Waar gaat het over??quote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik nou de enige die Buta bekeken heeft? Of de enige die het tof vond!?
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb jij het programma en weet je of het werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net geinstalleerd,ik test het pas morgen!!![]()
Earworm song.![]()
Darling Darling Please.![]()
Apple zuigt hard!!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Xilisoft video-converter ftw
tis geen applequote:
Ik heb een paar hoofdstukken van de manga gelezen en herinner mij er helemaal niets van... het zal dus wel tijdverspilling zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef Qunix het volgende:
Naruto SD - Rock Lee no Seishun Full-Power Ninden is een nay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bleach #487:bleach ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom terug manquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef De_Ilias het volgende:
7 Naruto en one piece eps slikken![]()
Btw: Hallo allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:05 schreef .Cake. het volgende:
Wow, heb vandaag (ongepland) allebei de seizoenen van Black Lagoon erdoorheen geknald! Nou ja, 1,5 maar toch. Supervet! Vooral Second Barrage was leuk! Kreeg beetje Cowboy Bebop vibes, maar dan modern day pirateblood trail is erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Wow, heb vandaag (ongepland) allebei de seizoenen van Black Lagoon erdoorheen geknald! Nou ja, 1,5 maar toch. Supervet! Vooral Second Barrage was leuk! Kreeg beetje Cowboy Bebop vibes, maar dan modern day pirateMoet je de Roberta arc lezen,pure seinen actie gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!![]()
* Blue_Panther_Ninja is even Stein's Gate,Basquash en Gyuver aan het binnentrekken voor het slapen gaan
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 05-04-2012 03:26:58 ]
Wow, heb vandaag (ongepland) allebei de seizoenen van Black Lagoon erdoorheen geknald! Nou ja, 1,5 maar toch. Supervet! Vooral Second Barrage was leuk! Kreeg beetje Cowboy Bebop vibes, maar dan modern day pirateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Roberta's Bloodtrail maar kijken dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Clichés much??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* morgens
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Manisch much??quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Clichés much??
* morgens
In doctor Evil stem:"I don't know".quote:
Wat ik bedoel is dat je niet overal een smiley achter hoeft te zetten. Het maakt het geheel nogal hysterisch om te lezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In doctor Evil stem:"I don't know".
Dragonaut in de middag binnenhalen!!![]()
Vandaag exact 25 jaar kwam de 1e aflevering van Married...With Children(toen ik 3 maanden oud was).![]()
![]()
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Elkezin
een
nieuwe
smily
![]()
Is nog altijd beter dan om het woord een smily te misbruiken of smily's te misbruiken als leestekens in lappen tekst.
Net alsof het Oversight is.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Elkezin
een
nieuwe
smily
![]()
Is nog altijd beter dan om het woord een smily te misbruiken of smily's te misbruiken als leestekens in lappen tekst.
Is het ook te volgen als je het nooit eerder gezien hebt?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
De nieuwe Lupin ziet er ook geil uit trouwens. Leuk apart stijltje.
Is goed hoor!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je niet overal een smiley achter hoeft te zetten. Het maakt het geheel nogal hysterisch om te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar ik neem aan van wel. Ik heb het alleen even snel doorgenomen om de kwaliteit te checken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het ook te volgen als je het nooit eerder gezien hebt?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Klipnap het volgende:
Ik kon mij deze toetsweek niet goed concentreren door de overdaad aan anime.Ik kan me het begin van het nieuwe animeseizoen niet goed concenteren door de overdaad aan tentamensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef .Cake. het volgende:
Net Roberta's Bloodtrail afgekeken,![]()
Meesterlijke serie!
heeft hij wel de anime folder ingesteld?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef redboyke het volgende:
die mal updater werkt al nietmeer. als ik next klik zegt die:
[ afbeelding ]
heeft gisteren wel gewerkt maar vandaag dus nietmeer heb al wat zitten prutsen enzo maar niks.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft hij wel de anime folder ingesteld?
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik kan me het begin van het nieuwe animeseizoen niet goed concenteren door de overdaad aan tentamensgewoon niets downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
een erg door elkaar heen lopende benaming, geen idee of dat kwaad kan...quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
heeft gisteren wel gewerkt maar vandaag dus nietmeer heb al wat zitten prutsen enzo maar niks.
[ afbeelding ]
bij settings en dan mal update kan je kiezen voor smart update dat die update iedere keer als je iets nieuws opzet en dat doet die ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
een erg door elkaar heen lopende benaming, geen idee of dat kwaad kan...
daarnaast herkent hij voor one piece niet de anime folder... (dan was het lichtgrijze balkje donkerder blauw, zie ook de Legend..
Heb je de bestandsnamen aangepast sinds je je animebestanden gedownload hebt? Misschien dat hij ze onder de eerdere naam kende en nu niet meer kan vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
bij settings en dan mal update kan je kiezen voor smart update dat die update iedere keer als je iets nieuws opzet en dat doet die ook niet.
voor robin:
http://boobstagram.fr/archive
ben toevallig naruto OST aan het luisteren en het valt me op dat ik van one piece eigenlijk geen "liedjes"geluidjes ken
nee ik ben er niks aan veranderd toen het gewoon nog werkte en vandaag had ik gewoon nexxt geklikt en werkte het nietmeer. het enige verschil met gisteren is dat ik pc heb herstartquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je de bestandsnamen aangepast sinds je je animebestanden gedownload hebt? Misschien dat hij ze onder de eerdere naam kende en nu niet meer kan vinden
Geen idee hoe hij 't precies opzoekt, ik roep ook maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |