Je vergeet dat de bovenste 10-bit release een V2 is, die bewust meer bitrate heeft gekregen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en bij dat soort releases heeft het ook kwalitatief gezien nut...
[ afbeelding ]
Ebichuquote:
non-argument.. 10bit zou kleiner zijn? niet dus, het is nml niet 1 release, het zijn alle (episode) releases!quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je vergeet dat de bovenste 10-bit release een V2 is, die bewust meer bitrate heeft gekregen.
Die naaiactie van Frag_adder dan.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zag ik. Mooi dat het nét niet gelukt is.
Potver.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had het door, dus wou ik hem op het laatste moment kapen.
Geeft niet!!quote:
Hoezo nou non-argument. De fansub kiest zelf om deze V2 release groter te maken. De eerste versie is wel gewoon kleiner of dezelfde grootte.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
non-argument.. 10bit zou kleiner zijn? niet dus...
jammerlijke is dat van MN op die subbers site 9 v/d 10 eerste episodes de 10bit groter is... (ruwweg 20-40Mb per aflevering)quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo nou non-argument. De fansub kiest zelf om deze V2 release groter te maken. De eerste versie is wel gewoon kleiner of dezelfde grootte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Die met twee uitroeptekens is seizoen 2.quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Joomla 2.5.4 update is nu beschikbaar!!
* Blue_Panther_Ninja gaat K-on anime collectie downloaden
Whoa,ik weet niet waar ik moet zoeken,http://fanzub.com/?q=K-on+&cat=.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef .Cake. het volgende:
Klipnap, je hebt wel eeuwige bragging rights als je ze allemaal gekeken hebt. Plus, dan zijn we denk ik alleen met ons tweeën in de eliteclub!Nee, grapje, ik heb net 1, 2 en 8 gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry![]()
En Frag_Adder, gefeli!quote:''I hate when people suggest to only watch the first and last episode. It completely misses the whole point.''
Not really. If you know it's just getting repeated over and over, then the point is met. Besides, correct me if I'm wrong, but I'm pretty sure the arc in the book didn't force you to read 8 nearly identical chapters in a row.
That's almost like saying if you don't sit through the entire ten minutes of Yuki Nagato doing nothing but flip through her book in the episode "Someday in the Rain," without fastforwarding through it makes you miss the point of becoming extremely bored watching it.
Ha! Echte fans keken de eindeloze acht terwijl ze uitkwamen elke week wanhopig hopend dat er iets zou veranderen... iets dat niet de kleur van Mikeru's badpak was. En elke week weer die hoop verpletterd zien worden.quote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
Weet je wat, ik ga lekker toch alle Haruhi's kijken. Pas dan mag ik mezelf echt een fan noemen!
Dus met 1 ! is seizoen 1?Ik moet wel hele seizoen hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die met twee uitroeptekens is seizoen 2.
K-ON! is seizoen 1.quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dus met 1 ! is seizoen 1?Ik moet wel hele seizoen hebben.![]()
* Blue_Panther_Ninja gebruikt eindelijk zijn Hama headset na 15 maanden ongeopend
Quitter!quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik heb net 1, 2 en 8 gekeken
Sorry
Hij wist wel wat hij leuk vond en belangrijker, waarom. Elitair hou ik zelf niet zo van, maar goed.quote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat Chavez hier niet meer komt. Ik mocht hem wel. Elitair, goede smaak en goed in discussiëren.
Nah ja, ik vond dat hij wel op een terechte manier elitair was. Hij kon gewoon slecht tegen het ophemelen van slechte series, dat hij dus ook goed kon beargumenteren en hij wist het "I've watched naruto and bleach im such an otaku lololol XD" volk goed op zijn plaats te zetten.quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef .Cake. het volgende:
Hij wist wel wat hij leuk vond en belangrijker, waarom. Elitair hou ik zelf niet zo van, maar goed.
ik heb mezelf gespoiled door ongeduldig de manga te zappen (lees als naar de plaatjes kijken)quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef .Cake. het volgende:
Klipnap, je hebt wel eeuwige bragging rights als je ze allemaal gekeken hebt. Plus, dan zijn we denk ik alleen met ons tweeën in de eliteclub!Zodra ik aan seizoen 2 begin, doe ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer Haruhi == Meer beter!
Ik wil wel in 1 keer alle afleveringen hebben!quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
K-ON! is seizoen 1.
K-ON!! is seizoen 2.
Het is geen raketwetenschap.
You are lazy.quote:Op maandag 2 april 2012 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil wel in 1 keer alle afleveringen hebben!
Hihi supergarpig XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan?welke subgroep?quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vink ze allemaal aan en maak een nzb, doe niet zo moeilijk
Als je gewoon haal dat hokje aanklikt, dan selecteer je ze als het ware en krijgen ze een gelige kleur. Dan kun je vervolgens daaronder klikken op "Create NZB" o.i.d.quote:
Dat ligt aan de fansubbers, niet aan de techniek.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jammerlijke is dat van MN op die subbers site 9 v/d 10 eerste episodes de 10bit groter is... (ruwweg 20-40Mb per aflevering)
en dat zijn allemaal V1's
10bit wordt opgehemeld omdat het op papier beter is als 8bit.. helaas pakt dat in de praktijk nauwelijks zo uit... alleen dat wil men niet geloven...
maar in deze discussie gaan wij het nooit eens worden, gegarandeerd![]()
Chihiro,Elysium,Frostii??quote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je gewoon haal dat hokje aanklikt, dan selecteer je ze als het ware en krijgen ze een gelige kleur. Dan kun je vervolgens daaronder klikken op "Create NZB" o.i.d.
Fansubgroepen hangen af van je preferenties. Ik vind zelf Thora wel prettig. Soms vervelende typesetting, maar daar valt mee te leven.
Frostii is voor K-ON! wel goed te doen. Ze gebruiken de Bluray daar als bron.quote:
Dan ben je vast tevreden in de wetenschap dat Kyoani meer van de boeken had kunnen animeren in plaats van 7x precies hetzelfde. Al ben ik wel redelijk blij me de film.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zodra ik aan seizoen 2 begin, doe ik het ook
Meer Haruhi == Meer beter!
Haha je hebt mijn PM opgevolgdquote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
WAT?! Ik kom naar beneden.
Ik had het over Game of Trones en dat ik die wel met mijn ouders zou willen zien.
Mijn moeder: "Ik wil ook wel meer mangaseries met jullie zien! Die 5 Centimeters Per Second vond ik erg mooi.".
Mission succeeded.
Laat je ouders 5 Centimeters Per Seconds zien. Ik kan me niet voorstellen dat ze die niet mooi vinden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haha je hebt mijn PM opgevolgd
Zei mijn moeder maar zoiets. "Die Chuu-Bra is zo'n mooie serie, zullen we dat samen kijken?"
Gewoon downloaden,Kamen Rider Den-O is de hoofdrol speler!!quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1979319/
Ben benieuwd of hij hier in de bios komt.... Retorische vraag eigenlijk.
Mplayerquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon downloaden,Kamen Rider Den-O is de hoofdrol speler!!
Heb Frostii K-on 01 binnen,nu kijken of mediaspelrs willen werken!!![]()
Is dat voor LXDE??quote:Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mplayer
Met Smplayer als frontend
Kortom, gewoon Smplayer downloaden dus. Daar zit volgens mij al een mplayer standalone in.
Het maakt gebruik van QT, maar met zo min mogelijk dependencies. Werkt voor elke linux distributie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat voor LXDE??
* Blue_Panther_Ninja ius smplayer aan het instellen
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen of ik Rozen Maiden moet droppen... Wordt het beter na al het gedoe met de tomboy en heeft de serie een spectaculair einde ofzo? Ik vind er niets aan
Ja iedereen is er heel enthousiast over (een klasgenote heeft zelfs een ring van Rozen Maiden) maarja ik vind het eigenlijk niet veel voorstellen...quote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.
ik vond er niks aan
Potver,geen enkele media spelers wil werken.quote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het maakt gebruik van QT, maar met zo min mogelijk dependencies. Werkt voor elke linux distributie.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
WAT?! Ik kom naar beneden.
Ik had het over Game of Trones en dat ik die wel met mijn ouders zou willen zien.
Mijn moeder: "Ik wil ook wel meer mangaseries met jullie zien! Die 5 Centimeters Per Second vond ik erg mooi.".
Mission succeeded.
manga lees je,anime kijk je!!quote:Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
leer ze dan wel gelijk de juiste terminologie
ik vond em toen ik em keek een paar jaar terug juist wel erg aardigquote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.
ik vond er niks aan
Idd, ook in de anime ontkom je er niet aanquote:Op maandag 2 april 2012 22:22 schreef .Cake. het volgende:
Oké, heb nu alleen nog maar de OP gezien en ik moet zeggen...
ik heb toch al heel wat slecht Engrish voorbij zien komen maar dit slaat echt alles!
De irritante oh zo schattige Hina Ichigo en Suiseseki desu.quote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em toen ik em keek een paar jaar terug juist wel erg aardig
en een meidenserie, in welk opzicht?
Werkt waarschijnlijk wel, maar niet goed geconfigureerd. Compile anders mplayer2 van svnquote:Op maandag 2 april 2012 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Potver,geen enkele media spelers wil werken.
Tja, die wereld is zo nieuw voor ze.quote:Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
leer ze dan wel gelijk de juiste terminologie
poppen veel vrouwelijker kun je niet hebben en die helemaal aankleden enzoquote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em toen ik em keek een paar jaar terug juist wel erg aardig
en een meidenserie, in welk opzicht?
Zelf Vlc werkt nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Werkt waarschijnlijk wel, maar niet goed geconfigureerd. Compile anders mplayer2 van svn
tja... tis maar wat je vrouwelijk vind..quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
poppen veel vrouwelijker kun je niet hebben en die helemaal aankleden enzo
Zit je niet gewoon het verkeerde bestand te openen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zelf Vlc werkt niet![]()
ACX is oke??
die is toch keihard homo zeker ook al neukt die een pop hij ziet er niet hetero uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tja... tis maar wat je vrouwelijk vind..
ik doelde meer dat van poppen, dat maakt een serie niet direct een meidenserie imho...quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
die is toch keihard homo zeker ook al neukt die een pop hij ziet er niet hetero uit.
Ik gebruik geen verkeerde bestanden,KDE is fucked up.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon het verkeerde bestand te openen?![]()
Acx is goed voor Neon Genesis Evangelion. Over het algemeen zijn ze wel te doen.
windows 7 hier geen problemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik gebruik geen verkeerde bestanden,KDE is fucked up.![]()
Bedankt!!
Ik heb over een grafisch schil/DE, niet een hele OS!!quote:
is nu bezig met downen,gewoon 3.1 GiB in minder dan 10 minuten.quote:([Anime] ACX - Elfen Lied Complete) - [ACX] nzb
Lijkt me leuk!!quote:
GiTS: Stand Alone Complex BD rip Collection(seizoen 1+2en 6 movies)van 12.9 GiB en Mobile Suit Gundam 00 Seizoen 1 (1080P,Blu-Ray) van 22.1 GiB hebben het langer over gedaan!Via torrent(2/3 volledige dagen) nog wel!quote:Name Links Size Status
- Anime ACX - Elfen Lied Complete - ACX 3.1 GB Completed
Completed at 01:33:33 on Tuesday 03 April 2012
Download:
Downloaded in 9 minutes 1 second at an average of 5.9 MB/s
is dit het "kijk mij patsen met het internet van mijn ouders?" topic?quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!!
[..]
GiTS: Stand Alone Complex BD rip Collection(seizoen 1+2en 6 movies)van 12.9 GiB en Mobile Suit Gundam 00 Seizoen 1 (1080P,Blu-Ray) van 22.1 GiB hebben het langer over gedaan!Via torrent(2/3 volledige dagen) nog wel!
Ik heb het aangepast,bovendien was ik stom verbaasd over het snelheid via Usenet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dit het "kijk mij patsen met het internet van mijn ouders?" topic?
quote:1. Dragonball Z
2. Yu Gi Oh! / Yu Gi Oh! GX
3. Naruto
4. Shaman King
5. Azumanga Daioh
quote:1. One Piece
2. Naruto
3. Fullmetal Alchemist
4. Inuyasha
5. Final Fantasy Unlimited
quote:1.Rozen maiden
2.AIR
3.Higurashi no naku koro ni
4.Bleach
5.Naruto
quote:my anime top 5:
1: Naruto
2: Bleach
3: Gakuen Heaven
4: Princess Princess
5: DBZ
quote:1. Naruto Shippuuden (beter verhaal + art dan Naruto)
2. Naruto
3. Deathnote
4. D.Gray-Man
5. Bleach
quote:1.Naruto/Naruto Shippuuden
2.Star Driver (loop alleen een paar episodes achter D:
3.High School of The Dead
4.NANA
5.Yu-Gi-Oh
quote:1.Detective conan(geniaal)
2.Dragon ball(spannend!)
3.Inazuma Eleven(voetballuh)
4.naruto(humor...)
5.Gundam
Ben benieuwd naar die van andere mensen.
Elke lijst Naruto en DBZ.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, die lijsten die mensen maken op aniway.nl
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8378
Enkele pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tja, niet iedereen houdt van hetzelfde of heeft al zoveel gezien als sommige andere mensen. Laat ze toch lekker joh, als zij er gelukkig mee zijn. Jij hoeft ze niet tegen te komen op straat, dus wat voor kwaad kan het?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Enkele pareltjes:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef robin007bond het volgende:
Enkele pareltjes:
[..]
Die zitten misschien ook in een hele andere doelgroep. Ik denk dat veel mensen via dat soort series met anime in aanraking komen, en sommigen gaan dan verder kijken, en andere houden het daarbij. Niets mis mee.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Het is Aquarion Evol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |