ik heb mezelf gespoiled door ongeduldig de manga te zappen (lees als naar de plaatjes kijken)quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef .Cake. het volgende:
Klipnap, je hebt wel eeuwige bragging rights als je ze allemaal gekeken hebt. Plus, dan zijn we denk ik alleen met ons tweeën in de eliteclub!Zodra ik aan seizoen 2 begin, doe ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer Haruhi == Meer beter!
Ik wil wel in 1 keer alle afleveringen hebben!quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
K-ON! is seizoen 1.
K-ON!! is seizoen 2.
Het is geen raketwetenschap.
You are lazy.quote:Op maandag 2 april 2012 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wil wel in 1 keer alle afleveringen hebben!
Hihi supergarpig XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan?welke subgroep?quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vink ze allemaal aan en maak een nzb, doe niet zo moeilijk
Als je gewoon haal dat hokje aanklikt, dan selecteer je ze als het ware en krijgen ze een gelige kleur. Dan kun je vervolgens daaronder klikken op "Create NZB" o.i.d.quote:
Dat ligt aan de fansubbers, niet aan de techniek.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
jammerlijke is dat van MN op die subbers site 9 v/d 10 eerste episodes de 10bit groter is... (ruwweg 20-40Mb per aflevering)
en dat zijn allemaal V1's
10bit wordt opgehemeld omdat het op papier beter is als 8bit.. helaas pakt dat in de praktijk nauwelijks zo uit... alleen dat wil men niet geloven...
maar in deze discussie gaan wij het nooit eens worden, gegarandeerd![]()
Chihiro,Elysium,Frostii??quote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je gewoon haal dat hokje aanklikt, dan selecteer je ze als het ware en krijgen ze een gelige kleur. Dan kun je vervolgens daaronder klikken op "Create NZB" o.i.d.
Fansubgroepen hangen af van je preferenties. Ik vind zelf Thora wel prettig. Soms vervelende typesetting, maar daar valt mee te leven.
Frostii is voor K-ON! wel goed te doen. Ze gebruiken de Bluray daar als bron.quote:
Dan ben je vast tevreden in de wetenschap dat Kyoani meer van de boeken had kunnen animeren in plaats van 7x precies hetzelfde. Al ben ik wel redelijk blij me de film.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zodra ik aan seizoen 2 begin, doe ik het ook
Meer Haruhi == Meer beter!
Haha je hebt mijn PM opgevolgdquote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
WAT?! Ik kom naar beneden.
Ik had het over Game of Trones en dat ik die wel met mijn ouders zou willen zien.
Mijn moeder: "Ik wil ook wel meer mangaseries met jullie zien! Die 5 Centimeters Per Second vond ik erg mooi.".
Mission succeeded.
Laat je ouders 5 Centimeters Per Seconds zien. Ik kan me niet voorstellen dat ze die niet mooi vinden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haha je hebt mijn PM opgevolgd
Zei mijn moeder maar zoiets. "Die Chuu-Bra is zo'n mooie serie, zullen we dat samen kijken?"
Gewoon downloaden,Kamen Rider Den-O is de hoofdrol speler!!quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1979319/
Ben benieuwd of hij hier in de bios komt.... Retorische vraag eigenlijk.
Mplayerquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon downloaden,Kamen Rider Den-O is de hoofdrol speler!!
Heb Frostii K-on 01 binnen,nu kijken of mediaspelrs willen werken!!![]()
Is dat voor LXDE??quote:Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mplayer
Met Smplayer als frontend
Kortom, gewoon Smplayer downloaden dus. Daar zit volgens mij al een mplayer standalone in.
Het maakt gebruik van QT, maar met zo min mogelijk dependencies. Werkt voor elke linux distributie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat voor LXDE??
* Blue_Panther_Ninja ius smplayer aan het instellen
jammer want is echt een meiden serie zoals barbie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen of ik Rozen Maiden moet droppen... Wordt het beter na al het gedoe met de tomboy en heeft de serie een spectaculair einde ofzo? Ik vind er niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |