QFTquote:Op maandag 2 april 2012 08:17 schreef stefanhaan het volgende:
Als het een grap is is het wel een verdomd goeie
Dat zekerquote:Op maandag 2 april 2012 08:17 schreef stefanhaan het volgende:
De gangabangalijsten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:32 schreef BlueMage het volgende:
Na de bangalijstjes hebben we nu de gangbanglijstjes?
Ergens hoop ik dit niet.quote:Op maandag 2 april 2012 08:17 schreef stefanhaan het volgende:
www.facebook.comquote:Op maandag 2 april 2012 11:35 schreef LookAtMe het volgende:
Aan de ene kant vind ik het heel grappig, aan de andere kant zielig voor jullie beide.
Wat ik me wel afvraag is: wat is die website waar ik me kan inschrijven om 18 jarige sletjes te neuken?
Hoezo? Zij vroeg er toch om? Als hij het niet had gestuurd had voor het zelfde geldt haar vader het zelf gezien..quote:Op maandag 2 april 2012 10:31 schreef Sinosappel het volgende:
Dus omdat je ex andere seksuele fantasieen heeft dan jij en je dit niet kunt handelen, verneuk je ff haar leven met zo'n laffe streek. Wat een mongool ben jij. Moet zij ff blij zijn dat ze van jou af is.
Dat.quote:Op maandag 2 april 2012 10:31 schreef Sinosappel het volgende:
Dus omdat je ex andere seksuele fantasieen heeft dan jij en je dit niet kunt handelen, verneuk je ff haar leven met zo'n laffe streek. Wat een mongool ben jij. Moet zij ff blij zijn dat ze van jou af is.
Uhm, nee.quote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo? Zij vroeg er toch om? Als hij het niet had gestuurd had voor het zelfde geldt haar vader het zelf gezien..
quote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef vosss het volgende:
Het wordt pas echt lachen als de pa van TS een fervent gangbanger blijkt te zijn en op 22 juni zogenaamd moet "overwerken".
En dan ga jij je inschrijven voor de eerstvolgende?quote:Op maandag 2 april 2012 02:23 schreef steekhond het volgende:
Even offtopic, om welke website gaat het?
Ik ben wel benieuwd naar wat mensen daar allemaal schrijven
Als dat zo is moet hij dat in een gesprek aangeven en niet zo laf achter haar rug om een mail sturen naar haar familiequote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef plopkweker het volgende:
Het valt me wel op hoe sommige mensen hier reageren met 'je hebt het leven van het meisje geruïneerd' en 'je bent dom omdat je dit gedaan heb'
mensen, die gore slet van een ex van TS heeft misschien wel zijn leven geruïneerd, en het is juist een mooie actie dat hij het naar de familie van zn ex heeft gestuurd, word ze meteen wakker en zal ze de volgende keer met d'r hoerige gedachtes wel 2x nadenken voordat ze iemand gaat lopen backstabben nadat het uit is dmv dit soort dingen te doen, en ook nog tegen TS te zeggen, 1 week nadat een relatie van 5 jaar stuk gelopen is.
Dan had TS zich alsnog niet als een kleuter moeten gedragen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef plopkweker het volgende:
Het valt me wel op hoe sommige mensen hier reageren met 'je hebt het leven van het meisje geruïneerd' en 'je bent dom omdat je dit gedaan heb'
mensen, die gore slet van een ex van TS heeft misschien wel zijn leven geruïneerd, en het is juist een mooie actie dat hij het naar de familie van zn ex heeft gestuurd, word ze meteen wakker en zal ze de volgende keer met d'r hoerige gedachtes wel 2x nadenken voordat ze iemand gaat lopen backstabben nadat het uit is dmv dit soort dingen te doen, en ook nog tegen TS te zeggen, 1 week nadat een relatie van 5 jaar stuk gelopen is.
Als hij haar nou niet meer onder 4 ogen kan zien? als hij dan nog een keer alles doormaakt vanaf het begin af aan, ik persoonlijk zou hetzelfde hebben gedaan, om die waanzin uit d'r hoofd te halen, en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, als ex van TS gaat lopen backstabben.quote:Op maandag 2 april 2012 12:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als dat zo is moet hij dat in een gesprek aangeven en niet zo laf achter haar rug om een mail sturen naar haar familieDaar hebben zij helemaal niks mee te maken. En dan ook nog naar iemand van haar school?!
ik vind het wel een bazen actie.quote:Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had TS zich alsnog niet als een kleuter moeten gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ik vind het wel een bazen actie.Nee, het is een lage en laffe actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
dat ook, maar wat zou jij doen, als een relatie van 5 jaar stukloopt en 1 week later te horen krijgt van je ex dat ze een gangbang advertentie online geplaatst heeft?quote:Op maandag 2 april 2012 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het is een lage en laffe actie.
En ondertussen nog loopt te backstabben met kinderachtige dingenquote:Op maandag 2 april 2012 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het is een lage en laffe actie.
Geen idee. In ieder geval vragen waarom, en waar het vandaan komt. Maar TS moet niet raar opkijken dat ook vrouwen fantasieën hebben en direct zo'n backstabactie gaan uithalen. Los dat gewoon intern op of zo.quote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat ook, maar wat zou jij doen, als een relatie van 5 jaar stukloopt en 1 week later te horen krijgt van je ex dat ze een gangbang advertentie online geplaatst heeft?
Hoe heeft ze zijn leven geruineerd dan?quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef plopkweker het volgende:
ho, ik zeg het niet op de manier waarop jij denkt, mijn reactie was uit de schoenen van TS om me een beetje in te leven, kijk mijn laatste reactie. hoe zou jij reageren als een jongen dat bij jou zou doen?quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe heeft ze zijn leven geruineerd dan?
En omdat iemand een fantasie heeft om door meerdere mannen tegelijk verwend te worden is het maar meteen een gore slet met hoerige gedachtes?Hoe bekrompen, anders verhuis je lekker naar Staphorst o.i.d. als je vrouwen die open zijn over hun seksualiteit niet kunt handelen.
Als hij haar niet meer onder 4 ogen kan zien is dat zijn probleem, niet die van haar. En hoezo waanzin? Als zij dat nou graag wil dan is dat haar goed recht. We praten hier over een seksuele fantasie en niet dat ze ineens aan de meth gaat of zelfmoord wil plegen ofzo. En stuur desnoods dan een mail naar haar als een persoonlijk gesprek te moeilijk is. Dit is gewoon laf en egoïstisch.quote:Op maandag 2 april 2012 12:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als hij haar nou niet meer onder 4 ogen kan zien? als hij dan nog een keer alles doormaakt vanaf het begin af aan, ik persoonlijk zou hetzelfde hebben gedaan, om die waanzin uit d'r hoofd te halen, en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, als ex van TS gaat lopen backstabben.
Dat "gore slet" en "hoerige gedachtes" zijn toch wel echt jouw woorden.quote:Op maandag 2 april 2012 12:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ho, ik zeg het niet op de manier waarop jij denkt, mijn reactie was uit de schoenen van TS om me een beetje in te leven, kijk mijn laatste reactie. hoe zou jij reageren als een jongen dat bij jou zou doen?
Waar lees jij dat het gaat om een relatie van vijf jaar? Ik vroeg ook al eerder hoelang maar zie het nergens staan.quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef plopkweker het volgende:
Eens. Mannen die bang worden als een vrouw openlijk praat over wat haar lekker lijkt.quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe heeft ze zijn leven geruineerd dan?
En omdat iemand een fantasie heeft om door meerdere mannen tegelijk verwend te worden is het maar meteen een gore slet met hoerige gedachtes?Hoe bekrompen, anders verhuis je lekker naar Staphorst o.i.d. als je vrouwen die open zijn over hun seksualiteit niet kunt handelen.
Ik deed het uit wanhoop, en ja misschien ook een beetje om haar terug te pakken, ik had grote liefdesverdriet, en zij niks, oke.. dat maakt niks uit natuurlijk, maar hoe ze met me omging toen het uit was, dat is ook gewoon onbeschoft, als iemand zoveel voor je heeft gedaan!quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Copycat het volgende:
Leuk ingekleed, het blijft een laffe wraakactie. Of bull.
Ik ken haar al 5 jaar, ik heb een relatie van 2 jaar gehad..quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Staal het volgende:
Voor de derde keer: hoelang heb je nu een relatie met haar gehad?
En dat meisje is achtien jaar:quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ken haar al 5 jaar, ik heb een relatie van 2 jaar gehad..
Daarvoor waren we ook altijd samen, maar toen was onze relatie nog niet zo serieus, als de laatste 2 jaar.
2 jaar geleden had ik mijn eerste ring voor haar gekocht!![]()
En jij bent 22 jaar schreef je in de OP.quote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef Gulmez het volgende:
Ze is 18..... Als je haar zou zien, een slank meisje, uit een dorp tussen --- en ---, bruine krullen, en een verlegen lachje....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Gulmez het volgende:
me chimeid is 15 wel erg volwassen en lijkt op 17/18 ik zelf ben 20 wat vinden jullie?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, ik bedoel gewoon een relatie zij wil zelfs later trouwenze zegt: als ik van jou kinderen krijg..
Volgens mij ben je dat nog steeds.quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef Gulmez het volgende:
Dat was inderdaad voor mijn ban.![]()
Toen was ik nog een irritante trol.
Echt man, denk dat maar boeit me niet.quote:
je bent haar hulpverlener geworden ipv haar vriend.quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Gulmez het volgende:
Kijk, vele snappen het hier niet..
Ten eerste stond er in mijn tekst, dat dit meisje geen grenzen kent op seksueel gebied, en ook niet met bv. drugs, op haar 15'e heb ik haar zelfs beschermt aangezien ze wou gaan snuiven.
En ja, daar is ze me altijd dankbaar voor geweest, en vertelde dat ze iemand nodig had die haar sturing gaf, ik was haar alles, haar held al die jaren, als ik een grapje maakte, maakte zei die zelfde grap weer naar haar vriendinnen..
En ze luisterde daarom heel goed ook naar mij, want ik was haar held.
Het voordeel wat ik met deze (ja laffe) daad heb bereikt, is dat ze met beide benen weer op de grond staat, en dat zoiets te ver gaat..
Het is afschuwlijk ja, als heel je familie het weet, maarrr..
Ik heb nooit de tijd gekregen om het te verwerken dat het uit was, in mijn ogen was het nog steeds mijn meisje, de oude.. Waar ik altijd mee was, en in de periode heel snel erna, toen ik het nog niet verwerkt had, had ze dit gedaan....
Mensen die me een lafaard vinden, tuurlijk je hebt gelijk.. alleen als jij in de zelfde situatie stond, en jij wist dat je partner soms idiote plannen heeft, en zeer impulsief is..
Ik was zo ontzettend blij dat ik haar heb ontmaagd, ik vond het een eer.. Ik was blij met onze relatie, en ik voelde me bijzonder dat ik zo'n mooie vriendin had..
Maar het blijkt dat ze net zo makkelijk met onbekende in bed duikt, dat doet ZEER, ze doet het dus net zo makkelijk met een wilde vreemde als mij, en dat doet zeer, ik voelde me bijzonder..
Ja, jullie snappen me nog steeds niet waarschijnlijk, maar ik kon moeilijk niks doen, want ik kon het geen plaats geven, en altijd als ik dan aan onze relatie in mijn leven terug zou denken, zou ik eraan denken dat mijn ex een week later een gangbang had gepland!
Dit was mijn gevoel, en mijn reactie erop, een beetje stom maar wel begrijpelijk.
Jij strooit inconsistente verhaaltjes rond op FOK! Wantrouwen is zeer terecht.quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Echt man, denk dat maar boeit me niet.
Als je eerlijk denkt dat dit niet waar is ben je wel erg een hoe heet dat wantrouwend persoon.
Ik kan trouwens een prinscreen maken, dat ik die mail in de eerste pagina voor mijn topic naar iemand had gepost...
Ik heb totaal geen contact meer met haar.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij strooit inconsistente verhaaltjes rond op FOK! Wantrouwen is zeer terecht.
Nou hup, geef er nu eens tof vervolg qua ontwikkeling aan? Dat leest leuker! Heeft ze al gereageerd?
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Staal het volgende:
[..]
En dat meisje is achtien jaar:
[..]
En jij bent 22 jaar schreef je in de OP.
Wat verouderen jullie snel zeg.
[..]
[..]
Maar waarom eerst haar familie inlichten? Praat dan met haar erover, desnoods via de mail? Dat je intenties goed zijn zal ongetwijfeld zo zijn, maar ik kan me voorstellen dat je het nu nog moeilijker maakt voor haar. Zeker als ze al impulsief is kan zo'n klap het alleen maar erger maken. Wie weet wat ze nu gaat doen om te 'ontsnappen' aan de schaamte?quote:Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Gulmez het volgende:
Kijk, vele snappen het hier niet..
Ten eerste stond er in mijn tekst, dat dit meisje geen grenzen kent op seksueel gebied, en ook niet met bv. drugs, op haar 15'e heb ik haar zelfs beschermt aangezien ze wou gaan snuiven.
En ja, daar is ze me altijd dankbaar voor geweest, en vertelde dat ze iemand nodig had die haar sturing gaf, ik was haar alles, haar held al die jaren, als ik een grapje maakte, maakte zei die zelfde grap weer naar haar vriendinnen..
En ze luisterde daarom heel goed ook naar mij, want ik was haar held.
Het voordeel wat ik met deze (ja laffe) daad heb bereikt, is dat ze met beide benen weer op de grond staat, en dat zoiets te ver gaat..
Het is afschuwlijk ja, als heel je familie het weet, maarrr..
Ik heb nooit de tijd gekregen om het te verwerken dat het uit was, in mijn ogen was het nog steeds mijn meisje, de oude.. Waar ik altijd mee was, en in de periode heel snel erna, toen ik het nog niet verwerkt had, had ze dit gedaan....
Mensen die me een lafaard vinden, tuurlijk je hebt gelijk.. alleen als jij in de zelfde situatie stond, en jij wist dat je partner soms idiote plannen heeft, en zeer impulsief is..
Ik was zo ontzettend blij dat ik haar heb ontmaagd, ik vond het een eer.. Ik was blij met onze relatie, en ik voelde me bijzonder dat ik zo'n mooie vriendin had..
Maar het blijkt dat ze net zo makkelijk met onbekende in bed duikt, dat doet ZEER, ze doet het dus net zo makkelijk met een wilde vreemde als mij, en dat doet zeer, ik voelde me bijzonder..
Ja, jullie snappen me nog steeds niet waarschijnlijk, maar ik kon moeilijk niks doen, want ik kon het geen plaats geven, en altijd als ik dan aan onze relatie in mijn leven terug zou denken, zou ik eraan denken dat mijn ex een week later een gangbang had gepland!
Dit was mijn gevoel, en mijn reactie erop, een beetje stom maar wel begrijpelijk.
Geeft niks, je bent nieuw op Fok!quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef NotYou het volgende:
Gaat ze die gangbang eigenlijk met of zonder condooms ondergaan?![]()
Ze reageerde de laatste keer dat ik haar sprak op alles heel droog en laconiek, en nam me totaal niet serieus..quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar waarom eerst haar familie inlichten? Praat dan met haar erover, desnoods via de mail? Dat je intenties goed zijn zal ongetwijfeld zo zijn, maar ik kan me voorstellen dat je het nu nog moeilijker maakt voor haar. Zeker als ze al impulsief is kan zo'n klap het alleen maar erger maken. Wie weet wat ze nu gaat doen om te 'ontsnappen' aan de schaamte?
hmm dat is wel erg. maar nu ga je weer van die reacties krijgen met *wtf doe je dan zo gek blablabla zielig meisje blablabla ongelofelijk geruineert en dan dit nog blablabla*quote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ze reageerde de laatste keer dat ik haar sprak op alles heel droog en laconiek, en nam me totaal niet serieus..
Ik heb alles al gezegd, dat ik schaam dat ik met haar ooit heb gehad, en dat haar volgende vriend als ze die krijgt haar vies aan zou kijken..
En nee dat doet ze niet, daar ken ik haar te goed voor, en er ligt ook iemand op sterven bij de familie op dit moment, dus de meeste aandacht zou wel daarheen gaan.
Gast, wat heb ik jou nou gezegd te doen op zo'n moment..... HELEMAAL NIETS!quote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ze reageerde de laatste keer dat ik haar sprak op alles heel droog en laconiek, en nam me totaal niet serieus..
Ik heb alles al gezegd, dat ik schaam dat ik met haar ooit heb gehad, en dat haar volgende vriend als ze die krijgt haar vies aan zou kijken..
En nee dat doet ze niet, daar ken ik haar te goed voor, en er ligt ook iemand op sterven bij de familie op dit moment, dus de meeste aandacht zou wel daarheen gaan.
Van dat.quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast, wat heb ik jou nou gezegd te doen op zo'n moment..... HELEMAAL NIETS!
Wel een bazenactie inderdaad haha, ik heb zelf ook wel eens zulke grappen uitgehaald maar je schiet er niets mee op.
Zet je eroverheen, hou je aan de dingen die ik je verteld heb, en over 2 maanden kan het je niets meer interesseren.
Ga ook op datingsites staan, lekker contact hebben met dames en je weet maar nooit... In elk geval kan je dan oefenen.
Ik weet het, ik zit zelf ook in de shit met een ex die al een ander heeft....quote:Op maandag 2 april 2012 17:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Van dat.
maar gezegd is makkelijker dan gedaan, vergis je niet
Hij heeft het zelfs naar iemand van haar school gestuurd. En op de vooravond dat TS dat meisje voor het laatst sprak, dus voor dat gedonder opende hij dit topic:quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
hmm dat is wel erg. maar nu ga je weer van die reacties krijgen met *wtf doe je dan zo gek blablabla zielig meisje blablabla ongelofelijk geruineert en dan dit nog blablabla*
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Gulmez het volgende:
Het is uit met mijn vriendin en ik, mede omdat ze grotere seksuele fantasiën had, met anderen mannen naar bed etc.. Het is nogal een lang verhaal iig..
Nu ben ik al de hele week verslagen, kilo's van verdriet afgevallen, je kent het wel want iedereen heeft wel is liefdes verdriet gehad.
Nu ben ik ontzettend jaloers, en ik voel me zo verslagen en machteloos..
En omdat zij al die fantasiën uit, ja, dat voelt aanstekelijk..
Ik zat er aan te denken om is gewoon ff naar de geleenstraat in Den Haag te gaan, of de wallen, Amsterdam,
Gewoon om zelf ook te genieten met een vrouw die je gewoon kan uitkiezen, ipv moet versieren, want in een vriendin wil ik voorlopig geen aandacht in steken, aangezien ik op dit moment er nog lang niet aan toe ben.
Maar ik wil wel weer is plezier, alleen geen soa's enzo... Ik heb nog nooit een prostituee bezocht en ik heb een aantal vragen erover.
Als je met condoom het doet, is het dan echt save?
En wat zijn de gevaren die je kan oplopen, of is het over het algemeen wel gevaar vrij?
Ik ben op dit moment niet toe aan een scharrel of date, mijn gevoel zegt op dit moment dat ik nog lang niet toe ben aan zoiets, alleen de sex mis ik wel..
Alleen dat gedoe eromheen, nee...
Wat zijn de eventuele gevaren op geslachtsziektes, dat is dus mijn vraag.
Bedankt /
Ik geloof t gelijkquote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Marie30 het volgende:
Achterdochtigheidsdag... dus geloof er niets van
Het ging tussen ons al begin maart fout..quote:
http://www.sex-advertenties.nl/categorie/35/gang+bangquote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef steekhond het volgende:
Wat is nou de website waar zo'n advertenties op staan??
Vrees dat je voor sommige dingen je excuses niet kunt aanbieden i.v.m. te erg.quote:Op maandag 2 april 2012 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Het ging tussen ons al begin maart fout..
Maar het liefst was het ook allemaal niet gebeurd, en als het aan mij lag, dan had ik er alles aan gedaan om onze relatie te redden, maarja, ik ga nu weer verder met mijn leven, en ik neem over een tijd misschien wel contact op , om mijn excuses aan te bieden..
En verder leven ja, dat is leeg zonder haar, en hoe het allemaal is gelopen is nog rotter, ik vind het gewoon kut, ik ga nu met een rot gevoel de auto in naar huis, en vroeger met een blij gevoel, omdat ik haar dan weer zou spreken in real, of via whats app. maar die tijd bestaat niet meer, dus er zit niks anders op!
Gadverdamme..quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef Staal het volgende:
[..]
http://www.sex-advertenties.nl/categorie/35/gang+bang
Ik krijg zo een uiterst dubieuze internetgeschiedenis weer..
En dat laatste betekend?quote:Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Vrees dat je voor sommige dingen je excuses niet kunt aanbieden i.v.m. te erg.
Het is echt te hopen voor je dat je geen represailles krijgt.
Nou jij reageert heel laconiek van ik ga verder met mijn leven en laat het achter me.quote:
Dat jou status straks veranderd wordt in "opgebaard"quote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat je haar familieeer hebt beschadigd en dat ze weet ik veel wat met jou doen
ik moest er net aan denkenquote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef vosss het volgende:
Het wordt pas echt lachen als de pa van TS een fervent gangbanger blijkt te zijn en op 22 juni zogenaamd moet "overwerken".
Zo is ze helemaal niet, ze is raar op seksueel gebied en drugs, maar feitelijk is het een heel gevoelig meisje, daarom dachten mijn ouders dat ze misschien seksueel misbruikt is vroeger, aangezien ze dus geen ''grens'' meer zag, maar buiten alles om, was het wel een schatje, hoe raar dat ook nu klinktquote:Op maandag 2 april 2012 17:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat jou status straks veranderd wordt in "opgebaard"
Als zij een typische buitenlander is, dan krijgt ze thuis de volle lading..... en daarna ben jij aan de beurt...quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zo is ze helemaal niet, ze is raar op seksueel gebied en drugs, maar feitelijk is het een heel gevoelig meisje, daarom dachten mijn ouders dat ze misschien seksueel misbruikt is vroeger, aangezien ze dus geen ''grens'' meer zag, maar buiten alles om, was het wel een schatje, hoe raar dat ook nu klinkt.
Denk je dat ze zich nu niet laat uitwonen in de toekomst?quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zo is ze helemaal niet, ze is raar op seksueel gebied en drugs, maar feitelijk is het een heel gevoelig meisje, daarom dachten mijn ouders dat ze misschien seksueel misbruikt is vroeger, aangezien ze dus geen ''grens'' meer zag, maar buiten alles om, was het wel een schatje, hoe raar dat ook nu klinkt
En ik heb heel veel in haar geïnversteerd,.en haar overal meegeholpen!
Dus ja, wat ik heb gedaan is misschien triest, alleen ik heb gezorgd dat ze geen drugs gebruikte, ik heb echt haar geholpen in het leven, dus om mij nu als een grote zat te bestempelen gaat echt te ver..
Even iets eten, zo terug.
Heel verstandigquote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Om niet helemaal jou met de grond gelijk te maken...
Ik heb er ook aan gedacht, om de ouders van me ex een bericht te sturen, hoe ze in hemelsnaam het konden accepteren dat ze zich zo snel weer op de achterbank van de auto laat naaien door een nieuwe jongen waar ze een relatie mee hoopt te krijgen.....
Hoe achterbaks en achter de ellebogen ze zijn terwijl ze van de kerk zijn, en dit maar weer blijkt hoe bepaalde mensen leven.
Maar dat doe ik niet, de frustraties hiervan zitten in mij, en het is niet aan mij om dit naar de buitenwereld te richten. Zoiets richt je aan jezelf, en ga je bij jezelf na: "hoe kan het dat ik hier zo'n groot probleem van maak en dit mijn leven op dit moment beinvloed".
Dus, heb ik NIETS gedaan.
Hadden ze dat maar in de sportschool.quote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel verstandigWees even vent en als je zulke gevoelens hebt ga dan even naar de sportschool en leef je uit op een boksbal.
Mijn sportschool heeft er 2quote:Op maandag 2 april 2012 18:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar in de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |