quote:
Het is Aquarion Evol.quote:
wacht dan op z'n minst op een dual tuner versie met HDDquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is Aquarion Evol.![]()
Ik moet sowieso nieuwe Humax iRHD-5300C digitale TV ontvanger speler hebben.Voor mijn anime collectie straks!
Heb alle afleveringen van K-on gedownload,nu alles in orde zetten!!![]()
Hoeft niet,ik kijk toch weinig tv. Voor maar 135 is het een koopje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht dan op z'n minst op een dual tuner versie met HDD
geen idee... ik heb 200+ voor m'n 5050c betaald, maar die is dan wel dual tuner, en de opnames kunnen via ethernet naar pc worden gehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeft niet,ik kijk toch weinig tv. Voor maar 135 is het een koopje!
De 5300C ook(met LAN),bijna 3 weken te koop!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee... ik heb 200+ voor m'n 5050c betaald, maar die is dan wel dual tuner, en de opnames kunnen via ethernet naar pc worden gehaald
Otakuquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag heb ik uit de losse pols een presentatie over Evangelion gegeven op school.
Een 8 maar helaas. De docent zei dat ik een van de moeilijkste onderwerpen had uitgekozen.
FMA.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, die lijsten die mensen maken op aniway.nl
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8378
Enkele pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag heb ik uit de losse pols een presentatie over Evangelion gegeven op school.
Een 8 maar helaas. De docent zei dat ik een van de moeilijkste onderwerpen had uitgekozen.
Helaas was mijn 1e anime Tekkaman balde en SPC!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
FMA.Deathnote
NANA
Veel mensen die DBZ hebben gezien in het verleden, kregen interesse in anime. Ben al blij genoeg dat digimon/pokemon er niet in zit.
Tekkaman blade II ( teknoman is de US )quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Helaas was mijn 1e anime Tekkaman balde en SPC!
1 van de tofste anime!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Tekkaman blade II ( teknoman is de US )![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen otaku.quote:
quote:
Tja, die zijn wel te doen. Het gaat me meer om het ophemelen van Naruto. Dat mensen het kijken en goed vinden, lastig voor mij te begrijpen, maar ok. Dat mensen het op #1 zetten in hun lijst met beste anime ooit, dat doet me huilen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
FMA.Deathnote
NANA
Veel mensen die DBZ hebben gezien in het verleden, kregen interesse in anime. Ben al blij genoeg dat digimon/pokemon er niet in zit.
Ergens in Juni komt de visual novel van Robotic;Notes en ergens in November schijnt de anime te komen.quote:
Potver,door jou download ik nu de 1e 12 aflevering van Stein's Gate!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ergens in Juni komt de visual novel van Robotic;Notes en ergens in November schijnt de anime te komen.
Zowel de anime als visual novel zijn van dezelfde makers als Steins;Gate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |