het vreet enorm aan me, dat mijn vriendin, ja ex... nu bij een ander is, en die fantasiën heeft... Ik heb geen zin om aan een relatie te beginnen, maar op sexueel gebied is er natuurlijk niks mis, het gedoe eromheen van vrouwen wil ik alleen niet. dus vandaar, dat dit me een optie leek, en eens moet de eerste keer zijn, misschien is het niks, alleen ik hecht er dan ook weinig waarde aan, omdat het alleen gaat om plezier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:44 schreef drumstickNL het volgende:
Damn dude; je begon vrij serieus maar seriously?
Gelijk naar een hoer gaan? How low can you go bro.
Ja die bedoelde ik ook. Die ene schuin achter de Tulp.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
Bedoel je venus? die aan de rand van centrum?
woon in Zwolle btw
Ja, daar heb je natuurlijk een heel groot punt..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
Er zijn Chinese, Japanse, Mexicaanse, Marokkaanse, Turkse en nog veel meer lullen erin geweest. Hoerengrotjes zijn helemaal uitgewoond. Succes.
ja man precies, die woningen eraan zijn wel mooi, een mattie van mij woont erook, alleen die kijkt op het centrum van de aalanden, helaas niet over 't meer. :pquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo het dat 'meertje' toch ook Dobbe ?
Beter geef je het even tijd om te helen. Het is zwaar. Maar houd vol. Tijd heelt vele wonden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja, daar heb je natuurlijk een heel groot punt..
Dankjewel!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter geef je het even tijd om te helen. Het is zwaar. Maar houd vol. Tijd heelt vele wonden.
Hmpf, hartstikke balen. Sterkte met het verwerken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Gulmez het volgende:
Het is uit met mijn vriendin en ik, mede omdat ze grotere seksuele fantasiën had, met anderen mannen naar bed etc.. Het is nogal een lang verhaal iig..
(...)
Wat zijn de eventuele gevaren op geslachtsziektes, dat is dus mijn vraag.
Bedankt /
Prostituees worden (nog) niet vergoed door de verzekering.quote:
Dat heeft ze helaas echt voorgesteld ja..quote:Op zondag 1 april 2012 04:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf, hartstikke balen. Sterkte met het verwerken.
Je wil genieten van een prostituee? Je beseft dat het na 10 minuten afgelopen is en jij met lege zakken richting te auto loopt? Zal vast fantastisch voelen tijdens je orgasme - zo'n 6 seconden - maar daarna mag je die leegte weer opvullen.
Maar goed, je geeft aan dat je er weinig waarde aan hecht en alleen plezier wil hebben. Kortstondige plezier, hm?
Dit is niet grappig en respectloos tegenover je vriendin bedoeld, maar waarom worden jullie geen fuckbuddy's? Zij wil meerdere mannen, jij wil seks.
Pics van je ex-vriendinquote:Op zondag 1 april 2012 11:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat heeft ze helaas echt voorgesteld ja..
Ik kan dat echt niet, gedurende onze hele relatie gezworen dat ik de enigste was...
Ik kan haar lichaam niet meer aanraken, omdat ze eigenlijk altijd alleen met mij was, en ik moet er niet aan denken, dat ze ook met anderen gaat...
Er zit aan mijn kant nog veel liefde, dus daarom kan ik het echt niet.
Ik doe het meer vanuit het perspectief ''als zij het doet, dan ik ook''..quote:Op zondag 1 april 2012 15:39 schreef LaLouchi het volgende:
Gulmez... Waar ben je mee bezig. Jij gaat je zo mogelijk nog ellendiger voelen, dat wens ik je echt niet toe..
Waarmee je jezelf naar beneden haalt, omdat zij het dan ook doet.. Zonde hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik doe het meer vanuit het perspectief ''als zij het doet, dan ik ook''..
Als ze nou ook gewoon na onze relatie een tijdje single was gebleven, dan had ik het ook niet gedaan, het is niet echt een goede rede, alleen dit was mijn gevoel.
Misschien voel ik me er ook niet echt goed bij inderdaad..
Maar ik vind het niet echt respectvol toe naar onze relatie dat ze gelijk met meerdere mannen wat wilt doen.. En ik ben er kapot van, vandaar deze actie.
Dat is bij veel mooie vrouwen het geval.quote:Op zondag 1 april 2012 15:29 schreef killfrenzy het volgende:
Als je met haar zoent staat het gelijk aan duizend pik in je mond.
Idd...quote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Ik denk dat je beter eerst maar eens rustig je ex los moet gaan laten. Logisch dat je je rot voelt, maar nu ga je omdat zij met anderen seks heeft ook met iemand anders seks hebben. Eerst zal je over deze breakup heen moeten komen
Dit inderdaad.. Ik betwijfel of seks met een ander gaat helpen om haar te vergeten.quote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Ik denk dat je beter eerst maar eens rustig je ex los moet gaan laten. Logisch dat je je rot voelt, maar nu ga je omdat zij met anderen seks heeft ook met iemand anders seks hebben. Eerst zal je over deze breakup heen moeten komen
Wel een hele korte en dure afleidingquote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Ik betwijfel of seks met een ander gaat helpen om haar te vergeten.
Aan de andere kant is het misschien wel een goede afleiding.
Dit.quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef mrhaas het volgende:
Verspil je geld niet man. Het is wel nice, maar niet meer dan een hamburger bij de mc donalds. Volgende week wil je weer seks en zit je nog steeds met hetzelfde probleem. Het kan wel nice zijn, maar fixed je honger niet man. En je blijft er nog altijd lang aan denken, en zin om weer te gaan. Voor altijd! Ik vond hand in hand lopen in m'n prille dagen nog 10x nicer.
Met die 180 euro kun je betere dingen doen voor je karma.
Good for youquote:Op woensdag 4 april 2012 18:24 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb het trouwens afgebeld, ik heb er helemaal geen zin in.
Dan kom je in zo'n flat met een meid die je niet kent, en als je bent klaargekomen dan moet je wss ook met haar praten enzo, waar ik geen zin in heb, want je betaald voor een uur.
Leek me niks dus niet gedaan.
Heb je nog wel haar foto's?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:24 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb het trouwens afgebeld, ik heb er helemaal geen zin in.
Dan kom je in zo'n flat met een meid die je niet kent, en als je bent klaargekomen dan moet je wss ook met haar praten enzo, waar ik geen zin in heb, want je betaald voor een uur.
Leek me niks dus niet gedaan.
Sos werkt wel ja. Zijn ze bijna net zo gek op als op pikken zuigen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef Pisica het volgende:
5) als je zo bezig bent, waarom neem je dan niet gewoon een paar gram sos mee naar die wijven, of Ghb voor mijn part
wtf als je dit allemaal gaat bedenke heb je ook echt niks te doenquote:Op maandag 9 april 2012 18:08 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Zonder condoom neuken is veel lekkerder dan met condoom neuken, dus ik probeer altijd zoveel mogelijk zonder condoom te neuken, ook met hoeren.
Helaas doet niet elke hoer dit meteen vanaf de eerste keer. Daarom kies ik mijn momenten. Ik ga op dagen dat het niet zo druk is en ze dus de centen goed kunnen gebruiken of ik selecteer op basis van kansen om het zonder condoom voor elkaar te krijgen,
Ik heb een aantal tactieken:
1. Gewoon erin proppen zonder rubber. Dit werkt alleen bij de echte veelpleegsters.
2. Vloeiend geheel: ik probeer er een vloeiend geheel van te maken. De dame heeft een bepaald programma (zoenen, pijpen en neuken) en ik probeer te voorkomen dat ze die stapsgewijs en robotachtig af gaat werken door zelf mijn best te doen er een leuke beurt van te maken. Haar bijvoorbeeld likken, strelen, zoenen, etc om er zo een vloeiend geheel van te maken en het voor elkaar te krijgen dat ik er 'blanco' in mag.
3. Klantgarantie aanbieden: dit werkt natuurlijk alleen als je vaker komt. Ik babbel wat en geef aan dat ik haar zonder rubber door wil smeren. Ik beloof dat ook wat vaker te komen en telkens bv. 2 uurtjes te blijven. Win-win situatie. Ik kan lekker zonder rubber een dame volblaffen en de dame heeft er een goede, vaste klant bij.
4. Gewoon fors bieden om haar zonder rubber te mogen aansperen. Als ze normaal bv ¤ 50,00 vraagt, bied ik er ¤ 100,00. Of bv ¤ 200,00 per uur en dan een uur of vijf haar boeken. Dan doen de meesten het wel. Het gaat uiteindelijk toch allemaal om de centjes.
SOA en zo is allemaal gelul. De meeste SOA's ben je na een kuurtje wel vanaf en de viral load is doorgaans vrij laag, tenzij je super spreader bent. Super spreaders zijn er niet veel en door de lage viral load kun je dus best zonder rubber neuken. Is ook veel lekkerder.
Ik bedenk niks, ik deel gewoon mijn tactieken met jullie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wtf als je dit allemaal gaat bedenke heb je ook echt niks te doen![]()
niet bang om aids te krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Ik bedenk niks, ik deel gewoon mijn tactieken met jullie.
Nee. De viral load is vaak gewoon laag en de kans om als man aids te krijgen als je sex hebt met een vrouw is te verwaarlozen. En dan moet die vrouw eerst nog aids hebben he...quote:
Overal en nergens. Ik kijk vooral uit naar buurten waar ik intense kamersessies kan vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Gulmez het volgende:
En op welke plek zoek jij altijd je bed partners uit geleenstraat?
je bent zelf een meisjequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef friekin_ het volgende:
Heerlen, echt heerlijk lekkere wijven daar. Voor 5 euro en een halve minuut lopen vanaf het station.
Daar kun je voor 5 euro crackhoertjes neuken. ::rquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
maar ik woon in zwollywood en ga morgen amsterdam dus waarom heerlen
ik geloof dat sommige users je hier voor gewaarschuwd haddenquote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
net terug in amsterdam, sex gehad op de wallen alleen het voelde niet echt als seks wat je met een vriendin hebt, helemaal niet zelfs.
Wat is haar topic op Hookers?quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
net terug in amsterdam, sex gehad op de wallen alleen het voelde niet echt als seks wat je met een vriendin hebt, helemaal niet zelfs.
quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
i told you so. It's just an illusion. De wereld is gek en puur gek. Een echte vrouw waarvan je houd is niet te koop. Dit is mc donalds, dat vult niet. Hopelijk heb je smer inzicht door gekregen, maar het staat op je cv nu...quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
Vertel is wat meer; hoe was het? Wat heb je gedaan? Even voor de beeldvorming van mensen hier.quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Gulmez het volgende:
Ik denk niet dat er 'mooie' hoeren zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
Bedoel je venus? die aan de rand van centrum?
woon in Zwolle btw
En nee die is veel te klein, ik bedoel echt gewoon tegelijk een leuk uitje in Amsterdam, en als einde even in die straat iemand zien als ze er mooi uit ziet. :p
als je geen aids hebt kun je hier de wereld een stukje beter makenquote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef Lovefoxxy het volgende:
Jeetje ik word haast verdrietig van je verslag.
Maar ja deze afloop was te verwachten he, en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dan moet je die hoer zonder condoom neuken. Is veel lekkerder.quote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef Ronaldsen het volgende:
1 keer sex gehad met een hoer, best een lekkere milf van een jaar of 40.
Maar vond er weinig aan, het is wel erg geforceerd allemaal zonder zoenen en het moet ff in een uurtje klaar zijn. En met condoom schiet ook niet echt op
Zij wil hem niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef eRKa het volgende:
TS, er komt een dag dat je spijt hebt dat je je meisje hebt laten lopen. Heb het bij een vriend gezien, had ook een lekkere poes als vriendin (zelf nog achteraan gezeten), maakt hij het op zekere dag uit "omdat zij te snel wilde". Nu, jaren later, heeft hij spijt als haren op zijn hoofd. Hij is nog steeds single, en zij moeder van twee, getrouwd en nog steeds lekker.
Gast, het gaat hier niet over huisje, boompje en beestje, maar over (lekkere) hoeren.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef eRKa het volgende:
TS, er komt een dag dat je spijt hebt dat je je meisje hebt laten lopen. Heb het bij een vriend gezien, had ook een lekkere poes als vriendin (zelf nog achteraan gezeten), maakt hij het op zekere dag uit "omdat zij te snel wilde". Nu, jaren later, heeft hij spijt als haren op zijn hoofd. Hij is nog steeds single, en zij moeder van twee, getrouwd en nog steeds lekker.
Nee ook daar gaat het niet over!quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Gast, het gaat hier niet over huisje, boompje en beestje, maar over (lekkere) hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |