik mijn persoonlijk woordenboek kan aanpassen? Het stond toch altijd bij instellingen en dan taal en toetsenbord? Kan het daar nu niet meer vinden...
Staat nog wel op SD, maar je moet er bij komen via verkenner (je kan ook via USB ze in de goede map zetten)quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:13 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt de ballen van
Haha ok dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Staat nog wel op SD, maar je moet er bij komen via verkenner (je kan ook via USB ze in de goede map zetten)
lolquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Ladylicious het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat die market nu Play Store heet..
Ik krijg alleen de foto´s die ik zelf heb ingesteld, wat gelinkt is door bv Facebook ontbreekt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
lol
Iemand trouwens ook last van missende fotos/avatars bij WhatsApp? Denk dat dit aan WhatsApp ligt, want bij contacten staan ze nog wel.
Snap t dan! T-Mobile branded telefoons moeten nog maand wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:22 schreef Deceit het volgende:
zucht, nog steeds geen update met me XE, t-mobile
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef dimmak het volgende:
Instagram is nu ook voor Android trouwens. (tip)
Vraag me eigenlijk af als je een andere Launcher zoals Apex Launcher(ICS only) installeert of hij ze dan ook nog mee neemt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom alle icoontjes op je blokkeringsscherm ook onderin de balk? Nu heb ik allemaal dubbele dingen erin staan.
Hier KPN unbranded en ook nog geen update...quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Snap t dan! T-Mobile branded telefoons moeten nog maand wachten.
Zat ik ook naar te zoeken. Is nu rechtsbovenin de knop "uitvoer" gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Mandamo het volgende:
Kunnen jullie ook geen foto's meer delen? Als je een foto van een website wilde delen kon je hem eerst altijd ingedrukt houden en dan delen kiezen zodat je hem bijvoorbeeld via whatsapp kan sturen. Die hele optie staat er er nu niet meer bij..
Ik heb geen branded xe maar wel tmobile en ik heb em ook al. Duurt gewoon wat langer met de xe, ongeacht welke provider je hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Snap t dan! T-Mobile branded telefoons moeten nog maand wachten.
Of je koopt gewoon een anker batterij dan gaat ie 2 dagen mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef Femke3112 het volgende:
Hee iedereen,
ik ga morgen waarschijnlijk een Sensation XE halen en ik vraag me iets af over de batterijduur.
Ik weet dat die niet extreem lang is, maar ik heb gehoord van zo'n trucje dat je m uit moet zetten, 8 uur opladen, weer aan, 1 uur opladen, weer uit en dan weer 8 uur. Weet niet precies hoe het zat, maar zoiets was het in ieder geval.
Weet iemand of je dat moet doen meteen als je je telefoon aangeschaft hebt, of kan het ook later een keer? In de zin van: heeft dat trucje nog nut als je dat later een keer doet?
Anker en XE batterij zit dan weer niet zo heel veel verschil tussen, van normale Sensation naar Anker merk je meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een anker batterij dan gaat ie 2 dagen mee.
Zitten geen tijden aan verbonden, da's onzin. Gewoon ong. 3x leeg laten lopen en weer vol.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef Femke3112 het volgende:
Hee iedereen,
ik ga morgen waarschijnlijk een Sensation XE halen en ik vraag me iets af over de batterijduur.
Ik weet dat die niet extreem lang is, maar ik heb gehoord van zo'n trucje dat je m uit moet zetten, 8 uur opladen, weer aan, 1 uur opladen, weer uit en dan weer 8 uur. Weet niet precies hoe het zat, maar zoiets was het in ieder geval.
Weet iemand of je dat moet doen meteen als je je telefoon aangeschaft hebt, of kan het ook later een keer? In de zin van: heeft dat trucje nog nut als je dat later een keer doet?
Ik ga volgende week naar amerika, dan neem ik er gelijk een stel mee!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er nog iemand ankerbatterijen bestellen? ik doe graag meeamazon mag mij niet zo blijkbaar
Maar dat is toch ontzettend hip!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef Badeendt het volgende:
In welke RUU (sensation, ICS) zit ook de Nederlandse taal, want ik heb er nu 1 zonder. Alles in het engels
wtf is ruu?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef Badeendt het volgende:
In welke RUU (sensation, ICS) zit ook de Nederlandse taal, want ik heb er nu 1 zonder. Alles in het engels
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er nog iemand ankerbatterijen bestellen? ik doe graag meeamazon mag mij niet zo blijkbaar
Ik wil er ook wel eentje! Is zo'n aparte lader ook niet handig? Anders moet je 2 accus/batterijen opladen terwijl je maar 1 op kan laden in je telefoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar amerika, dan neem ik er gelijk een stel mee!
Maar de telefoon is toch ook gelijk de lader? Dus een nieuwe volle in je telefoon gooien kan wel, maar dan kan je die andere niet opladen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik laat hem leeglopen, stop de volle er in en de lege in de lader
tegen de tijd dat mn telefoon leeg is is die lader vol en kan ik weer wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |