Je vergeet dat de bovenste 10-bit release een V2 is, die bewust meer bitrate heeft gekregen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en bij dat soort releases heeft het ook kwalitatief gezien nut...
[ afbeelding ]
Ebichuquote:
non-argument.. 10bit zou kleiner zijn? niet dus, het is nml niet 1 release, het zijn alle (episode) releases!quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je vergeet dat de bovenste 10-bit release een V2 is, die bewust meer bitrate heeft gekregen.
Die naaiactie van Frag_adder dan.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zag ik. Mooi dat het nét niet gelukt is.
Potver.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had het door, dus wou ik hem op het laatste moment kapen.
Geeft niet!!quote:
Hoezo nou non-argument. De fansub kiest zelf om deze V2 release groter te maken. De eerste versie is wel gewoon kleiner of dezelfde grootte.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
non-argument.. 10bit zou kleiner zijn? niet dus...
jammerlijke is dat van MN op die subbers site 9 v/d 10 eerste episodes de 10bit groter is... (ruwweg 20-40Mb per aflevering)quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo nou non-argument. De fansub kiest zelf om deze V2 release groter te maken. De eerste versie is wel gewoon kleiner of dezelfde grootte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Die met twee uitroeptekens is seizoen 2.quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Joomla 2.5.4 update is nu beschikbaar!!
* Blue_Panther_Ninja gaat K-on anime collectie downloaden
Whoa,ik weet niet waar ik moet zoeken,http://fanzub.com/?q=K-on+&cat=.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef .Cake. het volgende:
Klipnap, je hebt wel eeuwige bragging rights als je ze allemaal gekeken hebt. Plus, dan zijn we denk ik alleen met ons tweeën in de eliteclub!Nee, grapje, ik heb net 1, 2 en 8 gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry![]()
En Frag_Adder, gefeli!quote:''I hate when people suggest to only watch the first and last episode. It completely misses the whole point.''
Not really. If you know it's just getting repeated over and over, then the point is met. Besides, correct me if I'm wrong, but I'm pretty sure the arc in the book didn't force you to read 8 nearly identical chapters in a row.
That's almost like saying if you don't sit through the entire ten minutes of Yuki Nagato doing nothing but flip through her book in the episode "Someday in the Rain," without fastforwarding through it makes you miss the point of becoming extremely bored watching it.
Ha! Echte fans keken de eindeloze acht terwijl ze uitkwamen elke week wanhopig hopend dat er iets zou veranderen... iets dat niet de kleur van Mikeru's badpak was. En elke week weer die hoop verpletterd zien worden.quote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
Weet je wat, ik ga lekker toch alle Haruhi's kijken. Pas dan mag ik mezelf echt een fan noemen!
Dus met 1 ! is seizoen 1?Ik moet wel hele seizoen hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die met twee uitroeptekens is seizoen 2.
K-ON! is seizoen 1.quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dus met 1 ! is seizoen 1?Ik moet wel hele seizoen hebben.![]()
* Blue_Panther_Ninja gebruikt eindelijk zijn Hama headset na 15 maanden ongeopend
Quitter!quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik heb net 1, 2 en 8 gekeken
Sorry
Hij wist wel wat hij leuk vond en belangrijker, waarom. Elitair hou ik zelf niet zo van, maar goed.quote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat Chavez hier niet meer komt. Ik mocht hem wel. Elitair, goede smaak en goed in discussiëren.
Nah ja, ik vond dat hij wel op een terechte manier elitair was. Hij kon gewoon slecht tegen het ophemelen van slechte series, dat hij dus ook goed kon beargumenteren en hij wist het "I've watched naruto and bleach im such an otaku lololol XD" volk goed op zijn plaats te zetten.quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef .Cake. het volgende:
Hij wist wel wat hij leuk vond en belangrijker, waarom. Elitair hou ik zelf niet zo van, maar goed.
ik heb mezelf gespoiled door ongeduldig de manga te zappen (lees als naar de plaatjes kijken)quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef .Cake. het volgende:
Klipnap, je hebt wel eeuwige bragging rights als je ze allemaal gekeken hebt. Plus, dan zijn we denk ik alleen met ons tweeën in de eliteclub!Zodra ik aan seizoen 2 begin, doe ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer Haruhi == Meer beter!
Ik wil wel in 1 keer alle afleveringen hebben!quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
K-ON! is seizoen 1.
K-ON!! is seizoen 2.
Het is geen raketwetenschap.
You are lazy.quote:Op maandag 2 april 2012 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil wel in 1 keer alle afleveringen hebben!
Hihi supergarpig XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan?welke subgroep?quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vink ze allemaal aan en maak een nzb, doe niet zo moeilijk
Als je gewoon haal dat hokje aanklikt, dan selecteer je ze als het ware en krijgen ze een gelige kleur. Dan kun je vervolgens daaronder klikken op "Create NZB" o.i.d.quote:
Dat ligt aan de fansubbers, niet aan de techniek.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jammerlijke is dat van MN op die subbers site 9 v/d 10 eerste episodes de 10bit groter is... (ruwweg 20-40Mb per aflevering)
en dat zijn allemaal V1's
10bit wordt opgehemeld omdat het op papier beter is als 8bit.. helaas pakt dat in de praktijk nauwelijks zo uit... alleen dat wil men niet geloven...
maar in deze discussie gaan wij het nooit eens worden, gegarandeerd![]()
Chihiro,Elysium,Frostii??quote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je gewoon haal dat hokje aanklikt, dan selecteer je ze als het ware en krijgen ze een gelige kleur. Dan kun je vervolgens daaronder klikken op "Create NZB" o.i.d.
Fansubgroepen hangen af van je preferenties. Ik vind zelf Thora wel prettig. Soms vervelende typesetting, maar daar valt mee te leven.
Frostii is voor K-ON! wel goed te doen. Ze gebruiken de Bluray daar als bron.quote:
Dan ben je vast tevreden in de wetenschap dat Kyoani meer van de boeken had kunnen animeren in plaats van 7x precies hetzelfde. Al ben ik wel redelijk blij me de film.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zodra ik aan seizoen 2 begin, doe ik het ook
Meer Haruhi == Meer beter!
Haha je hebt mijn PM opgevolgdquote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
WAT?! Ik kom naar beneden.
Ik had het over Game of Trones en dat ik die wel met mijn ouders zou willen zien.
Mijn moeder: "Ik wil ook wel meer mangaseries met jullie zien! Die 5 Centimeters Per Second vond ik erg mooi.".
Mission succeeded.
Laat je ouders 5 Centimeters Per Seconds zien. Ik kan me niet voorstellen dat ze die niet mooi vinden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haha je hebt mijn PM opgevolgd
Zei mijn moeder maar zoiets. "Die Chuu-Bra is zo'n mooie serie, zullen we dat samen kijken?"
Gewoon downloaden,Kamen Rider Den-O is de hoofdrol speler!!quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1979319/
Ben benieuwd of hij hier in de bios komt.... Retorische vraag eigenlijk.
Mplayerquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon downloaden,Kamen Rider Den-O is de hoofdrol speler!!
Heb Frostii K-on 01 binnen,nu kijken of mediaspelrs willen werken!!![]()
Is dat voor LXDE??quote:Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mplayer
Met Smplayer als frontend
Kortom, gewoon Smplayer downloaden dus. Daar zit volgens mij al een mplayer standalone in.
Het maakt gebruik van QT, maar met zo min mogelijk dependencies. Werkt voor elke linux distributie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat voor LXDE??
* Blue_Panther_Ninja ius smplayer aan het instellen
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen of ik Rozen Maiden moet droppen... Wordt het beter na al het gedoe met de tomboy en heeft de serie een spectaculair einde ofzo? Ik vind er niets aan
Ja iedereen is er heel enthousiast over (een klasgenote heeft zelfs een ring van Rozen Maiden) maarja ik vind het eigenlijk niet veel voorstellen...quote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.
ik vond er niks aan
Potver,geen enkele media spelers wil werken.quote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het maakt gebruik van QT, maar met zo min mogelijk dependencies. Werkt voor elke linux distributie.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
WAT?! Ik kom naar beneden.
Ik had het over Game of Trones en dat ik die wel met mijn ouders zou willen zien.
Mijn moeder: "Ik wil ook wel meer mangaseries met jullie zien! Die 5 Centimeters Per Second vond ik erg mooi.".
Mission succeeded.
manga lees je,anime kijk je!!quote:Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
leer ze dan wel gelijk de juiste terminologie
ik vond em toen ik em keek een paar jaar terug juist wel erg aardigquote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.
ik vond er niks aan
Idd, ook in de anime ontkom je er niet aanquote:Op maandag 2 april 2012 22:22 schreef .Cake. het volgende:
Oké, heb nu alleen nog maar de OP gezien en ik moet zeggen...
ik heb toch al heel wat slecht Engrish voorbij zien komen maar dit slaat echt alles!
De irritante oh zo schattige Hina Ichigo en Suiseseki desu.quote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em toen ik em keek een paar jaar terug juist wel erg aardig
en een meidenserie, in welk opzicht?
Werkt waarschijnlijk wel, maar niet goed geconfigureerd. Compile anders mplayer2 van svnquote:Op maandag 2 april 2012 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Potver,geen enkele media spelers wil werken.
Tja, die wereld is zo nieuw voor ze.quote:Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
leer ze dan wel gelijk de juiste terminologie
poppen veel vrouwelijker kun je niet hebben en die helemaal aankleden enzoquote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em toen ik em keek een paar jaar terug juist wel erg aardig
en een meidenserie, in welk opzicht?
Zelf Vlc werkt nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Werkt waarschijnlijk wel, maar niet goed geconfigureerd. Compile anders mplayer2 van svn
tja... tis maar wat je vrouwelijk vind..quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
poppen veel vrouwelijker kun je niet hebben en die helemaal aankleden enzo
Zit je niet gewoon het verkeerde bestand te openen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zelf Vlc werkt niet![]()
ACX is oke??
die is toch keihard homo zeker ook al neukt die een pop hij ziet er niet hetero uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tja... tis maar wat je vrouwelijk vind..
ik doelde meer dat van poppen, dat maakt een serie niet direct een meidenserie imho...quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
die is toch keihard homo zeker ook al neukt die een pop hij ziet er niet hetero uit.
Ik gebruik geen verkeerde bestanden,KDE is fucked up.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon het verkeerde bestand te openen?![]()
Acx is goed voor Neon Genesis Evangelion. Over het algemeen zijn ze wel te doen.
windows 7 hier geen problemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik gebruik geen verkeerde bestanden,KDE is fucked up.![]()
Bedankt!!
Ik heb over een grafisch schil/DE, niet een hele OS!!quote:
is nu bezig met downen,gewoon 3.1 GiB in minder dan 10 minuten.quote:([Anime] ACX - Elfen Lied Complete) - [ACX] nzb
Lijkt me leuk!!quote:
GiTS: Stand Alone Complex BD rip Collection(seizoen 1+2en 6 movies)van 12.9 GiB en Mobile Suit Gundam 00 Seizoen 1 (1080P,Blu-Ray) van 22.1 GiB hebben het langer over gedaan!Via torrent(2/3 volledige dagen) nog wel!quote:Name Links Size Status
- Anime ACX - Elfen Lied Complete - ACX 3.1 GB Completed
Completed at 01:33:33 on Tuesday 03 April 2012
Download:
Downloaded in 9 minutes 1 second at an average of 5.9 MB/s
is dit het "kijk mij patsen met het internet van mijn ouders?" topic?quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!!
[..]
GiTS: Stand Alone Complex BD rip Collection(seizoen 1+2en 6 movies)van 12.9 GiB en Mobile Suit Gundam 00 Seizoen 1 (1080P,Blu-Ray) van 22.1 GiB hebben het langer over gedaan!Via torrent(2/3 volledige dagen) nog wel!
Ik heb het aangepast,bovendien was ik stom verbaasd over het snelheid via Usenet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dit het "kijk mij patsen met het internet van mijn ouders?" topic?
quote:1. Dragonball Z
2. Yu Gi Oh! / Yu Gi Oh! GX
3. Naruto
4. Shaman King
5. Azumanga Daioh
quote:1. One Piece
2. Naruto
3. Fullmetal Alchemist
4. Inuyasha
5. Final Fantasy Unlimited
quote:1.Rozen maiden
2.AIR
3.Higurashi no naku koro ni
4.Bleach
5.Naruto
quote:my anime top 5:
1: Naruto
2: Bleach
3: Gakuen Heaven
4: Princess Princess
5: DBZ
quote:1. Naruto Shippuuden (beter verhaal + art dan Naruto)
2. Naruto
3. Deathnote
4. D.Gray-Man
5. Bleach
quote:1.Naruto/Naruto Shippuuden
2.Star Driver (loop alleen een paar episodes achter D:
3.High School of The Dead
4.NANA
5.Yu-Gi-Oh
quote:1.Detective conan(geniaal)
2.Dragon ball(spannend!)
3.Inazuma Eleven(voetballuh)
4.naruto(humor...)
5.Gundam
Ben benieuwd naar die van andere mensen.
Elke lijst Naruto en DBZ.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, die lijsten die mensen maken op aniway.nl
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8378
Enkele pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tja, niet iedereen houdt van hetzelfde of heeft al zoveel gezien als sommige andere mensen. Laat ze toch lekker joh, als zij er gelukkig mee zijn. Jij hoeft ze niet tegen te komen op straat, dus wat voor kwaad kan het?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Enkele pareltjes:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Enkele pareltjes:
[..]
Die zitten misschien ook in een hele andere doelgroep. Ik denk dat veel mensen via dat soort series met anime in aanraking komen, en sommigen gaan dan verder kijken, en andere houden het daarbij. Niets mis mee.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Het is Aquarion Evol.quote:
wacht dan op z'n minst op een dual tuner versie met HDDquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is Aquarion Evol.![]()
Ik moet sowieso nieuwe Humax iRHD-5300C digitale TV ontvanger speler hebben.Voor mijn anime collectie straks!
Heb alle afleveringen van K-on gedownload,nu alles in orde zetten!!![]()
Hoeft niet,ik kijk toch weinig tv. Voor maar 135 is het een koopje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht dan op z'n minst op een dual tuner versie met HDD
geen idee... ik heb 200+ voor m'n 5050c betaald, maar die is dan wel dual tuner, en de opnames kunnen via ethernet naar pc worden gehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeft niet,ik kijk toch weinig tv. Voor maar 135 is het een koopje!
De 5300C ook(met LAN),bijna 3 weken te koop!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee... ik heb 200+ voor m'n 5050c betaald, maar die is dan wel dual tuner, en de opnames kunnen via ethernet naar pc worden gehaald
Otakuquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag heb ik uit de losse pols een presentatie over Evangelion gegeven op school.
Een 8 maar helaas. De docent zei dat ik een van de moeilijkste onderwerpen had uitgekozen.
FMA.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Enkele pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag heb ik uit de losse pols een presentatie over Evangelion gegeven op school.
Een 8 maar helaas. De docent zei dat ik een van de moeilijkste onderwerpen had uitgekozen.
Helaas was mijn 1e anime Tekkaman balde en SPC!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
FMA.Deathnote
NANA
Veel mensen die DBZ hebben gezien in het verleden, kregen interesse in anime. Ben al blij genoeg dat digimon/pokemon er niet in zit.
Tekkaman blade II ( teknoman is de US )quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Helaas was mijn 1e anime Tekkaman balde en SPC!
1 van de tofste anime!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Tekkaman blade II ( teknoman is de US )![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen otaku.quote:
quote:
Tja, die zijn wel te doen. Het gaat me meer om het ophemelen van Naruto. Dat mensen het kijken en goed vinden, lastig voor mij te begrijpen, maar oké. Dat mensen het op #1 zetten in hun lijst met beste anime ooit, dat doet me huilen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
FMA.Deathnote
NANA
Veel mensen die DBZ hebben gezien in het verleden, kregen interesse in anime. Ben al blij genoeg dat digimon/pokemon er niet in zit.
Ergens in Juni komt de visual novel van Robotic;Notes en ergens in November schijnt de anime te komen.quote:
Potver,door jou download ik nu de 1e 12 aflevering van Stein's Gate!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ergens in Juni komt de visual novel van Robotic;Notes en ergens in November schijnt de anime te komen.
Zowel de anime als visual novel zijn van dezelfde makers als Steins;Gate
Koester ze maar, want het is een hele goede serie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Potver,door jou download ik nu de 1e 12 aflevering van Stein's Gate!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koester ze maar, want het is een hele goede serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel Ziggo Ai1+
Completed Download map verhuizen van Downloads/complete naar Videos/complete directory,heb ik in 1x alle video bestanden in hetzelfde map.
[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-04-2012 19:59:02 ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]Je kunt ook filters instellen. Dat bijvoorbeeld een file met de naam *K-ON* automatisch in de goede map komt. Of alle bestanden met een .mkv extensie etc. etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Completed Download map verhuizen van Downloads/complete naar Videos/complete,heb ik in 1x alle video bestanden in hetzelfde map.![]()
![]()
90% van de video bestanden zijn MKV.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ook filters instellen. Dat bijvoorbeeld een file met de naam *K-ON* automatisch in de goede map komt. Of alle bestanden met een .mkv extensie etc. etc.
Een serie met zo'n goed geschreven verhaal als Steins;Gate is altijd welkom, welk genre dan ookquote:
Sja, niet iedereen heeft meer gezien dan shounen en persoonlijk vind ik Naruto wel een van de betere shounenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben geen otaku.
[..]
[..]
Tja, die zijn wel te doen. Het gaat me meer om het ophemelen van Naruto. Dat mensen het kijken en goed vinden, lastig voor mij te begrijpen, maar oké. Dat mensen het op #1 zetten in hun lijst met beste anime ooit, dat doet me huilen.
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een serie met zo'n goed geschreven verhaal als Steins;Gate is altijd welkom, welk genre dan ook
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een serie met zo'n goed geschreven verhaal als Steins;Gate is altijd welkom, welk genre dan ook
Maar goed, jij zou het denk ik nooit op #1 zetten in je animelijst. Ik snap niet dat mensen niet verder dan hun horizon willen kijkenquote:Sja, niet iedereen heeft meer gezien dan shounen en persoonlijk vind ik Naruto wel een van de betere shounen
Hama HS-35 had ik eind Maart vorige jaar besteld bij Alternate,heb het pas gisteren voor het eerst gebruikt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef redboyke het volgende:
ik heb een logitech G930 gekocht voor te gamen en porno in surround stilte te horen
(vooral eigenlijk dat 2de zodat je niet hoort dat iemand je aan het roepen is)
en ik had een headset nodig voor af en toe te skypen dus 2 vliegen in 1 klap
ik wou een draadloze omdat ik vroeger nogal dikwijls headsets kapot heb gemaakt door gewoon recht te staan en weg te stappen en dan vergat ik soms dat ik die aan had.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hama HS-35 had ik eind Maart vorige jaar besteld bij Alternate,heb het pas gisteren voor het eerst gebruikt.![]()
WTF,ik 3 dezelfde nzb bestanden die bezig zijn.:')
Die 4,50 per maand is nou niet echt de moeite. Hoezo meer downloaden dan nodig is? SABnzbd+ download de reparatiebestanden alleen als het bestand corrupt blijkt te zijn, wat dus tegenwoordig haast niet meer voorkomt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik wou een draadloze omdat ik vroeger nogal dikwijls headsets kapot heb gemaakt door gewoon recht te staan en weg te stappen en dan vergat ik soms dat ik die aan had.
reden dat ik niet van usenet download is omdat FTD weg is en omdat je altijd meer moet downloaden dan nodig en ook omdat usenet niet gratis is en ik dan account moet huren
vind dat toch veel geld hoor 4.50 voor iets dat je dan gratis kunt downloaden ergens anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die 4,50 per maand is nou niet echt de moeite. Hoezo meer downloaden dan nodig is? SABnzbd+ download de reparatiebestanden alleen als het bestand corrupt blijkt te zijn, wat dus tegenwoordig haast niet meer voorkomt.
http://lightningusenet.com/
Dat is ongeveer ¤1 per week.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind dat toch veel geld hoor 4.50 voor iets dat je dan gratis kunt downloaden ergens anders.
ja maar dan ben je eigenlijk alleen maar aan het betalen voor de snelheid daar geef ik je wel gelijk in. voor de rest is torrent ook gemakkelijk en gratis. als het echt op usenet zou staan en niet op torrent dan zou ik het mss wel effe een account kopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ongeveer ¤1 per week.
Weet je wat het kost om al die content überhaupt te kopen? Daarnaast is het de prijs meer dan waard door het comfort, de snelheid en het gebruiksgemak.
Daar komt denk ik nog heel wat bij, zijn weinig series zo op 't eerste gezicht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Qunix het volgende:
Het lente seizoen moet nog beginnen, maar hier is al een begin van het volgende seizoen:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat komt omdat ik meer dan dat heb gezien. Als je het me op m'n 16e had gevraagd had het nog best in de top 5 kunnen staanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Maar goed, jij zou het denk ik nooit op #1 zetten in je animelijst. Ik snap niet dat mensen niet verder dan hun horizon willen kijken
Potver ,krijgt steeds hetzelfde melding met migp,misschien moet ik donderdag opnieuw nzb bestand downloaden:(quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die 4,50 per maand is nou niet echt de moeite. Hoezo meer downloaden dan nodig is? SABnzbd+ download de reparatiebestanden alleen als het bestand corrupt blijkt te zijn, wat dus tegenwoordig haast niet meer voorkomt.
die zou toch niet alles opnieuw downloaden maar gewoon de par bestanden en vervolgens nog eens te checken of dat alles compleet is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Potver ,krijgt steeds hetzelfde melding met migp,misschien moet ik donderdag opnieuw nzb bestand downloaden:(
post met plaatje
Kan niet wachten tot dit Paasweekend, super marathon met gamen en anime kijken(60 uur lang).![]()
ik heb de spark-720-migp.nzb bestand ,maar heb het complete download bestand wel verwijderd!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef redboyke het volgende:
[..]
die zou toch niet alles opnieuw downloaden maar gewoon de par bestanden en vervolgens nog eens te checken of dat alles compleet is.
Sakamotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef Qunix het volgende:
Nichijou blijft geweldig. Zelfs na 2x de hele serie kijken
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Key. het volgende:
Vandaag even Highschool of the Dead in 1 dag gekeken, leuke serie
Nu de OVA nog.
Is het al duidelijk of er een tweede seizoen komt?
SPOILER: De hele sceneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee,check wel de manga!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Key. het volgende:
Vandaag even Highschool of the Dead in 1 dag gekeken, leuke serie
Nu de OVA nog.
Is het al duidelijk of er een tweede seizoen komt?
Dankzij,K-on,Stein's Gate en Saint Seiya Omega(en een beetje mission impossible 4)quote:Size: 38.5 G | This month: 38.5 G | This week: 38.5 G | Today: 36.7 G
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:18 schreef Bakakame het volgende:
Begon leuk, strandde alleen in de fanservice.. Bullettime boobs!
[ afbeelding ]HotD was wel lachen.SPOILER: De hele sceneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het verhaal gaat niet verder, er komt niets meer. (anime)
beetje jammer dat zij dood zijn en je minimaal 7 euro moet neer tellen, neem daarnaast dat het nauwelijks makkelijker is als wat torrents...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://just4today.net/quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat zij dood zijn en je minimaal 7 euro moet neer tellen, neem daarnaast dat het nauwelijks makkelijker is als wat torrents...
ik doe het wel gratis...
even totaal offtopic: ik heb vandaag nou al 4x op de binnenkant van m'n lip gebeten, telkens op dezeflde plek![]()
kunnen ze niet eff een seizoen pauze houden ofzo... zo kan ik niet blijven volgen op ten duurquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Qunix het volgende:
Het lente seizoen moet nog beginnen, maar hier is al een begin van het volgende seizoen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:35 schreef .Cake. het volgende:
Yuno is fucking eng man!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit de laatse Mirai Nikki was, bleek niet zo te zijn
Met kattenoortjes is ze wel liefquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
K-On!![]()
De schattigheid![]()
Mio en Mugi![]()
Alleen die nyan is saai, die wil alleen maar oefenen ipv theedrinken.
en wanneer kijk je alles?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
(ACX fansub)Kyoushoku Soukou Guyver 2005 1-13 downloaden,de rest donderdag!
Even mezelf quotequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kan niet wachten tot dit Paasweekend, super marathon: met gamen en anime kijken(60 uur lang).![]()
Azusa is wel het brave stuudje ja, maar ook wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
K-On!![]()
De schattigheid![]()
Mio en Mugi![]()
Alleen die nyan is saai, die wil alleen maar oefenen ipv theedrinken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Azusa is wel het brave stuudje ja, maar ook wel leuk hoor.
Net Inu x Boku SS afgekeken, leuk! Voor mij dé verrassing van het vorige seizoen, voornamelijk omdat ik vooraf het verhaal echt niks vond en dus eigenlijk de serie al afgeschreven had. Toch gekeken, bleek leuk te zijn!
Maar zoals altijd, haal nooit de dingen uit de context:
[ afbeelding ]
Nu heb ik eindelijk alle series van vorige seizoen afgerond muv Mirai Nikki.
Altijd inclusief pauzes(al sinds 2 Januari 2005).quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ga je niet vol houden(of houd je al rekening met pauzes e.d>?
Wat is dat voor chemische zooiquote:
Ikkitousen Dragon Destiny bevat volgens hen adult contentquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.animecorpx.com/,kom ik net achter.
Gunslinger Girl op de achtergrondquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.animecorpx.com/,kom ik net achter.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gunslinger Girl op de achtergrond
Die OP is trouwens echt heel mooi.
Het is een ecchi(softcore adult) serie,geen hentai(harcore adult)!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Ikkitousen Dragon Destiny bevat volgens hen adult content
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is een ecchi(softcore adult) serie,geen hentai(harcore adult)!!
daar verschillen we dan van mening over..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is een ecchi(softcore adult) serie,geen hentai(harcore adult)!!
Kraak het nou niet af op één aflevering!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
daar verschillen we dan van mening over..(ecchi vind ik echt geen adult materiaal)
zo, halverwege Ah! My Goddess: Chichaitte Koto wa Benri da ne
en van XXXHOLiC de eerste episode gezien, geen idee wat ik er van moet vinden :S
En hoewel ik net zeg dat je een serie niet moet afkraken op één aflevering moet ik eerlijk zeggen dat ik niet echt heel erg onder de indruk was van de eerste van Zetman. Er is potentie, maar tot nu toe vond ik het niet heel erg speciaal.quote:
waar doe ik dat dan? ik zeg alleen dat ik nog niet weet wat ik ervan moet vinden, meestal heb ik wel een ideequote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kraak het nou niet af op één aflevering!
Ah okay, my bad. My fanboyism kicked in.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
waar doe ik dat dan? ik zeg alleen dat ik nog niet weet wat ik ervan moet vinden, meestal heb ik wel een idee
Ah, je hebt Il Teatrino gezien! Mooi. De meesten laten zich afschrikken door de andere art-stijl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gunslinger Girl op de achtergrond
Die OP is trouwens echt heel mooi.
Ik heb Gunslinger Girl nooit gezien. Ik ken alleen de OPquote:Op woensdag 4 april 2012 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, je hebt Il Teatrino gezien! Mooi. De meesten laten zich afschrikken door de andere art-stijl.
Al is m.i. The Light Before we Land van The Delgados van de eerste serie mooier.
IJsbeer Café. Café gerund door een IJsbeer.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
IJsbeer Café. Café gerund door een IJsbeer.
Black Lagoon: Me Gusta.
IJbeer Café, een café gerund door een IJsbeer. Dat is het onderwerp van de serie. Eerlijk waar, meer weten wij er ook niet van.quote:
Slachtpartijen zijn altijd goedquote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef .Cake. het volgende:
En hoewel ik net zeg dat je een serie niet moet afkraken op één aflevering moet ik eerlijk zeggen dat ik niet echt heel erg onder de indruk was van de eerste van Zetman. Er is potentie, maar tot nu toe vond ik het niet heel erg speciaal.
Married......with Children word 25quote:
Heb je de boeken ook gelezen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef Frag_adder het volgende:
the hunger games gezien (niet anime maar naar aanleiding van battle royale) compleet andere insteek en een briljante film imoecht een aanrader!
Jazeker,dat kan helemaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand een programma (via PM) waarmee je avi bestanden kunt omzetten naar mp4? Ik wil op vakantie mijn anime mee
Heb jij het programma en weet je of het werkt?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jazeker,dat kan helemaal.![]()
Details wat het is/kan
nee maari k moet zeggen na de 1e film ben ik bang dat het vervolg niet mijn soort boek gaat zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je de boeken ook gelezen?geniaal zijn die!
2 en 3 zijn niet perse slechter dan 1, alleen anders.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee maari k moet zeggen na de 1e film ben ik bang dat het vervolg niet mijn soort boek gaat zijnik vrees dat het 1e het beste is!
hmmm over een half jaartje als de film wat minder vers in mn geheugen zit zal ik 1 eens lezen, daarna kijk ik wel verder ;Dquote:Op woensdag 4 april 2012 17:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
2 en 3 zijn niet perse slechter dan 1, alleen anders.
Waar gaat het over??quote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik nou de enige die Buta bekeken heeft? Of de enige die het tof vond!?
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb jij het programma en weet je of het werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net geinstalleerd,ik test het pas morgen!!![]()
Earworm song.![]()
Darling Darling Please.![]()
Apple zuigt hard!!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Xilisoft video-converter ftw
tis geen applequote:
Ik heb een paar hoofdstukken van de manga gelezen en herinner mij er helemaal niets van... het zal dus wel tijdverspilling zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef Qunix het volgende:
Naruto SD - Rock Lee no Seishun Full-Power Ninden is een nay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bleach #487:bleach ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom terug manquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef De_Ilias het volgende:
7 Naruto en one piece eps slikken![]()
Btw: Hallo allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:05 schreef .Cake. het volgende:
Wow, heb vandaag (ongepland) allebei de seizoenen van Black Lagoon erdoorheen geknald! Nou ja, 1,5 maar toch. Supervet! Vooral Second Barrage was leuk! Kreeg beetje Cowboy Bebop vibes, maar dan modern day pirateblood trail is erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Wow, heb vandaag (ongepland) allebei de seizoenen van Black Lagoon erdoorheen geknald! Nou ja, 1,5 maar toch. Supervet! Vooral Second Barrage was leuk! Kreeg beetje Cowboy Bebop vibes, maar dan modern day pirateMoet je de Roberta arc lezen,pure seinen actie gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!![]()
* Blue_Panther_Ninja is even Stein's Gate,Basquash en Gyuver aan het binnentrekken voor het slapen gaan
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-04-2012 03:26:58 ]
Wow, heb vandaag (ongepland) allebei de seizoenen van Black Lagoon erdoorheen geknald! Nou ja, 1,5 maar toch. Supervet! Vooral Second Barrage was leuk! Kreeg beetje Cowboy Bebop vibes, maar dan modern day pirateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Clichés much??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* morgens
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
Manisch much??quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Clichés much??
* morgens
In doctor Evil stem:"I don't know".quote:
Wat ik bedoel is dat je niet overal een smiley achter hoeft te zetten. Het maakt het geheel nogal hysterisch om te lezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In doctor Evil stem:"I don't know".
Dragonaut in de middag binnenhalen!!![]()
Vandaag exact 25 jaar kwam de 1e aflevering van Married...With Children(toen ik 3 maanden oud was).![]()
![]()
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Elkezin
een
nieuwe
smily
![]()
Is nog altijd beter dan om het woord een smily te misbruiken of smily's te misbruiken als leestekens in lappen tekst.
Net alsof het Oversight is.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Elkezin
een
nieuwe
smily
![]()
Is nog altijd beter dan om het woord een smily te misbruiken of smily's te misbruiken als leestekens in lappen tekst.
Is het ook te volgen als je het nooit eerder gezien hebt?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
De nieuwe Lupin ziet er ook geil uit trouwens. Leuk apart stijltje.
Is goed hoor!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je niet overal een smiley achter hoeft te zetten. Het maakt het geheel nogal hysterisch om te lezen.
Geen idee, maar ik neem aan van wel. Ik heb het alleen even snel doorgenomen om de kwaliteit te checken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het ook te volgen als je het nooit eerder gezien hebt?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Klipnap het volgende:
Ik kon mij deze toetsweek niet goed concentreren door de overdaad aan anime.Ik kan me het begin van het nieuwe animeseizoen niet goed concenteren door de overdaad aan tentamensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef .Cake. het volgende:
Net Roberta's Bloodtrail afgekeken,![]()
Meesterlijke serie!
heeft hij wel de anime folder ingesteld?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef redboyke het volgende:
die mal updater werkt al nietmeer. als ik next klik zegt die:
[ afbeelding ]
heeft gisteren wel gewerkt maar vandaag dus nietmeer heb al wat zitten prutsen enzo maar niks.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft hij wel de anime folder ingesteld?
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik kan me het begin van het nieuwe animeseizoen niet goed concenteren door de overdaad aan tentamensgewoon niets downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
een erg door elkaar heen lopende benaming, geen idee of dat kwaad kan...quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
heeft gisteren wel gewerkt maar vandaag dus nietmeer heb al wat zitten prutsen enzo maar niks.
[ afbeelding ]
bij settings en dan mal update kan je kiezen voor smart update dat die update iedere keer als je iets nieuws opzet en dat doet die ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
een erg door elkaar heen lopende benaming, geen idee of dat kwaad kan...
daarnaast herkent hij voor one piece niet de anime folder... (dan was het lichtgrijze balkje donkerder blauw, zie ook de Legend..
Heb je de bestandsnamen aangepast sinds je je animebestanden gedownload hebt? Misschien dat hij ze onder de eerdere naam kende en nu niet meer kan vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
bij settings en dan mal update kan je kiezen voor smart update dat die update iedere keer als je iets nieuws opzet en dat doet die ook niet.
voor robin:
http://boobstagram.fr/archive
ben toevallig naruto OST aan het luisteren en het valt me op dat ik van one piece eigenlijk geen "liedjes"geluidjes ken
nee ik ben er niks aan veranderd toen het gewoon nog werkte en vandaag had ik gewoon nexxt geklikt en werkte het nietmeer. het enige verschil met gisteren is dat ik pc heb herstartquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je de bestandsnamen aangepast sinds je je animebestanden gedownload hebt? Misschien dat hij ze onder de eerdere naam kende en nu niet meer kan vinden
Geen idee hoe hij 't precies opzoekt, ik roep ook maar wat
In MALU kun je linksboven op die grote M klikken, dan ga je naar Settings en daarin ga je naar "PlayNext & Folders"quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee ik ben er niks aan veranderd toen het gewoon nog werkte en vandaag had ik gewoon nexxt geklikt en werkte het nietmeer. het enige verschil met gisteren is dat ik pc heb herstart
thx het werkt nu.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
In MALU kun je linksboven op die grote M klikken, dan ga je naar Settings en daarin ga je naar "PlayNext & Folders"
Daarin zie je linksboven een groot wit veld staan, daar links van zit 'n knopje met 'n map met groene pijl omlaag. Daar klik je op om de map in te stellen waarin je wil dat hij de anime opzoekt. (C:\Downloads in mijn geval)
Verder heb ik rechtsonder alledrie de opties aangevinkt, dat zijn dus "Automatically set the folder after PlayNext finds an ep.," "Update the folder only if old one doesn"t exist," en "Skip Root Folders".
Daarboven heb ik 'm ingesteld op "Full Scan" en linksonder heb ik bij PlayNext Player "Use system default" en "Don't play raw releases" aangevinkt.
Hopelijk kun je wat met deze instellingen
Nou, je hoeft hem niet te kijken hoor, wantquote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
thx het werkt nu.
ben naruto aan het downloaden want donderdag naruto dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, je hoeft hem niet te kijken hoor, wantFiller gekte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nou, je hoeft hem niet te kijken hoor, wantis toch altijd zo in anime 1.30min opening, 5min herhaling, 7min new content 3min flashbacks 1.30 end theme 30sec spoiler nieuwe episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is bij one piece ook zo.
doet me denken aan die tekenfilms van suske en wiske waar de intro langer duurde dan de tekenfilm zelf.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 19:48:01 ]
De laatste tijd was 't bij Naruto een stuk beter, er was zelfs plot development!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch altijd zo in anime 1.30min opening, 5min herhaling, 7min new content 3min flashbacks 1.30 end theme 30sec spoiler nieuwe episode.
is bij one piece ook zo.
doet me denken aan die tekenfilms van suske en wiske waar de intro langer duurde dan de tekenfilm zelf.
One Piece heeft al lang geen outro meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch altijd zo in anime 1.30min opening, 5min herhaling, 7min new content 3min flashbacks 1.30 end theme 30sec spoiler nieuwe episode.
is bij one piece ook zo.
ik zit nu toevallig 355 te kijken en je hebt gelijk zit er niet in. dat vind ik altijd wel spijtig want bij naruto komen er daar een paar goeie liedjes in maar als het kutliedjes zijn zet ik wel direct nieuwe episode op.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Piece heeft al lang geen outro meer.
Valt bij Naruto wel mee hoor. Het is gewoon zo dat dit volledig bestaat uit flashbacks, informatie die al jaren oud is. Gewoon niet nodig en saai.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
is bij one piece ook zo.
Ja, ik vond m ook niet zo leuk als de eerste serie. Medaka box valt ook vies tegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Qunix het volgende:
Kore wa Zombie Desu ka - Of the Dead vind ik matig.
Nou ja, het ziet er niet slecht uit ofzo en de eerste serie was retegrappig. Het is alleen zo dat dit gewoon een 1-op-1 kloon is en dus niet dezelfde impact heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
De Gainax anime valt dus blijkbaar tegen. Ik hoopte dat ze genoeg hadden verdiend aan de Evangelion-franchise om het te investeren in iets moois..
Dank je, van hetzelfde, en een goede leuke mooie reis toegewenst.quote:
AHH STREAMEN NEE AUWquote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef Klipnap het volgende:
Net Haruhi en K-ON afgerond.
http://www.animeavenue.net/shirokuma-cafe-episode-1/
Voor de liefhebbers.
Gister gezien, ik heb de trailer niet eens af kunnen kijken. Highschool of the Dead is er niks bijquote:
Typisch Japan hoor!quote:
[..]
Nou, je hoeft hem niet te kijken hoor, wantdie van vandaag was wel saai ja pfff. het ging net terug de goeie kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stop maar gelijk met downloaden, zo boeiend issie niet..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Typisch Japan hoor!![]()
* Blue_Panther_Ninja is Mission Impossible 4 aan het downloaden,dankzij robin.Over 20 minuten heb het binnen!!
Ik heb het al gezien in de bioscoop(4 januari,gingen we ook dim-sumen als verjaardag kado)!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
stop maar gelijk met downloaden, zo boeiend issie niet..
hoeezo lastig? batches ftwquote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Potver,anime series(hele seizoenen) in 1x binnenhalen is wat lastig.
alle downloads in 1 dir? dat zou je in moeten kunnen stellen..quote:Op donderdag 5 april 2012 23:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Okay dat ook,maar alles in 1 directory vind altijd onoverzichtelijk!!
Ik bedoelde:alle aflevering per serie in 1 directory/folder is altijd handig!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
alle downloads in 1 dir? dat zou je in moeten kunnen stellen..
De Clannadfilm zuigt heel hard. De animatie is kut, het "acteerwerk" is niet serieus te nemen en het wordt veel minder goed gebracht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand de Clannadfilm gezien? Was die goed?
Als ik terugkom ga ik alle series eens langslopen: vooral het IJsberencafe.
Binnenkort komen ze met Berserk OAVs/filmsquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Net berserk gekeken, waarom hebben ze maar van 1/4e van de manga een anime gemaaktFucking open dat einde.
Installeer CCCP en gebruik MPCCquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potverdomme,kan wel geluid horen met VLC maar,er komt geen beeld bij afspelen!En het zijn HD MKV bestanden,bij andere spelers is het juist andersom of soms niet/wel.![]()
* Blue_Panther_Ninja moet KDE herinstalleren,maar het lukt niet
pff, heb jij KDE nodig dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potverdomme,kan wel geluid horen met VLC maar,er komt geen beeld bij afspelen!En het zijn HD MKV bestanden,bij andere spelers is het juist andersom of soms niet/wel.![]()
regio 1 kan iedereen tegenwoordig toch wel afspelen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:16 schreef redboyke het volgende:
weet jij een oplossing mschol voor de film?
Ojaa! Ik ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:05 schreef Frag_adder het volgende:
omdat ik hier niet zo goed kant erug lezen: hoe staat het eigenlijk met Robin en zijn chick?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bij licentie anime+manga is het dit geval!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*MorguhHoe bedoel je? Als ik een dvd koop kan ik 'm toch onbeperkt afspelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bij licentie anime+manga is het dit geval!![]()
Oh, dit weekend is Pasen dus waarschijnlijk komt het er deze week niet echt van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:05 schreef Frag_adder het volgende:
omdat ik hier niet zo goed kant erug lezen: hoe staat het eigenlijk met Robin en zijn chick?
Mplayer speelt echt alles af. Zo niet, dan doe je zelf iets fout.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |