abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109810973
omg die duim _O-
  maandag 2 april 2012 @ 17:17:48 #152
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_109810974
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Gulmez het volgende:
Kijk, vele snappen het hier niet..

Ten eerste stond er in mijn tekst, dat dit meisje geen grenzen kent op seksueel gebied, en ook niet met bv. drugs, op haar 15'e heb ik haar zelfs beschermt aangezien ze wou gaan snuiven.

En ja, daar is ze me altijd dankbaar voor geweest, en vertelde dat ze iemand nodig had die haar sturing gaf, ik was haar alles, haar held al die jaren, als ik een grapje maakte, maakte zei die zelfde grap weer naar haar vriendinnen..
En ze luisterde daarom heel goed ook naar mij, want ik was haar held.

Het voordeel wat ik met deze (ja laffe) daad heb bereikt, is dat ze met beide benen weer op de grond staat, en dat zoiets te ver gaat..
Het is afschuwlijk ja, als heel je familie het weet, maarrr..

Ik heb nooit de tijd gekregen om het te verwerken dat het uit was, in mijn ogen was het nog steeds mijn meisje, de oude.. Waar ik altijd mee was, en in de periode heel snel erna, toen ik het nog niet verwerkt had, had ze dit gedaan....
Mensen die me een lafaard vinden, tuurlijk je hebt gelijk.. alleen als jij in de zelfde situatie stond, en jij wist dat je partner soms idiote plannen heeft, en zeer impulsief is..

Ik was zo ontzettend blij dat ik haar heb ontmaagd, ik vond het een eer.. Ik was blij met onze relatie, en ik voelde me bijzonder dat ik zo'n mooie vriendin had..

Maar het blijkt dat ze net zo makkelijk met onbekende in bed duikt, dat doet ZEER, ze doet het dus net zo makkelijk met een wilde vreemde als mij, en dat doet zeer, ik voelde me bijzonder..

Ja, jullie snappen me nog steeds niet waarschijnlijk, maar ik kon moeilijk niks doen, want ik kon het geen plaats geven, en altijd als ik dan aan onze relatie in mijn leven terug zou denken, zou ik eraan denken dat mijn ex een week later een gangbang had gepland!

Dit was mijn gevoel, en mijn reactie erop, een beetje stom maar wel begrijpelijk.
je bent haar hulpverlener geworden ipv haar vriend.
vind het wel een goede 1 april grap en zo niet, ze was je echt aan het dissen, met jij mag als zesde, ik had haar een lel gegeven.
pi_109811056
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef opgebaarde het volgende:
omg die duim _O-
Wat?
  maandag 2 april 2012 @ 17:20:09 #154
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109811086
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Echt man, denk dat maar boeit me niet.
Als je eerlijk denkt dat dit niet waar is ben je wel erg een hoe heet dat wantrouwend persoon.

Ik kan trouwens een prinscreen maken, dat ik die mail in de eerste pagina voor mijn topic naar iemand had gepost...
Jij strooit inconsistente verhaaltjes rond op FOK! Wantrouwen is zeer terecht.

Nou hup, geef er nu eens tof vervolg qua ontwikkeling aan? Dat leest leuker! Heeft ze al gereageerd?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109811097
Aardappel.
pi_109811112
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Jij strooit inconsistente verhaaltjes rond op FOK! Wantrouwen is zeer terecht.

Nou hup, geef er nu eens tof vervolg qua ontwikkeling aan? Dat leest leuker! Heeft ze al gereageerd?
Ik heb totaal geen contact meer met haar.
En momenteel met niemand, behalve familie een goede vriend, en werk.
pi_109811160
Gast. Gaaast. Gást!
pi_109811283
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef opgebaarde het volgende:
omg die duim _O-
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Staal het volgende:

[..]

En dat meisje is achtien jaar:

[..]

En jij bent 22 jaar schreef je in de OP.

Wat verouderen jullie snel zeg.

[..]

[..]

Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 2 april 2012 @ 17:27:09 #159
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109811340
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:51 schreef Gulmez het volgende:
Kijk, vele snappen het hier niet..

Ten eerste stond er in mijn tekst, dat dit meisje geen grenzen kent op seksueel gebied, en ook niet met bv. drugs, op haar 15'e heb ik haar zelfs beschermt aangezien ze wou gaan snuiven.

En ja, daar is ze me altijd dankbaar voor geweest, en vertelde dat ze iemand nodig had die haar sturing gaf, ik was haar alles, haar held al die jaren, als ik een grapje maakte, maakte zei die zelfde grap weer naar haar vriendinnen..
En ze luisterde daarom heel goed ook naar mij, want ik was haar held.

Het voordeel wat ik met deze (ja laffe) daad heb bereikt, is dat ze met beide benen weer op de grond staat, en dat zoiets te ver gaat..
Het is afschuwlijk ja, als heel je familie het weet, maarrr..

Ik heb nooit de tijd gekregen om het te verwerken dat het uit was, in mijn ogen was het nog steeds mijn meisje, de oude.. Waar ik altijd mee was, en in de periode heel snel erna, toen ik het nog niet verwerkt had, had ze dit gedaan....
Mensen die me een lafaard vinden, tuurlijk je hebt gelijk.. alleen als jij in de zelfde situatie stond, en jij wist dat je partner soms idiote plannen heeft, en zeer impulsief is..

Ik was zo ontzettend blij dat ik haar heb ontmaagd, ik vond het een eer.. Ik was blij met onze relatie, en ik voelde me bijzonder dat ik zo'n mooie vriendin had..

Maar het blijkt dat ze net zo makkelijk met onbekende in bed duikt, dat doet ZEER, ze doet het dus net zo makkelijk met een wilde vreemde als mij, en dat doet zeer, ik voelde me bijzonder..

Ja, jullie snappen me nog steeds niet waarschijnlijk, maar ik kon moeilijk niks doen, want ik kon het geen plaats geven, en altijd als ik dan aan onze relatie in mijn leven terug zou denken, zou ik eraan denken dat mijn ex een week later een gangbang had gepland!

Dit was mijn gevoel, en mijn reactie erop, een beetje stom maar wel begrijpelijk.
Maar waarom eerst haar familie inlichten? Praat dan met haar erover, desnoods via de mail? Dat je intenties goed zijn zal ongetwijfeld zo zijn, maar ik kan me voorstellen dat je het nu nog moeilijker maakt voor haar. Zeker als ze al impulsief is kan zo'n klap het alleen maar erger maken. Wie weet wat ze nu gaat doen om te 'ontsnappen' aan de schaamte?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109811382
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

[..]

pi_109811388
help er gaat iets mis
  maandag 2 april 2012 @ 17:28:34 #162
236046 NotYou
tigerblood
pi_109811391
Gaat ze die gangbang eigenlijk met of zonder condooms ondergaan? :@ :X
Je suis Charlie Sheen
  maandag 2 april 2012 @ 17:30:41 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109811469
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
help er gaat iets mis
Geeft niks, je bent nieuw op Fok!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 2 april 2012 @ 17:33:06 #164
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_109811558
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef NotYou het volgende:
Gaat ze die gangbang eigenlijk met of zonder condooms ondergaan? :@ :X
:')
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_109811650
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar waarom eerst haar familie inlichten? Praat dan met haar erover, desnoods via de mail? Dat je intenties goed zijn zal ongetwijfeld zo zijn, maar ik kan me voorstellen dat je het nu nog moeilijker maakt voor haar. Zeker als ze al impulsief is kan zo'n klap het alleen maar erger maken. Wie weet wat ze nu gaat doen om te 'ontsnappen' aan de schaamte?
Ze reageerde de laatste keer dat ik haar sprak op alles heel droog en laconiek, en nam me totaal niet serieus..
Ik heb alles al gezegd, dat ik schaam dat ik met haar ooit heb gehad, en dat haar volgende vriend als ze die krijgt haar vies aan zou kijken..

En nee dat doet ze niet, daar ken ik haar te goed voor, en er ligt ook iemand op sterven bij de familie op dit moment, dus de meeste aandacht zou wel daarheen gaan.
  maandag 2 april 2012 @ 17:39:59 #166
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_109811780
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ze reageerde de laatste keer dat ik haar sprak op alles heel droog en laconiek, en nam me totaal niet serieus..
Ik heb alles al gezegd, dat ik schaam dat ik met haar ooit heb gehad, en dat haar volgende vriend als ze die krijgt haar vies aan zou kijken..

En nee dat doet ze niet, daar ken ik haar te goed voor, en er ligt ook iemand op sterven bij de familie op dit moment, dus de meeste aandacht zou wel daarheen gaan.
hmm dat is wel erg. maar nu ga je weer van die reacties krijgen met *wtf doe je dan zo gek blablabla zielig meisje blablabla ongelofelijk geruineert en dan dit nog blablabla*

;)
  maandag 2 april 2012 @ 17:40:49 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109811808
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Gast, wat heb ik jou nou gezegd te doen op zo'n moment..... HELEMAAL NIETS!

Wel een bazenactie inderdaad haha, ik heb zelf ook wel eens zulke grappen uitgehaald maar je schiet er niets mee op.

Zet je eroverheen, hou je aan de dingen die ik je verteld heb, en over 2 maanden kan het je niets meer interesseren.

Ga ook op datingsites staan, lekker contact hebben met dames en je weet maar nooit... In elk geval kan je dan oefenen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 april 2012 @ 17:44:07 #168
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_109811909
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gast, wat heb ik jou nou gezegd te doen op zo'n moment..... HELEMAAL NIETS!

Wel een bazenactie inderdaad haha, ik heb zelf ook wel eens zulke grappen uitgehaald maar je schiet er niets mee op.

Zet je eroverheen, hou je aan de dingen die ik je verteld heb, en over 2 maanden kan het je niets meer interesseren.

Ga ook op datingsites staan, lekker contact hebben met dames en je weet maar nooit... In elk geval kan je dan oefenen.
Van dat.

maar gezegd is makkelijker dan gedaan, vergis je niet ;)
  maandag 2 april 2012 @ 17:44:55 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109811935
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:44 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Van dat.

maar gezegd is makkelijker dan gedaan, vergis je niet ;)
Ik weet het, ik zit zelf ook in de shit met een ex die al een ander heeft....
Het liefste bombardeer ik haar ook met dingen en dat ik gek wordt bij de gedachte dat ze een ander heb en naait....

Maar ik heb alleen mezelf ermee en het leed is dan toch al geschied so why bother... gewoon vrienden blijven hoeft ook niet meer, nu niet en later niet, want ik ben er gewoon vies van...

Maar gelukkig heb ik mijn verstand nog.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 april 2012 @ 17:45:12 #170
42366 Staal
pi_109811942
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef plopkweker het volgende:

[..]

hmm dat is wel erg. maar nu ga je weer van die reacties krijgen met *wtf doe je dan zo gek blablabla zielig meisje blablabla ongelofelijk geruineert en dan dit nog blablabla*

;)
Hij heeft het zelfs naar iemand van haar school gestuurd. En op de vooravond dat TS dat meisje voor het laatst sprak, dus voor dat gedonder opende hij dit topic:

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Gulmez het volgende:
Het is uit met mijn vriendin en ik, mede omdat ze grotere seksuele fantasiën had, met anderen mannen naar bed etc.. Het is nogal een lang verhaal iig..

Nu ben ik al de hele week verslagen, kilo's van verdriet afgevallen, je kent het wel want iedereen heeft wel is liefdes verdriet gehad.

Nu ben ik ontzettend jaloers, en ik voel me zo verslagen en machteloos..
En omdat zij al die fantasiën uit, ja, dat voelt aanstekelijk..

Ik zat er aan te denken om is gewoon ff naar de geleenstraat in Den Haag te gaan, of de wallen, Amsterdam,
Gewoon om zelf ook te genieten met een vrouw die je gewoon kan uitkiezen, ipv moet versieren, want in een vriendin wil ik voorlopig geen aandacht in steken, aangezien ik op dit moment er nog lang niet aan toe ben.

Maar ik wil wel weer is plezier, alleen geen soa's enzo... Ik heb nog nooit een prostituee bezocht en ik heb een aantal vragen erover.

Als je met condoom het doet, is het dan echt save?
En wat zijn de gevaren die je kan oplopen, of is het over het algemeen wel gevaar vrij?

Ik ben op dit moment niet toe aan een scharrel of date, mijn gevoel zegt op dit moment dat ik nog lang niet toe ben aan zoiets, alleen de sex mis ik wel..
Alleen dat gedoe eromheen, nee...

Wat zijn de eventuele gevaren op geslachtsziektes, dat is dus mijn vraag.
Bedankt / :)
Un certain jeune homme
  maandag 2 april 2012 @ 17:46:03 #171
42366 Staal
pi_109811971
Lekker stel in ieder geval.
Un certain jeune homme
  maandag 2 april 2012 @ 17:47:17 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109812013
Naar de Wallen gaan, noemen ik en me beste maatje "Therapie"

De meest knappe dames lonken naar je, en willen maar al te graag jou bij hun hebben....

Dus als je daarna gaat stappen, en je wordt afgewezen hoef je geen complex te hebben omdat je weet dat er iemand op de wereld is met veel meer ervaring die jou een geweldige 30 minuten ervaring kan geven die er ook nog eens beter uitziet.
YouTube
pi_109812059
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Marie30 het volgende:
Achterdochtigheidsdag... dus geloof er niets van :')
Ik geloof t gelijk :Y
compact en kleverig.
pi_109812085
:? Wat is nou de website waar zo'n advertenties op staan??
  maandag 2 april 2012 @ 17:50:01 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109812124
geef er historectamy met een 18"dildo. Klaar,.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')